• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Jos

    Ik merkte dat Elina mij door had, met een simpele hand zwaai zorgde ik er voor dat als ze mij zou verraden haar mond werd dichtgesnoerd. Ik glimlachte naar Regina, 'Ja goed idee! Ik vertel het wel aan Graham, ik ga nu hem toe. Tot straks,' zwaaide ik. Ik draaide mij om en liep snel weg, voordat ik kotsnijgingen zou krijgen van dit zoetsappige gedoe.


    When you believe your dreams come true

    Ava Heart

    Ze spreken dingen af over codes maar er lijkt iets niet te kloppen. Ik weet niet wat het precies is.
    Maar Ruby lijkt... Ruby niet. Alsof ze zichzelf niet is.
    Het is iets van de manier waarop ze praat, of de houding die ze aan heeft genomen.
    Alsof ze liegt.
    Alsof ze iets verbergt.
    Alsof ze...
    Ik loop achter haar aan.
    'Ruby,' zeg ik. 'Misschien een vreemde vraag maar... Ben jij Ruby wel? Je gedraagt je... Vreemd,'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 12:35 ]


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik wou Jos verraden maar toen ik het probeerde, kreeg ik niks uit mijn mond. Als ik steeds meer wou proberen voelde ik meer pijn waardoor ik het uitkrijs van de pijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jos

    Ik draai mij om naar het meisje. Begint zij nu ook al te zeuren? Ik glimlach naar haar. 'Sorry, er is veel gebeurt de afgelopen dagen. Mijn hart was gestolen, ik heb hem nu weer terug, het gedoe met Regina en Graham en nu Jos. Het is zwaar, maar ik sla mij er doorheen. Ik ga nu snel naar Graham toe, doeg.' Hielden die kinderen nou nooit op?


    When you believe your dreams come true

    Ava Heart

    'Je liegt,' zeg ik en houd de nep Ruby vast met mijn magie. Het klopt gewoon niet. Dit is Ruby niet. 'Dus, ik vraag het je nog eens, en nu eerlijk, want eerlijkheid is een deel van het spel, wie ben jij echt?'
    Ik kijk de nep Ruby aan. Ik zou willen dat ik dit wat makkelijker zou doen, zonder overspoelt te worden met spijt. Zoals Peter.


    obsessive rage

    [Wut dit topic stond niet meer bij mijn topics O.O Nouja, nu dan weer MT]


    obsessive rage

    Regina

    Ruby zou Graham het vertellen, dus ik bleef achter met Jens, Ava, Ellie en Jens. Maar al snel rende Ava achter Ruby aan. "Wat heeft die nou weer?" Ik besloot om me er mee te bemoeien. "Ruby en Ava, wat is hier aan de hand?" plots zag ik dat Ruby niet kon bewegen. Ik werd gelijk boos. "Zeg, ben je helemaal gek geworden? Ik zet jou toch ook niet zomaar vanuit het niets stil." Met een simpele handbeweging kon Ruby bewegen en ik omhelsde haar gelijk. "Gaat het schat?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jos

    'Dankje' zei ik opgelucht. 'Ze denken dat ik Jos ben,' zei ik treurig. Dat denken ze vast omdat wij het opeens zo goed kunnen vinden samen.' Ik knuffelde Regina nog een keer. 'Ik ga nu snel naar Graham, voordat Jos hem vindt' Ik liep weg van het tweetal richting het politiebureau om niet op te vallen.


    Ruby

    Na een tijdje rondgelopen te hebben stopten we voor Granny's. 'Ik moet heel even met Granny praten over je weet wel,' ik keek hem ernstig aan. 'Blijf jij buiten wachten?' Ik drukte een kus op zijn wang.


    Jos

    Toen ik ver genoeg uit zicht was veranderde ik van richting. Ik zag Ruby en Graham voor Granny's staan. Toen Rubby naar binnen was gegaan nam ik mijn kans. Ik liep snel naar Graham toe en vertelde hem het code woord. Met één beweging wiste ik onze ontmoeting uit zijn geheugen behalve het gedeelte van het code woord. Vluch rende ik weg en verstopte mij.


    Ruby

    Ik liep weer naar buiten, ik was opgelucht. Granny was niet eens boos, ze snapte dat ik wat tijd voor mijzelf nodig had en gunde mij dat ook. Wel was ik altijd welkom bij haar. Ik omhelsde Graham. 'Kom we gaan naar Regina en de rest, misschien hebben zij al iets ontdekt?' Samen liepen we naar Regina's huis.


    When you believe your dreams come true

    Ava Heart

    'Regina,' zeg ik als de nep Ruby weg is. 'Ik heb een hele tijd vastgezeten op een plek waar mensen zich voordoen als anderen. En dit was niet Ruby, ik weet niet wat het wel was, maar in elk geval geen Ruby.'


    obsessive rage

    Regina

    'Dankje' zei ruby opgelucht. 'Ze denken dat ik Jos ben,' zei ze treurig. 'Dat denken ze vast omdat wij het opeens zo goed kunnen vinden samen.' Ruby knuffelde mij nog een keer en liep vervolgens weg 'Ik ga nu snel naar Graham, voordat Jos hem vindt' "dus volgens jou mag niemand mij aardig vinden. Mensen die mij aardig vinden zijn Jos?" ik keek Ava met opgetrokken wenkbrauw aan.

    Graham

    Na een tijdje rondgelopen te hebben stopten we voor Granny's. 'Ik moet heel even met Granny praten over je weet wel,' Ruby keek me met een serieuze blik aan. 'Blijf jij buiten wachten?' Ruby gaf me buiten een kus op de wang. Ik weet niet wat er daarna was gebeurd. opeens had ik een soort code woord in mijn hoofd. Dragon Fire Ruby kwam weer naar buiten lopen. 'Kom we gaan naar Regina en de rest, misschien hebben zij al iets ontdekt?' Moest ik nu de test doen of niet? Nee Ruby had hem zelf verteld. We zouden het wel bij Regina's huis doen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    We kwamen aan, iedereen was nog bij het het huis van Regina. 'Hebben jullie al iets gevonden? Wij hebben nog geen Jos gespot.' Ik keek hoopvol naar Regina. 'Oh ik heb trouwens met Granny gesproken, ze vind het goed als ik bij jou kom wonen,' ik straalde enthousiast.


    Jos

    Mijn taak als Ruby was volbracht. Ik veranderde mijzelf in Belle en liep naar Granny's. Daar bestelde ik wat te eten en genoot van mijn rust. Ze zullen mij nooit vinden, grinnikte ik.


    When you believe your dreams come true

    Ava Heart

    'Dat heb ik nooit gezegd.' zeg ik met een frons. 'Want gewone Ruby vindt jou ook aardig. Maar dit was Ruby niet. Ik heb haar net nog bij Granny's gezien met Graham, en ze kan hier nooit plots heen zijn gegaan, ze was hier al toen ik er kwam,'


    obsessive rage

    Jens Potter

    Na al dit gedoe kwamen Ruby en Graham langst. Granny en Ruby waren niet meer boos op elkaar, blijkbaar. Toen Ruby daarnet langskwam, voelde Jens wel iets anders dan nu maar... Jens vond het al laat, en ging naar huis. Hij liep eventjes langst Granny's en zag Belle zitten. "Hey Belle, alles goed?" Vroeg hij.

    Regina

    'Dat heb ik nooit gezegd.' zegt Ava met een frons. 'Want gewone Ruby vindt jou ook aardig. Maar dit was Ruby niet. Ik heb haar net nog bij Granny's gezien met Graham, en ze kan hier nooit plots heen zijn gegaan, ze was hier al toen ik er kwam,' Ik keek Ava met een dodelijke blik aan. "Ik weet heust wel wie de echte Ruby is of niet. En ik weet al helemaal wie Jos is!" Dat laatste had ik niet moeten zeggen, maar ik liet niks merken.
    'Hebben jullie al iets gevonden? Wij hebben nog geen Jos gespot.' Ruby kwam aanlopen met Graham en keek mij hoopvol aan. 'Oh ik heb trouwens met Granny gesproken, ze vind het goed als ik bij jou kom wonen,' ik kon zien dat Ruby straalde. Nog voordat ik haar kon omhelzen stond Graham tussen ons in. "Ho, wacht. Dragon." Hij keek me aan met een serieuze blik. "Fire, alsof ik tijd heb voor die onzin." ik omhelsde Ruby en kuste haar op het voorhoofd. "Dat is geweldig!"
    er al toen ik er kwam,'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 20:48 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    We zaten hier nou heel lang zonder plan. Spike ging op de grond liggen en ik ging langs Spike zitten en begon haar te aaien.
    Ik keek op, "Als we hier zitten te niksen komen we niet verder."
    "we moeten iets doen."