• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA



    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Slytherin Common Room • Isla & Maia • Outfit

    Ik schiet even op van de schrik als ik iemand om mijn nek voel, maar als snel merk ik dat het Isla is en mijn houding verzacht. Een geruststellende vlaag gaat door me heen omdat mijn beste vriendin eindelijk terug is uit Amerika; ik kan het echt niet meer alleen trekken. De alcohol laat mijn pijn beetje voor beetje wegebben, waardoor ik deze avond nog wel kan trekken. Anders lag ik allang in bed met veel eten en een leuke cliché film.
          ''Ik heb je gemist, Ads. Zelfs meer dan Europese chocolade,'' Ik lach automatisch ook; misschien ligt het aan de alcohol die door mijn aderen stroomt. ''And I got you some souvenirs. Je krijgt ze morgen.'' Ik knik en geef haar een slappe kus op haar wang met een waterige grijns. Net als ze mijn kopje thee van me afpakt, buig ik voorover naar de tafel en pak de fles wodka die daar staat. Ik neem een grote slok en leun achterover op de bank met een diepe zucht.
          Niet veel later komt Severus – de jongen waar ik nog steeds geen mening over heb gevormd – de Common Room in lopen. Hij gaat recht op Maia af en ik kan het niet helpen om toch een greintje medelijden met haar te hebben. Misschien ligt het aan de alcohol. Ik pak mijn wand erbij voor het geval hij haar aan gaat vallen, maar meer doe ik ook niet. Na een klein tafereeltje rol ik mijn ogen en merk dat bijna de kwart van de fles leeg is. Het zou de pijn weg laten gaan, toch?
          Ik wendde me tot Isla en pruil mijn lippen als een klein kind. ''Dus, iemand heeft me daarnet aangevallen.'' vertel ik botweg; je kan er eenmaal geen mooi verhaal van maken. ''Dus daarom heb ik nu al bijna een kwart van de fles op. Oh, en mijn vader heeft me weer een brief gestuurd. Bleek dat hij en mijn moeder geen goede relatie hadden en hij in de heat of the moment haar heeft vermoord. Mooi verhaal, hé? Wat moet je anders met zo'n familie. Ik zit er over na te denken om mijn bloedeigen vader te vermoorden.'' ratel ik aan één stuk door en zet de fles weer aan mijn lippen. De realisatie begint in te zinken. Mijn vader – van wie ik dacht dat hij perfect was – heeft mijn moeder vermoord. Het was geen ongelukje of wat dan ook, ze hadden een slecht huwelijk en dit is het resultaat ervan. Ik ben het resultaat van een slecht huwelijk.
          Ik kijk leeg voor me uit en zucht zacht terwijl mijn grip op mijn wand verstevigt. Een slechte dag of een slecht leven?


    'I've always found that the best and bravest people are the ones that willingly acknowledge their fears.''

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 18:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || Jack, shirt, jeans & boots || It's party time! || Roza & Nova

    Het was goed om even met Nova te spreken, en weer een glimlach op haar gezicht te zien. Zij verdiende dit alles niet, zelfs al zouden wij als prefects een bevooroordeling hebben, die kwam niet uit het niets, en zij had duidelijk recht p deze straf, en dan kwam ze er nog heel erg licht vanaf. Mijn telefoon bleef trillen, maar uiteindelijk besloot ik het ding maar op stil te zetten. Ik had geen enkele behoefte meer aan Maia of alle drama die ze met zich meebracht. Ik zou morgen naar McGonagall gaan en daarmee was de kous af. Ik stopte mijn mobiel weer weg en liep met de dames de Common Room in, waar ik meteen aan de sterke drank begon. Het kon mij weinig schelen en ik kon veel hebben, dus ik dronk gewoon. In tegenstelling tot mijzelf, pakte Nova geen glas, maar meteen de hele Whiskey fles van tagel en begon ervan te drinken. Ik keek haar even verbaasd aan, maar ging er toen in mee, net als met het dansen. Nu kon ik niet dansen als mijn leven er vanaf hing, maar het was gezellig en ik kon zo tijd doorbrengen met mijn vrienden. Ik ging met de meiden mee de dansvloer op, maar gaf ze wel een beetje hun ruimte. Ik zou hier zijn om vooral Roza te beschermen tegen zichzelf, want ik wist hoe haar situatie met Nova in elkaar stk, maar meer ook niet. Ik begon wat ongemakkelijk om ze heen te dansen, terwijl ik van Nova de fles Whiskey probeerde af te pakken. Ik wilde ook drinken en daarbij wilde ik haar niet te dronken hebben. Gelukkig draaide precies op dat moment de roodharige een rondje, en kon ik zo soepeltjes de fles uit haar handen pakken en die zelf aan mijn mond zetten. Ik had behoefte aan drank, want zonder vriendje was het lastig om compleet te ontspannen op een feestje, zelfs al had ik Roza. Zij was toch met wat andre dingen bezig dan ik. Bij Nova's woorden grijnsde ik en trok haar tegen mijn borstkas aan, omdat ze toch wel een beetje begon te wiebelen. "Zolang iedereen hun onderbroek aanhoud vind ik het prima." Ik keek even naar Roza, hopend dat mijn blik haar genoeg waarschuwde voor het feit dat ze niet te ver moest gaan, wat ze al bijna had gedaan, om haar eigen hart te sparen. We wisten namelijk allebei dat zij snel en hard viel voor meisjes, en meestal voor meisjes die het als niets anders zagen dan een experiment en later weer teruggingen naar hun vriendjes, en Roza gebroken achterlieten. "Maar ik denk dat ik eerst nog een dans van julie te goed heb." Ik dronk nog een grote slok van de fire whiskey, die zijn naam goed eer aandeed, maar wat wel degelijk goed voelde. Ik liet Nova met een arm los, en sloeg die om Roza heen. Mijn beste maatje, al kwam Blake op een solide derde plek, want beiden kwamen na Benji, maar Roza zou altijd nummer 2 blijven. Ik drukte een kus op de haren van beide meisjes en liet ze toen los om met wat ongemakkelijke spastende bewegingen iets te doen wat zou moeten lijken op dansen, tewijl de Common Room verder vol liep.


    Bowties were never Cooler


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Outfit || It's time to party! || Quinn

    Het was echt heerlijk met Severus. Ondanks het feit dat hij eigenlijk geen ervaring had, was hij echt erg goed, en het was dan ook niet de meest voor zich sprekende keuze om mezelf een handje te helpen, letterlijk, maar hoe ik hem hoorde en voelde gaan, was het nodig als we enige kans zouden hebben om redelijk gelijk klaar te komen. De jongen was namelijk nog niet ZO goed, maar dat kon met zijn ervaring ook echt nog niet. Toen versnelde hij en zette zijn lippen tegelijkertijd in mijn nek, waardoor mijn hoofd naar achter klapte en een luide kreun mijn lippen verliet. Hij zat goed, precies goed, en zijn hand die met de mijne samen over mijn clit ging maakte het alleen maar beter. Ik probeerde dit aan hem duidelijk te maken, maar het was duidelijk dat het aan twee kanten geen enkele zin had. Niet veel later kwam de jongen namelijk diep spuitend in mij klaar, precis op het punt dat ik er bijna was. Toch ging hij tot mijn verbazing door, en liet me niet gewoon hangen om het zelf af te maken, waardoor ik enkele stoten later zelf overspoeld werd met het meest geweldige onbeschrijfelijke gevoel van een orgasme, wat mijn spieren deed samentrekken en mijn adem even wegnam. Ik bleef even uitgetelt liggen, tot Severus mijn trans verbrak met zijn vraag. Het duurde even voor het was ingezonken, maar toen kwam er toch een zacchte giechel over mijn lippen en stelde hem gerust dat het goed was. "Geen probleem." Ik was aan de pil en sinds ik de enige was die met hem naar bed was gegaan maakte ik me weinig zorgen om STDs. Het enige wat zou kunnen was dat mijn pil faalde, maar dat was voor later zorg. Voor nu krulde ik me op tegen zijn borstkas en sloot mijn ogen, terwijl ik probeerde mijn ademhaling te vertragen naar die van hem. Zo viel ik langzaam in slaap.


    Ik werd langzaam wakker door een kus in mijn nek en keek recht in het gezicht van Severus, die aangekleed naast mijn bed stond. Ik was een beetje verward, maar toen zijn woorden eenmaal doordrongen werd het duidelijk. "We zien elkaar vast wel." zei ik zacht. Daarmee vertrok hij en bleef ik alleen achter in mijn bed. Ik zou het echt niet erg vinden om dit nog een keer te doen, maar voor mezelf had ik altijd de regel eerst met iemand te praten voor de 3e keer seks, gewoon om misverstanden te voorkomen. Ik wilde geen relatie en dat moest duidelijk zijn. Na nog even te hebben geleden stond ik op en verdween in de douches om mijn lichaam schoon te wassen en me klaar te maken voor het feest vanavond. Ik had een schattig setje van en groene croptop met een silvergrijs minirokje, wat perfect was voor het thema.

    Na lang te hebben gedouched, mijn make-up, haar, en outfit allemaal te hebben gedaan, liep ik terug naar mijn slaapkamer om mijn hakken aan te doen en mijn telefoon te pakken. Eenmaal aangekomen zag ik Quinn in har bed liggen. Ik wist dat ze geen feestbeest was, maar dit was echt absurd. Ik plofte dan ook meteen naast haar kussen op haar bed en trok de dekens van haar af. "Kom op zeg, Quinn. Je gaat me niet zeggen dat je de hele nacht gewoon gaat liggen pitten, terwijl er niet veel lager een feestje aan de gang is. We gaan, en ik wil geen tegengesputter." Ik sprong weer van haar bed en ging snel door mijn kast, waar ik niet veel later een groen jurkje uit trok. Ik gooide het op haar bed en ging op dat van mij zitten. "Trek aan, doe wat mascara op, hakken aan, en ik zal je laten zien dat feesten best heel erg leuk kunnen zijn." Zelf pakte ik een paar hakken van onde rmijn bed vandaan en trok die aan, voor ik op mijn mobiel keek om Quinn nog iets meer tijd te geven om zich klaar te maken. Het was een chaos in de groepsapp, waar ik me buiten hield, maar ik vroeg Severus wel of we konden praten. Hij snapte eerst niet waarom en wilde daarna opzich wel afspreken, maar eigenlijk had hij mijn grootste zorg al weggenomen. Hij zag dit als niets meer dan een gezellig opstootje en dat zou het dus ook blijven, en als ik vanavond met iemand anders het bed zou delen was het ook geen ramp. Ik stopte mijn mobiel in mijn bh, en stond op, waarna ik wachtte tot Quinn klaar zou zijn om mee te gaan.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 19:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James
    Pijn.
          Dat is het eerste wat door mijn hoofd schiet. Elke teug adem die ik neem, zelfs het kleinste briesje lucht dat ik weer uitadem: alles doet pijn. Zo'n zeurende pijn die op de achtergrond blijft en je nooit helemaal loslaat, zodat je geen enkel moment onbewaakt kunt genieten van een stille seconde. Het is irritant en met een lichte kreun open ik mijn ogen, al knijp ik deze al snel weer verwoed dicht wanneer het felle licht me tegemoet komt. Merlin. Wat is er? Waar ben ik? Waar was ik? Hoe...
          Mijn hand beweegt zich naar mijn gezicht en tegen beter weten in probeer ik mijn ogen weer te openen, al gaat het nu al stukken beter. Sterker nog, de felle lichten van zojuist lijken verdwenen, want slechts kaarslicht verlicht de ruimte subtiel. Stilletjes neem ik de kamer in mij op, maar mijn hersenen weigeren om al te snel te werken. De kloppende hoofdpijn zorgt ervoor dat ik mijn ogen het liefst weer wil sluiten, maar dan schiet het me te binnen: dit is de ziekenboeg.
          Ik wil juist een poging ondernemen om wat rechter te gaan zitten, zodat ik mijn omgeving beter in me op kan nemen, als mijn blik valt op iemand naast me. Iets paniekeriger dan gepland vlieg ik omhoog, waarna ik door de pijn vrijwel direct weer ineenkrimp, enkel en alleen maar om recht in de ogen van Potter te kijken. "James," breng ik ademloos uit, ietwat verward. Met grote ogen staar ik naar hem, vraag ik mezelf af wat hij hier doet, wat ik hier doe, maar langzaam maar zeker begint alles weer binnen te sijpelen. De reis naar Hogwarts, het geplande uitje naar Hogsmeade dat abrupt verstoord was door de jongen hier voor me. Onze date, of nou ja, wat daarvan over was gebleven. Ik knijp mijn ogen enkele seconden dicht om dit alles te verwerken; beleef de val weer van voor af aan in mijn gedachten. Hoe had dit kunnen gebeuren?
          Wanneer ik mijn ogen weer open begint het me traag te dagen. Zou hij... "Ik zweer je," breng ik uit, waarbij mijn stem heser klinkt dan ik had gehoopt, "als dit... als dit een van jouw stomme ideeën of grappen of pogingen of..." Mijn stem zwerft weg en ik voel hoe er een brok in mijn keel ontstaat. Tranen wellen op in mijn ogen en ik vervloek mezelf grondig, want het liefst wil ik hem de huid vol schelden om het feit dat hij me dit heeft geflikt. Ik open mijn mond weer in een nieuwe poging, maar sluit hem per direct weer en schud mijn hoofd, waarbij ik hem met een glazige blik in mijn ogen aankijk.
          "Het is gewoon niet grappig, oké?" weet ik met trillende stem uit te brengen.



    She's imperfect but she tries

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Luke & Nova • Outfit

    'Het gaat goed, hoor,' zegt ze en ik grijns. Ik klap blij in mijn handen en maak een pirouette die niet bepaald recht is. Ik maak een uitstapje naar de tafel met drank en zorg dat ik zelf ook een fles drank heb. Ik wil weg van deze wereld. Ik wil dat alles alleen nog maar zichtbaar is in onscherpe en vage vormen, zodat ik mij niet meer kan snijden aan de scherpe randen. Nova slaat mijn armen om mij heen en een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam heen. Ik kijk haar dromerig aan. 'Ik heb je echt gemist,' fluistert ze en ik glimlach. Ik strijk zachtjes door haar haar heen en geniet van de rust van het moment. Nova onderbreekt het echter door zichzelf los te trekken en een rondje te draaien. 'Ik wil strip pong spelen!' roept ze. Een vlaag van teleurstelling gaat over mij heen en ik vang een blik van Luke op. Het lijkt bijna alsof hij mij waarschuwt met zijn blik... afkeurt? Ik kan het niet helemaal lezen en neem een nog grotere slok van mijn fles. Ik weet dat dit mij over de rand gaat duwen en waarschijnlijk hang ik vanavond boven het toilet. Ik draai nog een paar rondjes en ga voor een moment over de schouder van Isla hangen. Ik grijns en druk zonder iets te zeggen een kus op haar wangen, voordat ik weer verder dans. Terwijl ik dat doe, blijf ik Nova in de gaten houden.
          'Zolang iedereen hun onderbroek aanhoud vind ik het prima,' hoor ik Luke zeggen en weer geeft hij mij diezelfde blik. Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Maar ik denk dat ik eerst nog een dans van julie te goed heb.' Hij slaat een arm om mij heen en ik grinnik. Vervolgens doet hij zijn eigen dansmoves en in die tijd dat ik los ben, klim ik op de tafel, waar ik een aantal behoorlijk vulgaire dansmoves maak. Ik grinnik en steek mijn hand naar zowel Luke als Nova uit, terwijl mijn zichtveld begint te vervagen door de alcohol die door mijn lichaam stroomt.
          Misschien wil ik vanavond net iets verder gaan dan normaal. Net een stap te ver over de rand. Niks houdt mij meer tegen. Ik weet niet in wat voor een donker gat ik tijdens de kerst ben gegleden, maar ik zie niet hoe ik eruit kom. Ik heb het al eens geprobeerd en misschien als ik iets te hard ren, iets te hard spring en iets te luid schreeuw, dat ik er zelf geen eind aan hoef te maken. Ik lach schreeuw: 'kom erbij!' maar de woorden die mijn mond verlaten, lijken haast de mijne niet te zijn. Iemand anders lijkt ze te spreken in deze vreemd vervormde wereld.


    “There's bravery in being soft

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 22:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    Hij slaat zijn armen beschermend om mij heen en ik krul wat dichter tegen hem aan. ‘Ik ben anders al voor je gevallen,’ mompelt hij zachtjes. Mijn mondhoeken krullen langzaam omhoog en ik open mijn ogen een beetje. Ik druk zachtjes een kusje op zijn kin. Voorzichtig speel ik een beetje met zijn vingers. Het is een heel vredig moment en hoewel ik weet dat we straks richting het feest gaan, wil ik nu doen alsof we voor eeuwig kunnen blijven liggen.
          'Iek ook...,' fluister ik en ik glimlach zwakjes. Een paar minuten laten strek ik mij uit en ga ik over het bed hangen. Ik steel zijn trui en trek die aan. Vervolgens ga ik naast Caleb liggen en haal ik mijn mobiel tevoorschijn. Als een grapje stuur ik een berichtje naar Castor, waar hij niet bepaald vrolijk op reageert. Ik frons lichtjes en kijk Caleb aan. 'Wat ies er met Castor?' vraag ik dan zachtjes. Heb ik iets verkeerd gezegd? Mijn gezicht betrekt lichtjes en ik zucht. Het zal wel weer drama ergens over zijn. Ik kruip naast Caleb en verberg mijn gezicht in zijn nek. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en glimlach zwakjes. 'Misschien moet je maar naar 'em toe gaan,' mompel ik dan. 'Iek geloof dat 'ij niet zo lekker in zijn vel,' mompel ik. Ik druk een kusje op zijn wang. 'En iek meende 'et niet toen iek zei dat iek jou van 'em zou stelen.' Ik kus zijn lippen en ga overeind zitten. Ik geef hem een duwtje. 'Ga naar je beste vriend toe en ga 'em weer aan het lachen maken, zoals je ;et beste doet,' zeg ik met een glimlach. Ik glijd van het bed af en loop naar mijn kast om een nieuw setje lingerie aan te trekken en opzoek te gaan naar een outfit voor het feest. Als ik deze gevonden heb plof ik weer op het bed en strijk ik zachtjes door zijn haar heen.
          'Je t'adore.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA & LUKE

    Isla is ook op het feest gearriveerd en Roza hangt al snel voor enkele seconden om haar nek. Luke heeft de fles drank uit mijn handen gepakt en ik pruil wel ev en als k naar hem kijk.
          'Zolang iedereen hun onderbroek aanhoudt, vind ik het prima,' zegt hij als antwoord op mijn opmerking over strip pong en ik klap enthousiast in mijn handen. Ik wil gek doen, ik wil niet na hoeven denken. Het leven moet even mooi zijn en ik wil niet denken aan de slechte dingen. Ik wil gewoon genieten! En dat gaat nu het beste met mijn drank en mijn beste vrienden die net zo gek en dronken zijn als ik. 'Maar ik denk dat ik eerst nog een dans van jullie tegoed heb,' voegt hij eraan toe en ik giechel kort waarna ik de fles weer uit zijn hand grijp en die aan mijn lippen zet. Ik geniet ervan, ik wil gewoon drinken en dansen en strippen, straks. Ik ga toch falen in beer pong, zeker als ik tegen Caleb, Celebran en Castor speel. Die drie zijn onafscheidelijk en winnen elk drankspelletje. Ik kan niet ontkennen dat ik het erg vind om te drinken als iemand weer een pinpongballetje in mijn glas heeft gegooid.
          Roza springt op de tafel voor ons en ze lijkt het overduidelijk leuk te vinden om even heel erg uitdagend te dansen. Ik kijk haar aan en word al snel door haar erbij getrokken. 'Kom erbij!' roept ze en met enige moeite weet ik me op de tafel te krijgen. Niet te hard springen, want ik wil niet dat we straks tezamen met de drankflessen op de grond liggen. Ik wil nog niet dood. Denk ik. Whatever. De drank wordt mijn ondergang.
          Ik grinnik als ik Roza zie dansen en ik loop naar haar toe waarna ik mijn armen weer om haar heen sla en mijn gezicht kort in haar hals verberg. Roza en ik zijn qua uiterlijk net als dag en nacht: zij heeft een donkere krullenbos en ogen die door je heen lijken te kijken. Ik heb felrood haar en groene ogen. Mijn huid is blank en die van haar heeft een mooie teint. We verschillen daarin, maar qua innerlijk zijn er toch overeenkomsten. En ik vind het echt niet erg. 'Je haar kietel in mijn gezicht,' breng ik eruit en ik laat mijn vingers door haar haren glijden. Het voelt zo leuk, die mooie krullen die vrolijk ronddansen rond haar hoofd.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Wat ies er met Castor?' vraagt Lana zachtjes. Ik geeuw en kijk haar fronsend aan – is er iets met 'm dan? Ze heeft haar telefoon vast en ik zucht, vast weer onnozele drama. Lana lijkt er wel mee te zitten, gezien haar gezicht wat betrekt. Ze krult op tegen mij aan en slaat haar armen om mij heen. Ik doe hetzelfde bij haar. ‘Misschien moet je maar naar 'em toe gaan,’ mompelt ze dan. ‘Iek geloof dat 'ij niet zo lekker in zijn vel.’ Ze drukt haar lippen op mijn wang. ‘En iek meende 'et niet toen iek zei dat iek jou van 'em zou stelen.’ Ze geeft me een kusje op mijn lippen en vervolgens een duwtje. ‘Ga naar je beste vriend toe en ga 'em weer aan het lachen maken, zoals je 'et beste doet.’ Ik glimlach zwakjes en zucht kort.
          ‘Wat zegt 'ie dan tegen je? Ik kan wel met 'm gaan praten, maar hij is niet echt een emotioneel type. Hij is liever alleen enzo.’ Lana staat op van het bed en begint zich weer aan te kleden. Ik kijk geamuseerd toe, maar wordt afgeleid door het oplichtende scherm van mijn telefoon. Ik scroll door de gemiste berichten en app Cas dan toch even. Eerst negeert 'ie me half – maar dan geeft 'ie toch toe dat er iets is. Isla. Wat een drama toch weer jongens. Hij legt de situatie uit en ik vraag 'm nog voor wat meer details – maar krijg er een veeg uit de pan voor terug. Een gefrustreerde zucht verlaat mijn lippen en ik gooi mijn telefoon weg. Lana heeft inmiddels weer plaats genomen op het bed.
          ‘Je t'adore.’ Ik voel haar handen door mijn haren glijden. Ik glimlach naar haar en trek haar op mijn schoot voordat ik zachtjes mijn lippen op die van haar druk.
          ‘Cas doet stom, dus ik denk dat ik voor nu toch jouw gezelschap prefereer,’ mompel ik en verberg mijn gezicht in haar nek. ‘Ik denk dat ik me ook maar eens moet gaan aankleden.’ Ik lach zachtjes en graai mijn wand van Lana's nachtkastje om wat kleren te accioen. Want ja – ultieme luiheid.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || ADA, MAIA || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Terwijl ze van haar whiskey-thee sipte, hield ze vanuit haar ooghoeken Ads in de gaten. Er was iets... "off" aan haar vriendin, maar ze kon er zo de vinger niet opleggen wat het was. Erg veel tijd had ze niet om er over na te denken, want Severus kwam de Common Room ingelopen. Hij leek haar en Ada totaal niet op te merken en focuste zich volledig om Maia, en hoe. Een grote frons verscheen op haar gezicht, maar net toen ze er tussen wilde komen, ging hij er al vandoor.
          'Alles okay, Mai?' vroeg ze op een zachte, bezorgde toon. Domme vraag, natuurlijk ging het niet goed. Ze zou zelf in elk geval niet zo okay zijn na zoiets. 'Kom.' Iz pakte Maia's hand vast en trok haar op de vrije plek naast haar. Na even via whatsapp met haar gepraat, stuurde ze de prefects een berichtje, maar de enige die reageerde was Luke en hij zei basically dat ze het verdiende. Ze besloot het voor nu te laten en later een andere prefect aan te spreken, één op één.
          Haar gesprek met Jase liet haar lichtelijk glimlachen. God, ze had hem echt gemist. Ze kende Blake niet heel goed, maar ze hoopte dat ze okay was met de vriendschap tussen Jase en haar. Jase verdiende een meisje die hem leuk vond, en daar wilde ze niet tussen komen, maar ze wilde ook niet dat het andersom gebeurde. Het andere gesprek was niet zo... happy en liet haar achter met een naar gevoel in haar buik. Twijfelend beet ze op haar onderlip, moest ze Cas wel of niet vragen of wilde praten? In het echt, niet via de chat.
          Haar gedachtenstroom werd onderbroken door Roza, die een arm rondom haar schouders sloeg, en kus op haar wang gaf en gelijk weer verdween, om te dansen met Nova, wat een glimlach op haar gezicht deed verschijnen.
          'Dus, iemand heeft me daarnet aangevallen.' Iz' aandacht schoot gelijk naar Ada. 'Dus daarom heb ik nu al bijna een kwart van de fles op. Oh, en mijn vader heeft me weer een brief gestuurd. Bleek dat hij en mijn moeder geen goede relatie hadden en hij in de heat of the moment haar heeft vermoord. Mooi verhaal, hé? Wat moet je anders met zo'n familie. Ik zit er over na te denken om mijn bloedeigen vader te vermoorden.'
          'Oh, Ads,' zei ze zacht, terwijl ze haar armen stevig om haar heen sloeg. Dat verklaarde waarom er iets niet in orde leek met haar. Een golf van schuldgevoel trok door haar heen, omdat ze er een halfjaar lang niet echt had kunnen zijn voor Ada, en niet goed wist wat ze moest zeggen. 'Het spijt me.' Ja, ze zou haar goed in de gaten houden. 'Vermoord hem niet okay? Niet omdat hij het niet verdiend, maar jij zou het nooit verdienen om in Azkaban te komen en het is het ook niet waard om daarvoor in Azkaban te komen.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinn Henrietta Dandelion

    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Common Room Ravenclaw • Primrose 'Pixie'



    Een plotselinge kou wikkelt zich om mijn benen en met een verwilderd hoofd kijk ik naar mijn belager.
    ‘Kom op zeg, Quinn. Je gaat me niet zeggen dat je de hele nacht gewoon gaat liggen pitten, terwijl er niet veel lager een feestje aan de gang is. We gaan, en ik wil geen tegensputter.’ Dat laatste zegt ze vast omdat ik mijn mond al had opengedaan om te protesteren. Ze sprong weer van mijn bed af en dacht na of ik het risico kon nemen om gewoon weer door te gaan slapen en het kussen over mijn oren te leggen.
    Door het geluid van een kastdeur die open werd gegooid, kijk ik in de richting van Pixie. Met een achteloos gebaar, gooit ze een groene jurk naast me op bed.
    ‘Trek dat aan, doe wat mascara op, hakken aan en ik zal je laten dat feesten best heel leuk kunnen zijn.' Ik betwijfel dat, maar iets in de toon van haar stem maakt dat ik snel in de jurk schiet en mijn trui plus joggingbroek opfrommel en onder de lakens van mijn bed verstop. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Pixie haar hakken al vanonder haar bed had gevist en ik haalde mijn versleten ballerina’s onder mijn bed vandaan, als een soort van klein protest.
    In recordtijd doe ik wat mascara op mijn wimpers en haal ik een borstel door mijn haar, daaruit concludeer ik dat daar niks meer aan te redden valt.
    Met een spijkerjasje over mijn schouder kijk ik naar Pixie en zie dat ze haar mobiel in haar bh propt. ‘Weet dat je hiervoor later wel wakker wordt met je hand in een kommetje koud water.’ En lachend draai ik me om, hopelijk met Pixie in mijn kielzog.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 16:33 ]


    I have seen my own sun darkened

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    ‘Wat zegt 'ie dan tegen je? Ik kan wel met 'm gaan praten, maar hij is niet echt een emotioneel type. Hij is liever alleen enzo.’ Ik haal mijn schouders op en bijt mijn lip.
          'Iek weet 'et niet zo goed, maar iek weet wel zeker dat 'ij met iets zit en als 'ij niet zo'n emotioneel type is, dan weet iek zeker dat er één iemand met wie hij wel zal praten. Caleb trekt mij op zijn schoot en kust mij zachtjes. Ik glimlach en sla mijn armen om hem heen terwijl ik hem terug kus.
          ‘Cas doet stom, dus ik denk dat ik voor nu toch jouw gezelschap prefereer,’ mompelt hij. Hij verbergt zijn gezicht in mijn nek en ik trek hem dichter tegen mij aan. Zachtjes strijk ik over zijn rug. ‘Ik denk dat ik me ook maar eens moet gaan aankleden.’ Ik kijk toe hoe hij zijn wand pakt en zijn kleren tevoorschijn tovert. Ik grinnik en rol van hem af. Ik trek mijn outfit aan en haal een paar zilveren schoenen onder mijn bed vandaan. Ik kijk om naar Caleb.
          'Nu ben iek 'elemaal in Slytherin style,' grinnik ik. Ik ga staan en draai een rondje, voordat ik weer naast hem plof en een kusje op zijn wang druk. 'Maar iek heb wel mijn Gryffindor sokken aangedaan,' zeg ik en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. ''ouse pride.' Ik ga languit op het bed liggen en kijk naar hem op terwijl ik een beetje met mijn telefoon speel. 'Ga jij iedereen verslaan met beer pong?' vraag ik, 'want je mag ook best wel verliezen als het strip pong is.' Ik prik hem in zijn zij en kijk hem met een ondeugende lach aan.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Iek weet 'et niet zo goed, maar iek weet wel zeker dat 'ij met iets zit en als 'ij niet zo'n emotioneel type is, dan weet iek zeker dat er één iemand met wie hij wel zal praten.’ Ik lach zachtjes en kijk haar aan.
          ‘He'll get over it... Maar ik zal wel dadelijk even polshoogte nemen. De jongen kampt met liefdesdrama.’ Ik grinnik. ‘Daar heb ik nu gelukkig geen last van.’ Ik druk een kus op haar neus. Lana grinnikt en rolt van mijn schoot af. Ze kleed zich aan en draait zich weer naar mij toe zodra ze haar schoenen heeft aangetrokken.
          ‘Nu ben iek 'elemaal in Slytherin style.’ Ik lach zachtjes. Ze maakt een pirouetje voordat ze weer naast mij komt liggen. ‘Maar iek heb wel mijn Gryffindor sokken aangedaan,' ze wiebelt met haar wenkbrauwen, ‘'ouse pride.’ Ze gaat weer languit op haar bed liggen en ik prik haar plagend in haar zij, terwijl ze op haar telefoon kijkt. ‘Ga jij iedereen verslaan met beer pong?’ vraagt ze en ik knik hevig, ‘want je mag ook best wel verliezen als het strip pong is.’ Ze kijkt me met een ondeugende lach aan en ik grijns.
          ‘Maar lieve Lana... Je kunt me ook gewoon vragen of ik voor je wil strippen.’ Ik kom overeind en trek een schone boxer aan. ‘Daarbij, ik ga nog meer mijn best doen als jij tegenover mij staat – ik wil jouw wel eens zien strippen.’ Ik knipoog en begin mezelf dan ook aan te kleden. ‘Trouwens Lana...’ begin ik, nadat ik me heb aangeklee, ‘ik vraag me nu eigenlijk af.’ Ik grijns en kom op het bed zitten. ‘Kan jij tegen kietelen?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik loop door de gangen van Hogwarts richting de Slytherin Common Room voor het feestje van Scar. Blake ben ik helaas kwijt geraakt in de drukte – maar die zal ik op het feestje wel weer zien.
    Waar ik op dit moment vooral enthousiast over ben is niet eens zozeer het feestje. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op feestjes, maar een enorm pluspunt is dat Isla weer terug aan deze kant van de Atlantische Oceaan is. Isla was, voordat ze vetrok naar Amerika één van mijn beste vriendinnen. Blake was er ook eentje, maar die kan ik nu mijn vriendin noemen. Gelukkig is er tussen mij en Isla vrijwel niets veranderd, ondanks dat we elkaar drie maanden niet gezien en weinig gesproken hebben.
          ‘Pure Blood,’ zeg ik zachtjes zodra ik voor de ingang van de Slytherin Common Room sta. Het feest lijkt al volop aan de gang. Het is al behoorlijk druk en het stinkt ruikt al behoorlijk sterk naar alcohol vermengd met zweet. Heerlijk. Op de tafel staan onze geliefde Hufflepuff Queers hun allerbeste – dit betekent niet dat ze ook daadwerkelijk goed zijn – dansmoves te laten zien. Ik scheur van mijn blik van het drietal los en wurm me door de menigte van mensen, op zoek naar Isla. Deze staat te praten met Adalae en Maia. Mijn gezicht betrekt een beetje bij het zien van de laatste persoon. Ik ben nog steeds een beetje boos over het feit dat ze zo nonchalant was omgegaan met Blake's diepste geheim. Ik besluit me er echter over heen te zetten en stap op de drie meiden af.
          ‘Ik hoop dat ik niet stoor?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Isla & Co


    I just caught the wave in your eyes


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || Jack, shirt, jeans & boots || It's time to drown in alcohol || All by myself!

    Ik begon te dansen, maar al snel waren de meiden verdwenen. Eigenlijk snapte ik dit wel, want ik danste vrij genant en dat verdiende niemand. Ik zag eerst Roza en vervolgens Nova op een tafel kruipen en nu al, voor het eerste uur voorbij was, als hoeren tegen elkaar aan schuren. De meeste jongens zouden hierbij al een hele stijve pik krijgen, maar bij mij gebeurde er niets. Nog een homoseksueel voordeel. Zelf wilde ik er wel bij klimmen, al was het maar om Roza tegen zichzelf te beschermen, maar toen herrinderde ik mijn gesprek met Nova, en nu ook zij echt actief Roza's intime bubbel opzocht, wilde ik het eigenlijk niet stoppen. Roza verdiende een vriendin, en zeker als ze een lief meisje was als Nova. Ik pakte dus maar de drank van Nova af, en gooide de rest achterover, voor ik de fles op een lege tafel zette. Ik begon het nu een beetje te voelen, waardoor het misschien ook wel een beetje uit de hand liep in de chat, maar het drama was al lang geschied toen ik me erin mengde. Het was nu eenmaal mijn baan om mij in drama te mengen en het proberen te stoppen, maar dat leek Marly niet te begrijpen, net als het feit dat menig Prefect zichzelf compleet vrijuit had laten gaan voor zijn gedrag, wat ik mij niet over mijn hart kon verkrijgen. Ze had niet door dat Maia constant te ver ging, en wij als Prefects nog wel grotere zaken aan ons hoofd hadden dan dat. Misschien ging ik in de discussie wel iets te ver, door de drank, en met nog altijd Max's dood in mijn achterhoofd en Maia's constante gekut, maar heel onredelijk was ik niet. Voor de zekerheid stuurde ik de andere Prefects de vraag of ik daarin gelijk was, voor ik een volle fles whiskey pakte en op een lege bank neerplofte. Ik wilde wel dansen en lol hebben, maar daar was ik echt nog niet dronken genoeg voor, en door al dit gezeik met Maia en Marly had ik zo het gevoel dat dit geen leuk dronkenschap zou worden. Ik trok de dop van de fles en zette die aan mijn mond. Ik had Benji beloofd dit niet meer te doen, te minderen met de drank, maar iedereen haatte me toch al, voor wie ik was, voor de baan die ik uitvoerde, of voor whatever andere reden nog meer. Het kon me echt niets meer schelen. Ik wilde even alles vergeten. Het liefst ging ik terug naar huis, maar dat kon niet, en onder mijn verantwoordelijkheden kon en wilde ik niet uit, dus dat zorgde ervoor dat ik nu hier alleen op een bank zat met een fles whiskey, omdat mensen me slecht hadden doen voelen omdat ik probeerde mijn werk te doen en de mensen te beschermen die dat verdienden. Ik slaakte een diepe zucht voor ik de fles weer aan mijn lippen zette. Drank was er om te drinken, en mijn lever had er maar mee om te gaan.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 22:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb & Castor • Outfit

    ‘Maar lieve Lana... Je kunt me ook gewoon vragen of ik voor je wil strippen.’ Ik grinnik zachtjes en kijk toe terwijl hij zijn boxer aan doet en grinnik zachtjes. ‘Daarbij, ik ga nog meer mijn best doen als jij tegenover mij staat – ik wil jouw wel eens zien strippen.’ Hij knipoogt en ik geef hem een duw. Ik schud mijn hoofd en rol om op het bed.
          'Nee, dankje,' grinnik ik. 'Iek 'ou liever gewoon mijn kleren aan... tenminste... wel voor andere mensen.'
          ‘Trouwens Lana...’ begint hij. Ik trek een wenkbrauw op. 'Ik vraag me nu eigenlijk af....,' hij gaat op het bed zitten en ik rol op mijn rug, om vervolgens rechtop te gaan zitten. ‘Kan jij tegen kietelen?’ Ik kijk hem verbaasd aan, maar dan binnen twee seconden heb ik mijn mobiel en schoenen gegrepen en ben ik de kamer uit gesprint. Ik weet dat dit vorige keren niet goed is gegaan, maar nu ga ik niet vallen. Of dat ga ik in ieder geval proberen. Ik ren de Gryffindor Common Room uit in de richting van het feestje, omdat ik niet weet waar ik anders heen moet gaan. Ik werp een blik over mijn schouder om te kijken of Caleb er al aan komt en op dat moment ren ik tegen iets solide op. Gelukkig geen muur, maar een persoon. Met zijn tweeën rollen we over de grond. Ik vloek hard in het en krabbel snel overeind om degene die ik omver gelopen heb overeind te helpen. Castor. Net zoals ik zonder schoenen. Mijn schoenen en mobiel liggen ergens aan de andere kant op de grond. Ik kijk hem schaapachtig aan.
          'Bonjour,' zeg ik, 'iek ehm... word achterna gezeten door een maniac genaamd Caleb 'ughes.' Ik ga achter hem staan en zorg ervoor dat hij als schild functioneert. 'Iek 'oop dat iek je geen pijn gedaan 'eb. Pardon.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 23:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.