• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Ava Heart

    Regina lijkt er niks van te geloven en het maakt me behoorlijk pissig. Daarom vlieg ik een eindje weg, Neverland was beter. Ze geloofde me tenminste en zagen me niet alleen als een klein kind.
    Stomme volwassenen. Ik word soms helemaal gek van ze. Ik ga bovenop een schoorsteen zitten, aan de rand van het stenen geval en blijf daar dan nog steeds boos zitten.


    obsessive rage

    Ruby

    Ik keek Graham verbaast aan. 'Wat zeg jij nou? Dragon?' Regina leek het wel te begrijpen 'fire' antwoorde ze. Ik kreeg een knuffel van Regina, ze begon steeds meer als familie aan te voelen. Ik was tevreden.


    When you believe your dreams come true

    Jos (als Belle) moet nog eens antwoorden...

    Jos

    Waarom volgen ze mij overal naar toe? 'Heey Jens' glimlachte ik. 'Hoe gaat het met je?' Ik pakte een boek uit mijn tas en sloeg hem open.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Hij voelde dat rare gevoel weer. Maar hij liet het niet merken. "Goedgoed! Met jou?" Jens kende Belle niet zo goed, dus wilde hij haar ook straks wat persoonlijke vragen stellen. Ook als een soort van test.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 21:51 ]

    Graham

    Ruby begon mij verbaast aan te kijken toen ik de code tegen Regina zei. 'Wat zeg jij nou? Dragon?' Verbaast keek ik Ruby aan. "Kom op dit meen je niet. Dit was de c-" Regina snoerde mij mond met een spreuk. "Sorry Gram, maar ik moet wel. Ruby lieverd..."

    Regina

    "Kom op dit meen je niet. Dit was de c-" snel snoerde ik Graham de mond. "Sorry Gram, maar ik moet wel. Ruby lieverd..." ik keek Ruby even goed in de ogen. aan. "Of moet ik soms Jos zeggen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik ga seffens (vanaf kwart voor 9) badmintonnen. Dat duurt tot 12.15 uur en dan ga ik mij douchen tot 13 uur. Dus op die momenten is er geen Jens Potter... dus ook geen Evil Prince! Moehahahahahaha!!! (verschrikkelijk vreselijke lach)

    Ava Heart

    Ik kan Regina, Graham en Ruby zien. De echte Ruby. Ik hoor dat ze over de code praten. Dat Ruby nu als Jos gezien wordt.
    Maar het kan me niet meer schelen. Had Regina maar moeten luisteren. Want dit is de echte Ruby, ik weet het zeker.
    De neiging om Peter nu op te roepen wordt ondertussen steeds groter, om aan het raam te staan en "I believe!" te roepen. Maar ik doe het niet.
    Daar zal ik later nog spijt van krijgen.
    Ik kom van het dak, vlak naast Regina.
    'Nee, dit is Jos niet.' zeg ik dan. 'Jos was net bij het bedenken van de code. Ik zag haar magie gebruiken op Ellie.'


    obsessive rage

    Lisa

    Ava was het denk ik beu, want ze vloog weg. Ruby en Graham kwamen aanlopen. Graham zei het wachtwoord, maar Ruby kende die niet. Ik denk dat ze Jos is. "Of moet ik soms Jos zeggen?" Zei Regina. Nu hebben we Jos te pakken. Vlak daarna kwam Ava aanvliegen. 'Nee, dit is Jos niet.' zei Ava. 'Jos was net bij het bedenken van de code. Ik zag haar magie gebruiken op Ellie.'
    "hoe weet je dat zeker, dadelijk hebben we de verkeerden?" Zei ik

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 9:59 ]

    Ruby

    Ik schrok van Regina's woorden. 'Ik ben Jos niet!' Riep ik uit. 'Waarom zou ik Jos zijn? Ik ben de hele tijd bij Graham geweest.' Verontwaardigd keek ik Regina aan. Ik snapte niks van deze situatie.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Nee, dit is Jos niet.' zegt Ava dan, die plots naast mij uit de lucht komt poefen. 'Jos was net bij het bedenken van de code. Ik zag haar magie gebruiken op Ellie.' Met een geïrriteerd hoofd keek ik Ava fronsend aan. "hoe weet je dat zeker, dadelijk hebben we de verkeerden?" vroeg Lisa. "Ik zeg het niet graag, maar wat die kleine mini Savior zegt, daar ben ik het volledig mee eens." Vervolgens keek ik Ruby vragend aan. "Graham ging naar het bureau en jij kwam terug naar ons je liegt."

    Graham

    Iedereen behalve Ava keerde zich tegen Ruby. Ze wist de code niet, maar dit was Ruby toch wel? "Ik ben niet naar het politiebureau geweest. We zijn een klein rondje door de stad gelopen en zijn vervolgens naar Granny gegaan. Ruby was heel de tijd bij mij." Echter wist ik niet meer zeker of dit wel de echte ruby was.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik sloeg mijn handen geïrriteerd over elkaar. 'Ik ben hier niet terug gekomen, dat vertel ik je toch net. Wij zijn Jos gaan zoeken, daarna naar Granny gegaan en nu zijn we hier.' Ik keek Regina vijandig aan. Ik kon er niet tegen als mensen zeiden dat ik loog. Ik zag dat zelfs Graham aan het twijfelen was. 'Jij gelooft mij ook niet hè,' ik keek hem boos aan. Vervolgens liep ik boos weg.


    When you believe your dreams come true

    Graham
    'Ik ben hier niet terug gekomen, dat vertel ik je toch net. Wij zijn Jos gaan zoeken, daarna naar Granny gegaan en nu zijn we hier.Ik kon zien dat Ruby boos richting Regina keek. 'Jij gelooft mij ook niet hè,' Vervolgens keek zij boos naar mij. Wat had ik nu weer verkeerd gedaan? Vervolgens liep ze boos weg. "Ruby wacht even!" Ik rende achter haar aan.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ruby was boos weggelopen en Graham rende achter haar aan. "dus.... Is ze dan toch de echte Ruby?" Vroeg ik.

    Regina

    'Ik ben hier niet terug gekomen, dat vertel ik je toch net. Wij zijn Jos gaan zoeken, daarna naar Granny gegaan en nu zijn we hier'. Ruby keek mij boos aan, maar haar blik ging al snel richting Graham. 'Jij gelooft mij ook niet hè,' "Ruby begrijp me niet vekeerd, maar." "Ruby wacht even!" Ruby rende weg en Graham volgde haar. "dus.... Is ze dan toch de echte Ruby?" ik zuchtte eens diep. "Ik heb werkelijk geen idee. ik durf het niet te zeggen, maar beide Ruby's leken zo echt. Maar het is duidelijk Jos was dus een Ruby, maar welke?"


    Do I look like Mother Teresa?