• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Just trying :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    nigga nigga nigga nigga nigggaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Sheepamke toch, alleen zwarte mensen mogen nigga zeggen zonder dat het rasicme is!


    // Ik kijk al uren naar iemand die allerlei ready to eat meals voor het leger probeert en ik vind het echt leuk om te zien. ^^

    // Deze badges queen van de afgelopen 2 jaren wordt waarschijnlijk binnenkort van haar troon gestoten. Ik wil helemaal niet aftreden O:
    Of ik moet heel snel aan de 100 lijstjes komen. En de 100 quizzen moet ik nog halen..
    Ik stem voor nieuwe badges :3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 0:40 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Sheepamke toch, alleen zwarte mensen mogen nigga zeggen zonder dat het rasicme is!


    // Ik kijk al uren naar iemand die allerlei ready to eat meals voor het leger probeert en ik vind het echt leuk om te zien. ^^

    Deze badges queen van de afgelopen 2 jaren wordt waarschijnlijk binnenkort van haar troon gestoten. Ik wil helemaal niet aftreden O:

    NIGGA NIGGA NIGGA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    NIGGA NIGGA NIGGA

    Oh you (cool)

    // Hij negeert me, nooo. Ugh, misschien reageert hij morgen. En anders kan ik hem morgen appen dat ik naar de HA ben geweest om het te regelen. Wat zal hij dan blij zijn. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 0:43 ]

    dus ik ging Two Weeks Notice kijken als een chick flick afleiding van de harde buitenwereld en de horrors die 2017 waarschijnlijk gaat brengen

    draait het beeld naar



    wel godverdomme so much for afleiding


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Oh you (cool)

    nigga


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    nigga

    Ik verwachtte een rickroll. xD

    Jongens, het is alweer 2 januari.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I just want to hug people right now. And those people are Bryant and Kunikida.//

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 0:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    can i cry


    Heaven is a place that we all have

    Carpool Karaoke van James Corden is geweldig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wiarda schreef:
    dus ik ging Two Weeks Notice kijken als een chick flick afleiding van de harde buitenwereld en de horrors die 2017 waarschijnlijk gaat brengen

    draait het beeld naar



    wel godverdomme so much for afleiding


    Dat is RUDE, holy shizzle. Alsof zijn hoofd de gemiddelde persoon op aarde nog niet voldoende achtervolgt tegenwoordig

    Ik keek een film met Domhnall Gleeson en het enige wat ik de hele tijd kon denken was "General Hux" en "Bill Weasley" opnieuw en opnieuw, maar achteraf gezien kon het duidelijk erger. Jfc.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is nog maar 2 januari. Donald Trump kan best nog vóór 20 januari doodvallen, laten we optimistisch blijven. 2016 heeft Carrie Fisher afgepakt, 2017 zal ongetwijfeld Donald Trump meesleuren naar het donkerste gat in de hel om de fout van 2016 trachten recht te zetten. I should sleep.


    kindness is never a burden.

    ❄❄❄❄❄❄❄
    Heerlijk. ^^

    Tarjei schreef:
    Het is nog maar 2 januari. Donald Trump kan best nog vóór 20 januari doodvallen, laten we optimistisch blijven. 2016 heeft Carrie Fisher afgepakt, 2017 zal ongetwijfeld Donald Trump meesleuren naar het donkerste gat in de hel om de fout van 2016 trachten recht te zetten. I should sleep.


    Misschien wordt hij nog wel ontvoerd door aliens. Het voelt alsof 2017 een goed jaar zou zijn voor first contact met aliens, en dat schept meteen een band omdat ze zien hoe zwaar we het hier hebben. Fingers crossed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan