• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Je bedoeld dat je bedoeld niet goed is? D:
    okay sorry ik kon het niet laten


    Tssss. :'D
    Nee serieus, staan mijn komma's hier verkeerd?

    In dit rapport zullen we onze bevindingen van de voorbije twee weken, omtrent het project helikopter, toelichten aan de hand van eigen cijfermateriaal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Arme mensen hahahahahah geweldig dit :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Uh-oh.


    kindness is never a burden.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Tssss. :'D
    Nee serieus, staan mijn komma's hier verkeerd?

    In dit rapport zullen we onze bevindingen van de voorbije twee weken, omtrent het project helikopter, toelichten aan de hand van eigen cijfermateriaal.


    Niet dat ik weet eigenlijk. Naar mijn idee ziet het er prima uit c:

    -- Uuugh ik MOET helemaal NIKS. Het feit dat je zei dat ik even MOEST komen maakte al dat ik commentaar kon verwachten. En terecht. Ik laat me NIKS opleggen door jou want je hebt GEEN gezag over me. Ik heb een eigen wil en die heb je ook maar gewoon te respecteren. Volgens mij heb ik namelijk het afgelopen jaar deels de ouder rol op me genomen en zit ik dus niet te wachten op iemand die over mij papa gaat zitten spelen. Ik wil mijn eigen boontjes wat dat betreft doppen. Als het niet lukt, geef ik dat vanzelf wel aan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 21:22 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eindelijk weer eens een goed spel. Yes.


    Caution first, always.

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Niet dat ik weet eigenlijk. Naar mijn idee ziet het er prima uit c:

    -- Uuugh ik MOET helemaal NIKS


    Thanks, ga ik dat eens lekker doorgeven. Hier word ik dus echt ambetant van. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Thanks, ga ik dat eens lekker doorgeven. Hier word ik dus echt ambetant van. :')


    Good luck iig. Misschien kun je haar meteen een bijlesje Nederlands adviseren? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Friends are nice, but too many friends are exhausting.


    kindness is never a burden.

    Just shoot me. Right now.


    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Good luck iig. Misschien kun je haar meteen een bijlesje Nederlands adviseren? :')


    Het was een van mijn teamleden, dus ik ga er nog twee maanden mee wachten. :'D
    Of nee, tot hij zijn rapport moet schrijven, haha. Ik kijk er nu al naar uit!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Het was een van mijn teamleden, dus ik ga er nog twee maanden mee wachten. :'D
    Of nee, tot hij zijn rapport moet schrijven, haha. Ik kijk er nu al naar uit!


    Het klinkt alsof je zelf dan wel een back up team van beta's nodig zult gaan hebben haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh. Eigenlijk duurt dit echt te lang D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je? Je praat maar met haar. Ik ga naar bed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is er nu serieus iets fout gegaan met het mailen, of ben je gewoon te lui om zelf iets te doen en wil je mij met het werk opzadelen? Serieus, ik verwacht echt dat jullie zo laag zijn jullie morgen ziek te melden zodat ik daar in mn eentje kan gaan staan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    What is happening?


    kindness is never a burden.