• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Needles schreef:
    (...)

    I like you too!

    Haha, nou wordt 't ongemakkelijk. ;$ I like you too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eeehw theater repetitie van 5 tot 10 vanavond, dat ga ik echt niet volhouden >,<


    Wauw, nu klinkt Tyler Joseph ineens heel erg als Eminem damn O.o

    Soms herinner ik me ineens dat Tyler Joseph heel de Lowlands crowd in de band heeft gelaten en dan word ik zo vrolijk. I'm in the band. B)


    Caution first, always.

    Ik weet dat ik vandaag eigenlijk écht moet leren, maar ik heb vakantie en ik vind het oneerlijk dat ik de week erna SE-week heb. Ik wil vandaag niet leren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik snap niet hoe mensen zo droog kunnen reageren op een droom die uitkomt. Wauw. Heartless

    Blurryface schreef:
    Soms herinner ik me ineens dat Tyler Joseph heel de Lowlands crowd in de band heeft gelaten en dan word ik zo vrolijk. I'm in the band. B)


    Me2


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wanneer ik een presentatie maak voor groepsproject vs wanneer ik de enige ben die er met z'n tengels aankomt. Groot kwaliteitsverschil. Maar hee, dat krijg je als je groepje pas de avond voor de presentatie iets gaat doen. (Ben ik zelf natuurlijk even schuldig. Ik had ook de touwtjes in handen kunnen nemen, al was dat waarschijnlijk ook niet in dank afgenomen).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Me2

    Hoe groot is de kans dat hij bij het volgende concert zegt 'You're out of the band'. Niet groot denk ik. We're pretty safe.


    Caution first, always.

    Well this is nice


    i put the fun in funeral

    Blurryface schreef:
    (...)
    Hoe groot is de kans dat hij bij het volgende concert zegt 'You're out of the band'. Niet groot denk ik. We're pretty safe.


    Ik denk het ook ^^
    Pretty cool


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Whooohoooo eindelijk mijn Heavy Dirty Soul hoodie binnen! O: Hij is echt oversized maar zoooo zacht :3

    Ik heb het gevoel dat alles en iedereen mij probeert tegen de werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mn jas komt niet, denkt mama. Het track en trace nummer schijnt nog steeds niet te bestaan. :/ gelukkig valt het geld terug te krijgen met Paypal ofseu. We zullen zien of ie echt niet komt.

    En ik ben nu al drie weken ziek. Pfff I want it to be oooveeerrr.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben de photoshop-god. Maar ik moet eigenlijk echt even aan school werken, oeps.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het eerste cijfer van het jaar is meteen een 8. Very nice.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.