• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom haat ik mezelf zo erg?


    Your make-up is terrible

    Deel 2 van mijn verhaal is uitgeschreven. Deel 3 is het laatste deel. Het is bijna afgelopen ):

    wauw google maps heeft Palestine gewoon echt verwijderd ._,

    Ik ben misselijk van het lachen holy shit. Ik moet die blogs nodig deactiveren maar nee. Kindertijd. <3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 22:27 ]


    Caution first, always.

    Waarom vloeien de woorden uit mijn vingers als ik moet slapen of douchen? Straks ben ik weer tot half 4 wakker en moet ik er om 7 uur alweer uit..

    :W

    Edit: lol. Ik behoor allang geen gm meer te zijn. I like this. (wbw)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 22:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had net de gedachte dat ik misschien niet een compleet nutteloos stuk stront ben. Mijn zelfvertrouwen in abnormaal hoog.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    God, dit hoofdstuk duurt zo lang om te schrijven xd
    Waarom heb ik altijd nieuwe ideeën en maak ik nooit een verhaal af. Ik zou al stoppen bij "Het aardse leven" en daar zijn er al weer 6 na gekomen of zo. Oké, deze moet eerst af voor ik een nieuw verhaal maak. Aan andere mag ik wel werken, maar ik heb liever dat ik mijn inspiratie in deze ga duwen.

    En ik twijfel over de naam D:
    Broeders van Tarazek
    De strijd om Tarazek
    Prinsen van Tarazek

    Zucht. Kan ook een triologie maken met alle titels xd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 22:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan ben ik alleen en mag ik alle woede eruit janken, kan ik me alleen maar leeg voelen en komt m'n brein aanzetten met dingen zoals dat van een brug af springen ook wel heel leuk is.

    Laat ik dat maar even niet doen. Ik ga wel lezen in de hoop dat er een zielig hoofdstuk is waarvan ik moet janken zodat ik kan slapen :')

    @Dracy; broeders van vind ik persoonlijk het leukste klinken ^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 23:14 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.



    lol, mijn aanwijzer is bae

    Ugh, ga nou eens douchen stupid! Ik ga morgen echt mega moe zijn omdat ik toch pas weer laat op bed ga. Maar om 9 uur duik ik mooi mijn bed weer in. Of de huisarts moet me naar het ziekenhuis sturen. Dat doet hij beter niet..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 23:26 ]

    Straks maar naar bed, dan kan ik een eetbui tenminste ontwijken.


    Your make-up is terrible

    Boy, how you are in for a treat if you find out that all your thoughts are paranoid and I always was loyal to you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uncle feelings

    "Ik ga hem zoeken. Hij kan nog niet ver zijn, als ik de hoofdweg pak vind ik hem misschien zo." Alwyc wilde de hut verlaten, maar hij werd tegengehouden door een stevige hand op zijn schouder.
    "En jezelf in gevaar brengen zeker? Do strida hebben de hele weg bezet. Een van mijn mannen wist er langs te glippen via de bossen. Het is niet veilig Alwyc. Nu helemaal niet." Alwyc richtte zijn blik op de grond en beet op zijn onderlip. Zijn oom had gelijk, maar wat moest hij anders doen.
    "Wat moet ik dan? Wachten tot zijn lijk hier op het plein word gedumpt?" Alwyc draaide zich om en keek zijn oom aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :Y) Ik gebruik deze smiley echt te vaak.

    En RPDR is echt van guilty pleasure naar full-on verslaving getild.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.