• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom moet je altijd andere dingen doen en de tijd rekken als ik net klaar ben met mijn dingen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Babysquirrel schreef:
    (...)

    uhhhh binnenkort? themgenesbruh

    Dan hoop ik voor je dat die in een goede bui is :w Hehehe, you've got it squirrel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt de beste niet officiële opa en oma ooit. Ze houden niet eens van HP, maar toch gaan ze mijn boek lezen en zijn ze super trots. Love them (heart2)

    Edit: Oh ja tuurlijk. You know what, die uitspraak is de grootste bullshit ever and I fucking hate it I ever believed it. Ga toch liegen en leuk doen tegen iemand anders.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 21:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    I need more records.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Via hier meld ik even dat ik tot en met dinsdag niet meer op Q kan. Tenzij er op de boot een oplaadplek en wifi is haha

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 21:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleamont en Euphemia Potter
    Enid Pettigrew
    Lyall en Hope Lupin
    Orion en Walburga Black

    Ik blijf het zeer aparte namen vinden ;') Als mijn ouders dat soort namen zouden hebben zou ik ook een rebel zijn op school (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil dat mijn kat nu even hierheen teleporteert, want dat is gezellig enzo.


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt zin om verder te schrijven, maar aan de andere kant ook om verder te kijken met de serie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooooo. Oké fuck it geen covers vandaag. Gimp, waarom heb je een ik val uit en wis alles wat je gedaan hebt vandaag random bui? It was so pretty. Okay it was not but still I liked it okay. Now I can do it all over again. Merp.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo suf...
    Maar wel een geslaagd dagje gehad :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    De verleiding is te groot...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Serieus, al die rapliedjes en R&B shit in deze afspeellijst lijkt op elkaar. Ik zou zweren dat elk nummer gemaakt en gedaan is door Souljaboy, of hoe hij ook heet.


    Your make-up is terrible

    Omg de bus heeft een oplader! *O*
    Dus tot aan de grens kan ik internetten, wieeh

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amerikanen die bijna elke klinker als een u uitspreken, haha.


    Your make-up is terrible

    Even een shoutout naar m'n zusje want damn, op dit soort momenten hou ik van dat kind.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."