• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Dauth schreef:
    Het eerste cijfer van het jaar is meteen een 8. Very nice.


    Yaay, go you! ^^

    OTOFT: Naahw, mama heeft speciaal voor mij fruitbiscuits meegenomen. Yum. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I wanna give up.


    Your make-up is terrible

    Zucht. Ik voel me best wel gebruikt nu, ook al bedoel je het vast niet zo. Ik ben alleen echt heel erg kwaad dat iedereen zo hard zijn best doet om dit te laten werken, behalve jijzelf. Go fuck yourself, asshole.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms zou ik wel eens willen dat mensen echt hun problemen met me bespraken en naar me toe kwamen erbij, want dat betekent dat je een goede vriendschap hebt. Maar meestal vind ik het toch beter van niet, want dan ben je close met iemand en ik heb geen zin om weer alleen achter te blijven daarna.


    Your make-up is terrible

    half drie thuis met huiswerkideeën om vervolgens drie uur lang LuckyTV filmpjes te kijken

    spijt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It is official. Die stageplek zal ik niet krijgen.


    -

    Het was echt een leuke dag vandaag en we hebben veel lol gehad. Thanks ;3
    Na 7 jaar hebben mijn beste vriendin en ik eindelijk echt iets wat ons verbind;
    Such a pretty ring ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, geweldig. Iemand zou even tegen me moeten schreeuwen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    I wanna give up.


    Don't.

    I feel empty.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kan niet geloven dat je gewoon niet bent komen opdagen. Gelukkig heb ik kunnen uithuilen bij de pinguïns. Ik ben dol op pinguïns.


    i put the fun in funeral

    Alone.


    Dit blijft toch wel mijn favoriete Flarrow scene hoor :W
    *got shot by arrows* "Aaah, did you just shoot me!?"
    - "I heard you heal fast." *pulls arrows out* :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    All the things I'll never say.


    kindness is never a burden.

    Hhhh, nu begin ik nerveus te worden. I'm scared. :c


    Caution first, always.