• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hee. Samen Netflixen op de bank? Oh wait. Shit. Jammer.


    'netflixen op de bank' klinkt echt als een hele slechte metafoor.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    'netflixen op de bank' klinkt echt als een hele slechte metafoor.



    Was volledig zo bedoeld. Ik flix graag op de bank.

    Anywho, het is wel oprecht wat ik vanavond doe.


    Sarah = ongewoon sexy

    Oké gisteren was de eerste en de laatste keer dat ik Thais heb gegeten. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hee. Samen Netflixen op de bank? Oh wait. Shit. Jammer.

    Ik kan dit niet - niet lezen zonder meteen netflix and chill te roepen. Doei.

    Ik denk dat ik maar eens iets ga doen in mijn leven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan niet wachten..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb me in geen tijden zo slecht gevoeld dat ik op een plek waar veel mensen zijn zin heb om in huilen uit te barsten.


    26 - 02 - '16

    Vega sushi tonight (:

    En dan steek je jezelf bijna met je mes in je oog door de tics. Gaat goed vandaag, ugh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil niet naar m'n vader. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan niet stoppen met huilen, serieus. Wat een asshole. Zo weinig begrip voor mijn situatie.


    26 - 02 - '16

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ik kan dit niet - niet lezen zonder meteen netflix and chill te roepen. Doei.

    Ik denk dat ik maar eens iets ga doen in mijn leven.



    Sarah = ongewoon sexy

    ik kan echt niets dan chillen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hij heeft al een relatie volgens iemand uit mijn klas. Balen zeg. Ik was te druk met hem in mijn hoofd die eerste les om echt te luisteren wat hij zei. Stupid me.

    Feline schreef:
    Ik kan niet stoppen met huilen, serieus. Wat een asshole. Zo weinig begrip voor mijn situatie.


    What happened? ;o


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    What happened? ;o


    Zo'n organisatie had beloofd om mij vanmiddag te bellen. De hele dag heb ik in de stress gezeten en ze belden pas op het allerlaatste moment, waardoor ik er zo goed als vanuit was gegaan dat het niet zou gebeuren. Toen ik de telefoon opnam, was er geen greintje begrip voor het feit dat ik overstuur was en best wel gestrest.


    26 - 02 - '16