• Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 0:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben net verkouden geweest en nu ben ik weer verkouden D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Wauw Q is echt heel erg traag bij mij...

    lol dan vraag je om te helpen met studeren

    'hoe doe je dit?'

    dan wil ik het uitleggen en begin je tegen me te roepen dat je het zelf wil doen idk vraag dan niks he

    idk maar je mag ook gewoon vriendelijker zijn
    ik steek hier mijn vrije tijd in om jou te helpen en dan doe je echt fucked up gemeen tegen me

    va te faire foutre echt onbeleefd

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol, ik heb al 3 keer mijn mobiel van mijn nachtkastje gegooid vandaag.

    // Ik ben zo moe dat ik gewoon niets meer kan. Vanavond écht eerder op bed en niet pas 3 uur.

    For those of you who don't understand:

    Dik is niet hetzelfde als lelijk, toch? Maar toch, als iemand je dik noemt, voelt dat niet fijn omdat het wél gebruikt wordt als een woord met een negatieve betekenis. Je kunt jezelf wel dik noemen zonder dat het kwetsend is, omdat je het woord kunt herdefiniëren en gebruiken als iets empowerings, iets wat bij jou hoort en waar je misschien wel trots op bent.

    Dit geldt ook voor "the n-word" en dáárom is het ongepast dat woord te gebruiken als blanke zijnde. Natuurlijk mag je het zeggen als je dat zelf wil, maar ik denk dat je er bij stil moet staan of je oprecht een woord wil gebruiken dat kwetsend is voor heel veel mensen.

    Nouja. Dat was het wel weer
    groetjes

    Krolock schreef:
    Wauw Q is echt heel erg traag bij mij...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ungoliant schreef:
    Dik is niet hetzelfde als lelijk, toch? Maar toch, als iemand je dik noemt, voelt dat niet fijn omdat het wél gebruikt wordt als een woord met een negatieve betekenis. Je kunt jezelf wel dik noemen zonder dat het kwetsend is, omdat je het woord kunt herdefiniëren en gebruiken als iets empowerings, iets wat bij jou hoort en waar je misschien wel trots op bent.


    Ik vind dat dun hetzelfde probleem geeft. Dun genoemd worden is ook zeker niet fijn. En aankomen is in mijn ervaring ietsje lastiger dan afvallen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. 'Dikke' mensen komen waarschijnlijk sneller aan als ze gewoon eten.

    Trots zijn op overgewicht vind ik niet kunnen tbh. Dat is hetzelfde als trots zijn op dat je rookt. Beide zouden niet aangemoedigd moeten worden. Maar dat is met mager zijn net zo. Dat is ook zeker niet gezond.

    Hier ga ik shit voor krijgen.

    Btw, als je mij bedoelt met 'who dont understand' (gezien ik gister die opmerking maakte waar je op reageerde), ik snap het zeker wel. Maar zeg gewoon hoe het in elkaar zit. In beide gevallen zou het gewoon niet gezegd moeten worden.

    En Famke had het over dat liedje dat 1000 keer nigga herhaalt. Ook niet slecht bedoelt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 13:16 ]

    Ungoliant schreef:
    For those of you who don't understand:

    Dik is niet hetzelfde als lelijk, toch? Maar toch, als iemand je dik noemt, voelt dat niet fijn omdat het wél gebruikt wordt als een woord met een negatieve betekenis. Je kunt jezelf wel dik noemen zonder dat het kwetsend is, omdat je het woord kunt herdefiniëren en gebruiken als iets empowerings, iets wat bij jou hoort en waar je misschien wel trots op bent.

    Dit geldt ook voor "the n-word" en dáárom is het ongepast dat woord te gebruiken als blanke zijnde. Natuurlijk mag je het zeggen als je dat zelf wil, maar ik denk dat je er bij stil moet staan of je oprecht een woord wil gebruiken dat kwetsend is voor heel veel mensen.

    Nouja. Dat was het wel weer
    groetjes



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laasyanir schreef:
    (...)

    Ik vind dat dun hetzelfde probleem geeft. Dun genoemd worden is ook zeker niet fijn. En aankomen is in mijn ervaring ietsje lastiger dan afvallen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. 'Dikke' mensen komen waarschijnlijk sneller aan als ze gewoon eten.

    Trots zijn op overgewicht vind ik niet kunnen tbh. Dat is hetzelfde als trots zijn op dat je rookt. Beide zouden niet aangemoedigd moeten worden. Maar dat is met mager zijn net zo. Dat is ook zeker niet gezond.

    Hier ga ik shit voor krijgen.


    Nope. Trots zijn op overgewicht vind ik ook maar raar. Als je geen graat bent en je gewicht is in orde, gezond, dan mag je daar best trots op zijn, vind ik. Ik vind dat iedereen trots mag zijn op zijn of haar lichaam, of die nu overgewicht, ondergewicht, zwart, wit, geel, rood, verminkt of niet verminkt is, maar op specifiek overgewicht hebben trots zijn, vind ik raar. Hetzelfde geldt voor ondergewicht.

    Ik kom veel sneller aan dan ik afval, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ungoliant schreef:
    For those of you who don't understand:

    Dik is niet hetzelfde als lelijk, toch? Maar toch, als iemand je dik noemt, voelt dat niet fijn omdat het wél gebruikt wordt als een woord met een negatieve betekenis. Je kunt jezelf wel dik noemen zonder dat het kwetsend is, omdat je het woord kunt herdefiniëren en gebruiken als iets empowerings, iets wat bij jou hoort en waar je misschien wel trots op bent.

    Dit geldt ook voor "the n-word" en dáárom is het ongepast dat woord te gebruiken als blanke zijnde. Natuurlijk mag je het zeggen als je dat zelf wil, maar ik denk dat je er bij stil moet staan of je oprecht een woord wil gebruiken dat kwetsend is voor heel veel mensen.

    Nouja. Dat was het wel weer
    groetjes


    thank you


    i put the fun in funeral

    Laasyanir schreef:
    (...)

    Ik vind dat dun hetzelfde probleem geeft. Dun genoemd worden is ook zeker niet fijn. En aankomen is in mijn ervaring ietsje lastiger dan afvallen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. 'Dikke' mensen komen waarschijnlijk sneller aan als ze gewoon eten.

    Trots zijn op overgewicht vind ik niet kunnen tbh. Dat is hetzelfde als trots zijn op dat je rookt. Beide zouden niet aangemoedigd moeten worden. Maar dat is met mager zijn net zo. Dat is ook zeker niet gezond.

    Hier ga ik shit voor krijgen.

    Holy shit amen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Krolock schreef:
    Wauw Q is echt heel erg traag bij mij...


    Ik dacht serieus dat het aan mijn laptop lag. :')

    Als ik van deze dag nog een productieve wil maken, is het nu tijd om Q af te sluiten en te gaan leren. Helaas. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ungoliant schreef:
    For those of you who don't understand:

    Dik is niet hetzelfde als lelijk, toch? Maar toch, als iemand je dik noemt, voelt dat niet fijn omdat het wél gebruikt wordt als een woord met een negatieve betekenis. Je kunt jezelf wel dik noemen zonder dat het kwetsend is, omdat je het woord kunt herdefiniëren en gebruiken als iets empowerings, iets wat bij jou hoort en waar je misschien wel trots op bent.

    Dit geldt ook voor "the n-word" en dáárom is het ongepast dat woord te gebruiken als blanke zijnde. Natuurlijk mag je het zeggen als je dat zelf wil, maar ik denk dat je er bij stil moet staan of je oprecht een woord wil gebruiken dat kwetsend is voor heel veel mensen.


    Nouja. Dat was het wel weer
    groetjes


    Gaat dat deel over deze post?
    ChickenNugget schreef op 2 jan 2017 - 0:25: ip
    Allerton schreef:
    Why you eat so much chicken?


    nigga nigga nigga nigga nigggaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Want dit zijn lyrics uit deze song. We zagen hem ooit toevallig en we moesten er toen heel hard om lachen. Ik ben er van overtuigd dat zij dit enkel hierom gedaan hebben en niet omdat ze mensen wilden beledigen ^^
    EDIT: ik ben het overigens ook deels eens met je post

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 13:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik dacht serieus dat het aan mijn laptop lag. :')

    Als ik van deze dag nog een productieve wil maken, is het nu tijd om Q af te sluiten en te gaan leren. Helaas. (no_chears)

    Op mijn mobiel is Q wel snel. Maar laptop totaal niet. (no_chears)

    Laasyanir schreef:
    (...)

    Ik vind dat dun hetzelfde probleem geeft. Dun genoemd worden is ook zeker niet fijn. En aankomen is in mijn ervaring ietsje lastiger dan afvallen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. 'Dikke' mensen komen waarschijnlijk sneller aan als ze gewoon eten.

    Trots zijn op overgewicht vind ik niet kunnen tbh. Dat is hetzelfde als trots zijn op dat je rookt. Beide zouden niet aangemoedigd moeten worden. Maar dat is met mager zijn net zo. Dat is ook zeker niet gezond.

    Hier ga ik shit voor krijgen.

    Btw, als je mij bedoelt met 'who dont understand' (gezien ik gister die opmerking maakte waar je op reageerde), ik snap het zeker wel. Maar zeg gewoon hoe het in elkaar zit. In beide gevallen zou het gewoon niet gezegd moeten worden.


    Ik ben het eens met wat je zegt, maar je gaat helemaal voorbij aan mijn punt. Ik zeg juist dat je anderen niet uit moet maken voor dik, of dun for that matter, en hetzelfde geldt voor het n-woord, omdat het zo'n ontzettend negatieve lading heeft vanuit blanke mensen.
    Je moet gewoon letten op je woorden en als een grote groep mensen je verteld dat een bepaald woord hen kwetst, dan is het toch niet zo gek om daar gewoon naar te luisteren? Tenzij je graag mensen kwetst, of course.
    Je had in een post eerder gezegd dat je niet begrijpt waarom het erg is als blanken het zeggen, en niet als zwarte mensen het zeggen. Vandaar dat hele dik-verhaal.