• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou dat doen we ook nooit meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    We zitten bij de EMA's en ik ben blij *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beetlejuice schreef:
    We zitten bij de EMA's en ik ben blij *O*

    Oeh have fun!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb afleiding nodig.


    Your make-up is terrible

    some people just aren't cut out for this world


    i put the fun in funeral

    Als Lady Gaga beste look niet wint..

    / Je bent nooit te oud om je om te laten bouwen naar een barbie.

    Mijn verhaal neemt echt de meest rare wendingen en ik weet niet of dat positief of negatief is

    Mignon schreef:
    Baklava is love. Baklava is life.


    Omg yes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    WAS DIT DE JUISTE KEUZE, NOU? was it?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat was geen goede afleiding, nope.


    Your make-up is terrible

    Waarom kan ik niet gewoon een beslissing maken en daar bij blijven? Neeee... Laten we er eerst even drie dagen over piekeren.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hoop dat de dag dat je zegt dat we moeten stoppen met onze 'relatie' nooit komt.

    Waarom ben ik aan het huilen om een jongen die ik veel te leuk vind?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 20:37 ]

    Ik ga maar slapen. Oh. Oh ik wens dat ik gewoon vredig verdwijn voor altijd. Niet omdat mijn leven of het leven om mij heet kut is, ik wil gewoon niet meer dit afzichtelijke hoopje waardeloosheid zijn dat een waardevol leven verpest.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 20:51 ]

    Band of Brothers is ook geen goede afleiding.


    Your make-up is terrible

    Gaah, ik ben echt even zat van die duitse mentaliteit. Als je perse van alles de wages er in wilt hebben, dan google je het zelf maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered