• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Krolock schreef:
    Wij zijn assassijnen

    Eeeew. Ew. :'D ik wist niet dat dat het Nederlandse woord was. Wat vreselijk.


    I know right! Blegh...
    Dan vind ik Sluipmoordenaars een betere vertaling, haha, zoals ze in AC2 doen.


    Stenenlikker

    Syncline schreef:
    (...)

    I know right! Blegh...
    Dan vind ik Sluipmoordenaars een betere vertaling, haha, zoals ze in AC2 doen.

    Ja inderdaad! :'D

    oké toch ziek. had gewoon keurig om half 1 naar bed moeten gaan gisteren, kill meeee

    Jaaaaaaaaaa, kippenvel over mijn hele lichaam, dit is zooooooo prachtig.
    En ik ga dit verdorie live zien woensdag en dan zie ik er ook nog een prachtig ballet bij, omg


    Deep inside, I've never felt alive

    het is stom want ik weet dat als ik ga kijken dat ik me toch alleen maar kapot erger aan alles en dat ik er ongelukkig van ga worden maar ik ben ook ongelukkig zittende in mijn kamer wetende dat een show aan is die ik ooit zo ontzettend leuk vond en waar ik nu geen lol meer uit haal

    ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Het ken vriezen, het ken dooien. Als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien."


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat ik maar gewoon slaappillen neem en ga slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben letterlijk vergeten dat Sherlock vandaag was, whoa. En dat nog wel nadat YouTube zo haar best had gedaan door me honderd keer die reclame te tonen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het heel raar als ik een nieuw pottermore account aanmaak voor één van mijn personages....?


    Stenenlikker

    Hoe kunnen mensen zó stom zijn? (twitchfails)

    // Een blank persoon zegt neger: iedereen flipt en het is rasicme.
    Zwart persoon zegt neger: niets aan de hand.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 22:16 ]

    Laasyanir schreef:
    Hoe kunnen mensen zó stom zijn? (twitchfails)

    // Een blank persoon zegt neger: iedereen flipt en het is rasicme.
    Zwart persoon zegt neger: niets aan de hand.


    ja klopt want zo werkt dat...

    Ik zweef echt nog even op zo'n high van deze middag. My god, that was so awesome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pottermore, wtf? Hij is toch echt een Ravenclaw, maar je deelt m in bij Gryffindor? Pffffft.


    Stenenlikker

    Halve hyperventilatie aanval als ik me bedenk wat ik deze week allemaal moet doen. (':


    Mijn keel doet niet meer pijn en mijn neus is eindelijk niet meer zo druiperig. Ik ben benieuwd dat ik echt beter ben, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.