• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Ik bespreek dit in pb met illustrationx verder


    obsessive rage

    ____________________________________________
    I Like: The World, Love, Family, You...
    ____________________________________________
    Naam:
    Alexandro/b]
    Herkomst: Italië, net zoals zijn zuster :p
    Betekenis:

    Sanchez
    Herkomst: Italië, net als zijn voornaam
    Betekenis: Heilige, Alexander's zoon

    Bijnaam:
    Alex, alleen zijn pleegouders mogen hem Alexje noemen,
    hij is boos op zijn zus omdat zei ze heeft vermoord...
    Leeftijd:
    Ze is 17, en omdat hij onsterfelijk is, net als zijn zus...
    ____________________________________________
    Sevasa Soñar Sueña En Grande
    ____________________________________________
    Innerlijk:
    Positief:
    - Slim
    - Moedig
    - Dapper
    - Kalm
    - Eerlijk&Oprecht


    Negatief:
    - Koppig
    - Eigenwijs
    - Kan Sluw Zijn
    - Bedriegelijk
    - Onhandig


    Angsten:
    Hij is bang dat zijn zus erachter komt dat hij op het eiland is,
    hij probeert haar te ontwijken en tegelijkertijd te beschermen...

    Uiterlijk:


    - donker bruin haar
    - bruine ogen
    - bleke huid

    ____________________________________________
    Love, Dream & Play
    ____________________________________________

    Verleden:
    Hij is opgegroeid met zijn tweelingzus, maar toen zijn zus zijn en haar echte ouders vond
    en die slecht waren. Kon ze niks anders doen dan haar pleegouders vermoorden, eigenlijk
    kon ze ook ''nee'' zeggen tegen haar echte ouders, dat betekend dat ze een egoïst is...

    Extra:
    - Hij is een goede dokter, en weet veel van magie
    - Hij heeft toverkrachten en kan ze goed beheersen
    - Hij vind de piraten interessant, maar hij is een reiziger om alles te zien..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 20:52 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    @illustrationx: Geen onsterfelijken please


    obsessive rage

    Charlotte "Charlie" Blake
    FC: Sabrina Carpenter | 15 jaar | Piraat



    Innerlijk:
    Positieve Eigenschappen
    ×Rechtvaardig×
    Nu kan Charlie prima liegen, ze walgt van onrechtvaardigheid of oneerlijke gevechten. Ze zal dan ook weigeren om iemand zonder wapens aan te vallen wanneer zij die wel heeft, en voor rechtvaardigheid opkomen wanneer ze vindt dat dat nodig is.
    ×Slim×
    Charlie komt uit een rijke familie en heeft op school gezeten, waardoor ze op dat niveau erg hoog zit, maar ook op levenservaring is ze een pienter meisje dat erg oplettend is. Ze zal veel manieren vinden om een deal met iemand te sluiten, of een andere manier waarop ze kan krijgen wat ze wil.
    ×Beschermend×
    Sommige mensen nemen liever de verantwoordelijkheid van anderen beschermen wanneer ze vinden dat dat nodig is niet op zich. Charlie doet dat automatisch bij degenen van wie zijn vindt dat ze het nodig hebben, of verdienen.
    ×Avontuurlijk×
    Avonturen zijn leuk, en Charlie zoekt ze het liefste op. Daarmee echter ook problemen.
    ×Empathisch×
    Charlie voelt het heel goed aan wanneer iemand hulp, steun of rust nodig heeft. Ze is erg empathisch en kan de emoties van een ander oppikken, maar haar eigen ook verspreiden, ook al heeft ze haar zo geliefde pokerface op.

    Negatieve Eigenschappen
    ×Eigenwijs×
    Wanneer Charlie's intuïtie iets anders aanraadt dan haar leider, zal ze die leider negeren en doen wat zij denkt dat goed is.
    ×Koppig×
    Als Charlie een mening heeft, houdt ze die mening en kan zich er helemaal in vastbijten. Dat is wat zij vindt, en dat is wat ze zal doen, ook wanneer ze weet dat het een ontzettend onhandig moment is voor haar koppigheid.
    ×Klunzig×
    Nu zou een glas op tafel zetten niet zo'n moeilijke opgave moeten zijn. Charlie zal het na het neer gezet te hebben omstoten, of eerder laten vallen, puur omdat ze niet zo handig is.
    ×Arrogant×
    Jep, Charlie draagt behoorlijk wat arrogantie met zich mee.


    ×Oordeelt te snel×
    Je kan bij Charlie moeilijk van een vooroordeel afkomen, ze kan zelfs nogal pesterig worden wanneer ze heeft besloten hoe ze je vindt. Vaak besluit ze dit echt veel te snel, en heeft er later spijt van.
    Uiterlijk:
    [FC: Sabrina Carpenter]
    Charlie wordt vaak een aantal jaar jonger geschat dan ze is, maar daar heeft ze weinig moeite mee. Ze is niet erg lang, met een beetje een zandloperfiguur en druppelvormig, zacht gezicht. Haar huid is vrij bleek en verbrandt snel, niet echt ideaal voor op zee dus.
    Haar haren zijn lang en lichtblond, maar ze heeft er een kortere pruik over getrokken, wel in de eenzelfde kleur en dezelfde krullen, alleen draagt ze dit in een klein staartje. Ze is van plan maar kort op het schip te verblijven dus vindt ze het niet waard om haar lokken af te knippen.
    Charlie's ogen zijn lichtblauw, met redelijk lange zwarte wimpers, waarschijnlijk hebben ze zo'n donkere kleur omdat haar lokken aan de onderkant, dichterbij haar hoofd, ook een stuk donkerder zijn. Ook haar wenkbrauwen zijn redelijk donker, en hebben een mooie, licht gekromde vorm.
    Ze heeft best volle lippen, vroeger deed ze er altijd rode lippenstift op, maar tegenwoordig laat ze ze gewoon, omdat jongens geen lippenstift dragen. Haar neus is lang en smal, zonder sproetjes of vlekjes.
    Ze draagt op het schip redelijk wijde kleding om haar vrouwelijke figuur te verbergen, een wijde blouse met een giletje en een sjaal om haar middel zodat haar broek blijft zitten. Daarbij ook een riem waar ze haar kortelas in draagt, een ander wapen heeft ze niet. Ze heeft een bruinoranje jas en een zakdoek om haar hals om te verbergen dat ze geen uitstekende adamsappel heeft, zoals jongens van haar leeftijd.
    Haar broek komt maar tot haar knie, ze heeft lange (ondertussen niet zo) witte kousen en daaronder zwarte schoenen met een gesp, zoals veel mensen van een marineschip.
    Geschiedenis:
    Charlie is in een erg rijke familie geboren en tot haar tiende ook zo opgevoed. Toen ze tien werd gingen haar ouders echter de zee op, en kwamen daar om, wat Charlie een weeskind maakte. Ze werd in een weeshuis geplaatst, waar er wel meerdere keren overwogen werd om haar te adopteren, maar Charlie wist het altijd opzettelijk te verprutsen. Ze was er namelijk van overtuigd dat haar ouders nog leefden en zou zich niet door anderen laten opvoeden. Op haar veertiende was Charlie oud en zelfstandig genoeg om voor zichzelf te zorgen, dus ging ze doen wat ze altijd al wilde doen: Haar ouders zoeken. Daar is ze in het jaar die tussen toen en nu nog niet in geslaagd, maar ze wist dat een schip overal heen ging, en als haar ouders ergens zouden zijn, zou ze daar moeten beginnen. Ze was eerst op een gewoon handelsschip gegaan, vermomd als jongen, maar haar schip werd later beroofd door piraten, en Charlie besloot zich erbij aan te sluiten. Ze is er hoogstens een paar maanden nu, maar door het handelsschip heeft ze al best veel levenservaring voor op zee gekregen.
    Overig: Charlie doet zich voor als jongen en is de derde zus van Jo en Leslie, ze zijn een drieling.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:46 ]


    obsessive rage

    ____________________________________________
    I Don't Trust Words. I Trust Actions.
    ____________________________ ________________
    Naam:
    Marit
    Herkomst: Nederland, haar ouders vonden het in een baby namen boek :p
    Betekenis: Parel, omdat haar ogen lijken op parels...

    Darling
    Herkomst: Engeland
    Betekenis: Lieverd, lief, allerliefst

    Bijnaam:
    Maar, omdat achter haar uitspraken altijd een ''maar'' zit.
    Leeftijd:

    ____________________________________________
    I Don't Trust Words. I Trust Actions.
    ____________________________________________
    Innerlijk:
    Positief:
    - Dapper&Moedig
    - Avontuurlijk
    - Eerlijk&Oprecht
    - Intelligent


    Negatief:
    - Bedrieglijk
    - Koppig&Eigenwijs
    - Sluw
    - Dom xd



    Angsten:
    x De stem die soms in haar hoofd opduikt
    x Spiegelbeelden/Spiegels

    Uiterlijk:



    Ze heeft donkerbruin, krullend haar en bruine ogen. Ze heeft een strak gezicht en een lichtbruine huid.
    Ze heeft een kledingstyle die past bij haar karakter, lief.

    ____________________________________________
    I Don't Trust Words. I Trust Actions.
    ____________________________________________

    Verleden:
    - komt

    Extra:
    Ze bezit iets, ze weet niet of het nou een gave is of een vloek.
    Ze kan dingen doen met de tijd, de tijd veranderen
    of iemand dingen laten vergeten&herinneren. Het is moeilijk
    om haar krachten in toon te houden op Neverland, aangezien zijn
    langzaamheid in de tijd.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 18:29 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Reden: Wendy heeft in de verte een tweeling zus gehad, omdat zei in het weeshuis woonde
    en haar zus niet meeging kent Wendy Marit niet.


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Ik dacht dat er in de regels stond geen familieleden tenzij er een rede is, en als de ouders van Wendy Baelfire zelfs in huis namen, is er geen rede dat ze Marit zouden opgeven. Sorry maar ik keur deze rol niet goed.

    Over de banden: Ik heb die banden niet zo bedacht, maar de makers van OUAT. Er zou al een prototype kunnen zijn geweest voor de tijd van Emma, maar dat Cora hem net het juiste laatste ding liet zien.
    Ik weet, Pan wordt heel machtig zo, maar vergeet niet, hij is technisch gezien de slechterik, Hook en zijn piraten meer de helden. Ik heb andere personages in andere verhalen net zo machtig of machtiger gemaakt en dat bleek niet te werken.
    Maar hé, vergeet niet dat Pan door een mes werd neergestoken. Het had niet eens het mes van de Dark One hoeven zijn, en in dit geval, is ware liefde het gevaarlijkste voor hem. Met Alex en Caitlin maken jullie al wat gevaarlijks voor hem. Zonder het zelfs maar door te hebben.


    obsessive rage

    Nu mis ik Shairell :(


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Ik ga even de date van hun spelen zo xd


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Wacht, ze is al onn


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Haiixd


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Speeltopic 3


    obsessive rage

    Wendy Moira Angela Darling
    FC: Freya Tingley | 15 jaar | Wendy-Bird



    Naam:
    Wendy Moira Angela Darling
    Bijnaam:
    Wendy-Bird, omdat ze een keer bijna uit de lucht is geschoten omdat ze als vogel werd aangezien.
    Leeftijd:
    15 jaar
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen
    ×Sociaal×
    Wendy is een sociaal, vriendelijk persoon dat goed met mensen om kan gaan. Ze maakt makkelijk vrienden en ze laat ze niet zo snel in de steek.
    ×Behulpzaam×
    Als je hulp nodig hebt zal Wendy je komen helpen, of ze je nu kent, mag of haat maakt niet uit. Ze heeft een goed hart en dat zie je ook gauw, ze haat het als er mensen zijn die pijn hebben en zal ze helpen.
    ×Fantasievol×
    Wendy heeft een grote fantasie die ze graag gebruikt. Ze kan blind in iets of iemand geloven zonder enig bewijs, daarom is ze ook op Neverland gekomen. Als Henry het hart van de Grootste Gelover had, had het Wendy kunnen zijn.
    ×Beschermend×
    Wanneer je een dierbare pijn wilt doen, of een pijl op hem richt, zal Wendy ervoor springen. De liefde voor haar vrienden en familie is zo goed als alles wat ze heeft. Haar huis heeft ze al kwijt geraakt door met de schaduw mee te gaan, evenals haar ouders. Daarom beschermt ze het enige wat ze nog heeft.
    ×Optimistisch×
    Je bent net een boek kwijt? Je vindt het vast wel terug, of misschien wel iets leukers. Als je Wendy moet geloven dan. Ze is erg optimistisch en ziet in alles en iedereen wel wat goeds.
    ×Dapper×
    Nu heeft Wendy misschien wat teveel vertrouwen in een goede afloop, maar dat geeft haar wel genoeg moed om te doen wat ze moet doen.

    Negatieve eigenschappen
    ×Naïef×
    Vertrouwen is iets heel moois. Maar bij Wendy kan je er makkelijk misbruik van maken, ze is erg naïef.
    ×Eigenwijs×


    Ja, ja, je hebt al tien keer gezegd dat het niet mag, kan of te gevaarlijk is. Als ze iets in haar hoofd heeft gezet, zal ze het doen ook, zelfs wanneer het dom is.
    ×Klunzig×
    Geen uitleg nodig denk ik.
    ×Kinderlijk×
    Er is een verschil tussen kinderachtig en kinderlijk. Kinderachtig is drammen, geen verantwoordelijkheden nemen en pesterig doen zonder reden. Kinderlijk is dat je trekjes van een kind houdt, zoals niet tegen oneerlijkheid kan en dan in de stress schiet. Aan de tweede groep behoort Wendy toe.
    ×Bangig×
    Nu is Wendy een dapper persoon, maar ze is wel vrij snel bang.
    ×Onoplettend×
    Vaak is Wendy te druk bezig met haar gedachten of naar iets wat plots ontzettend interessant lijkt staren, dat ze vergeet verder op te letten en veel dingen niet ziet.
    Angsten:
    Heel cliché: Mensen verliezen waarom ze geeft, opgroeien en in de problemen komen.
    Uiterlijk:
    FC: Freya Tingley
    Wendy heeft blond, krullend haar tot vlak over haar schouders. Het zit vaak niet echt op de goede plek en ziet er apart uit gezien haar wenkbrauwen juist zo donker zijn, net als haar groenbruine ogen.
    Wendy is noch lang, noch kort. Ze heeft de gemiddelde lengte voor meiden van haar leeftijd. Ze is nog redelijk plat, maar ze heeft al wel een opkomend zandloperfiguur. Dit zie je echter niet door de vrij wijde witte nachtjapon.
    Haar huid is niet heel zwaar getint, maar ook niet heel bleek, blank is denk ik de juiste beschrijving. Om haar neus hangen in de zomer wat sproeten, die samen met haar lach voor een vrolijke uitstraling zorgen.
    Vrleden:
    Wendy is opgevoed met twee broers, John en Michael. Haar moeder werd de liefste vrouw van de stad genoemd, haar vader was een hardwerkend mannetje dat nog moet wennen aan het vader zijn. Op een dag vond Wendy een schaduw in haar kamer. Hij hoorde niet bij een lichaam, maar kon wel allemaal geweldige, onmogelijke dingen doen. Hij bleek uit Neverland te komen. Kort daarna vond ze een jongen in haar huis, zijn naam was Baelfire.
    Eerst wilde Wendy hem het huis uit jagen, toen ze zag dat hij gewoon honger had omdat hij geen huis had.
    Haar moeder nam hem in huis. Ze hebben slechts een dag of twee samen gewoond, want daarna kwam de schaduw en nam Wendy mee naar Neverland.
    Extra: -


    (Misschien lijkt dit een beetje naaiend naar illustrationx toe, maar ik heb al een aantal keer gezegd dat ik Wendy erin zou gooien daarvoor, vandaar)

    2021 character, feel free to ignore uwu



    𝔴𝔢𝔫𝔡𝔶 𝔡𝔞𝔯𝔩𝔦𝔫𝔤





    ռǟʍɛ:
    FIRST NAME:
    SECOND NAME:
    THIRD NAME:
    LAST NAME:
    Wendy
    Moira
    Angela
    Darling



    Friend
    Bitter
    Angel
    Beloved one
    Wendy likes her name quite a bit. She tends to say her full name whenever introducing herself and is aware of all meanings attached to each and every one of her names. "Wendy" is, during her growing up, quite an unusual name and not many other people share it. She likes this for it makes her automatically stand out among others - she doesn't find it too awful whenever it's misspelled either, though she will correct you.


    ǟɢɛ:
    14 years old
    Taurus sun

    Cancer rising
    Pisces Moon
    Wendy is a very mature girl for her age, and often complimented for such. Around adults she's generally quiet, helpful, and convenient, causing her to have earned the "child with an old soul" reputation. And admittedly, Wendy is not only wise beyond her years, but also incredibly intelligent - much more so than the average 14-year-old. Still, it should be remembered that she is effectively still a child and that she is only suppressing her need to express such to please others.


    ֆքɛƈɨɛֆ:

    Wendy is a plain and normal human. She doesn't have magical powers or supernatural abilities. She is sometimes called an angel by her peers and lovers, but that doesn't change the fact that she's not.
    YOU MUST BE NICE TO HIM. WHAT WOULD WE DO IF HE WERE TO LEAVE US?


    քɛʀֆօռǟʟɨȶʏ:
    MBTI type: INFJ -T

    Wendy is, first and foremost, a very intelligent young lady. So much so that adults may sometimes feel threatened by her deep analyses, quick wit, and wisdom. She tends to think of things before anyone else does and has an imagination not often found in most others. She, however, has gotten very little positive reinforcement for her brilliance growing up, causing her to be rather insecure and careful. Wendy is standardly a very polite girl and she knows exactly how to handle social situations best. She is a people pleaser and responsible. All of this combined is likely the reason as to why she's often called very mature for her age. Wendy can be slightly manipulative to get ahead, though most of this "manipulation" stems from a fear of rejection. She doesn't tend to show who she really is very easily and feels as though her real thoughts and opinions would probably not be accepted by anyone.
    That being said, she is a genuinely good natured person and has a great deal of empathy. She can be rather emotional, though she tries to cover such up to an extent because she feels ashamed of coming off as "irrational". Wendy is a nurturing and caring person. Injustice and suffering can make her seriously angry and she might like to be in control of everything to prevent such hurting - giving her an almost parental mentality a lot of the time.

    I THINK IT MIGHT BE FEAR, OF THE WORLD, AND THE WAY IT MAKES YOU FEEL AFRAID


    ❀ × ☠ × ❀

    She knew of no Peter, and yet he was here and there in John and Michael's minds, while Wendy's began to be scrawled all over with him. The name stood out in bolder letters than any of the other words, and as Mrs. Darling gazed she felt that it had an oddly cocky appearance.
    ❀ × ☠ × ❀
    I'M NOT WEARING MY USUAL LIPSTICK, I THOUGHT MAYBE WE WOULD KISS TONIGHT



    ǟքքɛǟʀǟռƈɛ:

    Wendy is a beautiful young girl with a very delicate and soft feeling to her. She is about 162 cm tall at the moment and a small frame. She has a relatively round face, though it could also be described as heartshaped, with large greyish blue eyes and plump lips. Wendy, being a young teenager, has occasional acne. She tends to feel really insecure about this and may try to cover spotted parts of skin with her hair whenever she can let it hang loose.
    Wendy is somewhat pale and has some dark circles due to lack of sleep.
    She has wavy light brown hair that reaches until her mid back that parts in the middle. She personally likes to let it loose since it helps her cover acne, but is usually made to put it up as a sign of decency. She doesn't ever complain about this. Wendy doesn't have much of a personal style due to her age and the fact that her parents are somewhat tight on money. She likes fashionable gowns with fabric flowers sewn onto them for grown women, but in actuality mostly wears modest and simple dresses (mostly blue), long skirts with blouses, and an occasional white dress with lace whenever it's appropriate for the event. In Neverland she mostly wears her nightgown.

    MY MOTHER'S CHILD IS A SAVAGE, SHE LOOKS FOR OMENS IN THE COLORS OF STONES




    քǟֆȶ:

    Wendy grew up in a family of five in Bloomsbury, London. Nothing in her childhood is particularly remarkable, except perhaps for how soon Wendy learned that most adults quickly felt disrespected whenever a child (especially a girl) proved to be smarter than them. For this reason, and the fact that most adult men in her life were somewhat explosive, she learned to mask herself very young and mostly hid in fiction. She wishes to become a writer one day for she doesn't think she'll ever get to travel the world safely - which is what she'd actually like to do.

    ❀ × ☠ × ❀

    ``I think he comes in by the window,``
    ``My love, it is three floors up.``
    ``Were not the leaves at the foot of the window, mother?``

    'Lads,' he said, ready to cajole or strike as need be, but never quailing for an instant, 'I've thought it out. There's a Jonah abroad.'
    'Ay,' they snarled, 'a man wi' a hook.'
    'No, lads, no, it's the girl. Never was luck on a pirate ship wi' a woman on board. We'll right the ship when she's gone.'



    ɛӼȶʀǟ:

    -      GENDER:
    Female, and rather feminine as well. Wendy likes being a girl even if she doesn't like how they're treated as inferior to men.
    -      SEXUALITY:

    Wendy doesn't quite know the words to use for it, but she's pansexual and generally attracted to androgyny to femininity in any gender. She is rather oblivious of her attraction to women and may mistake it for idolization or silly "girl crushes", but she likely has more crushes on girls around her than men purely because she feels safer around them. There are also boys she likes, though, though she tends to be more nurturing towards them than towards girls.
    -      FRIENDS / FAMILY:
    Wendy doesn't really have any friends and mostly socializes with her two younger brothers, John (9 years old) and Michael (5 years old). She may be a very kind person, but is also generally shy. She's very fond of her mother, Mrs. Darling, and less so of her father, Mr. Darling.
    -      FEARS:
    Rejection, people getting angry with her, abandonment, adult men.
    -      SKILLS:
    Wendy is an excellent writer and storyteller. She's also rather good at household chores, singing, and art.
    -      MORE:
    Wendy is a tidy girl and doesn't like messes. She has very eloquent vocabulary and is usually estimated older than she is because of it. She likes animals and young children a lot. She thinks that witchcraft and such are rather interesting topics. She is really good at reading people. She takes interest in many morbid topics such as murder mysteries, pirates, and ghost stories, often surprising her peers by doing so due to her reputation as nice and shy young lady.
    ``𝔖𝔱𝔞𝔯𝔰 𝔞𝔯𝔢 𝔟𝔢𝔞𝔲𝔱𝔦𝔣𝔲𝔩, 𝔟𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔢𝔶 𝔪𝔞𝔶 𝔫𝔬𝔱 𝔱𝔞𝔨𝔢 𝔭𝔞𝔯𝔱 𝔦𝔫 𝔞𝔫𝔶𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤, 𝔱𝔥𝔢𝔶 𝔪𝔲𝔰𝔱 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔩𝔬𝔬𝔨 𝔬𝔫 𝔣𝔬𝔯𝔢𝔳𝔢𝔯.``

    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 22:26 ]


    obsessive rage


    Abbigail ''Abby'' Wakefield


    Naam:
    Abbigail: Een Duitse meisjesnaam, de betekenis: de vader (bijv leider) van de dans, of van vreugde
    Wakefield: Een Engelse achternaam, de betekenis: Nat Veld

    Bijnaam:
    Abby, omdat het lijkt op een stukje uit haar eigen naam.
    Leeftijd:
    Ze is 16, en aangezien ze in Neverland is word ze ook niet ouder.



    Innerlijk:
    Positief:
    x Vechter
    x Moedig&Dapper
    x Vrolijk
    x Intelligent
    x Enthousiast

    Negatief:
    x Plagerig (maakt haar irritant)
    x Koppig&Eigenwijs
    x Stil, wat soms best stom is..
    x Vergeetachtig
    x Sluw

    Angsten:
    x Ontvoerd worden/Vemoord worden/Bloed&Kots
    x Sommige mensen


    Uiterlijk:
    Ze heeft lang, heel erg donkerbruin, haar wat in sommige oogopslagen zwart lijkt.
    Ze heeft lichtblauwe ogen, die soms lichter worden als ze verdrietig is.
    Ze heeft een bleke huid van haar moeder geërfd.
    Verleden:
    Ze is een vechter, ook al zou niemand het van haar verwachten. Ze zat is een
    pleeggezin, die wel normaal is. Zei zelf heeft toverkrachten die naar boven komen als
    er iets aan haar emoties gebeurd, Abby heeft ze nog niet onder controle maar weet wel veel.
    (Ze is wel machtig, maar niet zo machtig als Pan)
    Extra:
    Ze heeft een pijl en boog, en kan magisch goed richten.
    Haar krachten zijn zeg maar voorspelbaar, niet zoals Pan ze heeft maar het lijken eerder op wat gaves.
    Ze heeft een dagboek, die ze altijd bij zich heeft

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:04 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Niet lief XD
    Door die bijnaam moet ik aan mijn THG karakter denken XD
    (Neem dit niet al te serieus haha)


    obsessive rage