• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    neen het kan niet

    Oh jawel (duivel)


    When you believe your dreams come true

    and once again my heart have been crushed :(


    Do I look like Mother Teresa?

    Laat geitje nummer 7 maar komen


    When you believe your dreams come true

    Is het de bedoeling dat ik geitje 7 speel? xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Jij hebt geitje 7 verzonnen xD


    When you believe your dreams come true

    Geitje nummer 7

    Langzaam tilde ik mijn hoofd op één van de grafstenen. De baas had dus gelijk gehad. Ruby zat inderdaad op de begraafplaats. Ik stond op en liep naar haar toe. "Goed gedaan baas, euh, Wolf. Geitje nummer 1 is veilig ontsnapt. Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat geflikt hebt, maar goed gedaan. Gaan we nu door naar stap nummer 2?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik deed mijn ogen open nadat ik iets hoorde bewegen. Daar zag ik een persoon naar mij toe komen lopen. "Goed gedaan baas, euh, Wolf. Geitje nummer 1 is veilig ontsnapt. Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat geflikt hebt, maar goed gedaan. Gaan we nu door naar stap nummer 2?" Ik snapte er niets van. Hoezo wist deze persoon dat ik een wolf was. En wie heb ik laten ontsnappen, geitje nummer 1? Ik besloot het spelletje mee te spelen, zodat ik achter meer informatie kon komen. 'Natuurlijk is het gelukt,' zeg ik arrogant. 'Wie denk je wel niet dat ik ben?,' Ik keek de persoon zo overtuigend mogelijk aan. 'We gaan inderdaad door met stap 2, welke informatie heb je momenteel voor mij?' Ik hoopte dat deze persoon mij meer kon vertellen over stap 2.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Op het blaadje was opeens een plaats verschenen. De begraafplaats. "Dit is magie..." Zo snel als dat ik kon rende ik het ziekenhuis uit richting mijn auto. "Verdomme start nou eens keer!" Eindelijk startte de auto na bijna iemand te hebben aangereden vervolgde ik mijn weg.

    Geitje nummer 7(jongen(kind))

    'Natuurlijk is het gelukt,' zegt Wolf arrogant tegen mij. 'Wie denk je wel niet dat ik ben?. We gaan inderdaad door met stap 2, welke informatie heb je momenteel voor mij?' De plannen leken anders te gaan verlopen. Ruby wilde blijkbaar meewerken. "Vergeef mij o grote Wolf. Wie ben ik om ook aan u te twijfelen?" Ik moest het lachen inhouden. "Maar... stap nummer 2? Dat is waar u naar leefde. U heeft zoveel moeite gedaan om er te kunnen infiltreren."


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Vergeef mij o grote Wolf. Wie ben ik om ook aan u te twijfelen?" zei de jongen een beetje spottend."Maar... stap nummer 2? Dat is waar u naar leefde. U heeft zoveel moeite gedaan om er te kunnen infiltreren." vervolgde hij. Ik moest volhouden, want hij moest mij geloven. 'Hoe durf je zo'n toon tegen mij aan te slaan,' zei ik grommend. 'Of wil je soms de echte wolf ontmoeten,' dreigde ik. 'Ik heb veel voorwerk moeten doen ja. Eerst het infiltreren binnen de politie en daarna bij Graham. Ik hoef hem maar in de ogen te kijken en hij doet wat ik wil.' ging ik verder. 'Het is nu dus tijd voor stap 2, maar daarom vraag ik jou welke informatie er nog meer beschikbaar is, zodat stap 2 goed kan verlopen.' Ik hoopte dat dit geloofwaardig overkwam.


    When you believe your dreams come true

    Geitje nummer 7

    Ik begon te twijfelen over wat de grote baas had gezegd. Ruby leek te weten waar we het over hadden. "Sorry het was een kleine test Wolf. In een stad vol magie kan je nooit zeker zijn van iets zonder dat je een testje doet. Maar heeft u ook HET bij?" Als ze dit keer wist waar het over ging had de baas gelogen. Ruby leek vrij veel te weten. Ze hoorde al die tijd al bij het plan. "Als u mij kan vertellen of uw HET bij heeft of gewoon ergens verstopt heeft, dan kan ik u mijn informatie vertellen.

    Graham

    Ik stopte de auto iets voor de begraafplaats en ging te voet verder. Ik zag Ruby al zitten, maar toen ik dichterbij kwam dook ik snel weg achter een grafsteen. Wie was het jongetje waarmee ze aan het praten was?


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Het leek er op dat de jongen mij begon te geloven. Hier kwam ik nog makkelijk van af dacht ik triomfantelijk. "Als u mij kan vertellen of uw HET bij heeft of gewoon ergens verstopt heeft, dan kan ik u mijn informatie vertellen." zei de jongen. Ik raakte lichtelijk in paniek. Wat was nou weer het? Ik dacht na, Regina zit hier vast achter. Het begon met de aanval op Ellie, waarbij duidelijk werd gemaakt dat ze niet welkom was in Storybrooke. Ik voelde in mijn zakken. Ik had een aantal dingen bij me. Het kettinkje dat in mijn zak zat behoorde tot Ellie, deze was ze verloren op het bureau. Ik had hem voor haar bewaart, maar nog niet de kans gehad om hem terug te geven. Daarnaast had ik ook een plukje haar van Ellie, dat had ik van alle 4 de kinderen, omdat ik ze dan zou kunnen opsporen, mocht er iets met ze gebeuren. Omdat ik vermoede dat het om Ellie draaide pakte ik haar pluk haar en het kettinkje uit mijn zak en liet het aan de jongen zien. 'Ik neem aan dat je dit bedoelt?' zeg ik nonchalant. Van binnen hoopte ik zo dat ik goed zat.


    When you believe your dreams come true

    Geitje nummer 7

    "Hmmm, u heeft veel bij, maar niet alles..." Ik staarde naar de lucht. "Maar het blijkt etens tijd te zijn. Het schaap is aan het grazen en de wolf moet toeslaan." Met mijn hoofd teurde ik richting de grafsteen waar Graham onder zat.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Hoezo had ik niet alles bij. Ik raakte geïrriteerd. 'Weet je wel hoeveel moeite het kostte, om dit te bemachtigen?' siste ik kwaad. "Maar het blijkt etens tijd te zijn. Het schaap is aan het grazen en de wolf moet toeslaan." Verbaast keek ik de jongen aan, maar herstelde me erg snel. Wat voor uitspraak was dit nou weer? Ik begreep er steeds minder van. Ik keek in de richting waar de jongen heen keek. Ik rook de geur van niemand minder dan Graham. Ohnee, waarom is hij hier? Wat zou hij allemaal gehoord hebben, dacht ik verschrikt. 'Wat wil je nog meer hebben?' vroeg ik de jongen. 'Ik heb nu niet alles bij, ik verstop vaak dingen zodat niemand anders er bij kan,' loog ik om het geloofwaardig te maken.


    When you believe your dreams come true

    Geitje nummer 7

    "De wolf heeft blijkbaar geen honger." Ik draaide me om en liep zachtjes weg van Ruby. "Je hebt het al veroverd. Hij doet alles je wilt. Dat heb je gezegd. Maar nu," ik draai terug naar Ruby. "Moet je het nog grijpen!"


    Do I look like Mother Teresa?