• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn vriend is zojuist weer richting Duitsland gegaan en ik kon mijn tranen bijna niet houden D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het toch wel komisch dat ik dacht dat ik echt een aantal goede vrienden had, maar dat het uiteindelijk 1 op 5 blijkt te zijn. Hmmm, where did I go wrong :W

    // Bweeh, eerst van 12-18 werken en dan van 18.15 tot 23 oppassen. Het verdient goed though hehe

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 10:55 ]

    Oké, straks een lijstje maken met alles wat ik wil/moet doen vandaag en dan hard aan de slag. Nieuw jaar, nieuwe energie (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Oké, straks een lijstje maken met alles wat ik wil/moet doen vandaag en dan hard aan de slag. Nieuw jaar, nieuwe energie (fish)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    1 januari was ik nog te brak om het te realiseren, maar vandaag overvalt de leegte van een nieuw jaar me wel behoorlijk


    i put the fun in funeral

    Kut zooi.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Time to buy me some cheesecake. 2017, so far so good.

    ik heb je drie keer gezegd om die kat geen melk te geven omdat dat slecht is

    wat doe jij??? als een fucking eikel met een fuck off blik naar me kijken en de melk bij de kat zetten


    sorry maar je bent twaalf
    niet denken dat je het beter weet

    dan moet je niet flippen als ik de melk erbij weghaal en hoe durf je me te slaan wtf

    sorry but get over it
    soms moet je accepteren dat anderen/ik eens gelijk kunnen/kan hebben ipv tegen me te staan schreeuwen


    jezus

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 11:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    overigens
    waarom draaide mijn broer om 5 UUR 'S NACHTS HARDOP MUZIEK. En hij lag gewoon in zijn bed, in het donker. als je denkt dat je dat kan flikken terwijl de rest van je gezin slaapt dan flikker je maar weer op naar rotterdam. idioot.

    // het wordt steeds lastiger om je af te wijzen. you're so sweet.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:08 ]


    i put the fun in funeral

    Ben ik de enige die zich zo irriteert aan die Etos reclame? Etos is sowieso kut, dus ksst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Ben ik de enige die zich zo irriteert aan die Etos reclame? Etos is sowieso kut, dus ksst.

    Ik haat elke reclame


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik heb serieus geen idee wat ik met mezelf aanmoet atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wát een fucking humor zeg. tering hoe oud ben je

    Oké, kom op, Myke, buikriem aantrekken, focussen en ervoor gaan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil een film op Netflix kijken, maar er geen een.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt