• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Jens Potter

    Opeens stormt er een journalist binnen. Een verpleegster houd hem tegen. "Wilt u iets zeggen?" "Neen, danku." En hij wordt buitengeduwd.

    Jens Potter

    Enkele minuten later komt Lisa binnen "Ik heb iets ontdekt over Jos." Zegt ze. "Wat dan?" Vraagt Jens bezorgt.

    Lisa

    "ze beschermt iemand, een jongen daarom vermoord ze iedereen." Ik keek om me heen en zag heel de tijd dat Sidney naar binnen wilde. "hey Sidney, als je nieuws wil zou ik naar Regina gaan." Die is ergens mee bezig ik weet het zeker

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 19:52 ]

    heb het er al bijgezet

    Ruby

    We werden bij de ingang tegengehouden door Sidney. Graham wist hem slim af te schudden. Ik gromde naar hem, hij had mij tenslotte als wolf op de foto gezet. Ik rende snel achter Graham aan, naar de patiënten


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Dit hele moment ging snel voorbij, journalisten vroegen haar van alles over de moorden, wat ze netjes antwoorden. Toen Lisa zei dat Jos moorde vanwege bescherming Rolde ik mijn ogen "Dat is een flauw excuus," zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    Ik besloot dat Ruby een kijkje moest nemen bij Jens en Ellie. "Ik neem een kijkje bij die moordenaar." Ik liep de kamer met Jos in en deed de deur achter mij dicht. "Zozozo, het spelletje is afgelopen." Ik loop dichter naar het bed en wil net beginnen met vragen stellen als de deur open gaat. "Sorry, maar dit zijn politiezaken." een verpleegster kwam binnenlopen. "Vat het niet persoonlijk op Graham." Het laatste wat ik herinner is dat de verpleegster een beweging met haar hand maakte en vervolgens werd het zwart voor mijn ogen.

    Regina

    Met een simpele vermomming kwam ik het ziekenhuis binnengelopen. Sidney probeerde Jens, Lisa, Ellie en Ruby bezig te houden in de andere kamer door vragen te stellen. Ik kon ondertussen rustig de kamer in van Jos. "Sorry, maar dit zijn politiezaken." Graham draaide zich om en keek me aan "Vat het niet persoonlijk op Graham." Een simpele beweging met mijn hand was voldoende. Wat was hij toch schattig als hij sliep. "Geen zorgen Gram. Spoedig zullen we weer bij elkaar in de armen liggen." Vervolgens richtte ik me tot Jos. "Je weet niet wat voor risico ik hiermee loop. Probeer de volgende keer niet gepakt te worden." Jos keek me verbaast aan. "Ik ben het uilskuiken. Regina, maar ik heb mezelf omgetoverd tot iemand anders." Jos leek nu te beseffen wat er aan de hand was, dit was een reddingsactie voor haar. Met een simpele spreuk waren haar wonden weg. "Je hebt wat werk af te maken, maar doe het minder opvallend, maar laat wel een paar leuke aanwijzingen na. Laten we zeggen dat Ruby wat aanhangers zou hebben, okay?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik was naar de kamer gelopen van Jens en Ellie. Sidney achtervolgde ons ook de hele tijd. Ik wilde net beginnen met het onderzoek, tot ik er achter kwam dat ik notitieblok bij me had. Ik kon mijzelf wel voor mijn hoofd slaan. Weer zo'n beginners fout. Snel liep ik naar de andere kamer waar Graham was. 'Graham? Heb jij nog een notitieblok?' Ik kom de kamer binnen. Geschrokken zie ik dat Graham bewusteloos op de grond liggen. Ik zag de verpleegster met Jos in gesprek. 'Wat is hier aan de hand?' Zeg ik verbaast, en loop naar het drietal toe.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Graham? Heb jij nog een notitieblok?' ik keek geschrokken om. Ruby stond in de kamer. Ze had Graham gezien en was geschrokken. "Kijk wat je hebt gedaan lieverd... Je laat dit monster toch niet zomaar ontsnappen." Met een simpele beweging wiste snel Ruby's herinnering. Het engige wat ze wist was dat Jos ontsnapt was en Graham bewusteloos was. Samen met Jos verdween ik door middel van magie uit het ziekenhuis, maar stiekem had ik nog een papiertje in Ruby's zak gedaan.

    Beste Wolf,

    Je plan van ontsnapping is gelukt. Je weet de afgesproken tijd nog en de plek?

    Geitje nummer 7


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik merkte dat er iets niet in orde was met de zuster en dat dat Regina was. Ik weet nu ook dat ze wat van plan is. Ik hou voor de eerste keer van mijn Banshee krachten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Vlug knielde ik bij Graham neer. 'Graham gaat het?' Ik zie dat hij langzaam aan bij komt. Ik zet hem op het ziekenhuis bed. 'Ik ga wat te drinken voor je halen.' Terwijl ik wegliep viel het briefje uit mijn zak. Ik ging naar de kamer er naast. Waar Jens en Ellie lagen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Graham gaat het?' ik knipper heftig, omdat ik weer even aan het licht moet wennen. Ik wrijf met mijn hand over mijn achterhoofd. Vervolgens laat ik mijn hand afglijden richting de zijkant van mij nek. Ruby zou wat te drinken halen. Ze loopt weg en er valt een briefje uit haar zak. Ik pak deze op en nu pas zie ik dat mijn hand een beetje onder het bloed zit. Snel deed ik de kraag van mijn jack omhoog zodat Ruby het niet kon zien.

    Beste Wolf,

    Je plan van ontsnapping is gelukt. Je weet de afgesproken tijd nog en de plek?

    Geitje nummer 7


    Wat was dit voor briefje? Nu pas merk ik dat ik op het ziekenhuis bed zit waar eerst die moordenaar heeft gezeten.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik kijk de kinderen aan, en dan word het mij allemaal even te veel. Er is de afgelopen dagen zoveel gebeurt. Ik vraag een zuster even naar Graham te kijken. Zonder verder nog iets te zeggen ren ik naar buiten, weg van het ziekenhuis. Weg van alle gebeurtenissen. Zonder dat ik het door heb ben ik op de begraafplaats van Storybrooke. Ik ga op een bankje zitten en zucht. Ik heb spijt dat ik Graham in de steek heb gelaten, maar ik kon het even niet meer aan. Ik bel hem straks wel even, denk ik. Ik sluit mijn ogen en geniet van de laatste zonnestralen die op mijn gezicht schijnen.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Na deze omstandigheden komt er een (echte) verpleegster binnen. Deze zegt: "Jullie zijn sneller gerevalideerd dan normaal was verwacht. Ik ontsla jullie." Ze waren blij, maar langs de andere kant ook wel teleurgesteld. Niemand valt nog te vertrouwen...

    Graham

    Ik weet niet veel minuten er voorbij waren gegaan, maar Ruby was nog steeds niet terug met het water wat ze voor me zou gaan halen. Zoveel last had ik niet meer van het bewust zijn verliezen, dus ik ging op onderzoek uit. Maar Ruby bleek nergens meer te zijn. Ik pakte het briefje erbij en las het nog een keer. "Het zou toch niet? Nee, dat kan niet!"

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 22:17 ]


    Do I look like Mother Teresa?