• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Die jongen moet gewoon nog leren hoe het is om door een vrouw verwend te worden. Gail heeft blijkbaar geen goede indruk achtergelaten destijds,' lachte ze. 'Nog niet de moed opgeven. Lee is een leukerdje.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat heb ik jaren geleden gehad,' zei Roxy lachend. 'Ik was geen fan. Maar ik ga denk ik toch maar voor die outfit.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Oh nee, ik geef hem zeker nog niet op. Maar hij wordt vanavond niet mijn hoogste prioriteit.’ Ze bewoog haar wenkbrauwen op en neer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ilse had geen flauw idee hoe lang ze op het bankje zat, compleet in gedachten die haar meer deprimeerden dan opfleurden, maar haar maag begon te rommelen en het werd tijd dat ze wat ging eten. Ze had niet per se zin in eten, maar wist dat ze voor haar lichaam moest zorgen, want ze kon zichzelf niet zo verwaarlozen. Myrthe had haar nodig.
    Ze stond op, al twijfelde ze wat ze zou doen. Op de camping had ze nog een paar broodjes in haar tent liggen van het ontbijt, maar dan moest ze anderen weer onder ogen komen en eigenlijk had ze daar geen behoefte aan. Voornamelijk Marije vond ze lastig, omdat die haar het beste kon lezen van allemaal en die zou willen dat ze over haar problemen praatte. En ze kon toch niet zeggen dat ze eigenlijk niet langer moeder wilde zijn? Ze hield van Myrthe, maar ze wist niet of ze het nog langer aankon. Marije zou dat niet begrijpen. Niemand zou dat begrijpen. Niemand wist hoe het was om een kind te hebben; zelfs Mosh wist niet hoe het was, want hij liep voor zijn verantwoordelijkheden weg en deed vrij weinig voor het vaderschap. Ze wist ook niet of hij een goede vader was als hij er wel was, want ze zagen elkaar eigenlijk nooit. Hij had heel af en toe alleen-tijd met Myrthe en eigenlijk had ze geen idee wat er dan gebeurde.
    Haar mobiel trilde in haar zak. Het interesseerde haar niet echt wie het was, maar toen hij nog vijf keer trilde, besloot ze toch maar te kijken wie haar wilde bereiken. Het was Marije. Ze vroeg waar Ilse was, en of ze naar het feest ging, en of ze samen wilde lunchen. Ilse overdacht alles en wist dat Marije niet genoegen zou nemen als ze alles af zou wijzen. Ze had helemaal geen zin in het feest, noch in gezelschap van Marije. Maar de hele dag op dit bankje zitten was ook niet iets waar ze blij van werd. Daarom appte ze Marije met de vraag of er veel mensen naar het feest zouden gaan.
    Volgens mij iedereen! Kom je ook, Ils?
    Ilse typte een berichtje, maar twijfelde toch voor ze het verstuurde. Ging ze echt naar het feest? Kon ze daar energie voor opbrengen? Ze wist het niet zeker, maar besloot toch om het Marije te beloven. Dan zou zij zich misschien ook wat minder zorgen maken en had ze daarna weer wat meer ruimte om haar gang te gaan zonder allerlei vragen om haar oren te krijgen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith staarde naar zijn vingers. Wat Marije zei, spookte de laatste tijd veel vaker door zijn hoofd. ‘Ik heb al een paar keer overwogen om naar huis te gaan. De enige reden dat ik hier nog blijf, is Lotte.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn probeerde zich oprecht opgewekt te voelen over deze avond. Zeker omdat Angel ook meeging. Ze had zich net gedoucht en was zich nu aan het aankleden. Hopelijk zou dit eens een fijne avond blijven. Toch zou hij zich niet zo vermaken als vroeger, omdat hij altijd wel een oogje in het zeil wilde houden. Angels gezondheid was instabiel en het kon ook zo fout gaan... Hopelijk zou ze niet teveel drinken.
    'Je ziet er leuk uit,' zei hij en hij pakte haar hand toen ze de tent uit gekropen kwam.
    Angel keek hem met een zuinige glimlach aan, maar zei niets.
    'Zullen we gaan?' vroeg ze voor hij een arm om haar heen kon slaan.
    Flynn wist niet wat hij moest zeggen en dus knikte hij alleen maar. Hij had gedacht dat ze nog even samen voor de tent wilde zitten Ze hadden elkaar de hele dag nog niet echt gezien.
    Ze liepen samen naar Party Hardy en Flynn merkte dat hij toch maar hoopte dat er ook iemand anders zou zijn, zodat hij niet allen meer met haar hoefde te zijn. Tijdens het lopen was zijn stemming alweer helemal omgeslagen en daar baalde hij nogal van.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O?' Helen keek haar nieuwsgierig aan. 'Wie dan? Tell me!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wilde ze zo graag dat je meeging?' Marije kon het zich wel voorstellen, maar wist niet in hoeverre ze elkaar buiten deze vakantie zagen en vond het niks voor Lotte om Cyrith te dwingen mee te gaan, tegen zijn zin in.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    'Was het leuk in de stad?' vroeg Johan aan Lotte. 'Ik moet ook nog maar een outfit fixen voor vanavond.'

    'Ja, er was een verkleedwinkel. Ze hadden echt gave dingen. Heb je al een idee?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jazeker. Ik ga als Brad Pitt. Volgens mij heb ik zijn looks wel een beetje.' Hij grijnsde.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 22:56 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    'Wilde ze zo graag dat je meeging?' Marije kon het zich wel voorstellen, maar wist niet in hoeverre ze elkaar buiten deze vakantie zagen en vond het niks voor Lotte om Cyrith te dwingen mee te gaan, tegen zijn zin in.

    'Ze was het afgelopen halfjaar op stage. Ik wilde niet langer bij haar vandaan zijn.' Hij beet op zijn lip. Wat had hij eigenlijk van deze vakantie verwacht? Hij wist het niet. Het was vanzelfsprekend geweest dat ze weer op vakantie zouden gaan met de groep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Ze was het afgelopen halfjaar op stage. Ik wilde niet langer bij haar vandaan zijn.' Hij beet op zijn lip. Wat had hij eigenlijk van deze vakantie verwacht? Hij wist het niet. Het was vanzelfsprekend geweest dat ze weer op vakantie zouden gaan met de groep.


    'Dat is wel logisch.' Marije merkte dat ze zijn blik vermeed en hem niet lang aan kon kijken. Waarom? Was ze bang om te veel verdriet of angst te zien? Ze wist het niet. 'Vind je het fijn om haar weer meer te zien?' Ze kon zich voorstellen dat het onwennig kon zijn.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 22:59 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maester schreef:
    (...)

    Natalee keek naar Bertha die veel te ernstig keek voor dit onderwerp, hoewel ze er zelf ook wel van uit ging dat Bobbi serieus was. Op zich wilde ze het best wel weer proberen, maar ze wist niet of haar vriendin daarvoor te porren zou zijn. Natalee had zich de afgelopen maanden behoorlijk monogaam gedragen. Eigenlijk was ze daar niet zo heel erg het type voor, maar ze had het best voor Bertha over. Misschien dat zij dit voor Natalee over had?
    'Ik probeer je niet in een keurslijf te stoppen, hoor,' zei Bertha met een kleine glimlach, waarvan Natalee niet zeker was of die echt was. 'Op die manier wil ik niet van je houden.'
    Dat was Bertha. Natalee glimlachte naar haar, wetend dat ze het niet erg zou vinden als ze zou experimenteren. Het betekende echter wel dat ze dit experiment niet met haar vriendin kon aangaan.
    'Nou, je hoort het,' zei ze tegen Bobbi. 'We zullen opzoek moeten naar een derde.'


    'Gezellig,' reageerde Bobbi opgetogen. 'Een man of een vrouw?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'O?' Helen keek haar nieuwsgierig aan. 'Wie dan? Tell me!'

    'Roxy! Dat had ik je al verteld, gekkie. Waar zit jij met je gedachten? Toch niet weer bij Jasper hè?'
    Bobbi schudde afkeurend haar hoofd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Dat is wel logisch.' Marije merkte dat ze zijn blik vermeed en hem niet lang aan kon kijken. Waarom? Was ze bang om te veel verdriet of angst te zien? Ze wist het niet. 'Vind je het fijn om haar weer meer te zien?' Ze kon zich voorstellen dat het onwennig kon zijn.

    Cyrith haalde zijn schouders op. 'Ik heb de energie niet om veel te doen. Ik wil niet dat zij zich voor mij inhoudt, dus ik heb haar niet zo heel veel gezien.'


    Every villain is a hero in his own mind.