• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zusak schreef:
    Well, het is in elk geval weer eens bevestigd dat de meerderheid van de Amerikanen even veel hersencellen heeft als een aardappel.


    Was dat maar zo. Maar Hillary had wel een meerderheid wat hoeveelheid stemmen betreft. Maarja, Amerika...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Orange is the new Black


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Orange is the new Black


    Dat zei ik net ook al in de les :'D


    El Diablo.

    Bah

    Dit is ook dat leuke punt waarop je erachter komt wie er in je omgeving toch een soort van Trump sympathieën had al die tijd en het is superfrustrerend allemaal dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn klas voor 90% uit felle Trump supporters bestaat :')


    El Diablo.

    De dag is om zeep.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wiarda schreef:
    Bah

    Dit is ook dat leuke punt waarop je erachter komt wie er in je omgeving toch een soort van Trump sympathieën had al die tijd en het is superfrustrerend allemaal dit


    Ik kwam erachter dat mijn ouders beiden even erg vonden. Ik snap er niks van, ik vraag me af of mensen gehersenspoeld zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het heel raar dat je als rijke zakenman gewoon president kunt worden. Heeft Trump überhaupt ervaring in de politiek? Weet hij überhaupt wat er zich afspeelt in de wereld? Ik heb het gevoel dat hij alles uit zijn duim zuigt.

    Die kiesmannen vind ik maar een apart verhaal. Wie zegt dat die mensen 100% objectief zijn?


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    Ik vind het heel raar dat je als rijke zakenman gewoon president kunt worden. Heeft Trump überhaupt ervaring in de politiek? Weet hij überhaupt wat er zich afspeelt in de wereld? Ik heb het gevoel dat hij alles uit zijn duim zuigt.


    Volgens mij kan je ook alleen maar president worden als je minstens een paar miljoen op zak hebt, anders kan je die belachelijke campagnes nooit financieren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn God... Doe onderzoek naar de personen die meedoen mensen. Nu gaat hij alles kapot maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben heel bang eigenlijk voor de gevolgen van dit. Met zijn ideeën en manieren kan hij de hele wereld op zijn kop zetten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tracker schreef:
    Ik vind het echt bizar. De eerste keer dat ik een paar maanden geleden over Trump hoorde dacht ik echt dat zo'n idioot nooit stemmen zou krijgen. Ik snap het echt niet.

    Dit dus. Wth bezielt Amerika dat ze voor deze idioot gaan? Ik had echt gedacht dat hij van zn leven niet zou winnen. Zou hij ze omgekocht hebben? Zo'n man lijkt hij me wel. Dan zie je maar zo dat ze hier in Nederland een stuk bedachtzamer en slimmer zijn in verband met Wilders. Wat is dit? Fuck humanity damn. You can say goodbye to America, people, you're all fucked.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 10:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bye bye vele mensenrechten.


    26 - 02 - '16

    Actually crying.


    take me back to the basics and the simple life