• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk dat er weer aan mij wordt gedacht.. fijn dat jullie voor jezelf Italiaanse bollen halen en ik normaal wit brood mag eten. Dan vraag ik of ze willen delen maar dan is het van; "Ja, en dan hebben wij niks." Dus in andere woorden mag ik het uitzoeken qua eten. Top, helemaal geweldig.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het komt steeds dichterbij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet het nieeeeet D; Oh gosh, ik ga dit falen. Ik kan het ook nergens vinden *cries*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik weet het nieeeeet D; Oh gosh, ik ga dit falen. Ik kan het ook nergens vinden *cries*


    What's uuuup?

    OTOFT: Bleeh, geen zin in dat oma komt. Wel zin in chips en vreten. De bami is al bijna klaar maar mama en oma zijn nog lang niet thuis, mehh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    kind of bae: je mama <3
    me: binnenkort je schoonmama <33

    can't help it that i'm so smooth

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 19:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga stuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat het dat je voor haar een hele paragraaf schrijft over jullie vriendschap en mij alleen happy birthday. Ik haat het dat jullie ineens bf kettingen hebben, enkele weken nadat ik zei dat jij mijn beste vriendin bent. Ik haat het dat je constant met haar praat, maar mij helemaal vergeet. Ik haat het dat ik jaloers ben en verdomme alweer mijn hart weer heb verkocht aan iemand die hem niet wil. En ik haat vriendschap, het maakt meer stuk dan heel. (cat)

    als je beste vriend zegt: "hmm broek is mooi maar staat je vreselijk, next," dan is het een keeper.


    Heaven is a place that we all have

    Shoppen met je vriend en zijn huisgenoot is om je dood te lachen op de mannen afdeling van de primarkt thehehe

    Vooral omdat het net kleine kinderen zijn en jij de kleren uit moet kiezen en de maat moet besluiten. En ze naar je toe komen of je ff in de rand van de broek, vest of trui wilt kijken welke maat ze nu hebben.
    Stelletje roemeenee mafkezen xD (lol)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Babysquirrel schreef:
    kind of bae: je mama <3
    me: binnenkort je schoonmama <33

    can't help it that i'm so smooth

    Wie wat waar?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaat het goed?
    Ja hoor. Ik zweet me alleen de tering en heb alleen de vraag, wat als, wat als in mijn hoofd. Maar voor de rest gaat het goed hoor... denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sableye schreef:
    (...)
    Wie wat waar?


    yup, im getting married. waarom heb je me dan ook zo smooth op deze wereld gezet


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben toch niet de enigr fan van Versailles hier? Ik hd het een paar dagen geleden nog gezien dat er meer waren hier. Huh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Babysquirrel schreef:
    (...)

    yup, im getting married. waarom heb je me dan ook zo smooth op deze wereld gezet

    Zonder my knowledge. Weet je vader hiervan? En ik weet het, ik ben fantastisch. Those genes, okayyy :w


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Zonder my knowledge. Weet je vader hiervan? En ik weet het, ik ben fantastisch. Those genes, okayyy :w


    uhhhh binnenkort? themgenesbruh


    Heaven is a place that we all have