• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay wat is dit. Deze gast heeft me dus voor 11- aangezien en heeft mij dus onder die prijs afgeerkend.



    Ik word over drie weken 16.


    This ain't no place for no better man.

    Allerton schreef:
    Oké klaar nu. Anders wordt er maar een ander topic gemaakt voor deze discussie ofzo.

    Sorry, maar thank you.

    // Ik wilde net zeggen dat Q niet traag is bij mij, maar haha, dat is het nu wel.

    Bryant schreef:
    Okay wat is dit. Deze gast heeft me dus voor 11- aangezien en heeft mij dus onder die prijs afgeerkend.



    Ik word over drie weken 16.

    Wot. That's just rude. Aan de andere kant wel goed voor je monnies, but still rude


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ChickenNugget schreef:
    Ik wil een film op Netflix kijken, maar er geen een.

    Kijk My Sister's Keeper! En anders Mees Kees. Omg die films zijn zo grappig


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Wot. That's just rude. Aan de andere kant wel goed voor je monnies, but still rude


    Zo zat ik dus ook, lmao :')


    This ain't no place for no better man.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Kijk My Sister's Keeper! En anders Mees Kees. Omg die films zijn zo grappig

    Leuke familie films! Ik kijk altijd actie films ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "Straks denken mensen dat we een tiener dochter hebben verborgen als ze jou met ons zien."

    Geloof me, dat zal vast wel meevallen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is Downplay zo relatable? Dustin why


    This ain't no place for no better man.

    Sommige mensen hebben echt een vak van het overdrijven gemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohh ik wil zo graag die wedstrijd organiseren... maar zal ik het dan niet te druk hebben? Idk... hm

    Ik ben sinds tijden weer aan het schrijven voor mijn plezier. Dat is alweer zó lang geleden! Dikke vette yay!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Enige voordeel van 4 weken verkouden zijn: Ik ben niet aangekomen tijdens de feestdagen door een verminderde eetlust.
    Maar dat is ook het enige positieve (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    wil je alsjeblieft mijn ex niet toevoegen aan de groep het is niet alsof iemand hem mist behalve jij cunt


    i put the fun in funeral

    Wat ik echt vreselijk irritant vind is dat mensen mij steeds aaien als een hond omdat ik vrij klein ben voor mijn leeftijd. Don't touch my hair with your greasy fingers you peasant!

    Nouja in feite moet het gewoon lukken als ik mijn tijd goed indeel... ik ga het gewoon uitwerken. *O*