• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Raine zakte op een bankje neer. Roxy en Slater waren aan het pingpongen, maar zelf had hij geen zin om mee te doen.
    'Ik word echt gek van Starr soms,' mompelde hij, toen Roxy hem vroeg waarom hij zo humeurig keek. 'Het lijkt wel alsof ik nooit iets goed kan doen. Er is altijd wel commentaar, of iets dat er op lijkt.' Hij sloeg zijn armen over elkaar en staarde met een nukkige blik voor zich uit.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Joshua trok even verbaasd zijn wenkbrauwen op, maar accepteerde dat toen maar en nam een hap van zijn broodje. 'We kunnen bij een dorp langsgaan, dat is op loopafstand,' zei hij 'Tenzij je natuurlijk liever met je vrienden wat doet op de camping?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cecila moest altijd wennen als ze op een ander bed sliep dan haar eigen en het hielp niet dat haar luchtbed enorm kraakte iedere keer als ze zich een milimeter verplaatste. Hoewel ze qua uren een prima nacht had gemaakt, was ze dus toch niet uitgeslapen en daardoor ook een beetje traag. 's Ochtends was ze sowieso niet op haar sterkst.
    Dat gold echter ook voor de jongen die haar had aangesproken. Haar mondhoeken schoten omhoog toen hij zichzelf helemaal nat maakte, al voelde ze zich wel wat opgelaten en hoopte ze dat ze hem niet het gevoel gaf dat ze hem uitlachte. Daarna keek ze kort om zich heen om te kijken of hij het daadwerkelijk tegen haar had. Ze herkende hem wel van de vorige avond en wist dus dat hij in dezelfde vriendengroep zat, maar ze wist zijn naam niet en had hem ook niet gesproken. 'Hoi,' wist ze dan ook als enige uit te brengen, niet wetende of hij zijn begroeting als een gespreksstarter bedoelde of gewoon als begroeting. Ze vermoedde dat laatste, want ze kon zich niet echt voorstellen dat hij nu een heel gesprek wilde beginnen. Toch hield ze heel even halt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat klinkt dramatisch,' zei Roxy, die haar blik niet van de pingpongtafel haalde. Ze stond 6-5 achter tegen Slater en vond Starr niet genoeg waard om het potje te verliezen. 'Wat is er gebeurd?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ze flipte ineens uit toen ik een geintje uithaalde in het water gister. Ik heb mijn excuses aangeboden maar het kan haar toch niet schelen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je weet toch hoe ze is?' zei Roxy. 'Ze houdt ervan zich druk te maken om niks. En bovendien zijn jouw geintjes soms lang niet zo leuk als je denkt. HA!' Ze gaf een keiharde knal tegen het pingpongballetje, en Slater kon de bal niet pakken. Ze keek hem uitdagend aan toen hij zuchtte omdat hij de bal moest pakken. Daarna richtte ze zich tot Raine. 'Wie weet is ze gewoon ongesteld. Het valt vast wel mee.' Ze zweeg kort. 'Of gebeuren dit soort dingen vaker?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Raine haalde zijn schouders op. Niemand hoefde te weten dat ze soms wel eens ruzie hadden. Om niks. 'Kutgeintjes of niet, ik hen toch mijn excuses aangeboden? Ze heeft me nota bene buitengesloten vannacht. Ik heb vannacht bij Slater gecrasht.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Roxy fronste. Dat was een best heftige reactie, zelfs in Starr-begrippen. 'Wat voor geintje heb je in hemelsnaam uitgehaald? Er moet vast meer achterzitten...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik pakte haar voeten beet onder water,' mompelde hij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Dat had Roxy sowieso kunnen waarderen, en ze geloofde dat dat voor de meeste mensen wel gold. 'Misschien is ze bang voor water,' bedacht ze daarom. 'Of kan ze er niet tegen als ze de controle kwijtraakt. Ofzo.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Starr is niet bang voor water, ze zwemt altijd. Duwt mij ook wel eens onder. Dus ik weet niet wat haar probleem nou is. Ze zal het hoe dan ook wel niet tegen mij vertellen,' bromde hij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Heb je er haar in alle rust naar gevraagd?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Raine zuchtte. De vrouwenpraatjes. De gevoelens die boven tafel moesten komen. Hij was er nooit zo goed in.
    'Ik heb het vanochtend gewoon gevraagd,' antwoordde hij. Meer kon hij niet doen, toch?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'En wat zei ze?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat ik haar even moest laten. Met andere woorden voor rot op,' zei hij bars. Hij werd met de minuut chagrijniger en had zin om in zijn bed te gaan liggen tot het weer donker werd.
    'Zullen we zo een biertje doen?'
    'Het is half twaalf!' protesteerde Roxy.
    'Dus? Het is vakantie. Dan kan alles. Vergeet maar dat ik over Starr ben begonnen. Het zal wel weer overwaaien.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?