• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Samen in bed liggen en gamen is het beste dat er is <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Misschien wordt hij nog wel ontvoerd door aliens. Het voelt alsof 2017 een goed jaar zou zijn voor first contact met aliens, en dat schept meteen een band omdat ze zien hoe zwaar we het hier hebben. Fingers crossed.

    Agreed


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    I should really get to sleep soon.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    I should really get to sleep soon.

    What I think^
    What I do: WAIT TILL AFTER DOWNTIME TO SEE IF I'M THE ONLY ONE ONLINE (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    (...)
    What I think^
    What I do: WAIT TILL AFTER DOWNTIME TO SEE IF I'M THE ONLY ONE ONLINE (cat)

    same. just like last night c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    same. just like last night c:

    No last night I fell asleep in arms. Exceptions exist


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Square schreef:
    (...)

    Misschien wordt hij nog wel ontvoerd door aliens. Het voelt alsof 2017 een goed jaar zou zijn voor first contact met aliens, en dat schept meteen een band omdat ze zien hoe zwaar we het hier hebben. Fingers crossed.

    ik denk dat donald trump de reden is dat we nog voor eeuwen geen alien contact gaan krijgen want al die aliens hebben iets van 'uh ja sorry man prime directive jullie zijn duidelijk te onderontwikkeld als jullie deze oetlul als leider kiezen'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eigenlijk zou ik moeten gaan slapen, maar niet nu er net een nieuw seizoen van Sherlock begint :9~


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Murasakibara schreef:
    (...)
    No last night I fell asleep in arms. Exceptions exist

    I didn't ccccccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmmmppff. Laten we maar gaan slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    people are mean :cccc


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik krijg hoofdpijn van al die Sheep-icons. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben zo'n uitsteller. Maar het is zo awkward om hiervoor naar de huisarts te gaan.
    - Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik weet nu niet of ik nu ook voor dit probleem een afspraak heb. Nouja, dat zie ik morgen wel. Vast niet bij een HA in opleiding. Of juist wel, want ze hoeft het me alleen maar te geven. Ik haat het zo dat je op maandag direct al niet meer terecht kan op dezelfde dag.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 9:14 ]

    Wanneer je een liedje leuk vind maar het is een twerk liedje en je haat twerk liedjes. I should have known.

    Ugh, ik haat het om nog twee uur wakker te liggen als je eigenlijk wilt gaan slapen....


    Stenenlikker