• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Regina

    'Het komt allemaal vast wel goed,' zei Ruby. Waarschijnlijk zei ze dit alleen maar op het wat rustiger te laten worden. Er liep een gekke creatie van mij rond die mensen vermoordde en niet zou rusten voordat Ellie sowieso dood was. Daarna was het nog de vraag over hij/zij Ruby en de andere met rust zou laten. 'laten we alles even op een rijtje zetten. Wat heeft Jos verder nog allemaal gedaan?' Plots keek Ruby mij aan. 'Wat is er aan de hand?,' vroeg ze. 'Je houdt toch niets voor mij verborgen?' "Wat?" zei ik met een klein lachje. "Ik zou niet durven." "Ruby, ik moest haar een kans geven en nu twijfel je zelf aan haar?" ik maakte een kleine zucht van opluchting. Graham had nu wel eens mijn redder kunnen zijn.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ze zei dat ze het niet zou durven, maar ik zag wel dat het niet helemaal waar was. Vervolgens werd ze ook nog bijgestaan door Graham. Ik trok mijn wenkbrauw op en zuchtte overdreven. 'Wat jullie willen,' Ik begon te lopen in de richting van het dorp. 'Ik ga die Jos zoeken.' Ik was lichtelijk geïrriteerd, nu koos Graham opeens voor Regina's kant?


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Wat jullie willen,' Ruby begon te lopen in de richting van het dorp. 'Ik ga die Jos zoeken.' Ik rende achter haar aan, haalde haar in en ging voor haar staan. Met mijn handen pakte ik Ruby bij haar schouders beet. "Hey, wat is er? Zo ben jij niet?" ik keek eens goed in Ruby's ogen. "Ben je nou boos? Dan geef ik Regina een kans en dan reageer je niet..."

    Morgen middag en avond hoef je geen antwoord van mij te verwachten. Na mijn eerste examen ga ik direct door naar werk. Sorry


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    'Sorry, je hebt gelijk. Ik moet mij niet zo aanstellen.' Mompelde ik. 'Het is alleen, ik dacht dat ik nu eindelijk gelukkig kon zijn, en nu moeten we achter die stomme Jos aan. Ik ben blij dat je Regina een kans geeft.' Ik sloeg mijn ogen neer. 'Er is veel gebeurd en ik moet alles even op een rijtje zetten. Hoe eerder we Jos hebben, hoe eerder er rust is in Storybrooke en in mijn hoofd.'


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    Ruby liep weg en Graham rende achter haar aan. "we weten zeker dat Jos achter Ellie aan zit, als Ellie haar Banshee krachten leert beheersen kan ze misschien Jos terugpakken."

    Jens Potter

    "Ik geef in ieder geval niet op. Ik heb al wel meer meegemaakt."

    Graham

    'Sorry, je hebt gelijk. Ik moet mij niet zo aanstellen.' Ruby gaf me gelijk en daar was ik blij mee. 'Het is alleen, ik dacht dat ik nu eindelijk gelukkig kon zijn, en nu moeten we achter die stomme Jos aan. Ik ben blij dat je Regina een kans geeft.' Het was puur voor Ruby dat ik Regina deze kans gaf. Als ze één fout zou maken was het gelijk klaar voor mij. 'Er is veel gebeurd en ik moet alles even op een rijtje zetten. Hoe eerder we Jos hebben, hoe eerder er rust is in Storybrooke en in mijn hoofd.' Ik moest denken aan wat wat Ruby net zei. Rust in Storybrooke? Ik kende alleen rust in Storybrooke toen Regina mijn hart nog had, Emma nog niet aanwezig was en toen Henry nog niet van het bestaan van Emma afwist. "Laten we hopen dat die rust snel terugkeert."

    Regina

    Terwijl Ruby en Graham wat waren weggelopen stond ik nog steeds bij Lisa, Ellie en Jens. Tot mijn spijt natuurlijk. "we weten zeker dat Jos achter Ellie aan zit, als Ellie haar Banshee krachten leert beheersen kan ze misschien Jos terugpakken." Ik keek de kinderen verbaast aan. "Sorry Bassie krachten? Ik ken veel magie, maar dat ken ik dus niet hè."


    Do I look like Mother Teresa?

    Ava Heart

    'Banshee krachten.' verbeter ik Regina. 'Ik weet het ook niet precies, de enige verhalen die ik erover ken was iets met telekinese en je heel goed verstoppen. Maar het zal in het echt wel meer zijn,'


    obsessive rage

    Ruby

    Ik gaf Graham een knuffel, 'Wij kunnen dit samen oplossen, sheriff.' Ik keek hem glimlachend aan terwijl wij verder door het dorp liepen.


    Jos

    Ik keek vanachter het muurtje naar het sheriff duo. Rustig wachtte ik tot ze weg waren. Regina had een grote fout gemaakt door mij te creëeren. Ze besefte niet dat ik sterk genoeg zou zijn om mij te bevrijden van haar macht. Ik voelde dat ze mijn missie wilde stoppen, maar daar was ik het niet mee eens. Die vervelende kinderen hebben mij al twee keer gevangen genomen, maar ik ben nu sterker en dat zal ik ze laten zien ook. Te beginnen met die kleine Banshee. Eerst moest ik een manier vinden om onopvallend te infiltreren binnen Regina's netwerk, ik wist al precies hoe ik dat kon doen. Met een simpele knip in mijn vingers was ik van gedaante verwisselt. Mijn haar was lang en donkerbruin en ik had groene ogen gekregen. Daarnaast droeg ik een rode mantel. Ik bekeek mijzelf in de spiegel, 'Het wolfmeisje,' mompelde ik 'Perfect,' er klonk een angstaanjagende lach uit mijn mond. Vervolgens liep ik naar het huis van Regina toe, waar zij, Jens, ava en de Banshee stonden. 'Dit wordt wel heel makkelijk,' glimlachte ik in mijzelf. Ik kroop in de rol van Ruby, 'Heey, hier ben ik weer,' zei ik overdreven vrolijk.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Wij kunnen dit samen oplossen, sheriff.' Als dank gaf ik Ruby een zoen. "Tja, waar wil je beginnen met het onderzoek, hulp-sheriff?" zei ik al lachend.

    Regina

    'Banshee krachten.' verbeterde Ava mij. 'Ik weet het ook niet precies, de enige verhalen die ik erover ken was iets met telekinese en je heel goed verstoppen. Maar het zal in het echt wel meer zijn,' "Ja dat Kanshee, dat zei ik toch?" zei ik lichtelijk geïrriteerd. 'Heey, hier ben ik weer,' Ruby kwam plots vrij vrolijk aanlopen. "Ruby, lieverd, was jij niet met Graham naar het dorp? Nu ik het zeg waar is Graham dan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jos

    'Oh ja Graham is even naar het bureau hij moest nog wat zaken regelen enzo. Hij zij dat ik jullie beter kon helpen,' glimlacht ik. Volgens mij hadden ze niks door, naïeve mensen. Omdat Regina mij gecreëerd heeft stond ik met haar in verbinden in de tijd dat ze mij bezat, dus ik wist alles over de band die zij met Ruby had. Eerst aardig doen en dan BAM verwoest ik alles in Storybrooke, daar kan die kleine Banshee mij mooi mee helpen. Ik moest mij inhouden niet krankzinnig te gaan lachen.


    When you believe your dreams come true

    Regina


    'Oh ja Graham is even naar het bureau hij moest nog wat zaken regelen enzo. Hij zij dat ik jullie beter kon helpen,' glimlachte Ruby naar mij. Het leek mij een raar verhaal. Ze was een tijd bij Graham weggeweest en kon nu bij hem zijn, maar koos voor mij. Zo'n goede moederrol was ik nou toch ook weer niet. "Oke, laten we eerst iets met elkaar afspreken. We hebben een soort code nodig. Wanneer we elkaar zien dat we weten dat wij zelf het zijn en niet die Jos. Iemand met ideeën?" ik had nooit verwacht dat ik met zo'n goed plan kwam.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jos

    Dit plan liep gesmeerd. 'Ja een code goed plan!' We moeten goed weten wie wel en niet te vertrouwen is,' knikte ik. 'Uhm,' ik deed of ik nadacht. 'Wat dachten jullie van code Dragon?' Ik deed net alsof ik heel enthousiast was. Wat een achterlijke naam, maar ik moest als Ruby blijven denken en doen. Het mooie was dat Ruby de code nu niet wist en zij verdacht zou worden, zonder dat ik ook maar iets hoef te doen.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Toen 'Ruby' aankwam wist ik meteen dat dat Jos was. Ik keek haar dus boos aan, met een blik waarmee mensen kunnen sterven.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Regina

    'Ja een code goed plan!' We moeten goed weten wie wel en niet te vertrouwen is,' zei Ruby. 'Wat dachten jullie van code Dragon?' Ik moest even lachen om de code. Henry had net zo'n naam kunnen verzinnen. "Oke, wanneer we dus elkaar zien zeggen we Dragon, maar de andere moet daarop regeren. Wat dacht je van Fire?" Ik keek de groep één voor één aan. "We moeten alleen niet vergeten deze code aan Graham te vertellen. Voor de rest met niemand er over spreken." Ik keek Lisa aan. "Ook niet met je ouders, want zij waren er niet bij en kunnen zo opeens Jos zijn."


    Do I look like Mother Teresa?