• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Dat was niet bepaald sexy nee,’ grinnikt ze en ik grinnik ook, ‘'oewel 'et wel super schat-,’ verder komt ze niet, want ik ben al overgegaan op iets anders: strippen. Haar ogen zuigen zich vast aan mijn torso. Ze valt compleet stil en er verschijnt een blos op haar wangen. Naw, cute. Na mijn opmerking barst ze echter weer in lachen uit en schud ze haar hoofd. Ik moet zeggen, dat had ik behoorlijk slecht getimet. ‘Jij bent gestoord, 'ughes.’ Ik pruil en kijk haar zielig aan. Ik? Gestoord? Ze prikt haar wijsvinger in mijn borst en trekt me vervolgens wat naar beneden zodat ze mij kan zoenen. Nou als ik dit krijg, elke keer als ze me gestoord noemt, dan mag ze mij van mijn part een psychopaat noemen. ‘Neh, je bent veel sexier dan Magic Mike.’ Ik grijns tegen haar lippen aan en wil mijn mond wat openen. Echter krijg ik een soort stomp in mijn maag en ik trek me wat terug om Lana vragend aan te trekken. Bijna krijg ik een elleboog in mijn gezicht en ik wil net vragen wat ze aan het doen is, als mijn blik valt op wat ze aan heeft. Of op wat ze niet aan heeft. Mijn mond zakt een stukje open en ik staar voor een aantal tellen elkaar naar haar. Damn...
          ‘Damn...’ En meer komt er ook niet uit. Ik verplaats mijn blik naar haar ogen en de stemming in de kamer heeft een 180 graden draai gemaakt. De speelsheid is ver te zoeken in mijn ogen en het is nu vooral lust. Ik druk mijn lippen ruw op die van haar en ondersteun mezelf met mijn onderarmen zodat ik boven haar kom te hangen.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    ‘Damn...’ Dat zijn de enige woorden die zijn mond verlaten voordat hij zijn lippen ruw op de mijne drukt. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en kus hem terug. Ik sla mijn benen om zijn middel heen en sluit mijn ogen. De zoen gaat zo even door en we zijn compleet in elkaar verstrengeld. Als dit niet snel gestopt wordt, dan weet ik wel waar het heen gaat, maar ik weet niet of ik het wel wil stoppen. Ik verplaats mijn lippen naar zijn nek en duw hem weer zachtjes op het bed. Naast Caleb's hoofd licht de telefoon van hem op. Ik wil deze wegduwen, maar dan zie ik het berichtje op zijn scherm. Mijn mond valt open en ik kijk naar Caleb.
          'Wat... waarom...'eb... ohmy Caleb!' zeg ik beschaamd en mijn wangen worden rood. Ik zit in mijn bh bovenop zijn ontblote borst met zijn mobiel in mijn handen. Mijn haren zitten compleet in de war en ik zou graag verder gaan, maar het berichtje laat mij toch een beetje shocked achter. Ergens vind ik het wel grappig, maar nu weet de hele groepschat dat Caleb en ik bezig zijn. Ik gooi zijn mobiel aan de kant en stomp hem tegen zijn borstkas aan. 'Eikel,' lach ik. 'Je 'ebt 'et er daar maar over na...,' ik gebaar naar ons, 'maar tijdens? Dude.' Ik schud mijn hoofd. 'Tu es incroyable,' grinnik ik. Ik haal een hand door mijn haren en buig voorover. Ik druk en zacht kusje op zijn lippen. 'Nou, iek denk dat we dit maar af moeten sluiten, voordat Castor straks binnen komt stormen en vraagt of 'ij mee mag doen.' Ik laat mij van hem af rollen en kom overeind met een plagende glimlach. 'Zullen we maar eens naar het feestje gaan?' Ik trek mijn korte sportbroekje uit en buig om een jurkje uit mijn koffer te pakken.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 22:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Wat... waarom...'eb... ohmy Caleb!’ Ik kijk Lana onbegrijpend aan en zie dan dat ze naar mijn telefoon kijkt. Ik frons en pak mijn telefoon van haar over. Mijn mond zakt ook wat open. Kut Castor. Een vermoeide kreun verlaat mijn lippen en ik wrijf met mijn hand in mijn gezicht. Ik weet soms nog steeds niet waarom ik vrienden ben met die gast en of er iets in zijn schedel zit qua inhoud. Ik krijg een zachte stomp tegen mijn borstkas en ik kijk Lana met grote, onschuldige ogen aan. ‘Eikel,’ lacht ze. ‘Je 'ebt 'et er daar maar over na...,’ ze gebaarts naar ons tweetjes, ‘maar tijdens? Dude.’ Ik kijk haar nog steeds onschuldig aan en speel wat met één van haar bh-bandjes, dat van haar schouder is afgezakt. ‘Tu es incroyable,’ grinnik ze. Ze buigt voorover en drukte een kus op mijn lippen. ‘Nou, iek denk dat we dit maar af moeten sluiten, voordat Castor straks binnen komt stormen en vraagt of 'ij mee mag doen.’ Ik kijk haar opnieuw onbegrijpend aan en frons als ze zich van mij af laat rollen. Ze schenkt mij een plagende glimlach. Uhm, hallo!? ‘Zullen we maar eens naar het feestje gaan?’ Ze trekt het broekje wat ze aan had uit en buigt voorover om een jurkje uit haar koffer te pakken. Mijn ogen schieten gelijk naar haar kont en ik blijf er onbeschaamd naar kijken.
          ‘Het is toch niet erg als we een beetje aan de late kant zijn?’ zeg ik zachtjes terwijl ik van het bed opsta en op haar af loop ik leg mijn handen op haar heupen en draai haar om. Ik duw haar zachtjes tegen de muur aan en druk mijn lippen gepassioneerd op die van haar.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CARRIAGE • LILY

    Ineens hoor ik gegniffel tegenover me en ik merk dat Lily lacht om mijn opmerking over de massage. Ik weet wel dat ze het leuk vindt. Het is duidelijk te merken, ze vindt het echt leuk. Dan stopt ze haar telefoon weg en ik volg haar voorbeeld meteen. Ik wil een leuke avond hebben met Lily en ik hoop dat zij me de kans geeft om het echt leuk te maken. Ik wil haar gewoon laten merken hoe het is om op een bezem te vliegen en op die manier heeft ze misschien nog een beetje meer respect voor mijn liefde voor Quidditch.
          'Misschien ben je gewoon niet goed genoeg meer,' zegt ze. Ik kijk haar aan en ik pruil wel even. Wel, dat is nou niet helemaal wat ik wilde horen. 'Of misschien moet ik de volgende keer harder juichen. Maar ik gok toch op dat eerste.'
          Ik lach dit keer even en schud mijn hoofd, waarna ik weer pruil. 'Dat laatste lijkt mij waarschijnlijker,' plaag ik haar net zo hard. We stappen de koets uit en ik neem haar mee richting het Quidditch veld, waar ik haar alle hoeken van wil laten zien. Niet op die manier, maar op de manier van op een bezem zitten. Je weet wel.
          'Heb ik je ego soms gekweld, Potter? Je hoeft mij niets te bewijzen, hoor.' Ik lach weer een keer en ik schud mijn hoofd.
          'Dat ik me niet hoef te bewijzen... betekent dat dat je toch vindt dat ik best wel goed ben?' Ik grijns weer en open de deur naar de hut waar alle bezemstelen staan. Goed afgeschermd van nieuwsgierige ogen en grijpgrage handen. Ik pak de bezemsteel vast en kijk naar Lily. 'Heb je zin om een rondje te vliegen?' vraag ik. Natuurlijk heeft iedere leerling van Hogwarts in het eerste jaar vliegles, maar behalve als iemand Quidditch gaat spelen, zal zich verder niets ontwikkelen, denk ik zo. 'Kom, het is helemaal niet zo eng. Het is goed verlicht en wat kan er nou gebeuren, er zijn geen Bludgers of zo,' lach ik geamuseerd. Ik neem haar mee naar buiten en geef haar de bezem aan. Ik ben benieuwd of ze het durft.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    Terwijl ik mijn spullen pak, app ik met Castor. Die blijkbaar heel erg geïnteresseerd is in de relatie tussen mij en Caleb. Ik schud lachend mijn hoofd. Wat een idioten zijn die twee toch. ‘Het is toch niet erg als we een beetje aan de late kant zijn?’ zegt Caleb vanachter mij en ik hoor hem van het bed af stappen. Heel zachtjes voel ik zijn handen op mijn heupen en ik verstijf. Langzaam draait hij mij om waardoor ik in zijn ogen kijk en dan duwt hij mij tegen de muur aan en drukt hij zijn lippen op de mijne. Dit is tot nu toe de beste kus die er geweest is tussen ons. Ik sla mijn armen om zijn nek en ga op mijn tenen staan. Ik doe niet eens meer de moeite om hard to get te spelen. Ik laat mijn jurkje en telefoon vallen en verstrengel mijn vingers met zijn haren. Terwijl ik hem zo zoen, laat ik mijn handen langzaam afdwalen naar beneden. Ik speel een beetje met de rand van zijn broek - die onderhand al behoorlijk strak staat - en open deze met kleine moeite. Ik duw zijn broek naar beneden en begin hem wat verder naar het bed te duwen, de zoen niet brekende. Het is lastig om bij zijn lippen te komen zonder helemaal op mijn tenen te staan en hem naar beneden te trekken, dus ik klim op het bed. Altijd handig, zo'n hoogteverschil. Voor een paar seconden laat ik hem los om adem te halen. We staan nu beide in ons ondergoed en ik merk dat ik toch een beetje nerveus word. Dit is zeker niet mijn eerste keer, maar de afgelopen twee keren was ik voornamelijk dronken. Ik bloos en kijk hem in zijn ogen aan voordat ik mijn lippen opnieuw op de zijne duw en mij compleet aan hem overgeef.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA & LUKE

    We lopen richting de kerkers waar het feest gehouden zal worden en Luke komt al snel naast me lopen. Zijn hand glijdt langs mijn arm. Hoewel ik dit normaal bij jongens niet prettig vind, weet ik het van hem te waarderen. Ik weet zeker dat hij er niets meer mee wil. Hij heeft zijn Benji en verder is hij honderd procent homo.
          'We hebben het goed gedaan. Dat weet je, hè? En als iemand je ook maar iets van shit geeft moet je het zeggen. Je verdient dat namelijk echt niet.' Ik glimlach naar hem en knuffel hem toch nog even. Hij weet me vrijwel altijd een beetje op te vrolijken en dat voelt goed. Hij weet hoe het is. Roza kan me er goed doorheen slepen, maar Luke is ook prefect en hij vindt het net zo kut als ik. Ze reageren er soms zo verschrikkelijk op dat ik me daadwerkelijk afvraag of die straffen wel goed zijn.
          'Dank je wel, Luke,' glimlach ik naar de jongen. MIjn telefoon trilt weer onophoudelijk en zuchtend pak ik deze uit de zak van het korte broekje dat ik draag. Het is weer Maia in de groepschat en ik voel dat mijn bloed weer koken. Fucking hell.
          'I'M BAACCCCCCCK!' roept Roza zodra we in de Common Room aankomen, maar ik kan alleen maar diep zuchten. Ik pak de fles drank uit Roza's handen en neem zelf enkele flinke slokken. Straks komt de klap van de alcohol wel, nu heb ik sowieso het idee dat ik dronken word nodig. Maia appt me ook weer direct en ik zak op een van de fauteuils neer, alleen. Ik kan wel janken om haar reactie. Ze vindt me kinderachtig en ze neemt de beslissing dan geen vrienden meer met me te zijn. Goed. Ik vind het prima. Ik heb haar niet nodig, ik kan het prima zonder. Zonder Maia, met alcohol. Zelfs Roza en ik appen ondertussen nog. Ze stelt voor om mij te zoenen en hoewel ik er eerst nogal vreemd naar kijk, accepteer ik de uitdaging. Ik weet gewoon evne niet wat ik moet. Ik neem nog een slok van de wijn waardoor ik merk dat er nog maar een klein bodempje in zit. Ik doe mijn telefoon weg en sta op uit de stoel. Roza is het middelpunt van de aandacht nu ze terug is uit de Verenigde Staten en ik glimlach als ik naar het meisje kijk. Ze is gewoon leuk en ik heb haar echt gemist.
          'Wie gaat er mee dansen?' vraag ik. Ik zet de lege fles drank weg en loop naar een tafel toe waar nog meer flessen op staan. Ik pak een willekeurige uit de verzameling en draai de dop meteen open. Ik schrik wel even van de smaak van de drank, het is nogal sterk maar op het moment is dat alleen maar beter. 'Kom, dansen,' zeg ik en ik pak Roza's hand vast, waarna ik haar met me meetrek.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”
    Semi 16+



    De spanning in Lana's dorm heeft een geheel nieuw level bereikt, ondanks de tussenkomst van een zekere stoorzender, ook wel bekend als Castor. Lana wikkelt haar armen om mijn nek en zoent me vurig terug. Dit is misschien wel niet onze eerste kus, maar bij verreweg de beste die we tot nu hebben gedeeld. Ze laat alles uit haar handen vallen en verstrengelt haar vingers in mijn haren. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en duw haar lichaam dichter tegen dat van mij aan. Haar handen dwalen langzaam af naar beneden, richting de rand van mijn broek. Deze zit op dit moment buitengewoon ongemakkelijk strak en een gefrustreerd geluidje verlaat mijn lippen wanneer Lana geen aanstalten lijkt te maken mij het wat gemakkelijker te maken. Gelukkig besluit ze mij niet al te lang te plagen en duwt ze 'm van mijn heupen af. Ik schop 'm ergens weg, door de kamer. Lana begint langzaam in de richting van het bed te lopen terwijl we nog steeds verwikkeld zijn in onze zoen. Helaas moet 'ie even onderbroken worden zodat Lana op haar bed kan klimmen, om ons lengteverschil te compenseren. Beiden hijgen we zachtjes, buitenadem van de kus van zonet. Beiden zeggen we geen woord en bewonderen we elkaar in stilte. Althans, ik bewonder Lana in stilte – van top tot teen is ze beeldschoon en ik voel me werkelijkwaar een lucky man. Ze lijkt nerveus te zijn en ik kijk haar geruststellend aan. Ik til haar op en leg haar voorzichtig neer op haar bed voordat ik boven haar kom hangen en me tussen haar benen in vlei.
          ‘Don't be nervous, okay?’ fluister ik zachtjes en druk mijn lippen op die van haar. 'You're perfect to me.’ Ik glimlach en laat mijn handen naar haar rug glijden en ontdoe haar van haar bh die ik vervolgens door de kamer slinger. Wat er verder mee zou gebeuren boeit me niet. De persoon die momenteel al mijn aandacht heeft, is Lana.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 12:16 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Luke & Nova • Outfit

    Nova trekt de fles drank uit mijn handen en neemt er een grote slok van. Hoewel mijn hoofd langzaam een beetje vaag begint te worden, ben ik nog steeds bezorgd om haar. Ergens wil ik haar knuffelen en in mijn armen houden, maar nee, dat is raar. Ik ben er bijna zeker van dat Nova dat niet zal waarderen, omdat ze niet voelt wat ik voor haar voel. Oké, dat klinkt dramatisch. Nee, ik ben niet verliefd op haar, maar ze heeft wel mijn aandacht. Ik weet dat ik veel te snel verliefd word en ik probeer het te vechten, maar ze is zo mooi... lief en leuk. Ik kijk toe en bijt mijn lip terwijl ik een beetje heen en weer dans op de muziek.
          'Wie gaat er mee dansen?' vraagt Nova. Ik wil antwoorden, maar ze loopt richting de tafel met drank. Ik grinnik zachtjes en werp een blik over mijn schouder naar Luke. Ik knipoog naar hem en mijn aandacht wordt weer terug naar Nova getrokken. Ze pakt mijn hand vast en trekt mij mee. 'Kom, dansen.'
          'Uh uh,' zeg ik, 'eerst drank.' Ik pak de fles firewhiskey uit haar handen en neem een grote slok. Tijdens dat ik drink, blijf ik Nova uitdagend aankijken, maar mijn uitdrukking verzacht na een tijdje. 'Hoe gaat het met je, love?' vraag ik zachtjes. 'Je ziet er zoals gewoonlijk prachtig uit. Ik geef haar de fles terug en pak haar hand vast om haar een pirouette te laten draaien. 'Kom op Lucky, kom met ons dansen,' roep ik over mijn schouder en ik grinnik. Het feest is nog maar net begonnen, maar ik weet dat het een goede avond gaat worden. Langzaam stroomt de Common Room vol en terwijl de alcohol inwerkt, begin ik steeds dichter tegen Nova aan te dansen. Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar wat dichter naar mij toe.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Quidditch Field • James
    Ik rol kort met mijn ogen als ik zie hoe de jongen tegenover me pruilt, maar ik moet toch lachen wanneer hij het falen van Gryffindor de afgelopen wedstrijd afschuift op mij, omdat ik niet hard genoeg zou juichen. "Of misschien moet je wat minder hard opscheppen en wat harder trainen," kaats ik terug, waarbij ik mijn wenkbrauwen in een uitdagend gebaar optrek. Ergens verrast me dit, want het lijkt wel alsof ik mijn afkeer voor hem achter heb gelaten in de koets, tezamen met alle negativiteit in de groepschat en ik realiseer me dat dit waarschijnlijk een van de eerste, nou ja, normale conversaties is die ik met hem voer. En voor zoveel het waard is, is hij op dit moment wel degene die een glimlach op mijn gezicht weet te toveren, zelfs al haat ik het om dit toe te moeten geven.
          Hij maakt het alweer een stuk makkelijker om mezelf te herinneren waarom ik hem ook alweer een over het paard getilde egoïst vind op het moment dat hij me vraagt of ik hem goedvind. Ik kantel mijn hoofd iets en pers mijn lippen wat opeen, alsof ik hier lang over na moet denken. "Nou ja, goed genoeg om op een bezem te blijven zitten, maar niet goed genoeg om de andere teams te verslaan? Een zesje?" Ik probeer mijn gezicht in een plooi te houden, maar sla mijn blik neer om te voorkomen dat ik iets verraad. Potter is goed in Quidditch, ja, maar hij is er nog beter in om erover op te scheppen en iets vertelt me dat hij er het allerbest in zou zijn om het me in te blijven wrijven als ik dat ooit zou toegeven. Dus houd ik zijn ego binnen de perken, terwijl ik wat sceptisch toekijk hoe hij zijn bezem naar buiten pakt, al blijkt het niet met het plan te zijn dat ik verwacht.
          Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen nu hij me op zijn bezem wil laten, maar als ik me er al zo over voel, dan wordt dit gevoel weggeduwd door de verontwaardiging die zijn volgende woorden teweeg brengen. Mijn handen klemmen zich rond de steel heen als hij zijn bezem daadwerkelijk aan mij toevertrouwd en ik snuif lichtjes. "Het is een bezem, Potter, geen rocket science." De vlieglessen van het eerste jaar zijn verre van mijn favoriete lesuren geweest, maar met klamme handen heb ik me er in ieder geval doorheen geslagen; blij dat ik niet meer capriolen hoefde uit te halen. James Potter hier lijkt het echter maar al te leuk te vinden om te doen alsof het hogere wiskunde is, terwijl letterlijk iedereen op Hogwarts erop kan vliegen.
          "Ik ben niet bang om op een bezem te vliegen," vertrouw ik hem dus met een lachje toe. "Ook niet op de heilige bezem van James Potter. Dat ik in mijn vrije tijd liever geen bludgers ontwijk, betekent niet dat je niet zou wensen dat ik in je team zat, als ik dat wel zou doen." In alle eerlijkheid weet ik zelf ook wel dat James God op zijn blootje knietjes mag danken dat ik vooral niet door ben gegaan met vliegende bezems, maar als hij verwacht dat ik hem schoorvoetend vraag om zijn kunsten eerst te tonen, dan had hij een grotere Quidditch-fan uit moeten nodigen. En ergens, misschien, wil ik hem wel laten zien dat ik ook heus wel spontane dingen kan doen. Dat ik geen saaie muts ben die binnen haar comfortzone blijft.
          Dus werp ik nog net geen 'kijk en leer' over mijn schouders, en grijp ik de bezem wat steviger vast, terwijl ik me probeer te herinneren hoe het überhaupt ook alweer ging. Wanneer ik veilig een meter boven de grond zweef, kan ik het niet laten om hem een zelfingenomen glimlachje te schenken. "Zie je we-" Zonder dat ik het zelf wil, of zonder dat ik zelf ook maar een spier beweeg, schiet de bezem in een hoog tempo omhoog en mijn 'wel' komt er eerder uit als een gil. Het onding maakt de meest onverwachte bewegingen waarvan ik niet wil dat het ze maakt en hoewel ik inmiddels hoog boven de grond ben, kan ik niet van het uitzicht genieten, noch kan ik de acties vinden om de bezem onder controle te vinden. Mijn tong lijkt verdwenen en hoewel ik James wil smeken om alsjeblieft te helpen, weigert mijn stem van dienst.
          Plots zet de bezem zich in op een snoekduik recht naar beneden en mijn adem stokt als de grond in een razend tempo dichterbij komt. Het volgende moment voel ik een klap, gevolgd door absolute duisternis.



    She's imperfect but she tries

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    16+ en zo
    Hij legt mij voorzichtig neer op het bed en ik trek hem wat dichter tegen mij aan. Mijn ademhaling versnelt langzaam. Ik bijt mijn lip zachtjes en kijk hem aan. ‘Don't be nervous, okay?’ fluistert hij zachtjes en hij drukt zijn lippen op de mijne. 'You're perfect to me.’ Al zijn aandacht is op mijn gefocust en een warm gevoel verspreid zich in mijn borst. Ik kus hem zachtjes en glimlach nerveus.
          'Je bent echt... geweldiger dan je jezelf credit voor geeft,' fluister ik zachtjes. Ik kus zijn nek zachtjes. 'Iek... weet niet of iek al kan zeggen dat iek van je hou,' mompel ik zachtjes, 'of wel... iek hou wel van je, maar... je weet wel. Iek ken je nog niet heel lang.' Ik strijk door zijn haren heen. 'Maar iek ben zeker voor je aan het vallen.' Ik glimlach en druk mijn lippen nogmaals op die van hem. ''eel 'ard.' Ik druk mijn lichaam tegen het zijne en de laatste kledingstukken gaan ook uit. Wat er daarna gebeurt is meer een soort blur. Ik weet wel dat het veel beter voelt dan mijn afgelopen twee keer, veel echter en om eerlijk te zijn, helpt het ook wel dat ik nu gewoon kan herinneren wat er gebeurt. Ik voel vlinders in mijn buik en ik blijf hem maar kussen, omdat ik niet genoeg kan krijgen van zijn lippen. Na een tijd liggen we naast elkaar op het bed, de dekens half over ons heen. Ik lig met mijn hoofd op zijn borst en mijn ogen gesloten. Mijn ademhaling is nog steeds snel, maar ik begin langzaam weer een beetje beter op adem te komen. Vermoeidheid spoelt over mij heen en ik merk dat ik in zijn armen een beetje in slaap dommel, terwijl ik hem nog steeds stevig vast hou. Een zwakke glimlach siert mijn lippen en met één hand heb ik de zijne vast en onze vingers verstrengeld.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA & LUKE

    'Uh uh, eerst drank,' zegt ze en ze pakt meteen de fles firewhiskey uit mijn hand. Ik grinnik zachtjes en bekijk haar als ze me uitdagend over de fles drank aanstaart. De ondeugende blik in haar ogen verdwijnt na enkele slokken en ik zie een zekere vorm van bezorgdheid terugkomen. 'Hoe gaat het met je, love? Je ziet er zoals gewoonlijk prachtig uit,' zegt ze en ik glimlach naar haar.
          'Het gaat goed, hoor,' zeg ik. Niet helemaal gemeend, maar ik wil niet dat ze zich zo'n zorgen om me maakt. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Het kost me zo nu en dan wat meer moeite dan nodig, maar dat maakt niet uit. Ik draai een rondje onder Roza's arm en ik grinnik geamuseerd. De wereld is altijd een beetje mooier als ik wat alcohol op heb. Het zorgt voor een soort blur over de werkelijkheid heen en daar houd ik wel van.
          'Kom op, Lucky, kom met ons dansen,' roept Roza al over haar schouder naar Luke en ik lach weer. Ik neem nog een slok alcohol en sla mijn armen dan om het meisje heen. Ik ben zo blij dat ik haar weer kan zien. Echt heel blij.
          'Ik heb je echt gemist,' zeg ik zachtjes als we tegen elkaar aan staan en wat op de muziek bewegen. Ik hoor de muziek al minder goed omdat de Common Room volstroomt met anderen die ook harder beginnen te praten en ze komen ook dansen. Ik zet de fles weer even aan mijn lippen en geef hem dan weer aan Roza, die er ook wel zin in lijkt te hebben. Dan laat ik het meisje los en draai ik zelf een rondje. Mijn rode haren dansen rond mijn hoofd en ik sluit mijn ogen. Ik word duizelig, maar trek me er niets van aan. Vanavond wil ik even nergens anders aan denken. Ik wil genieten en dansen en drinken.
          'Ik wil strip pong spelen!'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CARRIAGE • LILY

    Ze vindt me slechts een zesje wat betreft Quidditch en ik moet toegeven dat dat toch een kleine deuk in mijn ego slaat. Ik hoop dat ze zich groot houdt door deze leugen te verkondigen omdat ze niet toe wil geven dat ze me wel goed vindt, maar ik reken er niet op. Helaas. Ze lijkt ook niet te willen geloven dat het vliegen op een bezemsteel een delicate kunst is die behouden moet worden voor toekomstige generaties. Ze vindt het echter geen rocket science en dat valt me ook wel weer wat tegen. Soms kan het nog best wel moeilijk zijn, maar ik geef toe dat het vliegen zonder rondvliegende Bludgers en Quaffles toch wat minder lastig is.
          'Ik ben niet bang om op een bezem te vliegen. Ook niet op de heilige bezem van James Potter. Dat ik in mijn vrije tijd liever geen Bludgers ontwijk, betekent niet dat je niet zou wensen dat ik in je team zat, als ik dat wel zou doen,' vertrouwt ze me lachend toe en ik grijns waarna ik mijn handen in de lucht steek.
          'Verras me, Evans,' zeg ik haar en ik doe een stap naar achteren. Ik zou haar wel eens willen zien vliegen. Ik heb haar alleen in het eerste jaar op een bezem gezien en sindsdien, in de vijf volgende jaren, is de enige manier waarop ze in contact kwam met vliegende mensen toen ze naar een wedstrijd kwam kijken. Ze stapt op en zweeft al snel een kleine meter boven de grond. Ik moet toegeven dat het tot nu toe nog best soepel gaat — of ze is zo'n goede actrice dat het lijkt alsof alles precies verloopt zoals ze wil — en ik steek mijn duimen wel even naar haar op.
          'Goed hoor,' grijns ik.
          'Zie je we-' wijst ze me de les al maar ineens schiet de bezem vooruit en ik schrik er wel van. Ze gilt het al uit en ik kijk naar het meisje als de bezem haar hortend en stotend mee naar boven sleurt. Eerst vind ik het nog wel grappig, ze leek zo overtuigend en zelfverzekerd over haar vliegkunsten. Doet ze dit expres? Of weet ze echt niet meer hoe ze moet vliegen? Toch, wanneer de bezem zich omdraait en met een rotvaart naar beneden komt, verdwijnt de glimlach van mijn gezicht en voelt het toch wat serieuzer dan ik in eerste instantie heb gedacht.
          'Lily!' roep ik hard, maar ik weet vrijwel zeker dat ze me niet kan horen. Ze komt met een klap op de grond terecht en ik slaak een kreet. Wat was dit?! Is ze helemaal gek geworden?! 'LILY!' roep ik nogmaals terwijl ik naar haar toe ren en bij haar op de grond kniel. 'Lily. Evans, antwoord!' Ik geef haar onbeholpen enkele klapjes tegen haar wang aan, maar ze opent haar ogen nog niet. Fúck!
          Met trillende handen kijk ik naar de bezem, die in enkele kreukels naast het roodharige meisje ligt. Voor nu maakt zelfs dat me niet uit. Ik ben gehecht aan mijn bezem, maar ik zou mezelf nooit kunnen vergeven als Lily gewond raakt door mij en mijn ego. Ik vouw mijn armen om het meisje heen en til haar dan op. Ik moet naar de ziekenboeg en wel nu. Ik heb geen tijd om anderen in te lichten en ik ben plotsklaps ook vergeten welke spreuken ik kan gebruiken om mensen te laten weten dat Lily hier op de grond ligt. Wat zou ik nu graag hebben dat ze mij de les zou lezen dat ik meer tijd moet besteden aan school, maar ze zegt niets. 'Maak je geen zorgen, het komt goed...' mompel ik toch een klein beetje angstig en ik loop zo snel mogelijk in de richting van Hogwarts.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 11:29 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”
    Semi 16+



    ‘Je bent echt... geweldiger dan je jezelf credit voor geeft,’ fluistert ze tegen mijn lippen aan. Ze verplaatst de hare richting mijn nek en drukt zachte kusjes tegen mijn huid. Genietend zakken mijn ogen even dicht. ‘Iek... weet niet of iek al kan zeggen dat iek van je hou’ ik open mijn ogen weer en kijk haar aan, ‘of wel... iek hou wel van je, maar... je weet wel. Iek ken je nog niet heel lang.’ Ik lach zachtjes en knik begrijpend. ‘'Maar iek ben zeker voor je aan het vallen. 'eel 'ard.’ De laatste kledingstukken die we nog aanhebben, gaan al snel uit en de rest valt wel te raden. Gewoon, twee mensen die verliefd op elkaar zijn en de liefde bedrijven. Het voelde... geweldig. Geweldig om Lana's lichaam zo dicht tegen het mijne aan te voelen, ik zou hier geen genoeg van kunnen krijgen, van haar lippen, haar aanrakingen – van haar.
    Na afloop vallen we uitgeput en buiten adem op Lana's bed neer. Lana nestelt zich dicht tegen mij aan en ik sla mijn armen beschermend om haar heen. Ik kijk even naar beneden en zie dat haar ogen gesloten zijn – zou ze slapen? Ik druk een kus op haar wang en zucht zachtjes.
          ‘Ik ben anders al voor je gevallen,’ mompel ik zachtjes. Ik weet niet of ze het hoort, maar dat maakt niet uit, het voelt fijn dat ik dat heb kunnen zeggen; dat ik het heb dúrven zeggen. Dit is misschien de eerste keer dat ik die woorden ooit tegen iemand heb gezegd. Misschien heb ik ze ooit wel eens tegen Scarlett gezegd – maar dat voelt anders. Bij Scarlett is het bijna vanzelfsprekend – ze is mijn beste vriendin en die zal ze ook altijd blijven. Maar Lana is het eerste meisje naast Scarlett dat meer voor me betekent dan enkel seks. Ik weet niet of ik al van 'houden van' kan spreken – maar het komt er toch al redelijk dichtbij in de buurt.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Quinn Henrietta Dandelion


    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser Ravenclaw • Common Room • Alone •



    Met mijn benen gekruist, zit ik op de bank te lezen. Loom lees ik de laatste regels van de bladzijde en sla ik het boek met een klap dicht om me uit te rekken. Gapend laat ik me languit op de bank vallen, met het boek voor mijn borst geklemd. Vaag ben ik me ervan bewust dat er een feestje aan de gang is bij Slytherin, maar mijn interesse was daar absoluut niet door gewekt toen ik ervan hoorde. Dus nu zit ik hier, te genieten van de rust om me heen.
    De haard brandt en verspreidt een heerlijke warmte door de ruimte. Door het gezellige geknetter van het hout en het vuur dat mijn wangen verhit, voel ik mijn ogen langzaam dicht vallen. En ik heb geen zin om dit heerlijke plekje te verruilen voor mijn koude bed. Ik draai mijn gezicht in de richting van de haard en laat de slaap over me heen komen. Binnen een aantal seconden voel ik dat ik in dromenland word geleurd.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 16:33 ]


    I have seen my own sun darkened