• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iedereen die op het Qfestival was (ook zeker de organisatie) in elk geval. Ook al was het niet zo druk, het was toch wel gezellig! En dat zou het zonder jullie niet geweest zijn (:
    @Nightbird: voor al je fantastische verhalen, ook buiten Q, en voor alles wat je voor mij doet three (:
    @Angelfall: misschien heeft het niet perfect uitgepakt voor ons, maar in elk geval bedankt voor je moeite!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit jaar ben ik niet zo actief geweest, vooral aan het einde niet. Helaas heb ik ook een beetje het gevoel dat ik, echt door mezelf, hiermee ook mijn 'quizletvrienden' ben kwijtgeraakt.

    Maar goed, ik bedank alsnog iedereen hier voor een geweldig Quizletjaar en ik hoop dat het volgend jaar net zo gezellig word!


    wat was dit ookalweer

    Hoewel dit jaar voor mij eigenlijk grotendeels Q-loos was, ben ik in november weer teruggekeerd als nooit tevoren. Veel van jullie zullen mij daarom niet meer (her)kennen en voor mij is het ook best even wennen met al die nieuwe gezichten, maar ik vind het leuk om te zien dat Q nog steeds leeft! Dus allereerst een bedankje voor iedereen en ook fijne kerstdagen/gelukkig nieuwjaar aan iedereen gewenst!

    Dan zijn er natuurlijk ook nog een paar specifieke personen die ik graag wil bedanken voor van alles<3

    Allereerst Lisette, Indila, mijn allerliefste vriendinnetje. Hoewel je ook niet meer zo vaak op Quizlet zit en hoewel ik je helaas niet meer zoveel zie als eerst (oh wacht, misschien zaterdag nog, maar goed), moet ik zeggen dat ik zo blij ben dat ik je heb leren kennen! En mede dankzij Quizlet natuurlijk! Onze Valentijnstraditie is nog steeds geweldig (en dit bericht wordt waarschijnlijk net zo'n valentijnsmailtje haha) en het is echt bizar dat we elkaar al bijna vier jaar kennen. Het lijkt nog de dag van gisteren dat we elkaar voor het eerst écht ontmoetten. Je bent een hartstikke lieve meid en ik hoop echt dat onze vriendschap nooit op zal houden<3

    Dan natuurlijk ook nog Sarah, Lexipedia, mijn blubbersok! Je brengt altijd een glimlach op mijn gezicht met je BAD-translator dingen, invulverhaaltjes of gewoon random anekdotes. Wij begrijpen elkaars randomheid! THEEKOPJESOORLOGEN. Ik deel zoveel mooie herinneringen met jou en hoop er nog veel meer te maken in 2016! c:

    Verder wil ik ook Melissa, Ledecky, nog even noemen. Lieverd, ik kan nog steeds niet uitdrukken hoe blij ik voor je ben dat je mod bent geworden! De tweede kans is je gegund en je doet het volgens mij super tot nu toe! Ga zo door (:

    Natuurlijk verdient Marthe, Jensen, hier ook nog een plaatsje ^^ Hoewel we elkaar dit jaar niet zo heel veel hebben gesproken, zijn de gesprekken die we hebben gehad wel geweldig geweest. Ik kan bij jou altijd zeuren over Latijn (en jij bij mij) dus heuj dat is fijn. Haha dat rijmt. En rijmt rijmt ook nog eens ö Prachtig hè, die assonanties. In ieder geval, mijn lieve starkische muts, ook voor jou een supermooi 2016 en fijne feestdagen gewenst ^^

    Ten slotte, wil ik iedereen in het Awesome Topic bedanken voor het geweldige jaar! Evelien, met je oprechte vrolijkheid, Xanthe, met je leuke gefangirl, Erieka, met je leuke foto's (en je leuke kat!) en Liekje, nog steeds schattig ook al ben je alweer jaren ouder haha.

    Mocht ik mensen vergeten zijn ook jullie bedankt<3 Waarschijnlijk schiet het me dan nog wel te binnen dus dan ontvang je nog wel een gb of zo haha.

    Natuurlijk wens ik verder iedereen op Q fijne feestdagen en een spetterend 2016! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik denk dat dit echt een heel vaag bericht is, vooral omdat ik denk dat ik mensen ben vergeten en omdat ik ook niet helemaal in woorden uit kon drukken waarom ik nou echt mensen wilde bedanken. Mijn geheugen heeft me dit jaar echt in de steek gelaten, sorry. Maar bij deze dan toch, mijn eindejaars bedankjes:

    De Qrew
    Ik ga jullie niet allemaal taggen, maar ik vind het geweldig dat ik in dit team mag zitten. Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid en jullie creativiteit!
    Ik vond het ook super gaaf om sommige van jullie te meeten op de Qrew meeting, snel weer doen!

    De oude moderators
    Gewoon, omdat jullie ons goed hebben geholpen tijdens onze eerste weken als bemiddelaar. Ik vind het echt super dat jullie met zoveel dedication Nana meehielpen om ons de kneepjes te leren.

    Emma (Krull)
    Je bent echt een topmens, echt waar. Je inzet voor Quizlet, maar ook gewoon hoe jij bent als persoon. En ook je haakwerkjes maken me altijd vrolijk! Ik wil je bedanken voor je vrolijkheid en voor alles wat je voor Quizlet doet. En ook voor de begeleiding bij het inwerken van ons, de bemiddelaars.

    Nana (Nakotak)
    Ik wil jou onwijs veel bedanken voor alle hulp. Je bent en blijft voor altijd onze bemiddelaars-mama.
    En buiten Quizlet vind ik je ook zo’n leuk meisje, je bent echt een leukerd! Hoop dat we elkaar nog een keer kunnen meten ooit.

    Margot (Theroux)
    Oké ik sla je soms met mijn krukken maar dat is mijn manier om je te laten weten dat ik je lief vind. We hebben al 2 keer gemeet, maar in 2016 moeten we echt een keer gaan chillen inderdaad. Ik waardeer ook onze whatsapp gesprekjes soms. You are cute.
    Ook als deel van M3 (de bemiddelaars) waardeer ik je heel erg. Je bent een toppertje.

    Maia (Laquita)
    Ook jij maakt deel uit van M3, ik vind je een leuke collega! Ik kijk uit naar nog meer samenwerking met jou in 2016, maar ik vind je nu al een toppertje!

    Nikki (Chacki)
    Alhoewel je inactief bent, wil ik je nog steeds heel erg bedanken voor alle leuke gesprekken en meetings dit jaar. En ook je steun toen ik in het ziekenhuis lag, de lieve minion die je opstuurde en de kaartjes! Thank you! <3

    Cheryl (Malyx)
    We spreken elkaar minder dan afgelopen zomer maar ik waardeer echt al jouw steun dit jaar. Ook op de meetings was het heel erg gezellig, je bent gewoon een heel leuk mens en ik streef ernaar om meer met je te gaan praten weer in 2016.

    Kelly (Jonty)
    Mijn mede-The 100 fan. Ook met jou heb ik een 2 keer gemeet dit jaar. Je bent een super gezellig mens, haha. En ook veel gezellige gesprekken in onze FB-groepschat altijd. Dus daarvoor wil ik je bedanken.

    Sarita (Kerstkoekje)
    Rietje, met jou heb ik ook gezellige meeting momenten gehad en leuke gesprekken over K3 en samen bitchen over Enzo Knol. Ik vind je top, hoop dat we in 2016 nog meer kunnen praten!

    Sylvie (Tominho)
    Wij hadden iets meer contact in het begin van het jaar denk ik, maar nu is dat ook weer een beetje aan het terugkomen en ik vind je gewoon gezellig en lief!!

    Mitchell (Dauth), Tesla (?), Erieka (Roxette)
    Jullie heb ik ontmoet bij de kleine meeting bij Nikki thuis. En het was gezellig met jullie. Jullie zijn toffe peren.

    Tes (Klattenhof), Arlyn (Criostal), Lene (Crater), Mehri (Druckmann)
    Met jullie heb ik alleen GB gesprekjes en ik ken jullie nog niet zo heel lang, maar ik wilde jullie toch bedanken. Wat jullie zijn leuk om mee te praten! Hoop dat we dat in 2016 nog veel en veel meer gaan doen!


    Verder wil ik de rest van Quizlet een hele fijn einde van 2015 wensen en alvast een awesome 2016!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 22:57 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jarne, ik zou helemaal hetzelfde zeggen tegen jouw! En ik zal weer wat "onliner" proberen te zijn niet alleen in de vakantie, maar ook tijdens school, zodat ik nog een betere online vriend kan zijn in 2016! (;


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Jarne, ik zou helemaal hetzelfde zeggen tegen jouw! En ik zal weer wat "onliner" proberen te zijn niet alleen in de vakantie, maar ook tijdens school, zodat ik nog een betere online vriend kan zijn in 2016! (;


    Yay!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Aller eerst wil ik iedereen hier op Quizlet een fijne Kerst toewensen en alvast een gelukkig 2016!!

    Hier komt mijn kleine lijstje. ^^

    Doofenshmirtz:
    Yup, ook jou ga ik hierin noemen. Al een half jaar (misschien wel meer :') ) praten we tegen elkaar op Q, maar ook via Whats App en het is hartstikke leuk om met je te praten. Je bent een fijne vriendin geworden en we hebben al intussen leuke dingen met elkaar gedaan. ^^ Ik hoop dat we volgend jaar ook leuke dingen kunnen doen, vooral dat we nog heel vaak over de Minions kunnen praten. :Y) Dank je wel dat je eerst een mailmaatje bent geworden en vervolgens een vriendin. (:

    Ruska:
    Aller eerst wil ik zeggen dat ik super leuk vind om met je te mailen. We hebben altijd hele lappen teksten met elkaar. We hebben toch zoveel te vertellen, haha. Ik krijg altijd spontaan weer een glimlach, zodra ik je mail weer zie. Ik hoop dat we blijven mailen en misschien ooit elkaar kunnen ontmoeten om goede vriendinnen te kunnen worden. (: Dank je wel dat je mijn mailmaatje wilde worden. ^^

    Christmass/ItWasntMe /HarleyQuinnx:
    Jullie schrijven alle drie geweldig! Een betere schrijfmaatjes kon ik niet wensen. Wij gaan zeker het einde halen van onze ORPG verhalen! Dat wordt nog zeker veel schrijven! Ook voor jullie een fijne kerst en een gelukkig 2016!

    Sensate:
    Graag gedaan, meid! Jammer dat het zo is gelopen, maar misschien praten we wel in het nieuwe jaar! (:

    Laleah:
    Ik vind het ook leuk om met jou te mailen en ik moet altijd lachen om onze gesprekjes. Dus we moeten zeker nog door blijven mailen, haha. :P

    Vikings:
    Natas, ik wil jou even persoonlijk bedanken voor je hulp altijd. En ik ben echt blij om je te leren kennen via de QMagazine. Je bent een aardige en een leuke meid. En onze gesprekjes zijn ook altijd leuk. :Y) Ik spreek je wel weer, haha. :')

    Aserah:
    Kerstboom. (krul) (Voor de mensen die dit niet begrijpen. Kim en ik hebben een gesprek gehad over de kerstboom. :') En als ze dit ziet, gaat ze vast en zeker lachen. :Y) )

    ElfLord/Starlord:
    Het is ook heel erg leuk om met jullie samen te werken aan de QMagazine! Jullie zijn ook hele aardige meiden!

    Volgens mij was dit het, haha. Als ik iemand vergeet, sorry!!! Maar iedereen bedankt voor een leuke 2015! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wens iedereen veel geluk en een happy new year!

    Ledecky schreef:
    Frenneke/Fillion
    Ik ben je echt zo ontzettend dankbaar voor alles. Er zijn niet genoeg woorden om dat te beschrijven. Elke korte babbel maakt mijn dag zoveel beter. Je steunt me in alles wat ik doe. Telkens als ik je weer iets kom vertellen over hém reageer je zo bemoedigend en lief. Ik ben zo gehecht geraakt aan onze gesprekken en aan jou. Aan onze koosnaampjes en Spencermomentjes.
    Begin dit jaar was jij echt de enige reden dat ik af en toe op Q. kwam. Sorry dat ik er toen zo ontzettend weinig was. :c Volgens mij heb ik echt de beste vriendin die iemand zich kan wensen.
    Weet dat we ooit gaan meeten, I promise. I love you, my Spence. <3

    Leah/Tiva
    Bedankt, echt waar. Je weet vast waarover ik het heb. ^^ Ik zal dat niet snel vergeten. Je bent echt een prachtige meid en ik wens je alles wat je verlangt in 2016. c:

    Erica/Scandal
    Je bent echt ontzettend lief en staat altijd voor iedereen klaar. Het is fantastisch om telkens weer te zien hoe je net zo gepassioneerd bent door dat kayakken, als ik door zwemmen. Telkens ik in Geel ga zwemmen, denk ik aan jou. c: Prettig 2016, Erica. (:

    Lieve Lexipedia, Kirstein, Jensen, Silberhaus, Bat, Phoebus, Aubameyang, Fregg, Therizinosaurus, Mallory, Blanchett, Chavez, Chanson, Drummels, Erestor, Horowitz, Indila, Lexa, Memoria, Neverlands, SecondStar, Thread, Whittle
    Sommigen van jullie heb ik gisteren nog gesproken, bij anderen is het maanden geleden. Ik weet zelfs niet of sommigen nog ooit online gaan komen. Ik denk nog veel aan jullie en aan de geweldige tijden die we gehad hebben en soms nog hebben. Jullie zijn allemaal fantastische mensen en jullie hebben allemaal een plekje in mijn hart. De herinneringen draag ik voor altijd mee. <3

    Bedankt aan de crew om van Q elke dag opnieuw zo'n geweldige plaats te maken. In het bijzonder aan de mods, voor deze prachtige kans. Jullie zijn allemaal supergezellige mensen en een geweldig team om mee te werken (ook de nieuws mods, natuurlijk ^^). Ook nog eens een extra bedankje voor Emma, want je bent kortweg fantastisch. Oh, en Inge, het is geweldig om te zien hoe graag je je bèta-werk hier doet. (:

    Bedankt aan alle users die van het forum zo'n gezellige en warme plek maken. Zonder elk van jullie zou Q hetzelfde niet zijn. Het klinkt misschien stom, maar als ik topics lees, dan leef ik echt mee met jullie allemaal. Prettige feestdagen allemaal. ^^


    Je bent nog steeds een hele grote schat. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Ten eerst wil ik diegene bedanken die er dit jaar heel erg belangrijk voor mij is geweest. En dat is Lieke.
    Lieke, jij bent zo belangrijk voor mij geworden. Je snapt mij op elke manier. Je snapt mij qua voetbal, qua knappe gozers, maar ook gewoon als ik mij rot voel.
    Een paar dagen geleden zijn we naar Dortmund geweest en daar heb je mij ontzettend geholpen. Kortom, jij hebt overal het woord gedaan, omdat ik in mijn broek scheet daarvoor. Maar toch hebben we de tijd van ons leven gehad. En dit jaar heb ik je zo vaak gezien en volgende week ook nog een keer!
    En in 2016 gaat dat alleen maar beter en meer worden. Ik hoop echt dat we nog jaren bij elkaar blijven, Klojo, want serieus, je bent echt geweldig. Dankjewel voor dit mooi 2015.

    Daarnaast heb ik dit jaar een nieuwe vriendengroep leren kennen. En ik moet eerlijk zeggen, dat zijn nog eens fantastische mensen. De chillste, mooiste, liefste, vrolijkste mensen die ik om mij heen kan wensen. Jullie zijn zoveel voor mij gaan betekenen, dankjewel voor dit leuke jaar!
    Ten eerste Liz, Kisha en Jellanie; de gekkerds die gewoon echt heel erg chill around mij zijn en waar ik altijd naar toe kan om vrolijk te worden.
    Ten Tweede, de schatjes, die gewoon veel te schattig voor woorden zijn; Annick, Sterre, Evi, Aniesa, Ahlam, Yara, Laurianne en Daphne.

    En ten derde, nog de goude oude vrienden. Die ik nog steeds naast mij heb en waar ik nog steeds naar toe kan gaan! Ik hou van jullie schatjes!
    Marieke, Esmée, Noek, Melissa en Rani!
    - En dan ben ik met mijn stomme kop Sylvie ook hier nog vergeten. Ook jij behoort natuurlijk nog tot deze lijst!
    - Also forgot those two cuties Eva en Julia.

    MY GOSH, waarom vergeet ik altijd zoveel mensen. I'm so so so sorry. I love you all okay! <3
    En ook al de mensen waarmee ik dit afgelopen jaar hele leuke gesprekken heb gehad, ook jullie behoren tot deze lijst. Maar dan moet ik wel heel veel mensen op gaan noemen. *insert shy aapjesmiley van whatsapp*

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 23:59 ]


    Danmarks Dynamite.

    Thominho schreef:


    Gabriëla/Durmmels
    Ik weet dat het contact wat minder is, maar dat neemt niet weg dat je een top wijf bent! Ik hou van je imagines op tumblr en ik wil je dan ook meteen bedanken voor de hulp die ik van je kreeg met de imagines op tumblr. Ik wil je ook nog bedanken met de hulp die ik van je kreeg tijdens onze themawedstrijd! We moeten snel nog eens praten!


    Ik zie dit dus serieus nu pas. Ik hoop dat je niet boos bent nu ofzo. :c
    Dankjewel Sylvie en alsjeblieft! <3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 21:30 ]


    Danmarks Dynamite.

    Gabs • Durmmels.
    Lieve kloji, wij zijn dit jaar echt geweldig naar elkaar toe gegroeid en ik zou op dit moment niet weten wat ik zonder jou in mijn leven zou moeten. Als er iets aan de hand is ben jij eigenlijk de persoon die het als eerste weet, dat zegt al heel wat. Je bent een geweldige vriendin en ik zou me geen betere kunnen wensen. We hebben zoveel leuke dingen samen meegemaakt en aankomend jaar gaan we nog veel meer geweldige dingen mee maken. Sowieso moeten we nog een keer terug naar Dortmund, want dat was een van de hoogtepunten van dit jaar. Voor mij tenminste.
    Ook moet ik je natuurlijk even bedanken voor het feit dat ik nu voetbal zo leuk vind, want kom op, wie had een half jaar geleden gedacht dat ik 90 minuten stil voor de tv kon zitten en naar een wedstrijd zou kijken? Juist, niemand. Maar door jou ben ik de sport gaan waarderen en het is echt geweldig. (De voetballers ook niet te vergeten natuurlijk.) Ik kijk er heel erg naar uit om je volgende week weer te zien, want ik weet zeker dat we het jaar daarmee perfect gaan afsluiten. Ik hou ontzettend veel van je en ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen mogen blijven, mevrouw Hummels. <3

    Esmée • Linctavia.
    Lieve Es, jij bent mijn Sterek buddy. Altijd als er iets is met Sterek kan ik er met jou geweldig over fangirlen, Sterek is ons ding en ik vind het altijd super leuk om er over te praten. (Ooit gaan we de Sterek story schrijven, though.) Ook heb ik het gevoel dat wij dit jaar betere vriendinnen zijn geworden. Ik hoop dat we in 2016 nog zulke goede vriendinnen zullen blijven en dat we heel veel gaan meeten. <3

    Sarah • Lexipedia.
    Lieve Saarsel, wij hebben dit jaar dan misschien niet zo heel veel met elkaar gepraat, toch heb je voor altijd een speciaal plekje in mijn hart en vind ik het geweldig dat we nu weer wat meer met elkaar omgaan. Ik hoop dat we in 2016 wat meer met elkaar gaan praten dan dit jaar, dat zou geweldig zijn. <3

    Gabriële • Valverde.
    Lieve Gab, ook al ben je niet meer actief op Q, toch wil ik je bedanken voor je geweldige vriendschap. Op app praten we nog dagelijks met elkaar en dankzij Q was er nooit zo'n mooie vriendschap ontstaan. Je bent geweldig. <3

    Noek • Whittle.
    Lieve Noekie, jou ken ik al zolang dat het eigenlijk raar zou zijn als we opeens niet meer met elkaar zouden praten. Ik zou me dan ook niet kunnen voorstellen hoe dat zou zijn. Wij denken vaak over alles hetzelfde, dat maakt misschien wel dat we zo goed met elkaar kunnen opschieten en je bent een geweldige, gekke, lieve, vriendin en ik hoop dat ik je nooit kwijt raak. In 2016 hoop ik dat we nog steeds zulke goede vriendinnen blijven en vaak gaan meeten met elkaar. <3

    Voor de rest wil ik alle personen bedanken die ik dit jaar niet zo heel vaak heb gesproken, maar waar ik nog altijd graag mee praat: Aesthetiek, Phoebus, Ledecky, Pizzaburger, Mallory en Memoria. <3

    En de fantastische mensen die ik heb leren kennen dankzij de Q whatsapp groep, ik zou niet weten hoe mijn leven zonder hun zou moeten zijn: Hemmingz, Infrared, Langenheim, LostToTheSmut, STYLINSANE, Hamily, Colossus, Ross en MumpSimus. <3

    Even een speciaal bedankje voor Kisha • Monks en Laurianne • itsmagicc, ik keek heel erg tegen jullie op en had nooit gedacht dat we zulke goede vriendinnen zouden worden. Ik vind het echt fantastisch en jullie zijn geweldig. <3

    Ook een berichtje aan alle personen die ik niet meer spreek door dingen die er gebeurd zijn het afgelopen jaar, van sommige vind ik het heel jammer en ik hoop dat mocht je dit lezen je weet dat het over jou gaat. Hopelijk krijgen jullie ook een prachtig 2016.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 22:07 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke, deze had ik onder een column gezet, maar geldt eigenlijk voor iedereen.

    Een vrolijk kerstfeest iedereen en een super geweldig nieuwjaar. Bedankt voor jullie lieve reacties en berichtjes afgelopen jaar. Vergeet niet ook volgend jaar van jezelf te houden, want jullie zijn allemaal geweldig en amazing en de beste mensen die ik ken!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga na mijn bericht even reageren op de lieve mensen die mij een berichtje hebben gestuurd.
    Ik wil als eerst even iedereen bedanken die mij dit jaar, en de jaren hiervoor mij een glimlach hebben bezorgd.
    Ik hoop dat ik dit ook bij hun heb kunnen laten doen.

    Ik ben hier al 6 jaar op Quizlet en heb heel veel vriendinnen gemaakt. Ik ben een tijdje niet op Quizlet geweest, in die tijd heb ik maar één vriendin overgehouden en dat is

    Sem a.k.a Hound
    Semmie, er waren tijden waarvan we, wat we ook zeiden, gewoon helemaal stuk gingen van het lachen. Jouw bijnaam was Hassan en de mijne Mohammed <3. Ik weet niet hoe we hierbij kwamen maar het was echt hilarisch. Ik denk dat we al zo'n 3/4 jaar vriendinnen zijn en ik ben echt helemaal supertrots op jou als mijn vriendinnetje hihi. Buiten een leuk mens volg je ook dezelfde opleiding en heb je dezelfde interesses als mij. (ook hetzelfde bloed, jij halve Turk <3 <3 33) Na jaren mijn vriend te zijn op Playstation hebben we denk ik maar één keer gegamed samen? En dat was letterlijk 2 weken terug met de Uncharted 4 Beta HAHA. Die ene keer op Firstlook was de eerste keer dat we elkaar in het echt hebben gezien. Het was echt leuk om je eens een keer in het echt te zien. Ik hoop dat je verder in het leven nog gelukkig, succesvol zult zijn en mijn vriendinnetje zult blijven <3

    Sinds een paar maanden terug, ben ik teruggekeerd. Heb ik heel veel leuke nieuwe mensen ontmoet.

    Veerle a.k.a Cleese
    Hoi leuk mens, jij bent zeg maar de reden na mijn terugkomst dat ik ook werkelijk ben gebleven hier. Want jij bent heel lief tegen mij geweest. Ik hoop in ieder geval dat ik ook lief tegen jou ben geweest. We moeten eigenlijk nog steeds afspreken om samen The Last Of Us en Uncharted te spelen, haha. Ik hoop dat dat ooit een keer zult komen. Want je bent een perfecte lieve meid. Ik moet mijn excuses nog aanbiederen omdat ik tijdens jouw wedstrijd niet veel inzet heb getoond. Ik hoop dat je mij kunt vergeven daarvoor omdat ik nogal druk was met school. (Eigenlijk nogsteeds). Maar Veerle, Jij hebt mij heel vaak laten glimlachen, I owe you one.

    Erieka a.k.a Roxette
    Eriekaa, jij bent een van mijn favoriete users hier op Q. Thank you for existing. Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat 2016 een veel mooier jaar wordt voor jou. Please keep being sweet and awesome. Dank je wel voor alles dat je hebt gedaan voor me <3 Me adores you. Never leave Q again, sweet.

    Sylvie a.k.a Thominho
    Jij verdient een dikke knuffel. Een hele grote. Want jij ben ook mijn favoriete Q user. Ik hou van je van wie je bent. Please don't ever feel down. Because you only deserve happiness. Ik wil jou ook even bedanken voor alles. Dat je mij heel vaak een glimlach heb laten bezorgen. Jij bent buiten een mede-gamer ook een grote supporter. Jij vertrouwt mij in Last Life. Jij bent ook een motivatie om door te gaan met mijn comic. Dank je wel, Sylvie. Je bent geweldig. Ik hoop dat je een super 2016 zult krijgen. Met heel veel succes en gelukkigheid.

    Annemarije a.k.a Rudolf
    Je bent een heeeeele lieve spontane meid. Ik heb leuke gesprekken met je gehad hihi. And me adores you. Ik hoop dat je heel gelukkig zult worden in de komende jaren. Het spijt met dat ik een paar dingen niet heb kunnen doen voor je maar ik hoop dat je mij daarvoor kunt vergeven. Ik sta altijd voor je klaar. Als je ooit nog eens hulp nodig hebt, ik ben er voor je sweet. Please, smile through life. And alwaaays.

    Nichelle a.k.a Deviantart and Evelien a.k.a Silberhaus
    Ik heb je een paar keer gesproken en in die tijd ben je heel belangrijk voor mij geworden. Je bent een schatje, srsly. Als het kon, had ik je nu gewoon een dikke knuf gegeven. Want jij, jij bent iemand die iedereen als vriendin zou moeten hebben. You make people smile and that's what a humanbeing needs to do. SMILE!
    Ik hoop dat je in 2016 super gelukkig zult worden.

    Megan a.k.a Savages and Wendy a.k.a Ratonhnhake
    Ik heb een paar keer met je gepraat en ik ben erachter gekomen dat je een heeeeeeel lief mens bent. Ik wil jou bedanken voor de leuke en vermakende gesprekken. Ik hoop dat 2016 voor jou een onvergetelijke super leuke jaar wordt. Lot's of love.

    Voor de mensen die mijn Comic volgen:
    Jullie hebben geen idee hoe veel dit voor mij betekent. De support die jullie geven, de lieve reacties. Het maakt mij vrolijk. Het laat mij geloven in mijzelf. Vooral Sylvie en Anna. Jullie reacties en support zijn altijd zo motiverend en leuk. Dank jullie wel voor de steun en liefde. Jullie zijn super.

    Voor alle mensen hier op Q:
    Happy new year!! I wish you all the best.


    Much Love and Hugs from me.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 17:49 ]

    Thanks Gabs en Mehri!


    16 - 09 - '17