• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Train Station • James
    Ik ben te druk bezig met mijn mobiel om echt te merken dat James me ongegeneerd aan het bekijken is. Ik zucht vermoeid, want opeens lijkt alles tegelijk op me af te komen. De ruzie in de groepschat, de beslissing die wij als prefects gemaakt hebben, het commentaar dat daar als een stortvloed op is gekomen, Severus die me opeens — uit het niets — een berichtje stuurt. Dat laatste breng me misschien nog wel het meeste van mijn stuk, want het feit blijft dat hij nog altijd een zere plek is. En hoe graag ik hem ook terug in mijn leven zou hebben, diep van binnen, weet hij het toch zo te brengen dat hij alleen met mij praat omdat hij weet dat ik nu samen met Potter ben.
          Ik ben zo van mijn stuk, dat een plots berichtje in de groepschat dat Potter mij wel een massage wil geven, een gniffel over mijn lippen laat rollen. Dat mocht hij willen. Te laat besef ik echter dat hij naast me zit en dus trek ik mijn gezicht snel weer in de plooi, waarbij ik mijn mobiel braaf wegstop. En eerlijk? Ik ben er ook klaar mee. Met alle stokende, provocerende mensen. Met de drama. Ik wil een leuke avond hebben en ik besluit dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar de avond die James Potter voor mij in petto heeft. Hij lijkt behoorlijk zeker van zichzelf.
          "Misschien ben je gewoon niet goed genoeg meer," breng ik vriendelijk als altijd uit, wanneer hij me vertelt dat ze achterstaan. Natuurlijk weet ik dit, want hoewel ik absoluut geen sportfanaat ben, ben ik wel een trouwe supporter. Met name voor mijn vriendinnen dan, natuurlijk, al zou zelfs een blinde kunnen zien dat James talentvol is. "Of misschien moet ik de volgende keer harder juichen," vervolg ik. "Maar ik gok toch op dat eerste."
          De koets komt tot stilstand en ik trek mijn wenkbrauwen op wanneer hij zijn hand naar me uitsteekt. Koppig als ik ben gebruik ik deze niet, maar toch werkt het feit dat hij zo in zijn nopjes is deze avond aanstekelijk. Het feit dat hij zo zijn best doet om me ervan te overtuigen dat hij anders is dan ik denk, is misschien wel juist datgene dat ik nodig heb deze avond. Ik werp hem echter een zijdelingse blik toe wanneer hij me naar het Quidditch field leidt. Het is inmiddels al donker en de rest van ons jaar zal hoogstwaarschijnlijk op het feestje van Scarlett zijn, dus ik snap niet goed waarom we naar een totaal leeg, besneeuwd veld lopen.
          "Heb ik je ego soms gekweld, Potter?" vraag ik met een grinnik, als het me begint te dagen dat hij mij waarschijnlijk het tegendeel van mijn eerdere woorden wil gaan bewijzen. Ik zoek de warmte van mijn sjaal wat op door hem omhoog te sjorren. "Je hoeft mij niets te bewijzen, hoor."



    She's imperfect but she tries

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || ADA, MAIA & FRANKIE ? || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Ondanks dat Isla al sinds kerst weer in Engeland was, was ze nog niet weer gewend geraakt. Alles leek zo rustig hier vergeleken met de luidsprekende Amerikanen. En klein. Amerikanen hielden zeker van hun dingen groot. Het verbaasde haar dat ze niet 10 kilo was aangekomen. Maar ze waren ook een stuk vriendelijker dan Engelsen, en al was dat soms fake, ze zou de mensen daar ontzettend missen. Meer dan ze zou willen toegeven.
          Ze had nog niet veel mensen gezien. Haar ouders waren net zo chaotisch als zijzelf waardoor ze de trein gemist had. Het was niet eens de eerste keer dat het gebeurde. Het zou vreemd zijn om straks iedereen weer te zien. Van sommige was ze blij om ze weer te zien, maar anderen... Not so much. Of eigenlijk meer een persoon in het specifiek. Eigenlijk was ze er ook best over, waardoor het een opluchting was dat er nog niet veel mensen in de Slytherin common room waren. Nerveus plukte ze aan een van de roze plukken in haar haar, toen haar blik viel op een bekend gedaante die op de bank zat. Haast automatisch verscheen er een glimlach op haar gezien, terwijl ze op de bank afliep en haar armen achterlangs om Ada's hals sloeg. 'Ik heb je gemist, Ads,' mompelde ze. 'Zelfs meer dan Europese chocolade amerikaansechocoladeisechtvies,' lachte ze zacht. 'And I got you some souvenirs. Je krijgt ze morgen.'
          Na haar omhelzing met Ada gaf ze Maia een snelle knuffel en Frankie een brede glimlach, en plaatste zichzelf naast Ada op de bank. Met een onschuldige glimlach op haar gezicht stal ze het theeglas uit Ada's handen, en ze vulde die met de thee en whiskey die op tafel stond.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 3:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || I love my boyfriend, but it's time to return to school || ROOOOOOOZAAAAAAAA!!!!!!!

    Ik was net uitgepakt en liep de Common Room in, toen ik een heel erg bekende stem hoorde. Ik draaide me om, alleen om besprongen te worden door het meisje. Ik sloeg mijn armen om haar heen en hield haar heel dicht tegen me aan. Naast Benji was zij mijn allerbeste vriend. We hadden door de jaren heen zo veel samen meegemaakt en doorstaan. "Roza, mijn Roza. Ik heb je zo gemist. Er is zo veel gebeurt." Ik drukte een kus op haar haren en hield haar stevig wast. Ik was niet erg sterk, maar Roza was niet zwaar dus het was goed te doen. Ik liet haar voorzichtig weer op de grond zakken en pakte mijn telefoon, waar een complete chaos weer was. "Zoals nu ook weer. Er lijkt geen dag zonder drama voorbij te kunnen gaan." Eerst probeerde ik er zelf iets aan te doen en daarna met de prefects samen, maar die bitch van een Maia leek gewoon niet te snappen hoe menselijke interactie werkte. Dat had deels te maken met opvoeding, maar zelfs met een slechte jeugd hoefde je jezelf niet zo te gedragen en mensen zo te behandelen. We besloten op 1 week nablijven, maar ik verwachtte dat zij meer zou moeten nablijven dan dat ze nog dagen hier op school zou zitten. Met een zucht stopte ik mijn mobiel weer weg, maar nog voor die in mijn broekzak was gegleden begon die te rinkelen. Toen was herrinderde ik me dat Benji mij zou bellen voor nog wat gezelligheid voor school weer echt begon. "Ik moet dit nemen, Roza. Mar ik kan nog altijd je date zijn vanavond, net als vroeger." Ik drukte nog een kus op haar wang en snelde toen terug naar mijn kamer om mijn telefoon op te nemen.

    *Skip*

    Ik plukte nog wat aan mijn haren. Ik had best zin in het feest, zeker met Roza weer hier, maar tegelijkertijd miste ik Benji heel erg. Ik keek in de spiegel en zuchtte. Ik was nog niet aangekleed, en liep zo in mijn boxer en sokken naar mijn kamer om me aan te kleden. Ik had net mijn haren geverfd in een paarsblauwe kleur. Over een paar weken zou het er bijna uitgewassen zijn en kon ik weer een andere kleur in mijn haren verven. Ik had eigenlijk niets wat in het thema paste, behave een zilver lerenjasje wat ik over mijn normale zwarte skinnyjeans en een Avenged Sevenfold shirt aantrok. Ik was inmiddels klaar. Ik deed nog wat extra aftershave op en tro mijn kistjes aan, voor ik naar de Common Room liep, om me bij mijn Roza te voegen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 13:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Hufflepuff Common Room • Luke & Nova • Outfit

    De knuffel is geweldig. Alles wat ik van hem gewend ben en ik heb hem echt enorm gemist. 'Roza, mijn Roza. Ik heb je zo gemist. Er is zo veel gebeurt.' Hij drukt een kus op mijn kruin en ik glimlach. Hij laat mij op de grond zakken, maar ik hou mijn armen om haar heen geslagen en mijn hoofd op zijn borst. 'Zoals nu ook weer. Er lijkt geen dag zonder drama voorbij te kunnen gaan.' Ik zucht zachtjes.
          'Gewoon negeren die bullshit,' zeg ik, 'jullie proberen het op te lossen. Dan hebben zij het recht niet om jullie aan te vallen,' mompel ik. Ik laat Luke los als zijn mobiel gaat en kijk naar hem op.
          'Ik moet dit nemen, Roza. Maar ik kan nog altijd je date zijn vanavond, net als vroeger.' Ik lach zachtjes en knik. Hij drukt een kus op mijn wang en verdwijnt zijn kamer in. Waarschijnlijk heeft hij even privacy nodig met Benji nodig en een kreun even later bevestigt dat. Ik sprint fluitend naar mijn kamer. Mijn spullen liggen er al en ik haal een fles drank uit mijn koffer die ik in mijn kleding gewikkeld heb samen met een pakje sigaretten. Mijn slechte gewoontes hebben de laatste paar maanden weer de kop opgestoken. Ik was officieel gestopt met roken, maar sinds deze kerst ben ik weer terug gevallen in mijn oude patroon. Ik steek mijn sigaret aan en schenk een glas wijn in. Ondertussen haal ik wat leuke kleren tevoorschijn en pak ik mijn pruik. Terwijl ik aan de slag de slag ga met mijn uiterlijk in de badkamer en snel even douche, werk ik drie glazen wijn naar binnen en rook ik twee sigaretten op. Een goed begin van de avond. Ik trek mijn rozen bralette aan met daarbij een hele hoge high waisted zwarte, gescheurde broek waar ik een visgraat panty onder draag. Om toch een beetje in het thema te blijven, trek ik mijn zilveren schoenen aan en om het helemaal af te maken, zet ik mijn roze pruik op. Mijn make-up hou ik simpel, maar ik voeg wel een grote wing aan mijn eyeliner toe. Perfect. Met een glas wijn in mijn handen en mijn sigaret in mijn mond stap ik weer in de dorm. Shit. Nova staat voor mijn neus. Ik doe mijn best om de sigaret te verbergen en gooi hem terug in de badkamer. Snel sluit ik die deur. Ik zet mijn glas wijn weg en loop naar Nova toe. Zonder iets te zeggen trek ik haar in een knuffel. Ik druk een kus op haar wang, misschien iets te dicht bij haar lippen en verberg dan mijn gezicht in haar nek.


    “There's bravery in being soft.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Maakt niet uit.’ Ik glimlach zwakjes naar haar en speel wat met haar bruine lokken. ‘Jij warmt mij ook op.’
          ‘Ik weet ook nog wel iets anders wat de warmte snel zou kunnen verdrijven...’ merk ik plagend op en grijns scheef naar haar. Ze vouwt de deken om ons beiden heen en slaat haar armen om mijn nek. Ze vleit zich op mijn schoot en slaat haar benen om mijn middel heen. We kijken elkaar voor een aantal tellen aan en Lana duwt haar vinger op het puntje van mijn neus.
          ‘Boep.’ Ik schiet in de lach en wikkel mijn armen om haar middel heen, terwijl zij haar gezicht in de holte van mijn nek nestelt. Ze laat haar vinger over mijn kaak glijden. ‘Dit zit 'eel erg comfortabel,’ mompelt ze en ik knik langzaam. ‘Moesten we vanavond nog iets doen of kan iek gewoon zo blijven liggen?’ Ik glimlach en laat me langzaam achterover vallen op haar bed. Lana komt half liggend boven op mij terecht.
          ‘Hm behalve een feestje en iets wat ik heb geprobeerd te organiseren hebben we niets bijzonders te doen vanavond,’ merk ik droogjess op en kijk Lana glimlachend aan. ‘Maar dat kan nog wel even wachten wat mij betreft...’ Ik druk mijn lippen zachtjes op die van haar en laat mijn ogen dichtvallen. Mijn armen sla ik wat steviger om haar heen zodat ik haar wat dichter tegen mij aan kan trekken. ‘...tenzij je nu heel erg graag wilt gaan natuurlijk,’ mompel ik tegen haar lippen aan en sla mijn ogen naar haar op.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade > Lana's dorm • Princess Lana

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 14:38 ]


    I just caught the wave in your eyes


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || His Dorm || Panicking about an outfit || I just want the night to be perfect.

    Het leek best goed te zijn gegaan met Gwen, of in elk geval zo leek haar reactie voor te stellen. Ik had zelfs een kus op mijn wang gekregen, wat mij zo had aangedaan dat ik amper haar volgende woorden had opgevangen. Het had dan voor mij ook even geduurt voor alles was ingezonken tot het punt dat ik wist hoe mijn avond zou verlopen, en voor mijn brein om er weer zoveel druk op te zetten dat het weer bijna mis ging. Hoe kon een meisje zo veel macht over mij hebben? Ik begaf me terug naar mijn kamer en liet me daar achterover op mijn bed vallen. Ik had een date met Gwen... Ik had echt een date met Gwen! Nu moest ik het alleen niet verpesten. Toch stond er een grote grijns op mijn gezicht door de adrenaline, want ik had haar wel uitgevraagd. Ik had een meisje uitgevraagd en ze had ja gezegd. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden en nu had het mooiste meisje wat ik ooit had gezien ja gezegd. De stomme grijns bleef even op mijn gezicht staan, tot langzaam toch de angst mij bekroop. Ik wilde het een perfecte avond maken, maar ik had niet eens een outfit in de kleuren van het feestje. Ik had 1 rode en 1 gele broek, een blauw overhemd, een zwart overhemd, een grijze, en een zwart-witte trui, dat was het. Ik had echt geen idee. Ik wilde een goede indruk maken, maar ik had in maanden geen nieuwe kleren gehad, dus dezen waren zoals eigenlijk altijd enigszins versleten verwassen, maar ik had niets anders. Ik besloot eerst te douchen en mijn haren te doen, wat ook echt een ramp was met die pluizige wanorde op mijn hoofd. Daarna was het toch echt tijd om wat te eten en me om te kleden voor het feest. Ik wist nog altijd niet wat ik aan moest, dus ik vroeg het aan Scarlet en Sirius, maar heel veel hulp kreeg ik niet. Ik besloot te gaan met mijn gele broek en zwart-witte trui. Ik hoopte dat het goed genoeg was voor het feest, want mijn vuurrode haren waren nog pluiziger en verschrikkelijker dan normaal. Ik probeerde het een beetje op een plek te houden, maar met de poging tot temmen werd het alleen maar wilder. Ik zuchtte diep en trok mijn trui recht, die toch wel een beetje groot was voor mij. Dat gebeurde met tweedehands kleding. Ik was gewoon blij dat ik iets had wat er best okay uitzag. Ik sprayde wat deodorant op mijn handpalmen, zodat ze hopelijk niet zo zouden zweten, voor ik naar de Common Room liep en door naar het feestje, met nerveuze vlinders in mijn buik en trillende handjes in mijn zakken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 14:42 ]


    Bowties were never Cooler

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • DORM > COMMON ROOM • ROZA & LUKE

    Terwijl ik de laatste hand aan mijn uiterlijk leg — niet te overdreven, hopelijk word ik zo dronken dat ik vanavond niet meer weet wie wie is en wat ik heb gedaan en loopt de make-up niet uit — neem ik nog een slok water en eet ik een paar chocolaatjes zodat ik niet dronken word op een nuchtere maag. Ik heb wel wat gegeten, maar dat was al weer een tijdje geleden en ik wil niet na twee glazen wijn op de grond liggen.
          De deur van de badkamer gaat open en ik kijk op. Een welbekend gezicht staat voor me. Ze trekt net de deur van de badkamer achter zich dicht en loopt meteen op me af. Het is Roza. Ik glimlach breed als ik haar eindelijk zie en ze loopt ook meteen op me af om me een stevige knuffel te geven. Ik heb het echt even nodig. Ik miste haar zo erg het afgelopen halfjaar en na die drama met Maia, Severus en de rest moest ik haar gewoon echt even vasthouden. De kus die ze op mijn wang drukt komt wel erg in de buurt van mijn mond en ik grinnik kort.
          'Hé...' zeg ik haar zacht en ik vouw mijn armen om haar middel heen waarna ik haar uiteindelijk van me af houd zodat ik haar aan kan kijken. Ik grijns bij het zien van de felroze pruik en ik lach haar toe. 'Ik heb je gemist,' pruil ik even en ik kijk naar het glas wijn dat ze net neer heeft gezet. Hm. 'Kom, laten we gaan. Ik heb zin in alcohol en ik wil even niet nadenken. Ik reken erop dat jij vannacht de goede vriendin speelt en me naar onze kamer brengt, oké?' Ik pak haar hand vast en trek haar in de richting van de common room, waar ik Luke zie staan. Grijnzend spring ik op hem af en ik omhels hem ook stevig. 'Hi, Lukey,' lach ik even. 'Ik heb zin om te gaan, let's go,' zeg ik dan en ik loop in de richting van de deur die naar de gangen leidt. Ik probeer de drama van me af te zetten, maar het is nogal moeilijk en het lukt me maar amper om even niet aan Maia te denken. Ik wil niet dat ze me een bitch vindt, ik had gewoon geen keus... Ik ben prefect en die taak wil ik graag goed volbrengen. Roza weet hoe ik me voel, maar ik laat niets merken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    Caleb laat zich achterover vallen op het bed en ik kom boven op hem terecht. Ik grinnik. ‘Hm behalve een feestje en iets wat ik heb geprobeerd te organiseren hebben we niets bijzonders te doen vanavond,’ merkt hij droogjes op. Ik trek een wenkbrauw omhoog en trek mijn hemdje wat omhoog. Op het moment zit ik alleen maar in de deken, een kort broekje en een hemdje en zo boven hem hangend ben ik toch een beetje bang dat mijn tieten er straks uitvallen. ‘Maar dat kan nog wel even wachten wat mij betreft...’ Ik lach en voel zijn lippen zachtjes op de mijne. Ik open mijn mond langzaam en kus heem terug terwijl ik hem mij dichter tegen hem aan laat trekken -watisdezezin. ‘...tenzij je nu heel erg graag wilt gaan natuurlijk,’ mompelt hij tegen mijn lippen. Ik schud mijn hoofd en kus hem opnieuw, maar dit keer wat ruwer. Ik plaats één hand op zijn wang en leg de andere op zijn borstkas. Ik weet niet of dit nou bepaald de beste houding is om in te zitten als we nog weg willen zometeen, gezien hij dit waarschijnlijk behoorlijk gemakkelijk vindt. Mijn telefoon blijft naast zijn hoofd afgaan en ik lach zachtjes. Ik ga rechtop zitten en haal mijn mobiel tevoorschijn.
          'Ze mogen wel stoppen met spammen,' zeg ik, 'iek ga mijn mobiel even op stil zitten.' Ik druk op dempen, maar frons als ik kijk naar de berichten. Dan begin ik te lachen. 'Strip pong?' Ik schud mijn hoofd en kijk neer op hem. 'Jij mag niet strippen voor iedereen,' zeg ik en ik pruil. 'Alleen maar voor mij,' grinnik ik en ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden. ''oe koud zijn mijn vingers?' vraag ik met een lachje voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Lana schud haar hoofd en zoent me opnieuw, ditmaal wat ruwer. Helaas blijven onze telefoons maar rinkelen en trillen. Buzzkill.
          ‘Ze mogen wel stoppen met spammen,’ ik knik instemmend, 'iek ga mijn mobiel even op stil zitten.’ Ik besluit hetzelfde te doen en strek mijn arm uit naar Lana's nachtkastje, waar ik mijn telefoon vanaf pluk. Ik gluur even naar Lana, die fronsend naar haar telefoon kijkt en dan in de lach schiet. ‘Strip pong?’ Ik knik grijnzend. Lana kijkt me hoofdschuddend aan. ‘Jij mag niet strippen voor iedereen,’ zegt ze met een pruillipje. Ik pruil ook. ‘Alleen maar voor mij,’ mijn pruillipje verandert in een grijns. Ze laat haar handen onder mijn shirt glijden. ‘'oe koud zijn mijn vingers?’
          ‘Eerlijk?’ Ik lach zachtjes en stop een pluk haar achter haar oor, dat gelijk weer voor haar ogen valt. ‘Behoorlijk koud.’ Ik zet de groepschat op mute en leg mijn telefoon dan weg. ‘Ik denk dat ik je toch even een handje moet helpen met warm worden, denk je ook niet?’ Ik grinnik en druk mijn lippen zachtjes op die van haar. ‘Of verwacht je dat je vriendinnen binnen nu en snel zullen binnenkomen?’ Ik kijk Lana aan en wiebel kort met mijn wenkbrauwen. ‘We kunnen sowieso de strip pong verplaatsen naar... nu?’ Ik grijns. ‘En dan zonder de pong.’ Ik rol ons om. Helaas is het bed niet zó breed en bijna tuimel ik van het bed af. Ik weet nog net mijn evenwicht te behouden en schiet in de lach. ‘Sorry, dat was in mijn hoofd sexier geweest.’ Ik grijns en pak de zoom van mijn shirt vast. Vervolgens trek ik 'm uit terwijl ik een beetje met mijn heupen wieg op denkbeeldige muziek, zoals die ene stripper in die muggle-film had gedaan. ‘Ik kan die ene Mike gast wel vervangen, vind je ook niet? De magic heb ik immers al.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 16:12 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb toestemming van iedereen om dit te doen





    Severus "Sev" Snape

    "The secret side of me, I never let you see..."

    Monster




    Ik voelde haar nagels over mijn rug kratsen en tot mijn verbazing vond ik het ook wel lekker. Ik hoorde er wel eens jongens over spreken maar de meningen waren er erg verdeeld over. Pixie had haar heupen anders gelegd en ik merkte dat ik iets dieper bij haar ging. Hoewel dit al zoveel beter was dan de vorige keer, merkte ik dat Pixie niet zo ver was als dat ik dat was. Ik kon me niet veel meer herinneren van de vorige keer als ik heel eerlijk mocht zijn. Opeens voelde ik Pixie ik mijn kont knijpen en ik glimlachte tegen haar lippen.
    ”Vind je wel leuk, hea?” Mompelde ik tegen haar lippen. Ik voelde een hand de nagels in mijn rug zetten en de andere hand verdween tussen ons in. Mijn lippen verlieten de hare en ik veranderde mijn positie om te kunnen zien dat ze zichzelf een handje was aan het helpen. Hoewel ik het leuk vond om te zien hoe ze zichzelf lag te plezieren, gaf het me een onbewust slecht gevoel. Alsof ik net niet goed genoeg was. Haar nagels verzonken in mijn rug en een luidruchtige kreun verliet mijn mond. Het was tijd om het iets anders aan te pakken. Ik zette het tempo een tandje hoger en veranderde mijn stootpositie om nog iets dieper te gaan. Mijn hoofd verdween in haar nek om haar daar te zoenen en ik pakte haar hand die tussen ons lag. Ik liet met vingers met de hare verstrengelen en mijn andere hand liet in door haar weelderige haren gaan zonder dat ik controle nam. Mijn hoogtepunt zat er al aan te komen en ik kon mezelf vervloeken. Het was net alsof elke vezel van mijn lichaam een explosie veroorzaakte en een ‘happy feeling’ verspreidde door mijn hele lichaam. Het was zoveel beter dan drugs of alcohol. In plaats van te stoppen ging ik nog even door met stoten en niet veel later kwam Pixie ook.
    ”Thank god.” Liet ik met een zucht eruit komen. Voorzichtig kroop ik van Pixie af en voor een kort moment staarde ik naar haar gezicht. Het was dan misschien niet op en top geweest maar ze was tenminste klaargekomen. Opeens besefte ik dat ik in haar was klaargekomen zonder condoom om.
    ”Pixie? Is het okay dat ik, uhm, klaargekomen ben in jouw?” Ik hoorde haar giechelen en ze zei dat het prima was. Een enorme last viel van mijn schouders. Niet dat het ging om dat ik plots met kinderen zou komen te zitten. Nouja, klein beetje dan maar om het feit wat Pixie prettig vond. Ik liet mijn hand onder haar rug glijden en trok haar naar me toe waardoor haar hoofd op mijn borstkas lag.
    ”Geen idee of dit de normale gang van zaken is maar I don’t care.” Ik liet mijn linkerhand over haar rug heen en weer gaan en ik sloot mijn ogen. Dit was fantastisch. Ik had geen besef van tijd en eerlijk gezegd wilde ik niet dat dit snel voorbij ging maar dat was helaas. Mijn mobiel was als een gek aan trillen. Pixie was in slaap gevallen op mijn borstkas en voorzichtig pakte ik mijn mobiel. Op whatsapp was de hel loos. Maia had binnen de kortste keren Theo gebroken en het maakte mij kwaad. Voordat ik het wist had ik een week nablijven aan mijn broek hangen. Ik legde mijn telefoon weer even weg en streelde Pixie’s haren voorzichtig zonder haar wakker te worden. Het was een tijd lang stil op whatsapp en Pixie was nog steeds diep in slaap. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Mijn telefoon trilde weer en ik kon Maia wel vermoorden maar tot mijn verbazing was het niet Maia.

    Hey Sev, one thing - Mary
    What? -sev
    So, Lils got a date and I suggest you don't interrupt ruin happy moment - Mary
    Hear hear - Sirius
    What date? -sev
    Sooo I suggest you stay away from the Quidditch Field (: - Mary
    We wouldn't want you to droop your greas onto their sandwich - Sirius
    Okay - sev
    eh.. not Quidditch Field I mean eh yeah - Mary
    Its fine. I got the hint. I'll be at the party all night. -sev

    Zo ging het nog een tijdje door. Het was waar wat ik zei. Ik zou de hele avond op het feestje zijn maar wat er nu gebeurde was een ander verhaal. Voorzichtig trok ik mijn arm onder Pixie uit en kleedde me snel aan. Eigenlijk wilde ik weggaan zonder iets te zeggen maar ik kon het niet over mijn hart krijgen. Ik stond op het moment om mijn slechte kant de vrije hand te geven maar ik kon het Pixie niet aandoen. Eerlijk gezegd had ik ook geen idee wat ik voor haar voelde maar het moest absoluut niet meer worden dan dit. Ik kuste haar in haar nek voorzichtig wakker.
    ”Goedemiddag, schoonheid. Ik wil even zeggen dat ik me ga klaarmaken voor het feest van vanavond.” Ik pakte haar hand en gaf er een kus op.
    ”Zal ik je vanavond zien, Milady?”


    In plaats van dat ik naar de Common Room zou gaan, sloeg ik een gang in dan de trap naar onder te nemen. Voorzichtig keek ik over mijn schouder om geen nieuwsgierig ogen deze kant op te gaan maar er was geen student te bekennen. Deze gang werd zeer weinig gebruik door medestudenten en ik betwijfelde of ze er überhaupt van het bestaan vanaf wistten. De Marauders uiteraard wel. Voordat ik naar buiten stapte, zwierde ik mijn toverstok over mezelf heen. Ik had zo lang geoefend op nonverbale spreuken dat ik het eindelijk kon toepassen. Dit was bijvoorbeeld zo’n situatie waarbij het handig was. Koude slijm liep over mijn lichaam en ik keek naar mijn handen. Ze waren onzichtbaar. Voordat ik naar buiten stapte, controleerde ik de omgeving een paar keer voor de zekerheid. Ondanks de camouflagespreuk kon je alsnog gepakt worden en met dit wilde ik absoluut niet gepakt worden. De weg naar het bezemhuisje was ongemakkelijk voor me. Er kon zoveel misgaan met dit plan maar dit ding was zeker. James zou het verknallen bij Lily en Lily zou dan weer naar mij komen. Dat stuk kon gewoon niet fout gaan. Die arrogante zak van een Potter zou Lily toch niet op haar bezemsteel laten zitten. Met een swing van mijn toverstok maakte ik de deur op en ging naar binnen.
    ”Okay, waar is die verdomde bezem van Potter?” fluisterde ik een beetje gefrustreerd. Opeens zag ik een fancy plakkaat met de naam ‘James Potter’ en liep er op af. Het liefste wilde ik het vernielen maar dan wist Potter gelijk dat ik het was. Ik liet mijn toeverstok wat bewegingen maken en de bezem gloeide kort op zodat ik wist dat de spreuken hadden gewerkt. Dat was mijn deel van het plan, de rest moest James voor mij doen.

    Onderweg naar de Slytherin Common Room keek ik weer op mijn telefoon en reageerde weer uitbundig zodat het niet zou opvallen dat ik te lang niet had gereageerd. Ik was bij de deur van de Common Room en zei “Pure blood” voordat ik doorliet. In de Common Room stonden al een paar tafels klaar voor de party en ik zette wat flessen van mijn stash op een tafel. De Common Room was leeg. Op een persoon na; Maia. Mijn bloed begon te koken en ik stapte op haar af. Met een zwier van mijn toverstok liet ik haar toverstok en mobiel naar een tafel zweven. Maia wilde opstaan en haar toverstok pakken maar mijn reactie was sneller. Ik greep haar bij haar schouder en duwde haar terug in haar stoel.
    ”Nou luister je goed, Maia.” Ik verzette mijn hand een beetje omdat ik niet wilde dat ze daadwerkelijk bewijs had van dit voorval.
    ”Merk ik dat je weer naar Celebran bent geweest of dat je Theo weer breekt, dan zorg ik ervoor dat je het niet meer kunt na vertellen!” Ik keek haar diep in haar ogen en ik zag dat er angst in haar ogen groeide. Stiekem voelde dit best goed.
    ”Laat mij dit nooit via iemand anders terug horen anders leer je de echte Severus kennen.” Ik liet haar los en kwam weer omhoog. Een gevoel van voldaanheid verspreidde zich in mijn borst en ik trok mijn shirt wat rechter.
    ”Ik hoop dat je geen fouten zetten maakt als ik je eigendommen heb terug gegeven. Ik zie je vanavond op het feest.” Ik draaide mij om om richting mijn slaapzaal te lopen terwijl ik met mijn toverstok zwaaide om Maia haar eigendommen terug te geven.

    ”Party like there is no tomorrow, sweetheart.”



    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Dorm • Severus • Outfit

    Ik zucht diep en leg hoofdschuddend mijn telefoon weg. Dit is belachelijk. Iedereen maakt zo'n drama van zulke kleine dingetjes. Waarschijnlijk zouden ze het niet eens merken als The Dark Lord voor hun neus stond, omdat ze te druk bezig zijn met het gekibbel over wie er nou de grootste dramaqueen is. Ik zet mijn mobiel en de chat op dempen en gooi deze op mijn bed. Ik heb op het moment enkel een handdoek om mijn middel heen en fluitend begin ik aan de taak om mijn haar te doen. Zo'n half uur later sta ik netjes gekleed in mijn dorm. Precies op dat moment begint Maia weer haar hele levensverhaal voor mijn voeten te gooien. Ik rol mijn ogen. Ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Als je constant ruzies zoekt in de groepschat, moet je ook dealen met de consequenties. Ik reageer maar ze lijkt het niet bepaald te waarderen. Dan begint ze een verhaal op te hangen over hoe Severus haar bedreigd heeft and speaking about the devil, de deur gaat open en Severus komt binnen gestapt. Ik verberg mijn handen in mijn zakken en kijk hem strak aan.
          'Goede avond, Severus,' zeg ik, op een formele toon en ik begin langzaam heen en weer te lopen door de kamer heen, mijn handen nog steeds in mijn broekzakken. 'Weet je... ik begrijp dat het soms lastig is om overeenkomst te vinden met mijn nichtje. Ze is nou niet bepaald de makkelijkste of de leukste... ik heb dat zelf ervaren, soms wil ik haar liever van een klif afduwen.' Ik stop en kijk op naar hem. 'Desalniettemin, blijft ze mijn familie en sta ik het niet toe dat jij je gedraagt alsof je een bedreiging voor haar vormt. Dat doe je niet. Je beseft dat elke verkeerde beweging die je richting haar maakt,' ik zet een stap naar voren, 'door mij bekeken zal worden. Ik hou er niet van om mijn handen vies te maken, maar als je iets doet wat mij niet aan staat, zal ik geen moment twijfelen.' Ik kijk hem strak in zijn ogen aan met een kille blik. 'Nu wil ik graag dat je deze slaapzaal verlaat, want ik ben nog niet klaar met het polijsten van mijn schoenen en ik heb liever niet dat jij ze nog meer bevuilt met je onzinnige woorden en nietige aanwezigheid.' Ik ga op mijn bed zitten en haal mijn schoenen uit een kastje, samen met een borsteltje en schoenpoets.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Let's party like there isn't a ring on my finger || dress
    Ada was net bij me komen zitten en aan haar thee begonnen toen Maia zich bij ons voegde. Ze was duidelijk even ontevreden over het feit dat ze ons zag als wij dat over haar waren. Ze hoorde hier niet eens thuis, zelfs al was ze een von Leirko, dus wat respect mocht wel. Toch trok ik dit keer mijn mond niet open. Ik wist hoe erg een onuitstaanbare bitch ze was, en ik had nu echt geen behoefte aan haar verschrikkelijke ongefundeerde gekat van haar. Ik dronk rustig mijn thee leeg en keek naar Ada die zich op Maia had gericht. Zij ging wel op haar in. Zelf liep ik weg met een klein knikje naar Ada. Vanavond was het hier feest en ik had nog geen bericht terug of ik daar mijn verloofde zou zien, maar ik rekende er niet meer op. Hij was een goede jongen, maar duidelijk niet geïnteresseerd. Ik ging hem dan ook niet meer pushen. Misschien zou er nog iets gebeuren, maar ik ging niet mijn avond ervan laten afhangen. Ik ging het gezellig hebben met de meiden, en dan keek ik wel of Regulus of een andere jongen zin had in een leuke avond. Ik had mijn jurkje voor vnvond al klaar liggen en kleedde me dan ook vast om, want het feestje was offcieel in deze kamer, maar dat zou de common room wel worden. Eronder trok ik een stel hakken aan en ik liet mijn haar stijl over mijn rug liggen. Het was een simpele outfit, maar het zag er goed uit. Ik hing mijn zilveren kettinkje met een groene saffier om mijn nek en deed mijn make-up, voor ik op mijn bed ging zitten en wat ging lezen voor het feest begon.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 20:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    ‘Eerlijk?’ zegt hij. Hij doet een poging om mijn haar achter mijn oor te krijgen, maar faalt. Ik grinnik. ‘Behoorlijk koud. Ik denk dat ik je toch even een handje moet helpen met warm worden, denk je ook niet?’ Hij grinnikt en ik schud mijn hoofd lachend. Ik voel zijn lippen kort op de mijne, maar voordat ik dieper in kan gaan op de kus, trekt hij zich terug. ‘Of verwacht je dat je vriendinnen binnen nu en snel zullen binnenkomen?’
          'Nee,' lach ik, 'iek heb ze al gewaarschuwd, voor... als er dingen gebeuren,' bloos ik. Ik bijt mijn lip. 'Meer voor onze privacy en zo.'
          ‘We kunnen sowieso de strip pong verplaatsen naar... nu?’ Hij grijnst en ik geef hem een plagend duwtje. ‘En dan zonder de pong.’ Hij rolt ons om met iets te feel enthousiasme en samen vallen we bijna van het bed, maar ik klamp stevig aan hem vast en begin te lachen. ‘Sorry, dat was in mijn hoofd sexier geweest.’
          'Dat was niet bepaald sexy nee,' grinnik ik, ''oewel 'et wel super schat-,' ik val stil als hij zijn shirt uit begint te doen en er iets te sexy bij beweegt. Damm, hij heeft spieren. Ik bloos en kijk toe. ‘Ik kan die ene Mike gast wel vervangen, vind je ook niet? De magic heb ik immers al.’ Wauw, hij weet een sexy moment goed te verpesten door zichzelf voor schut te zetten. Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd.
          'Jij bent gestoord, 'ughes,' grinnik ik.Ik prik hem op zijn borst en trek hem voorzichtig naar beneden om hem weer opnieuw te zoenen. 'Neh, je bent veel sexier dan Magic Mike,' fluister ik zachtjes tegen zijn lippen. Ik sluit mijn ogen en weet met wat moeite mijn hemdje uit te krijgen, zodat ik alleen nog maar in mijn donkerrode, kanten bh lig.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || Jack, shirt, jeans & boots || It's party time! || Roza & Nova

    Ik wachtte in de Common Room geduldig op mijn 'date' staan wachten. Voor jaren waren we elkaar's officiele dates voor heel veel dingen geweest, terwijl onze officieuze dates vaak ook samen gingen, zodat we later konden wisselen. Nu had ik alleen geen date, die zat thuis in Ierland, en die van haar zat volgens haar eigen verhaal in Amerika en hadden ze de relatie verbroken, dus zo konden we samen als koos dateloos naar het feestje. Het duurde even, maar toen kwamen toch Roza, en met haar ook Nova, de Common Room binnen. Ik gaf de twee een stralende glimlach. Als ik op meisjes was gevallen, had ik ze waarschijnlijk allebei willen doen, maar dat was niet zo. Al snel ging het roodharige meisje om mijn nek en sloeg ik mijn armen even stevig om haar heen. "Hi, Nova." Ik gaf daarna ook een knuffel aan Roza. "Jullie zien er prachtig uit." met die woorden volgde ik de dames richting de vertrekken van Slytherin waar het feestje zou plaatsvinden. Ik had zelf een fles Whiskey in mijn hand en zag dat ook de dames iets mee hadden om toe te voegen aan het feest, waar waarschijnlijk drankspelletjes te over zouden plaatsvinden. Even strekte ik mijn passen, zodat ik naast Nova kwam te lopen, en ik liet mijn hand even over haar arm gaan. We hadden het allebei zwaar te voorduren gekregen omdat we als prefects een beslissing hadden moeten nemen, en daar werden we hard op afgerekend. Dit was voor iedereen zwaar, maar voor een Hufflepuff als zij en ik, zacht en altijd opzoek naar goedheid, was het heel moeilijk. "We hebben het goed gedaan. Dat weet je, he? En als iemand je ook maar iets van shit geeft moet je het zeggen. Je verdient dat namelijk echt niet." Daarna hield ik me weer wat in en slenterde rustig mee met de dames naar het feest. Eenmaal aangekomen zette ik mijn fles drank op een tafel en schonk er gelijk maar een glas vol van. Ik nam een slok en sloot even mijn ogen. Het was fijn om zo whiskey te drinken met vrienden. Even keek ik op mijn mobiel, maar naast drama en een hele rits drankspelletjes stond er niets waarin ik mij wilde mengen. Ik stopte mijn mobiel weer weg, maar niet voor ik een foto naar Benji had gestuurt. Ik kreeg er een schattige foto van hem helemaal ingewikkeld in dekens met z'n beanie op voor terug, waardoor ik weer helemaal warm werd van binnen. Toen stopte ik toch echt mijn mobiel weg en nam nog een slok whiskey. Dit voorspelde nu al een wilde avond te worden. "Zijn we er een beetje klaar voor?" Ik zou sowieso ergens de playlist hacken en iets van Slayer of iets dergelijks opzetten, maar dat was voor later. Nu eerst maar eens lekker drinken.


    Bowties were never Cooler

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Hufflepuff Common Room • Luke & Nova • Outfit

    'Hé...' zegt ze en ze vouwt haar armen om mijn middel, maar voordat ik het mij comfortabel kan maken duwt ze mij een beetje naar achter zodat ze mij kan bekijken. Ik kijk naar haar op en glimlach zwakjes. 'Ik heb je gemist. Kom, laten we gaan. Ik heb zin in alcohol en ik wil even niet nadenken. Ik reken erop dat jij vannacht de goede vriendin speelt en me naar onze kamer brengt, oké?' Ik lach zachtjes. As if. Ik heb nu al drie glazen wijn op en daar gaan er nog wel wat meer bijkomen. 'Hi, Lukey,' Nova lacht, maar ik ben bang dat die lach niet gemeend is. Ik weet hoe het haar pijn heeft gedaan wat Maia tegen haar gezegd heeft, maar ik ben bezorgd. 'Ik heb zin om te gaan, let's go.'
          'Jullie zien er prachtig uit,' zegt hij. Ik glimlach zwakjes.
          'Dankjewel Lucky.' Ik druk een kusje op zijn wang en open dan de fles wijn terwijl ik achter de twee aanloop. Luke gaat naast Nova lopen en terwijl ik een slok van uit mijn fles neem, luister ik naar het gesprek. Ik glimlach. Luke is een geweldig persoon. Het warmt mijn hart om zo naar hem te kijken en te zien hoeveel hij geeft om Nova en hoeveel hij zijn best doet om haar te laten glimlachen. In de tijd dat we naar de kelders lopen, heb ik alweer bijna de halve fles leeggedronken. Vandaag heb ik geen zin om na te hoeven denken over waar ik mij wel allemaal slecht over voel.
          'Zijn we er een beetje klaar voor?' vraagt Luke. Ik huppel tussen de twee door de Common Room in en maak een pirouette.
          'I'M BAACCCCCCCK!' zing ik tegen de vrijwel lege Common Room, maar kan mij het schelen. Ik ben blij met mijn haar, mijn alcohol en mijn twee dates. Ik lach en draai mij terug om naar Luke en Nova. Met een glimlach blaas ik een handkusje naar hen. 'Ik ben er helemaal klaar voor,' grinnik ik. 'Come dance with me, lovelies.'


    “There's bravery in being soft.”

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 22:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.