• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser - Jeffrey
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jessica "Jess" Slager
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kate Teresa Vergeest - Marieke
    Jelle van Dijck - Kelly
    Layla Caspers - Natas
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy - Marjanne
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2, 3, 4
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Jelle van Dijck - Kelly
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Ian van Dijck - Kelly
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne
    Kate Teresa Vergeest – Marieke

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 11:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zullen we naar de volgende dag?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Jelle stond op.
    "Ik ga ook, kom je mee Ian?" Ian knikte en stond ook op.
    "Tot morgen iedereen," zei Jelle en hij ging richting de tent. "Slaap lekker," zei Ian en hij ging achter zijn broer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben nog niet helemaal toe aan de volgende dag, maar zal ervoor zorgen dat jij ook wat te schrijven hebt ;P

    Mia was blij dat ze niet al te vernederende dingen had hoeven doen. Hetzelfde gold gelukkig voor haar vriendinnen.
    Ze poetsten hun tanden bij het toiletblok en kropen daarna in hun slaapzakken. Phoebe lag al te slapen, waardoor ze slechts zachtjes fluisterden.
    'Je gaat nu dus met Ramon daten?' vroeg Mia een Isa. Ze was nog steeds verbijsterd dat Isa hem daartoe had durven uitdagen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 14:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het was nog maar net twaalf uur geweest toen de meesten al naar bed gingen. Jiang zat er nog steeds; hij staarde afwezig naar het vuur. Hij was op de grond gaan zitten nadat Bram en Henk hem verjaagd hadden en ze zakte naast hem neer. 'Jouw gedachten lijken ver weg.' Ze glimlachte aarzelend toen hij opkeek. Haar missie om met hem bevriend te raken was nog niet zo heel erg denderend gedaan en nu Phoebe eens niet in zijn buurt was, maakte ze daar graag gebruik van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O, ja,' glimlachte hij. 'Ik zat eigenlijk nog steeds een beetje in over mijn telefoon. Ik baal erg dat hij kapot is.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Isa grinnikte. 'Ja, daar lijkt het wel op! Als ie me nog durft te vragen, natuurlijk.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Vast wel,' mompelde Mia. 'Vind het nou niet echt een type dat daarvoor terugdeinst.' Ze vouwde haar handen onder haar kussen en keek haar vriendin aarzelend aan. 'Ik wist niet dat je hem leuk vond.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Is je telefoon kapot?' vroeg Layla met gespeelde verbazing. Dat had ze natuurlijk al van Elin gehoord - en eigenlijk baalde ze er goed van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, Bram heeft hem kapot gegooid,' antwoordde Jiang. 'Hij valt denk ik niet meer te repareren.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat meen je niet!' reageerde ze quasi-verontwaardigd. 'Wat een eikel, zeg. Heb je garantie?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Meh, ik verwachtte dat we volgende dag gingen doen, dus ik had mijn personages al naar bed laten gaan... gaan we toch verder :c
    Verdorie, nu heb ik niets te doen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    haha ik heb ook niks te doen, maybe kan er wel iets met thomas zijn? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Anders kunnen jullie eventueel al naar de ochtend gaan, als jullie niets meer weten te schrijven? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik hoop van wel. Dat ga ik thuis wel uitzoeken. Of misschien wil mijn vader het navragen.' Hij haalde zijn schouders op. 'Vond je het een leuke dag?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Layla haalde haar schouders op. 'Ik denk dat ieder van ons liever thuis slaapt dan in zo'n tent, maar ik vond het best oké. Het kan echter.' Ze keek hem even zijdelings aan. 'Al geldt dat natuurlijk niet voor jou, nu ze je telefoon gesloopt hebben. Wat een imbecielen zijn het toch.'
    Ze kon op zich wel overweg met Bram en Henk en soms was het best oké gezelschap, maar echt op hun rekenen kon ze niet. Daar waren ze te onvoorspelbaar voor.


    Every villain is a hero in his own mind.