• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Je hebt me heel veel pijn gedaan :(
    Ik mag het niet serieus nemen :(


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Wow mooi personage illustrationx! (Y)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ja en hij pest me cx
    Dezelfde fc en naam als mijn Hungergames mens, opzettelijk cx
    Lol


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Ja en hij pest me cx
    Dezelfde fc en naam als mijn Hungergames mens, opzettelijk cx
    Lol


    Op- stichting Opkikker

    zet- bezet

    te- hottentottenTEntenTEntoonsTElling

    lijk- makkelijk


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    JoSnape schreef:
    Wow mooi personage illustrationx! (Y)


    Ty :)


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Verloren schreef:
    Niet lief XD
    Door die bijnaam moet ik aan mijn THG karakter denken XD
    (Neem dit niet al te serieus haha)


    Denk maar lekker verder :p


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Even hem plagen


    ~



    Naam:
    Donna||Donna is een Italiaanse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `dame`.
    Rebel||iemand die het waard vind te vechten voor een beter bestaan

    Bijnaam:
    Donna haar bijnaam is ook haar achternaam Rebel, ze is ook een Bad Ass.

    Leeftijd:
    Ze is 18 jaar oud, en is geboren op 19 mei.

    Innerlijk:
    (Sluw)
    Donna is niet z'n persoon die jou snel vertrouwd, je moet haar ook niet snel vertrouwen.

    (Onverantwoordelijk)
    Donna is een vrij persoon en is niet zoals ze lijkt, qua gedrag is ze soms een 8 jarige.

    (Bot)
    Donna is na mega sarcastisch ook afwerend. Ze kaats altijd wel beledigingen terug.

    (Sarcastisch)
    Donna doet altijd mega irritant met opmerkingen, zoals sarcasme er bij doen wat nog irritanter word.

    (Vrij)
    Donna heeft na botte opmerkingen ook zinnige opmerkingen, ze kan dingen soms in een ''diepzinnige'' vorm zeggen, maar dan klinken ze wel mooi.

    (Zelfverzekerd)
    Donna heeft veel zekerheid in haar leven, en vind haar zelf goed genoeg.

    (Dapper&Beschermend)
    Het is bijzonder wanneer Donna je aardig vind en eerlijk tegen je is, daarom neemt ze het altijd voor je op en beschermend je op leven en dood.

    (Intelligent)
    Ze zeggen vaak ''heb je geen hersens in je kop?'' Die heeft Donna echt wel, ze haalde altijd een 7 of een 9!


    Angsten:
    Ze is bang dat ze alleen zou eindigen, zonder echt geleefd te hebben. En ze is ook bang voor vuur, aangezien ze bijna levend verbrand was.

    Uiterlijk:
    x zwart haar x piercing in haar neus x bad look x lang haar met aan de bovenkant zwart, daarna donkerbruin en daarna heel licht bruin x

    Verleden:
    Donna leefde altijd bij haar vader ergens waar ze zelf niet eens waar, toen had Donna nog een zusje, Liselot. Liselot haatte Donna al heel haar leven, en toen Donna 17 was heeft liselot haar naar een schuur gelokt en haar bijna levend verbrand. Als Donna niet gered was door haar vader, zou ze nu dood zijn, Liselot is 1 dag daarna verdwenen.

    Extra:
    x Donna heeft een betoverde viool waarmee ze dingen&mensen kan hypnotiseren, haar leven staat gegraveerd op die viool en hij kan alleen bespeelt worden door haar.
    x Donna is een slechte elf, ze heeft feeën stof en verbergt haar oren achter haar haar.
    x Donna heeft een band met dieren, ze weet niet echt hoe...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 23:20 ]


    ~

    Merel "Cry Baby" Goat
    FC: Rowan Blanchard | 13 jaar | Phoeka



    - Bijnaam:
    Cry Baby, omdat Merel ontzettend gevoelig is en snel huilt.
    - Leeftijd:
    Merel is eigenlijk al zestien, maar ziet er nog uit als dertien omdat ze al drie jaar op Neverland gevangen zit.
    - Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
    ~ Empathisch
    Merel is erg goed in zich inleven in een andere situatie en begrijpt anderen daardoor snel, en waarom ze iets voelen of waarom ze iets doen. Soms neemt ze die gevoelens echter ook in zich op, wat minder handig is.
    ~ Rechtvaardig/Eerlijk
    Als er iets is wat Merel niet goed begrijpt, is dat vals spelen, of liegen. Ze is zo opgevoed dat dat niet hoort en voelt zich ook echt belazerd wanneer iemand het bij haar doet. Zelf doet ze het dan ook nooit en komt op voor rechtvaardigheid.
    ~ Sociaal
    Nu heeft Merel niet bijzonder veel vrienden, maar ook niet veel vijanden. Ze kan het met bijna iedereen wel goed vinden en heeft dus bijna overal wel mensen die haar kennen en haar aardig vinden. Als er ruzie is weet Merel die meestal ook goed te sussen zonder een partij te kiezen, waardoor beiden haar meestal wel oke vinden.
    ~ Creatief
    Toen Merel kleiner was vond ze het altijd geweldig dingen in elkaar te knutselen, verhalen te verzinnen of iemand te spelen die ze niet was. Dat is altijd wel gebleven, alleen heeft het zich in andere vormen gewrongen omdat er vrij weinig is om te maken.
    ~ Lief
    Vaak lijkt Merel net een klein kind omdat ze zo lief kan zijn, door dingen te geven wanneer ze denkt dat iemand het nodig heeft, of wanneer ze een compliment geeft, omdat het kan.

    Negatieve eigenschappen:
    ~ Naïef
    Net als een klein kind is Merel vrij naïef en gelooft vrij snel dingen die niet waar zijn. Daarna voelt ze zich stom omdat ze niet wat voorzichtiger was.
    ~ Kwetsbaar
    De naam Cry Baby is niet voor niets, want je kan Merel één ding zeggen en haar zo al ongemerkt breken.
    ~ Gevoelig
    Wanneer een ander zich rot voelt, pikt Merel dat heel snel op en breekt haar hoofd vervolgens om de vraag waarom ze zich zo rot voelt. Daarom kan ze ook heel slecht tegen drukte.
    ~ Verlegen
    Merel vindt het heel eng om een enorme groep aan te spreken of iets te vragen, zelfs om hulp vragen vindt ze al erg griezelig, dus blijft ze liever waar ze zit.
    ~ Lui
    Oké, Merel is er niet trots op, maar ze is behoorlijk lui en weet onder klusjes uit te komen die ze eigenlijk gewoon zou moeten doen.
    - Angsten:
    Merel is bang voor insecten en grote honden, de tweede omdat ze op wolven lijken en ze in geiten vorm is aangevallen door een wolf. Verder is ze - heel cliché - bang mensen kwijt te raken waarvan ze houdt. Ook vindt ze mensen eng, ze is best bang dat ze haar niets vinden en durft niet naar ze toe te gaan.
    - Uiterlijk:
    FC: Rowan Blanchard
    Merel is een schattig meisje met bruin haar dat meestal in twee staartjes hangt, vast gemaakt met twee lichtblauwe strikken. Haar grote, bruine ogen zijn vaak gevuld met emoties, vaak in de vorm van tranen. Ze draagt een donkerrood jurkje met wit kant en lange witte kousen met twee zwarte ballerina's. Ze is niet heel groot, eerder een beetje klein, maar dat maakt haar niet zoveel uit. Vroeger had ze vaak dierenkenmerken, zoals hoorntjes of kattenoren, maar omdat ze een band heeft die haar magie tegenhoudt ziet ze er heel menselijk uit voor een phoeka.
    - Verleden:
    Toen Merel klein was woonde ze met haar zes zussen en moeder samen in een klein huisje in de Enchanted Forest. Vaak veranderde ze zich in geiten, en werden daarom de zeven geitjes genoemd, al bleef het meestal bij horens en een staart.
    In wolven tijd vond een wolf hun huisje, moeder was weg, en viel ze aan. Merel verstopte zich in de klok, haar zussen verdwenen. Hun moeder kwam ook niet meer terug, haar vader kende Merel niet, dus was ze zo goed als alleen, en werd gevonden door Peter Pan. Eerst dacht ze dat hij oké was, tot ze ontdekte dat hij haar alleen had mee genomen omdat ze magie had die hij nodig had, en werd opgesloten. Nu zit ze al drie jaar vast.
    - Extra:
    Merel is een phoeka. Dat geeft haar het vermogen om in elk dier te veranderen dat er maar is.
    Ook heeft ze een halfzus: Jade. Deze kent ze alleen niet en heeft ze ook nooit gekend.
    Merel kan mooi zingen, als ze zingt, zou iedereen stil worden. Maar ze zingt al een heel lange tijd niet meer.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 12:15 ]


    obsessive rage

    Mag ik meedoen als de dochter van Hook?


    Never grow up, it's a trap.

    Ik heb liever geen familie, maar als Graham/Bryan/Hook het oké vind mag het. Maar kan je haar niet ombouwen, want Hook is wel een hoofdpersoon, daarom heb ik voor de drieling (Jo, Leslie en Charlie) zijn broer gebruikt, je kan ook een random piraat kiezen die op Hook lijkt? Want ik heb liever geen familie sowwy


    obsessive rage

    Van mij mag het wel, maar dan wil ik wel ff wie de moeder is en waardoor ik niet va nje bestaan af weet, maar als Verloren het echt niet wilt, houd het op


    Do I look like Mother Teresa?



    Naam: Bastet
    [Bijnaam:Cat
    Leeftijd: 15
    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Trouw- Als ze van iemand houdt is ze diegene trouw.
    Begripvol- Ze kan goed met mensen praten en begrijpt ze.
    Aardig- Hier is denk ik geen uitleg voor nodig xD
    Moedig- Cat is misschien snel bang, ze durft die angst wel onder ogen te komen.
    Slechte eigenschappen:
    Onzeker- Cat denkt snel dat ze niks kan
    Brutaal Cat heeft vaak nogal een grote mond
    Angsten: Cat is best wel bang voor de toekomst, en Pan. Maar het allerbangste is ze dat haar familie iets overkomt.
    Uiterlijk:



    Cat is 1.70 lang en heeft een licht getinte huid. Haar ogen zijn blauw. Ze heeft best wel lange benen.
    Ze draagt altijd laarzen.
    Verleden: Cats moeder was een kat en haar vader een half wolf. Daarom kan Cat niet alleen in een kat veranderen, maar ook in een wolf. Alleen dat kost haar ontzettend veel energie. Ze kan ook met wolven praten, maar dat is wel moeilijk. Met katten praten gaat vloeiend.
    Ze was door een magische spreuk ook deels in een mens veranderd. Toen kwam er een ongeluk met een magische boon en kwam ze in Neverland.
    Extra: Cat heeft een paar paarden.
    Cats verhaal is gebaseerd op The Cat With The Boots.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 9:37 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Kan je haar nog een beetje uitbreiden? Anders is ze zo ook goed

    PS: Het is Puss in Boots, haha. Maar maakt niet uit (:


    obsessive rage

    Even een redelijk belangrijke melding: Er is een regel aangepast. Je kan nu meer dan 4 personages, als je een figurant heel leuk vind om te spelen kan je die ook op je nemen.


    obsessive rage