• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Naam: Leslie
    Jongensnaam: Brian
    Bijnaam: Lee
    Jongensbijnaam: -


    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Leslie is in het echt 15 jaar, maar omdat ze al even in Neverland woont is ze 13 gebleven.


    Innerlijk:
    Slim
    Leslie is erg slim, ze is goed in oplossingen bedenken. Ze word vaak gevraagd om een plan te bedenken of om een ruzie op te lossen.
    Avontuurlijk
    Leslie vind het niet fijn om op een plek te blijven, daarom is ze ook vaak uit het kamp op zoek naar avontuur. Soms komt ze dagen niet terug.
    Sluw
    Leslie is erg sluw, ze is goed in plannen te bedenken en kan erg goed liegen. Ze kan zich makkelijk uit de nesten helpen.
    Schuw
    Leslie is ook erg schuw voor onbekende mensen, daarom is ze goed in spioneren. Ze is erg stil en daarom merken niet veel mensen haar op.
    Gemeen
    Leslie geniet ervan als iemand anders pijn lijd en vind het helemaal niet erg om iemand pijn te doen, maar als ze iemand moet vermoorden vind ze dat niet leuk.
    Nieuwsgierig
    Leslie is erg nieuwsgierig als het gaat om werelden verkennen en onbekende wezens / mensen.
    Eigenzinnig
    Leslie vind het niet leuk om bevelen op te volgen, ze gaat liever haar eigen weg.


    Angsten:
    Leslie doet alsof ze nergens bang voor is maar dat is ze wel. Ze is erg bang voor kleine ruimtes en gevangenschap, ze wil graag vrij zijn. Wil je info uit haar krijgen stop haar dan in een kleine ruimte.


    Uiterlijk:
    Jongen



    Meisje



    Verleden:
    Leslie is de tweelingzus van Jo maar ze weten niet dat ze zussen zijn. Toen Jo werd gevonden in een bootje bij het vaste land werd Leslie daar ver vandaan gevonden, ze voelde zich eenzaam en zo kwam ze bij Peter. Ze was alleen wel verkleed als jongen, ze is bang dat ze anders vermoord zou worden.


    Extra:
    Leslie hoort bij Pan en vind het leuk om mensen te bespioneren, dat is ook haar grootste taak daar.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Is ze goed?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Die scheepsjongen uit potc is ook Robbie Kay, een beetje apart als ie dan heel erg op Pan lijkt X'D


    obsessive rage

    Weet ik xD
    Ik vond het grappig om hem erbij te doen, maar dat jongetje daaronder is iemand anders dus dan bedoelde ik het als een kruising, dat jongetje is een beetje klein en Robbie is een beetje te mannelijk, snappie? Het is niet helemaal Robbie


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Weet ik xD
    Ik vond het grappig om hem erbij te doen, maar dat jongetje daaronder is iemand anders dus dan bedoelde ik het als een kruising, dat jongetje is een beetje klein en Robbie is een beetje te mannelijk, snappie? Het is niet helemaal Robbie


    Haha okey ik zet je erbij


    obsessive rage

    Naam: Caitlin
    Bijnaam: Lotus (komt door haar Lotus geur die ze overal nalaat als ze weggaat)
    Leeftijd: 15 jaar, wat ze ook echt is
    Innerlijk: Caitlin is erg gedreven en moedig, ze durft veel wat haar soms ook koppig maakt
    als iemand zegt dat ze bang is. Je kan haar snel om de tuin leiden door alleen maar met haar te flirten, wat
    sinds kort niet meer werkt. Ook is ze ongeduldig en eigenwijs en kan ze niet langer wachten dat drie minuten.
    Ze is ook er lieftallig en beleefd. Dat is soms erg irritant, ze is ook erg sluw wat niemand eigenlijk van haar verwacht.
    in het kort:
    - koppig - eigenwijs - ongeduldig - irritant - sluw - je kunt haar snel bedriegen
    - gedreven - moedig - lieftallig - beleefd

    Angsten: Caitlin zegt dat ze nergens bang voor, nou dat zegt ze.
    Ze is bang om op een dag haar dekmantel kwijt te raken, ze is een drenkeling, nou dat zegt ze.
    Eigenlijk is ze een prinses die iedereen vergeten is, wat er gebeurd is? Ze is vervloekt, daarom die lotus geur.
    Dat is haar enige aanwijzing naar haar verleden.

    Ook is ze bang voor storm, een oud verhaal heeft haar verteld dat als er storm komt
    er is vreselijks gaat gebeuren. Meestal heeft dat verhaal gelijk gehad, maar negen van de tien keer
    was er iets wat klein was, dus dat is zeker niet haar grootste angst.

    Ook is haar angst om vermoord te worden als ze iets verkeerd doet. Ze is natuurlijk
    wel een prinses en je kan veel geld met haar verdienen, want diep van binnen
    kan je het aan haar merken...

    Uiterlijk:





    Haarkleur: Blond
    Huidskleur: Erg licht
    Oogkleur: bruin
    Extra: Ze draagt jurken en piraten pakken. Ze is een erg gedreven
    vechter als piraat.

    verleden:
    Caitlin is geboren op zee. Ze heeft vechten geleerd van haar oom en
    de manieren van een piraten geleerd van haar vader. Op een dag werd
    haar schip aangevallen waarnaar Caitlin haar familie schip verloren ging.
    Ze werd door een prins omdat ze mooi was op het schip gezet en hij werd verliefd op haar,
    eerst was ze nog boos maar later werden ze tortelduifjes. Het schip werd aangevallen door
    een heks en haar prins zat vast in een droom, Caitlin heeft gevochten tegen de heks en ze won.
    En zo ging haar sprookje dus, maar toen ging er iets mis. Het sprookje werd opnieuw afgespeeld,
    maar dit keer kwam er een tragisch einde waardoor Caitlin in Neverland belandde.
    Haar Lotus geur heeft ze te danken aan de heks, die dat haar nagaf als gedachte aan
    haar verleden, wat ze het liefste terug wil maar nooit zou kunnen...

    Ze liegt vaak over haar verleden, behalve tegen Pan. Want dat is
    onmogelijk. Hij weet het al...

    Extra:
    Caitlin beschikt over enkele krachten, ze kan aan het weer voorspellen of er iets misgaat
    of niet. Dat komt door het verhaal, even. De lotus geur die achter haar aangaat als ze weggaat
    en soms zelfs slaapverwekkende krachten kan hebben, in elke neus is het iets anders.
    Caitlin is ook de enige die niet in Peter Pan vertrouwd, en wil dol graag vrienden worden met Leslie, omdat
    die gevonden is in een boot, net zoals Caitlin op een boot geboren is.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 22:06 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Naam: Babette Woodley
    Bijnaam: Bab/Babet
    Leeftijd: 16 Jaar
    Innerlijk:
    (Sluw)
    Babette kan erg gemeen en sluw zijn. Dan is ze niet zo aardig meer.... Dat is een kant die niet iedereen van haar kent.
    (Nieuwsgierig&Makkelijk te bedriegen)
    Babette kan je makkelijk bedriegen, omdat ze denkt dat iedereen eerlijk is, maar dan ziet ze door Peter dat het niet zo is...
    (Stil&Verlegen)
    Babette kan erg verlegen zijn als ze op een ongelegen moment binnenvalt, wat serieus vaak gebeurt...

    (Eerlijk&Oprecht)
    Babette zegt altijd eerlijk wat ze voelt, je hoeft er alleen maar op te vragen, ze zegt het meteen eerlijk tegen de juiste persoon. Je kunt haar beter vertrouwen dan wie dan ook.
    (Troostend)
    Als je verdrietig bent legt Babette een hand op je schouder en staat als een huis achter je. Ze doet er alles aan om je weer blij te maken.
    (Beschermend)
    Babette beschermd haar vrienden tegen gevaar, ook al is ze soms bang. Ze doet domme dingen voor wie dan ook...

    Angsten:
    (Wapens)
    Babette is bang voor wapens, want met wapens kan je mensen doden en ze vind het leven net zo leuk!?
    (Peter Pan)
    Sinds ze hoorde dat hij mensen opsluit is ze bang voor hem, maar ze weet eigenlijk niet zo goed wie hij is dus dat ik weer handig voor Pan.
    (Storm)
    Bliksemstralen, wind ze vind het maar eng. Haar dak is van het huis geblazen door een tornado toen ze vijf was. Sindsdien is ze bang voor
    de stormtijd in Neverland, wat er al bijna aan zit te komen.

    Uiterlijk:



    xRood/Bruin haar
    x Bleek + sproeten
    x Bruine ogen

    Verleden:
    Haar huis is een keer verwoest tijdens een storm
    en daarbij is haar hele familie omgekomen, zei is de enige
    overlevenden. Ze komt uit Italië, waar ze ook naar
    een weeshuis ging. Babette kwam toen is een weeshuis
    waar ze streng onder toezicht gehouden weg, het leek
    wel het leger, maar toen ontdekte ze een sleutel
    bij haar zus in de kamer en stak ze hem in de kast,
    dat was de poort naar Neverland...

    Extra:
    Films- Alles, als het maar gezellig is.
    Hobby's- Lezen, dansen en zingen. Ze doet ook aan sport en Neverland verkennen.
    Sporten- paardrijden en ballet. Ze zingt en doet toneel op een school...
    Toverkrachten- Nee, ze is een normaal mens


    ~

    Een dingetje: Onze wereld zit zo in 1900, dus films zijn er pas over twintig jaar ^^


    obsessive rage

    Naam: Sean
    Bijnaam: Mysterie
    Leeftijd: 17 J (dat is hij al 4 jaar)
    Innerlijk:
    Goed:
    x Beschermend
    x Kalm
    x Snel
    x
    x

    Slecht:
    xWoede uitbarstingen
    xSoms Bot
    x Onhandig

    Angsten:
    Niemand kent hem, angsten heeft hij niet.
    Zijn enige angst is dat hij ooit dingen zou verliezen waar hij van houd, maar
    hij heeft niks om van te houden...

    Uiterlijk:


    x Donker haar, dat meestal in een kuif zit
    x donkere huid (hij word snel bruin)
    x Zwarte ogen
    x Sixpack :p


    Verleden:
    Hij is de broer van Florence, ookal weet zei dat niet, hij wel.
    Hij is ooit ook normaal mens geweest , maar hij is ontvoerd
    en zei niet. Zei denkt dat haar vader is doodgebeten, hij
    weet dat haar vader allang weg was gegaan voordat Florence
    geboren was. Zei denkt dat haar moeder zelfmoord gepleegd heeft,
    hij weet dat hun ouders allebei nog leven...

    Ingewikkeld :p

    Extra:
    Groep - Weerwolven&indianen
    Geloof - Hij gelooft dat er over 40 jaar chips bestaat :p
    Krachten- Hij heeft de dingen die bij weerwolven gaven horen, versterkte zintuigen en sneller rennen, maar hij is ook sterk van binnen en buiten...


    ~

    Why do I have the feeling someone is putting another sery in the RPG?

    Lol.


    obsessive rage

    Kan ik nog een jongen, en een meisje.
    Als zeg maar ''nieuwelingen''


    Meisje: Lost Girl
    Jongen: Lost Boy


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Mmm, de Lost Girls zitten jammer genoeg vol (tenzij je nog een vermomd meisje wil, want zoveel laat Pan er niet toe) maar de Lost boy kan ja


    obsessive rage

    De broer komt altijd bij Pan, en het zusje gaat altijd als spion om haar broer te helpen.


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Pan heeft haar nog nooit gezien eigenlijk...


    I rotten to the core, who could i ask for more?