• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Brieven van Clementine staan onder spoiler knoppen!!


    Beste lezer,

    zoals ik jullie al eerder heb vertelt begonnen we morgenochtend aan de experimenten.
    Jullie daarvoor opnieuw in groepen verdeel, dit keer in groepen van vier zoals hier onder
    vermeld staat. Na het spel dat jullie met zijn allen spelen is er nog een gezellige avond gepland.
    Deze zal niet langer duren dan tot half elf vanavond. In jullie kamers zijn wekkers gezet, bij de
    groepen indeling staat ook hoe laat je je wekker moet zetten zodat je weet hoe laat je je in de eetzaal moet verzamelen. Tussen de groepen zal steeds een half uur verschil zitten, dat heeft te maken met het experiment. Er zullen verschillende werkomstandigheden zijn, sommigen zullen op een warme plek zijn, andere op een koud en sommigen zullen werken op de computer, anderen met hun handen. Verdere informatie over wat je moet doen zul je morgenochtend bij het verzamelen van je groepje ontvangen.
    Ik hoop dat jullie allen een fijne dag hebben gehad en elkaar ook echt beter hebben leren kennen. Als iedereen weer compleet is voor het gebouw zullen jullie binnen het spel gaan spelen en daarna opvolgend krijgen jullie avondeten.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten





    Beste lezer,

    je hebt nu de volledige uitleg van wat er nu gaat gebeuren in je handen. Er zal in staan wat het onderzoek precies inhoud, wat ik van jullie verwacht, regels en de uitleg over het computerprogramma waar jullie mee zullen gaan werken.

    Zoals jullie al eerder is verteld gaat het onderzoek over de relatie tussen nachtrust en concentratie op werk. Voor het meten van de concentratie heeft mijn bedrijf een speciaal computerprogramma ontwikkeld, hiermee zullen jullie ongeveer de helft van de tijd die je hier doorbrengt mee bezig zijn. De andere helft zal je besteden aan maakwerk. Elke avond wordt jullie een andere tijd op gegeven wanneer jullie moeten gaan slapen, door deze speling is makkelijker te zien bij hoeveel uren slaap jullie concentratie optimaal is.

    Er gelden meerdere regels voor de verdere deelname, het is namelijk erg belangrijk dat de regels strikt worden opgevoerd omdat dat anders ten nadele is van het onderzoek.
    - Houd je aan de bedtijd, eerder of later gaan slapen zit er niet in
    - Wees op tijd aanwezig
    - Geen geruzie
    - Laat je niet afleiden
    - Het meenemen van spullen en eten/drinken is ten strengste verboden

    Bij het computerprogramma krijg je meerdere testjes, zul je dingen moeten programmeren, opzoeken, etc. Het computerprogramma is simpel opgesteld, dit maakt het voor iedereen mogelijk ermee te werken. Ik, Clementine Chevalier, en Jonathan de Groot zullen ten alle tijden in de buurt zijn mocht er iets misgaan.

    Hieronder vermeld ik jullie nogmaals de groepen en de tijden dat jullie moeten opstaan. Je hebt na het opstaan een kwartier de tijd om je klaar te maken, zorg dat je een kwartier nadat je bent opgestaan klaar staat in de eetzaal.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30


    De uitleg van het programma vind je in de bijlage, evenals de uitleg over het maakwerk.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten

    Bijlage:

    Uitleg ConcentrateCC:

    Wanneer u het programma opstart zult u meteen op het startscherm terecht komen. Hier moet u een aantal dingen invullen. Uw naam, geboortedatum, woonplaats, opleidingsniveau, nationaliteit, geslacht. Het kan zijn dat er naar meer gegevens wordt gevraagd dan dat hier staat aangegeven, dat komt omdat wij steeds bezig zijn met het vernieuwen en verbeteren van het programma.

    Als u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld komt u terecht in het programma ConcentrateCC, als eerste zullen er een aantal testjes moeten worden uitgevoerd. Deze testjes zullen niet moeilijk zijn en voor iedereen uitvoerbaar. Het zal gaan om een aantal geheugentestje, reactie en algemene kennis. De tijd die je nodig hebt om het te doen zal automatisch worden bij gehouden met de computer. Vervolgens wordt ieder een persoon, bedrijf of programma aangewezen waar u een aantal zaken over op moet gaan zoeken, oftewel een verslag over moet maken. Ook hiervan wordt de tijd die u nodig hebt automatisch bijgehouden. Denk er niet te makkelijk over, er zal veel tijd in komen te zitten. Verdere instructies zullen, zo nodig, door een aanwezige gegeven worden.

    Uitleg chips:

    Met de anderen die ingedeeld zitten in jouw groep ga je werken aan computerchips, alle benodigdheden liggen in bakjes. Er zal ook een instructiekaart te vinden zijn waarop precies staat vermeld welke onderdelen waar geplaatst moeten. worden.



    Bran --> Jacob van der Meer (persoon)
    Jonas --> EuropeseProduction (bedrijf)
    Julia --> Jan Slooten (persoon)
    Randall --> SlootenResearch (bedrijf)
    Lynn --> Maria van der Hoeven- Bakker (persoon)
    Anna --> Het experimenten huis (bedrijf)
    Romy --> Jane en Sanne Williams (personen)
    Ryan --> Williams sisters Experiments (bedrijf)
    Albert --> Van Zijlen Onderzoekers (bedrijf)






    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic
    Praattopic 2!
    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praattopic 3

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Beste lezer,

    Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik uiterst tevreden ben over jullie groep. Door de grote verschillen zal het experiment interessanter worden. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben gegeten en dat jullie straks kunnen genieten of hebben genoten van een welverdiende nachtrust. Zoals als ik al zei komt er een kennismakingsdag aan. Morgenochtend worden jullie allemaal in de eetzaal verwacht voor een uitgebreid ontbijt. Daarna komen er vijf opdrachten aan. De eerste vier zul je in tweetallen doen die later in deze brief worden genoemd en de laatste zal een gezamenlijke opdracht worden. Allereerst zullen jullie waarschijnlijk benieuwd zijn naar de indeling. Die staat hieronder aan gegeven.

    Opdracht 1. Een wandeling in het bos. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Romy & Anna. Albert & Ryan. Bran & Randall Julia & Cinderella. Lynn & Jonas. Rick & Sil.

    Opdracht 2. Het vragenuurtje. Je krijgt een uur de tijd om elkaar alles te vragen wat je maar wil. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Randall & Sil. Rick & Julia. Albert & Bran. Cinderella & Lynn. Anna & Ryan. Romy & Jonas.

    Opdracht 3. Varen. Op het meertje zijn vijf boten. Elk duo krijgt er een met routebeschrijving. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Bran & Cinderella. Romy & Ryan. Randall & Rick. Albert & Anna. Lynn & Sil. Jonas & Julia.

    Opdracht 4. Dropping. Jonathan zal jullie allen in duo's met de auto op verschillende plaatsen in het bos afzetten. Samen met je partner moet je de weg terugvinden. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Anna & Bran. Albert & Cinderella. Julia & Ryan. Jonas & Sil. Lynn & Rick. Randall & Romy.

    Opdracht 5. Doen, durf of de waarheid. Voor de laatste opdracht verzamelen we allemaal in de eetzaal aan de grote tafel. Daar spelen jullie met zijn allen een spelletje doen, durf of de waarheid.

    Ik hoop dat jullie er zin in hebben!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:18 ]


    chaos makes the muse

    Ryan William Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan ~ opgegroeid in Tokio ~ schilderen

    ________________________

    "Oké," zei hij blij. "Ik denk dat de anderen wel boos zijn." Hij zuchtte. Hij voelde zich even zó ellendig dat de tranen hem in de ogen sprongen. Hij had hier totaal geen zin in, alle deelnemers waren flauwe zeikers behalve Jonas. Hij knipperde de tranen weg en veegde ze met een ruk weg voor ze over zijn wangen naar beneden rolden en een glinsterend spoor achterlieten. En dan ging ook nog eens de verbinding wegvallen. Geen contact meer met familie.




    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Anna Hope van der Loo

    'Hey Anna,' Hoorde ze Albert zeggen Ze keek toe hoe hij op de tafel ging zitten. 'Doen, durf of de waarheid?' Vroeg hij aan haar. Ze twijfelde, Albert zou vast niets te ergs van haar vragen, toch? 'Waarheid.' Koos ze. Ze wist niet wat hij haar zou vragen, hijzelf misschien ook wel niet. Zij had het tenslotte ook niet geweten toen ze het aan hem had gevraagd. Ze keek hem afwachtend aan. Ze dacht terug aan de laatste keer dat ze dit spel gespeeld had. Het was zo'n twee jaar geleden toen een groepje meiden uit haar klas haar hadden gevraagd mee te doen met het spelletje. Ze herinnerde het zich nog al te goed, helaas.


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen

    'Waarheid,' zei Anna.
    Albert dacht na. 'Misschien had ik alvast een vraag moeten bedenken,' hij nam een laatste slok van zijn cola en zette de lege beker naast zich neer. Een grote gaap ontsnapte aan zijn lippen, hij was echt moe. Maar dit was een kans om Anna beter te leren kennen en om eerlijk te zijn was hij heel nieuwsgierig naar haar. Al was het wel moeilijk om niet meteen opdringerig te klinken. Eigenlijk wist hij geen confronterende vraag, of eentje die super interessante antwoorden kon opleveren. Hij vroeg zich af of Anna wel op persoonlijke vragen zat te wachten. Zelf vond hij dit nog steeds een verschrikkelijk spel waarin het hem niet uitmaakte of hij de vragen stelde of de vragen moest beantwoorden. Maar Anna's persoonlijkheid was een puzzel en hoe meer stukjes hij te pakken kreeg, des te interessant ze werd. Toch was het raar om meteen naar haar hele levensverhaal te vragen, hij wilde niet dat ze zich ongemakkelijk zou voelen. Hij wist wel een vraag. Maar het was een vraag die ruste op nieuwsgierigheid in plaatst van waarheid. 'Toen ik naast je zat, in de bus, zei je dat je even naar muziek ging luisteren. Naar welk liedje luisterde je?'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hope van der Loo

    'Welk liedje?' Ze dacht diep na. Haar telefoon stond vol met muziek, ze moest in haar geheugen graven welk liedje ze op dat specifieke moment had geluisterd. 'Het was iets van Maroon 5, maar ik kan zo snel niet bedenken welke,' Kom op Anna, het was niet zo'n moeilijke vraag, hier moet je het antwoord op kunnen geven. 'Volgens mij was het 'The sun'.' Ze lachte en hoopte dat ze zich niet volkomen belachelijk maakte met haar muzieksmaak, ze had geen idee wat voor muziek Albert graag hoorde en of hij überhaupt wel van muziek hield. Dat kon ze hem nu ook niet vragen, zo ging het spel niet. Opnieuw voelde ze dat haar mondhoeken omhoog krulde, ze kon het niet helpen, het kwam door hem. Ze ging naast hem op de tafel zitten en draaide haar gezicht naar hem toe. 'Mijn beurt. Doen, durf of de waarheid?'


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen

    'Maroon 5?' hij glimlachte, dat kende hij wel. Hij tuitte zijn lippen en floot het deuntje van moves like jagger. Vreemd genoeg leek het bij Anna te passen, het verbaasde hem niet. Zelf kende hij maar een paar van hun nummers. She will be loved, Payphone, missery en wat andere die populair waren. Maar het nummer dat Anna noemde kende hij niet. 'Die moet ik maar een keer luisteren dan.'
    Anna ging naast hem op de tafel zitten. Ze had een vrolijke glimlach op haar gezicht. 'Mijn beurt. Doen, durf of de waarheid?'
    'Waarheid,' zei hij iets te snel. Hij lachte. 'We zijn wel een beetje watjes als het om dit spel gaat, of niet?' in zijn geval hadden ze het beter waarheid, waarheid of de waarheid kunnen noemen. Het was gewoon de veiligste weg. .


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hope van der Loo

    Ze lachte om zijn opmerking. Ze waren inderdaad niet de stoerste die alle rare doen opdrachten met plezier deden. Ze vond het qua dingen bedenken ook het makkelijkst. Ze wist bij doen nooit wat ze moest vragen van de ander, hoewel ze dat bij haar wel vaal leken te weten. 'Even denken, hoor.' Zei ze twijfelend. Wat wilde ze van hem weten, te veel. 'Waarom heb je zo'n hekel aan dit spel?' Ze schudde haar hoofd. 'Nee, dat snap ik zelf ook wel.' Nadenkend beet ze op haar lip. 'Wat is je lievelingsfilm?' Vroeg ze aan hem. Niet wetend of dit wel een verbetering was na de eerste.


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen

    Hij klapte dicht bij het horen van haar eerste vraag. Kleine fragmentjes van populaire jongens, die hem uitlachte terwijl hij poogde om erbij te horen, sprongen op uit zijn herinneringen. Ze hadden hem de stomste dingen gevraagd en hij had het gedaan omdat hij dacht dat ze hem dan aardig zouden vinden. Het ergste was dat ze het gefilmd hadden. Het was doorgestuurd en voor hij het wist stond hij bekend als het pispaaltje van de school. Het was begonnen met kleine dingetjes. Ze zouden hem duwen als hij door de gang liep en hem uitschelden. Al snel verscheurde ze zijn tekeningen en dreigde ze dat ze hem na schooltijd in elkaar zouden slaan. Dat was gelukkig nooit gebeurd, hij kon snel wegfietsen. Achteraf gezien was hij een makkelijk doelwit geweest. Hij durfde er nooit iets van te zeggen en wilde, ondanks het pesten, er nog steeds bij horen.
    Anna's tweede vraag zorgde ervoor dat hij opschrok uit zijn gedachtewereld. 'Wat is je lievelingsfilm?' vroeg ze.
    'Eh...' hij wreef in zijn nek. 'Dat is een lastige vraag! Maar dan moet ik toch kiezen voor Star Wars,' hij krulde zijn mondhoeken omhoog. Zijn broer grapte altijd dat hij een nerd was wanneer hij over science fiction praatte. Albert hield van verhalen en in dat genre bestonden verhalen die hem interesseerde. 'En die van jou?' de vraag was er uit voordat hij zich bedacht dat het spel niet op die manier werkte. Zijn blik viel op de klok die achter Anna hing; half elf. 'Zullen we naar de kamer gaan? Voordat we weer problemen met Clementine krijgen.'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hopevan der Loo

    'Ja, dat lijkt me beter. Ze was niet zo gecharmeerd van het zwemmen als ik het goed begrepen had.' Ze lachte. Op de een of andere manier kon het haar niet zo heel veel schelen wat Clementine er van had gevonden, ze hadden gewoon wat lol gemaakt en daar deden ze niemand kwaad mee. 'Ik heb Star Wars nog nooit gezien, ik kijk ook eigenlijk nier zo veel films.' Ging ze verder op zijn vraag. 'Een lievelingsfilm aanwijzen wordt dan lastig.' Lachte ze. 'Ik houd wel van thrillers en van romcoms, lekkere combinatie dus.' Ze keek weleens tv, maar films vond ze vaak te lang duren om helemaal af te kijken. Ze heeft de concentratie van een goudvis aan de drugs als het om dat soort dingen gaat. Op boeken, of het nou voor school was of voor haar plezier, daar kon ze zich goed op concentreren. Ze liepen samen door de gang richting de kamer. Ze had het idee dat ze met de eerste vraag een gevoelige knop haar geraakt, Albert had wat afwezig geleken. Zelf kon ze dat wel begrijpen. Pas toen de meisjes in haar klas erachter kwamen dat Carl, die haar wonderbaarlijk genoeg te hulp was geschoten, haar broer was was het wat minder geworden. 'Wiens beurt is het nu?'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Jonas Carson      Lynch

    "Oké," zei hij blij. "Ik denk dat de anderen wel boos zijn." Hij zuchtte. Ik denk dat hij dacht dat iedereen boos op hem was. Dat niemand om hel gaf. Hij veegde zijn tranen af. "Ze zullen wel begrijpen dat het niet jouw schuld was om mij problemen te geven..." Ik snapt maar al te goed dat iedereen (of toch de meesten) op ons boos waren. Dat is iets dat je ons niet echt kan vergeven... "Alles komt goed Ryan. Ik meen het. Echt." Ik wist best dat ik dat vanaf morgen waarschijnlijk niet meer ging zeggen. Alles ging anders zijn...


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 7:35 ]

    Julia Lisa Dragon

    Ik liep naar mijn kamer en trok mijn pyjama aan. Ik pakte mijn telefoon. 1 berichtje gemist.

    De operatie is goed gegaan ze zal wel bij ons moeten blijven, maar het komt wel goed.

    Mooi zo dacht ik dat is veel beter. Ik legde mijn telefoon weg en ging in bed liggen. Ik wist niet wat te doen dus bleef ik naar het plafond staren terwijl ik met mijn dekentje speel. Ik viel langzaam in slaap.....

    Ik werd wakker, het is zonsopgang en ik lig op het strand, 'speedy kom je?' Ik weet niet wie het zei. Voordat ik om kon kijken werd ik wakker.

    Albert Svendsen

    ‘Wiens beurt is het nu?’ vroeg Anna.
    Albert opende de deur van de kamer en haalde zijn schouders op. Officieel had zij hem de laatste vraag gesteld. Maar zijn gedachten hadden er voor gezorgd dat hij haar had beantwoord met een nieuwe vraag. Al was het alleen maar om zijn herinneringen weg te schuiven. Eigenlijk had hij geen zin meer in het spel, maar hij was nog steeds nieuwsgierig naar Anna. ‘Officieel de mijne, of niet?’
    Hij liep naar zijn bed, griste de tandenborstel uit zijn tas en liep naar de badkamer toe. Nadat hij wat tandpasta op de borstel had gesmeerd legde hij de tube onder de spiegel. Hij was hier toch nog een weekje. ‘Doen, durf of de waarheid?’ hij klonk belachelijk met zijn mond vol tandpasta.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hope van der Loo

    Ze keek toe hoe Albert in de badkamer verdween, waarschijnlijk ging hij zijn tandenpoetsen. Dat werd bevestigd toen zijn vraag er op een rare manier uit kwam. Ze gniffelde even. 'Waarheid.' Riep ze naar de badkamer. 'Voor de verandering.' Vervolgde ze lachend terwijl ze op zoek ging naar haar tandenborstel en kam. Ze was benieuwd naar zijn vraag, de vorige vraag was ook geen typische vraag voor dit spel geweest. Ze ging op het bed zitten om haar schoenen uit te trekken, ze zette ze half onder haar bed en trok daarna haar sokken uit. Ze voelde zich moe, hoewel ze niet het idee dat ze intensief met iets bezig was geweest. Alhoewel, het was een drukke dag geweest. De wabdeling, het zwemmen en lopen. Ze probeerde tevergeefs een gaap te onderdrukken en rekte zich uit. 'En, wat wordr het?' Vroeg ze nieuwsgierig aan Albert.

    Sorry als er typfouten in staan, mijn mobiel werkr niet zo mee


    chaos makes the muse

    BRAN      "RAVEN"      MEALLÁN      TREASACH
    “Better to show them we chose to die on our feet , rather than live on our knees”
    22 years - Iers - biseksueel - straatmuzikant


    Met zijn drieën liepen ze naar een hoekje toe, waar ze het zich gemakkelijk maakten. Helaas waren er hier alleen harde, plastic stoelen en geen banken waar je zo lekker in kon hangen, maar ze moesten zich er maar mee behelpen. Raven wist inmiddels dat de stoelen echt niet lekker zaten - met wat inbeeldingsvermogen kon hij zijn rug nog steeds voelen van die ochtend - dus hij ging in kleermakerszit op de tafel zitten. Op de een of andere manier zaten tafels altijd beter dan stoelen.
    "Goed... Raven... Wat wordt het?" vroeg Romy hem. Hij had het ook wel kunnen weten, aangezien hij degene was die haar had opgedragen te beginnen.
    Over het algemeen koos hij bij zulke dingen doen, maar ook met waarheid had hij niet altijd een probleem. Zowel opdrachten als vragen konden zo verdraaid worden dat hij er complete controle over had. En trouwens, niemand had toch ooit gezegd dat het de hele waarheid moest zijn? Hij zou zeker niet liegen, maar een selectieve waarheid was haast hetzelfde.
    "Aangezien ik net zit, ga ik denk ik maar voor waarheid," zei hij haar met een halve grijns. Hij was wel benieuwd waar ze mee zou aankomen.


    [Sorry, ik kruip voor :x]

    “Heroes don’t exist and even if they did I wouldn’t be one of them”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Randall Grey



    Ik hief mijn ogen ter hemel toen hij voor waarheid koos. Ik had zo'n vermoeden dat Romy van alles over ons zou willen weten.
    Hoe ik dat wist?
    Omdat ik arrogant ben.
    Zou Romy het doorhebben als Raven loog. Ik dacht het. Zo slim was ze wel... Ik keek nieuwsgierig van het meisje naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 16:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    16 + waarschuwing, voor de zekerheid :')

    Romy Salvati
    | | |
    Met een zelfingenomen grijns keek hij haar aan en ze rolde lachend haar ogen toen hij waarheid koos. Ze had wat anders van hem verwacht.
    ‘‘Goed...’’ Ze pauzeerde en keek even snel de kamer rond. Toen ze hier niets inspirerend vond sloot ze haar ogen en dacht ze goed na. Zou Raven maagd zijn? Vast niet. ‘‘Wat is het meest beschamende wat je ooit hebt gedaan voor seks?’’ Hij kon de vraag op meerdere manieren interpreteren. Anyhow, het antwoord bleef even interessant.
    Ze grijnsde naar hem en leunde achterover, wachtend op een antwoord. Ze was benieuwd wat hij ervan ging maken, en hoopte alleen dat ze niet eenzelfde vraag terug kreeg. Maar ach, daarom was het tenslotte een spel.


    tya