• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Ha ha ha sukkel dat je bent. Betaal je rekeningen anders eerst voordat je op vakantie gaat. Staat de deurwaarder hier voor de deur voor jou. Je krijgt van mij geen cent meer.

    Animato schreef:
    Ik ben oma nu al zat, lol.

    Tot wanneer is ze er? App me anders. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onze zelfrijdende stofzuiger heet Arnold. Nu kwam dat ding langsrijden en ik zeg: 'Hey Arnold!'
    Mijn zusje gaat stuk en toen pas realiseerde ik me wat ik zei:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aah, dit is geweldig, ik kan niet geloven dat deze stomme 500 woorden me al 2 dagen achter elkaar echt serieus happy hebben gemaakt, maar het is zo.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vind het te grappig dat je een huurachterstand hebt en wel op vakantie kan. Helaas kan ik nu wel fluiten naar mijn geld dat ik je 'geleend' heb.

    Je verwart mij en ik verwar mezelf WAT WIL JE NOU


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Altijd als ik arretjescake maak, denk ik: shit, mijn aderen gaan dichtslibben. Maar als ik het dan daadwerkelijk eet, dan denk ik: mijn aderen dicht laten slibben was nog nooit zo goddelijk.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Altijd als ik arretjescake maak, denk ik: shit, mijn aderen gaan dichtslibben. Maar als ik het dan daadwerkelijk eet, dan denk ik: mijn aderen dicht laten slibben was nog nooit zo goddelijk.


    Arretjescake is echt heaven <3


    26 - 02 - '16

    Moeten we echt zo kinderachtig doen?

    Oh girl, je bent veel te makkelijk en lief voor dat soort jongens. Daarom vertrouw ik die gast die je nú weer in huis hebt gehaald ook voor geen meter...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mignon schreef:
    Altijd als ik arretjescake maak, denk ik: shit, mijn aderen gaan dichtslibben. Maar als ik het dan daadwerkelijk eet, dan denk ik: mijn aderen dicht laten slibben was nog nooit zo goddelijk.


    OH MIJN GOD ik googlede die naam omdat het me niet veel zei en ik altijd nieuwsgierig ben naar taart/cake, en ik heb nooit geweten dat er een naam voor dit ding bestond in het Nederlands. Dit opent een nieuwe wereld voor me, haha, wow. Ik ken dit al mijn hele leven lang alleen als Kalter Hund of Kalte Schnauze (omdat alles wat met bakken te maken heeft via mijn moeders kant van de familie dit huis binnen is geslopen), maar niemand hier in Nederland begreep ooit echt waar ik het over had als ik zei dat we koude hond hadden gegeten, omfg. (krul)

    Maar goed, eet smakelijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 14:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kut. Ik realiseer me nu pas dat met rodelen je van een hoog iets af naar beneden gaat. Dat klinkt me totaal niet prettig in de oren. Waar heb ik op toegestemd? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Kut. Ik realiseer me nu pas dat met rodelen je van een hoog iets af naar beneden gaat. Dat klinkt me totaal niet prettig in de oren. Waar heb ik op toegestemd? D:


    Rodelen is super leukkkkk! En niet eng, je kan als het goed is gewoon vrij veel remmen als je het te hard vindt gaan, dus je hoeft je helemaal niet druk te maken, niks engs aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom waait het zo hard?

    Ik hoopte dit jaar toch echt op een betere zomer.. Het voorjaar viel ook al tegen.

    Audino schreef:
    Waarom waait het zo hard?

    Ik hoopte dit jaar toch echt op een betere zomer.. Het voorjaar viel ook al tegen.


    Hier waait het ook enorm hard. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.