• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Brieven van Clementine staan onder spoiler knoppen!!


    Beste lezer,

    zoals ik jullie al eerder heb vertelt begonnen we morgenochtend aan de experimenten.
    Jullie daarvoor opnieuw in groepen verdeel, dit keer in groepen van vier zoals hier onder
    vermeld staat. Na het spel dat jullie met zijn allen spelen is er nog een gezellige avond gepland.
    Deze zal niet langer duren dan tot half elf vanavond. In jullie kamers zijn wekkers gezet, bij de
    groepen indeling staat ook hoe laat je je wekker moet zetten zodat je weet hoe laat je je in de eetzaal moet verzamelen. Tussen de groepen zal steeds een half uur verschil zitten, dat heeft te maken met het experiment. Er zullen verschillende werkomstandigheden zijn, sommigen zullen op een warme plek zijn, andere op een koud en sommigen zullen werken op de computer, anderen met hun handen. Verdere informatie over wat je moet doen zul je morgenochtend bij het verzamelen van je groepje ontvangen.
    Ik hoop dat jullie allen een fijne dag hebben gehad en elkaar ook echt beter hebben leren kennen. Als iedereen weer compleet is voor het gebouw zullen jullie binnen het spel gaan spelen en daarna opvolgend krijgen jullie avondeten.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten





    Beste lezer,

    je hebt nu de volledige uitleg van wat er nu gaat gebeuren in je handen. Er zal in staan wat het onderzoek precies inhoud, wat ik van jullie verwacht, regels en de uitleg over het computerprogramma waar jullie mee zullen gaan werken.

    Zoals jullie al eerder is verteld gaat het onderzoek over de relatie tussen nachtrust en concentratie op werk. Voor het meten van de concentratie heeft mijn bedrijf een speciaal computerprogramma ontwikkeld, hiermee zullen jullie ongeveer de helft van de tijd die je hier doorbrengt mee bezig zijn. De andere helft zal je besteden aan maakwerk. Elke avond wordt jullie een andere tijd op gegeven wanneer jullie moeten gaan slapen, door deze speling is makkelijker te zien bij hoeveel uren slaap jullie concentratie optimaal is.

    Er gelden meerdere regels voor de verdere deelname, het is namelijk erg belangrijk dat de regels strikt worden opgevoerd omdat dat anders ten nadele is van het onderzoek.
    - Houd je aan de bedtijd, eerder of later gaan slapen zit er niet in
    - Wees op tijd aanwezig
    - Geen geruzie
    - Laat je niet afleiden
    - Het meenemen van spullen en eten/drinken is ten strengste verboden

    Bij het computerprogramma krijg je meerdere testjes, zul je dingen moeten programmeren, opzoeken, etc. Het computerprogramma is simpel opgesteld, dit maakt het voor iedereen mogelijk ermee te werken. Ik, Clementine Chevalier, en Jonathan de Groot zullen ten alle tijden in de buurt zijn mocht er iets misgaan.

    Hieronder vermeld ik jullie nogmaals de groepen en de tijden dat jullie moeten opstaan. Je hebt na het opstaan een kwartier de tijd om je klaar te maken, zorg dat je een kwartier nadat je bent opgestaan klaar staat in de eetzaal.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30


    De uitleg van het programma vind je in de bijlage, evenals de uitleg over het maakwerk.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten

    Bijlage:

    Uitleg ConcentrateCC:

    Wanneer u het programma opstart zult u meteen op het startscherm terecht komen. Hier moet u een aantal dingen invullen. Uw naam, geboortedatum, woonplaats, opleidingsniveau, nationaliteit, geslacht. Het kan zijn dat er naar meer gegevens wordt gevraagd dan dat hier staat aangegeven, dat komt omdat wij steeds bezig zijn met het vernieuwen en verbeteren van het programma.

    Als u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld komt u terecht in het programma ConcentrateCC, als eerste zullen er een aantal testjes moeten worden uitgevoerd. Deze testjes zullen niet moeilijk zijn en voor iedereen uitvoerbaar. Het zal gaan om een aantal geheugentestje, reactie en algemene kennis. De tijd die je nodig hebt om het te doen zal automatisch worden bij gehouden met de computer. Vervolgens wordt ieder een persoon, bedrijf of programma aangewezen waar u een aantal zaken over op moet gaan zoeken, oftewel een verslag over moet maken. Ook hiervan wordt de tijd die u nodig hebt automatisch bijgehouden. Denk er niet te makkelijk over, er zal veel tijd in komen te zitten. Verdere instructies zullen, zo nodig, door een aanwezige gegeven worden.

    Uitleg chips:

    Met de anderen die ingedeeld zitten in jouw groep ga je werken aan computerchips, alle benodigdheden liggen in bakjes. Er zal ook een instructiekaart te vinden zijn waarop precies staat vermeld welke onderdelen waar geplaatst moeten. worden.



    Bran --> Jacob van der Meer (persoon)
    Jonas --> EuropeseProduction (bedrijf)
    Julia --> Jan Slooten (persoon)
    Randall --> SlootenResearch (bedrijf)
    Lynn --> Maria van der Hoeven- Bakker (persoon)
    Anna --> Het experimenten huis (bedrijf)
    Romy --> Jane en Sanne Williams (personen)
    Ryan --> Williams sisters Experiments (bedrijf)
    Albert --> Van Zijlen Onderzoekers (bedrijf)






    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic
    Praattopic 2!
    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praattopic 3

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Beste lezer,

    Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik uiterst tevreden ben over jullie groep. Door de grote verschillen zal het experiment interessanter worden. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben gegeten en dat jullie straks kunnen genieten of hebben genoten van een welverdiende nachtrust. Zoals als ik al zei komt er een kennismakingsdag aan. Morgenochtend worden jullie allemaal in de eetzaal verwacht voor een uitgebreid ontbijt. Daarna komen er vijf opdrachten aan. De eerste vier zul je in tweetallen doen die later in deze brief worden genoemd en de laatste zal een gezamenlijke opdracht worden. Allereerst zullen jullie waarschijnlijk benieuwd zijn naar de indeling. Die staat hieronder aan gegeven.

    Opdracht 1. Een wandeling in het bos. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Romy & Anna. Albert & Ryan. Bran & Randall Julia & Cinderella. Lynn & Jonas. Rick & Sil.

    Opdracht 2. Het vragenuurtje. Je krijgt een uur de tijd om elkaar alles te vragen wat je maar wil. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Randall & Sil. Rick & Julia. Albert & Bran. Cinderella & Lynn. Anna & Ryan. Romy & Jonas.

    Opdracht 3. Varen. Op het meertje zijn vijf boten. Elk duo krijgt er een met routebeschrijving. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Bran & Cinderella. Romy & Ryan. Randall & Rick. Albert & Anna. Lynn & Sil. Jonas & Julia.

    Opdracht 4. Dropping. Jonathan zal jullie allen in duo's met de auto op verschillende plaatsen in het bos afzetten. Samen met je partner moet je de weg terugvinden. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Anna & Bran. Albert & Cinderella. Julia & Ryan. Jonas & Sil. Lynn & Rick. Randall & Romy.

    Opdracht 5. Doen, durf of de waarheid. Voor de laatste opdracht verzamelen we allemaal in de eetzaal aan de grote tafel. Daar spelen jullie met zijn allen een spelletje doen, durf of de waarheid.

    Ik hoop dat jullie er zin in hebben!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:18 ]


    chaos makes the muse

    Clementine Chevalier

    Het was redelijk donker op de gang waar de slaapkamers lagen, dat werkte in haar voordeel, ze kon precies zien in welke kamers het licht nog brandde. Bij de meeste was het uit, maar waar het niet uit was gaf ze een harde klap op de deur. 'Lichten uit. Slapen.' Riep ze bij de deuren waar er licht door de kieren heen scheen. Ze was benieuwd naar hoe alles morgen zou verlopen.


    Ik weet het dit zijn geen honderd worden, maar over Clementine valt niet veel te zeggen. Ik ga morgen even een brief schrijven over wat ze nu eigenlijk moeten doen....


    chaos makes the muse

    Randall Grey



    Geschrokken keken we elkaar aan.
    'Nou, misschien moeten we dan maar...?'
    Raven was de eerste die het doorhad.
    'O ja, ik ga wel.'
    Snel kleedde ik me om, voordat Romy de badkamer binnenkwam, en daarna dook ik vlug in mijn bed.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:03 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    *Deze ligt 's ochtends voor jullie deuren, de eerste dag zal ze niet zo streng zijn als je iets later bent omdat je het nog niet had gelezen!

    Ik zet de brief even hier en in het speeltopic neer, en ook onder een spoilerknop in de beginpost van het speeltopic!


    Beste lezer,

    je hebt nu de volledige uitleg van wat er nu gaat gebeuren in je handen. Er zal in staan wat het onderzoek precies inhoud, wat ik van jullie verwacht, regels en de uitleg over het computerprogramma waar jullie mee zullen gaan werken.

    Zoals jullie al eerder is verteld gaat het onderzoek over de relatie tussen nachtrust en concentratie op werk. Voor het meten van de concentratie heeft mijn bedrijf een speciaal computerprogramma ontwikkeld, hiermee zullen jullie ongeveer de helft van de tijd die je hier doorbrengt mee bezig zijn. De andere helft zal je besteden aan maakwerk. Elke avond wordt jullie een andere tijd op gegeven wanneer jullie moeten gaan slapen, door deze speling is makkelijker te zien bij hoeveel uren slaap jullie concentratie optimaal is.

    Er gelden meerdere regels voor de verdere deelname, het is namelijk erg belangrijk dat de regels strikt worden opgevoerd omdat dat anders ten nadele is van het onderzoek.
    - Houd je aan de bedtijd, eerder of later gaan slapen zit er niet in
    - Wees op tijd aanwezig
    - Geen geruzie
    - Laat je niet afleiden
    - Het meenemen van spullen en eten/drinken is ten strengste verboden

    Bij het computerprogramma krijg je meerdere testjes, zul je dingen moeten programmeren, opzoeken, etc. Het computerprogramma is simpel opgesteld, dit maakt het voor iedereen mogelijk ermee te werken. Ik, Clementine Chevalier, en Jonathan de Groot zullen ten alle tijden in de buurt zijn mocht er iets misgaan.

    Hieronder vermeld ik jullie nogmaals de groepen en de tijden dat jullie moeten opstaan. Je hebt na het opstaan een kwartier de tijd om je klaar te maken, zorg dat je een kwartier nadat je bent opgestaan klaar staat in de eetzaal.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30


    De uitleg van het programma vind je in de bijlage, evenals de uitleg over het maakwerk.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten

    Bijlage:

    Uitleg ConcentrateCC:

    Wanneer u het programma opstart zult u meteen op het startscherm terecht komen. Hier moet u een aantal dingen invullen. Uw naam, geboortedatum, woonplaats, opleidingsniveau, nationaliteit, geslacht. Het kan zijn dat er naar meer gegevens wordt gevraagd dan dat hier staat aangegeven, dat komt omdat wij steeds bezig zijn met het vernieuwen en verbeteren van het programma.

    Als u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld komt u terecht in het programma ConcentrateCC, als eerste zullen er een aantal testjes moeten worden uitgevoerd. Deze testjes zullen niet moeilijk zijn en voor iedereen uitvoerbaar. Het zal gaan om een aantal geheugentestje, reactie en algemene kennis. De tijd die je nodig hebt om het te doen zal automatisch worden bij gehouden met de computer. Vervolgens wordt ieder een persoon, bedrijf of programma aangewezen waar u een aantal zaken over op moet gaan zoeken, oftewel een verslag over moet maken. Ook hiervan wordt de tijd die u nodig hebt automatisch bijgehouden. Denk er niet te makkelijk over, er zal veel tijd in komen te zitten. Verdere instructies zullen, zo nodig, door een aanwezige gegeven worden.

    Uitleg chips:

    Met de anderen die ingedeeld zitten in jouw groep ga je werken aan computerchips, alle benodigdheden liggen in bakjes. Er zal ook een instructiekaart te vinden zijn waarop precies staat vermeld welke onderdelen waar geplaatst moeten. worden.



    Bran --> Jacob van der Meer (persoon)
    Jonas --> EuropeseProduction (bedrijf)
    Julia --> Jan Slooten (persoon)
    Randall --> SlootenResearch (bedrijf)
    Lynn --> Maria van der Hoeven- Bakker (persoon)
    Anna --> Het experimenten huis (bedrijf)
    Romy --> Jane en Sanne Williams (personen)
    Ryan --> Williams sisters Experiments (bedrijf)
    Albert --> Van Zijlen Onderzoekers (bedrijf)




    Het is grote onzin ik heb hier totaal geen verstand van maar ja....

    Voor verdere uitleg check je het praattopic!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:16 ]


    chaos makes the muse

    Lynn Swan - 18 jaar
    outfit: <---New!!



    De wekker gaat af, is het nu al 8 uur? vraag ik aan mezelf, blijkbaar.. Met een zucht ga ik overeind zitten en grijp naar mijn telefoon om even mijn berichtjes te bekijken, maar hij ligt er niet, ik zal hem vast hebben laten vallen denk ik. Ik sta op en pak wat schone kleren voor vandaag, ik loop naar de badkamer en ga snel 5 minuten douchen (anders zou ik het misschien niet redden om in 15 minuten in de eetzaal te zijn). Ik trek mijn schone kleren aan en loop door de deur, er ligt een brief op de grond, ik pak 1 van de 3 brieven en loop naar de eetzaal. Heb ik me helemaal gehaast, op de grote klok staat dat het nog maar 7 over 8 is.., en er is nog niemand. Ik ga op een stoel zitten en lees de brief door.


    Just be yourself

    Julia Lisa Dragon

    De wekker gaat af, nu al acht uur? Ik kruip uit bed en loop naar de badkamer, even snel douche. Ik kleed me snel aan en ik wil nog even kijken of ik berichtjes heb op mijn telefoon, maar ik kan mijn mobiel nergens meer vinden. Hier heb ik nou geen tijd voor, het zal wel bijna tijd zijn. Ik loop naar buiten en zie dat er 3 brieven liggen. Ik loop naar de eetzaal en zie dat Lynn er al is. 'goed geslapen?' Ik ga langs haar zitten en lees de brief door. Ik moet dus onderzoek doen naar Jan Slooten.

    Albert Svendsen

    Hij ontwaakte toen de eerste zonnestralen door het raam schenen. Vandaag zou het gebeuren, het experiment was officieel begonnen. Hij stond op en toen hij zag dat Anna en Raven nog sliepen liep hij naar de badkamer. Daar wisselde hij zijn nachtkleding in voor een grijs shirt, jeans en sneakers. Hij poetste zijn tanden en liep de badkamer weer uit. Voor de deur lag een brief. Eigenlijk was het best slim dat ze alles via brieven deed, zo kon niemand het vergeten. Hij pakte de brief op en ging op zijn bed zitten. Zijn ogen gleden over de letters. Vreemd. Het werk was niet zo fysiek als dat hij in eerste instantie had verwacht. Het had te maken met computers en chips. Misschien had hij toch iets beter moeten opletten wanneer Sigrid haar mond niet dicht hield over computers. Daarnaast moest hij onderzoek doen naar een bedrijf. Hij trok zijn wenkbrauwen omhoog. Van Zijlen Onderzoekers. De naam kwam hem bekend voor, al wist hij niet waarvan. Het zou natuurlijk kunnen dat het een gedeelte was van een programma, anders zou het illegaal zijn. Misschien zou Clementine straks het een en anders uitleggen. Hij keek naar de klok, het was ongeveer tien over acht, hij was nog op tijd. Dat kon niet van Raven gezegd worden. Het was de eerste dag, misschien zouden ze dan niet zo streng zijn. Hij las de brief nog een keer door en wachtte tot Anna wakker zou worden.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hope van der Loo

    Ze opende haar ogen en keek gelijk in het felle zonlicht dat de kamer was binnengetreden. Even knipperde ze en hees zich toen overeind. Ze zag dat Albert al wakker was en al helemaal klaar op het randje van zijn bed zat. Ze keek even naar hem en glimlachte kort. 'Goeiemorgen.' Ze ze fluisterend omdat ze zag dat Raven nog sliep. Ze sloeg de deken van zich af en verliet het bed. Met de spullen die ze nodig zou hebben sloot ze zichzelf op in de badkamer. Ze nam een snelle douchen waarna ze zich snel aankleedde, haar tanden poetste en haar haren in model kamde. Zachtjes liepze terug naar haar bed waar ze Alberts voorbeeld volgde en op het randje van haar bed ging zitten. Haae oog viel op de brief die Albert in zijn handen had. Ze wees ernaar. 'Mag ik?' Ze nam de brief van hem over en las hem aandachtig door. Geweldig. Ze dacht dat nu ze de middelbare had afgerond wel af zou zijn van onderzoekjes doen. Het maken van chips, ze wist niet veel van computers en had natuurkunde zo snel mogelijk laten vallen. De wekker gaf aan dat het pas vijf over acht was, ze hadden dus nog tijd zat. 'Het feest gaat beginnen.' Zei ze doelend op de brief tegen Albert.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 9:57 ]


    chaos makes the muse

    Lynn Swan - 18 jaar
    outfit:



    'Goedemorgen' zeg ik als Julia ook de eetzaal binnen komt lopen. 'goed geslapen?' vraagt ze, terwijl ze naast me komt zitten, en de brief doorleest. 'Ja best wel, ik viel als een blok in slaap. Jij?' Ik kijk nog een keer naar de brief en wacht even tot Julia ook klaar is met lezen 'Waarom zouden we onderzoek moeten gaan doen naar mensen en bedrijven? Wat wil die vrouw met die informatie?' vraag ik terwijl ik nog steeds naar de brief aan het staren ben. 'Ik vind het allemaal maar een beetje raar..., maar ja we krijgen er wel geld voor' zeg ik met een lach.


    Just be yourself

    Julia Lisa Dragon



    'Ja best wel, ik viel als een blok in slaap. Jij?' vraagt Lynn aan mij. 'Ik ook, ik was eigenlijk best wel moe.' Lynn kijk de brief nog een keer door. 'Waarom zouden we onderzoek moeten gaan doen naar mensen en bedrijven? Wat wil die vrouw met die informatie?' vraagt ze terwijl ze nog steeds naar de brief kijkt. 'Ik heb geen idee, ik denk dat we misschien iets voor haar moeten onderzoeken of het zijn gewoon random mensen en bedrijven.' zeg ik terwijl ik begin te lachen. 'Ik vind het allemaal maar een beetje raar..., maar ja we krijgen er wel geld voor' Zegt Lynn met een lach. 'het is inderdaad raar, maar voor geld doen we bijna alles.' zeg ik lachend terug. 'ik ben benieuwd wanneer de rest komt' zeg ik tegen Lynn.

    Albert Svendsen

    Anna pakte de brief uit zijn handen. 'Het feest gaat beginnen.'
    'Ja, al had ik gedacht dat we iets heel anders zouden gaan doen,' eigenlijk wist hij niet wat hij had verwacht, in ieder geval niet dit. Het was niet zo dat hij het erg vond. Testjes doen achter een computer was nog altijd beter dan hard werken onder de brandende zon. Hij hoopte dat Clementine het doel van de onderzoeken zou uitleggen. Hij vond het toch raar om informatie van een bedrijf of persoon op te zoeken. Maar vooral omdat hij zich afvroeg wat er met de informatie zou worden gedaan. misschien lag er een reden achter. Hij stond op en keek naar Anna. 'Zullen we naar de eetzaal gaan?'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anna Hope van der Loo

    'Is goed. Misschien is er een ontbijt te vinden.' Ze gniffelde zachtjes. Ze stond op van het bed en met de brief in haar hand liep ze naar de kamerdeur. Voorzichtig opende ze hem en liep de gang op. Ze liet haar ogen nog eens over de tekst op de brief vallen. Ze had iets anders verwacht, meer in de vorm van toetsjes of dingen in elkaar zetten, maar geen chips. 'We kunnen als we Clementine zien vragen hoe laat we klaar zijn.' Ze keek afwachtend naar Albert. 'Dan kunnen we misschien nog even het bos in gaan.' Ze keek naar de eetzaal, waar alleen Lynn en Julia aan een tafel zaten en, gelukkig, stond op een van de tafels wat spullen voor het ontbijt.


    chaos makes the muse

    Lynn Swan - 18 jaar
    outfit:



    'het is inderdaad raar, maar voor geld doen we bijna alles.' zegt Juli, 'Klopt ja, ik vraag me ook af wanneer de rest komt' zeg ik en op dat moment komen Anna en Albert ook binnen. 'Wat vind jij van de anderen?' vraag ik 'ik weet het eigenlijk nog niet zo goed, ik heb eigenlijk alleen jou, Cin en Jonas gesproken' Ik hoor mijn maag knorren, en zie dan het eten staan op een van de tafels en vraag dan aan Julia 'Zullen we wat te eten gaan halen? ik heb echt trek!'


    Just be yourself

    Albert Svendsen

    Hij volgde Anna naar de eetzaal. Zijn maag rommelde en hij hoopte dan ook dat er iets te halen viel. Tot nu toe was hij niet teleurgesteld geweest, het eten was niet fantastisch maar het was zeker niet slecht.
    Anna stelde voor dat ze aan Clementine konden vragen hoe laat ze klaar zouden zijn, dan konden ze het bos nog eens in.
    'Goed idee,' vond hij. 'Als Clementine straks komt vraag ik het meteen,' als dat niet te brutaal zou zijn na de kwestie van gisteravond. Hij kon alleen maar hopen dat ze nu in een beter humeur was. Zijn ogen wende zich tot de tafels, ontbijt. 'Kom je?' vroeg hij aan Anna. Hij ging aan tafel zitten en pakte een broodje met kaas. 'Weet je, dat eten hier had veel erger gekund,' hij nam een hap van zijn boterham. Zijn familie keek hem altijd raar aan om het feit dat hij zoveel at, maar geen grammetje aankwam. Zelf noemde hij het een gelukje. 'Ik ben echt benieuwd naar vandaag.'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    BRAN      "RAVEN"      MEALLÁN      TREASACH
    “Better to show them we chose to die on our feet , rather than live on our knees”
    22 years - Iers - biseksueel - straatmuzikant


    Net op het moment dat ze een mooie presentatie van Randall zouden krijgen, wordt er op de deur gebonkt en gemeld dat het tijd is om te gaan slapen. "Je bent gered," meldt hij Randall grijnzend, waarna hij de kamer uit liep en zich richting zijn eigen kamer begaf. Anna en Albert deden in elk geval een poging om te slapen, want ze lagen al stil in hun bedden en reageerden niet toen hij de deur sloot.
    De volgende dag werd hij wakker van het gepraat van Albert en Anna, maar hij negeerde ze diehard tot ze de kamer uit waren. Pas toen kwam hij zijn bed uit, trok wat kleren aan en haalde snel een borstel door zijn haar. Op de grond lag een brief en aangezien hij niet aan privacy van anderen deed, pakte hij de brief, om er vervolgens achter te komen dat de brief ook aan hem gericht was.
    Zoals eigenlijk niet verwonderlijk was, kwam hij erachter dat hij veel te laat was. Het interesseerde hem ook weinig. Hij kon er toch niks aan doen dat zijn kamergenoten al sliepen en dat hij dus geen tijd had om de kamer uitgebreid op brieven te onderzoeken, toch?
    Eenmaal aangekleed volgde hij zijn kamergenoten richting de eetzaal, in de hoop dat er ook vandaag tenminste een beetje koffie voor hem was. In zijn mond bungelde de eerste - nog onaangestoken - sigaret al.


    “Heroes don’t exist and even if they did I wouldn’t be one of them”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Anna Hope van der Loo

    Ze pakte wat brood met kaas en een glas water. Het eten had zeker veel slechter gekund, maar ook beter. Dat zei ze niet want ze wilde niet verwend overkomen. 'Ik ben ook benieuwd naar wat we vandaag te doen krijgen.' Ze nam een slok water. 'Maar ik heb zo het idee dat Clementine ons dat zometeen haarfijn komt uitleggen.' Ze bekeek Albert. Ze vond dat ze geluk had gehad met het groepje waar ze in was gedeeld. Abert en Romy waren aardig en Ryan die kende ze nog niet goed genoeg om te oordelen. Ze glimlachte naar Albert en richtte zich toen weer op haar boterhammen. Ze realiseerde zich opeens hoeveel trek ze had. Ze had hier niet, in tegenstelling tot thuis, de kans om de hele dag door tussendoortjes. Misschien zou het haar eindelijk lukken die paar kilo's teveel eraf te krijgen. 'Ik hoop dat het meevalt.'


    chaos makes the muse