• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Dan probeer ik je mee te krijgen en als dat niet lukt voel ik mezelf niet mooi en leuk genoeg. Misschien was je te moe, misschien vond je tv kijken belangrijker..

    Shawn schreef:
    Waarom kan ik de laatste dagen niet voor twee uur in slaap vallen?1?1?

    DIT ugh

    Ik moet morgen om half negen 's ochtends oppassen nou dat wordt lachen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aerodactyl schreef:
    (...)


    Ik hoopte al te slapen, maar heb ineens zo'n buikpijn. Meh.


    Das ook niet lekker :/ Paracetamol of iets dergelijks in huis? Voor mij wilt het ook wel eens werken op m'n buik te gaan liggen als ik door buikpijn niet kan slapen.

    Ik kan gewoon al een paar dagen niet meer slapen voor een uur of twee en ik slaap ook echt lang als ik eenmaal slaap, steeds wakker worden om elf uur of zelfs later is ook niets, heb helemaal niets meer aan m'n dag zo ><


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    En nu zit er een mug hier die het geluid van een bromvlieg maakt. Dat ding is groot en ik krijg hem niet dood D:
    Ik wil niet geprikt worden want dan krijg ik hele grote bulten. Vooral van deze grote mug! Aah weg jij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom is dit zo belangrijk voor me HAHA


    i put the fun in funeral

    De mini hartaanval die ik steeds krijg als ik half wakker ben en er een vliegtuig over vliegt. Ben soms echt bang dat ze door het huis vliegen.

    Het verhaal is.. leuk. Maar het is net Fifty Shades met andere namen. Emailen met elkaar, zij wil in zijn auto rijden en een ander achtervolgt ze.

    "One size fits all"

    Yeh of course, voor al die skinny, anorexia bitches :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik word kluizenaar. Ik ben helemaal klaar met al die ingewikkelde vriendschappen die vaker tot kutgevoelens dan geluk leidden.

    So excited yay ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Serieus, mijn straatnaam is veranderd van Henry naar Henri. How did that happened and when?


    Your make-up is terrible

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Awh ik word zo blij van dit soort berichtjes. dfnaklsnfkalnfklanfdklanfdkdladsnfklanklfnaskdlfnakld (bloos)


    Hihi. (bloos)


    OTOFT: Naahw, hartruis. Hopelijk gaat het nog bij dr over. :/
    En naaaahw, vet leuk om thuis te komen en dan zo'n berichtje te ontvangen. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De IS kan wel alles gaan opeisen, maar dat doen ze nu vooral om angst te zaaien. Als er straks een ongeluk op de A2 gebeurt zal IS dat ook wel opeisen -.-'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    #ledead
    Ik krijg nog een zonnesteek hier>.< ik ben echt zo zo zo zo dood


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoe kan ik hier nu studeren? Ik zweet al van gewoon neer te zitten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.