• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Feline schreef:
    (...)

    Zo'n organisatie had beloofd om mij vanmiddag te bellen. De hele dag heb ik in de stress gezeten en ze belden pas op het allerlaatste moment, waardoor ik er zo goed als vanuit was gegaan dat het niet zou gebeuren. Toen ik de telefoon opnam, was er geen greintje begrip voor het feit dat ik overstuur was en best wel gestrest.


    Nawh, dat is wel echt balen. ;c Toch logisch dat je in de stress gaat zitten als ze zo laat bellen? is het wel goedgekomen?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nawh, dat is wel echt balen. ;c Toch logisch dat je in de stress gaat zitten als ze zo laat bellen? is het wel goedgekomen?


    Ja, ik ben nog steeds een beetje in shock als het ware. Ik moet eerst een hulpverlener gaan regelen, een psycholoog of iets dergelijks, en ook nog een indicatie aanvragen. Dan kom ik op de wachtlijst voor een plek. Pff.. Ik ben echt klaar met deze week..


    26 - 02 - '16

    Ik begrijp dat ik met mijn prestatieachtergrond wel wat begeleiding kan gebruiken op school, maar wat voor nut heeft het als de enige trajectbegeleider op school iemand is waar je echt een moordende hekel aan hebt en je ook niet kan stoppen met de begeleiding want "het is voor je eigen bestwil" en "dat zeg je alleen maar omdat je een lastige puber bent"? Nee, ik ben geen lastige puber, ik ben gewoon geïrriteerd dat ik niet van je af kan komen en gekwetst door alle grove kutgrappen die je maakt. Sorry, maar een trajectbegeleider die haar leerlingen zich kut laat voelen over het feit dat ze hulp nodig hebben, is toch wel bijzonder slecht in haar vak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fangirling tiiiiiiime


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weetje wat je bent? Een egoïstische ***. Ik snap nu waarom ik je toen nooit meer wou zien. Waarom moet ik nu het volwassen persoon spelen terwijl jij hier de ouder bent?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jezus man, zeur niet zo over het eten. Eet gewoon eens wat de pot schaft. Ja, er zit knoflook overheen, nou dan neem je een rennie als je wel last krijgt van maagzuur. Zucht. Waarom doe je altijd zo moeilijk over eten. Eet eens wat anders dan die standaard karbonaat of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staar me niet zo aan als ik eet in de kantine. Moet je soms ook een hapje?

    Straks naar Maze Runner: Scorch Trials! Ik heb er zo'n zin in. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Straks naar Maze Runner: Scorch Trials! Ik heb er zo'n zin in. *O*


    Ik wil ook D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    Straks naar Maze Runner: Scorch Trials! Ik heb er zo'n zin in. *O*


    Jaloers! Hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Waarom ben ik zo snel geïrriteerd?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Well, dat is duidelijk dan.. * zucht * Misschien moet ik er maar even tussenuit, weg van huis..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jeez, ik heb zo'n hekel aan dit soort programma's.


    Caution first, always.

    Volgens mij ben ik inmiddels uit de vriendengroep getrapt. Ik word nooit meer spontaan uitgenodigd. Nice.......

    Ik ga me opgeven voor gtst, ze kunnen toch niet acteren dus nemen ze mij sowieso wel aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.