• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mary Elizabeth MacDonald
    ‘Do something instead of killing time – 'cause time is killing you.’



    Wel, dan doe ik zonder meer met je mee. Lana verdient dat niet en Caleb heeft al een keer een fout gemaakt. Iets met een ezel en een steen, weet je wel,’ bromt Nova en ik lach zachtjes.
          ‘Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen,’ vul ik haar aan. ‘Maar misschien is Caleb dommer dan dat.’
          ‘Als hij met zijn handen van Scarlett af blijft en Lana niet kwetst, geef ik hem een tweede kans.’ We beginnen weer richting Hogsmeade te wandelen en zetten er meer de pas in gezien 1.) Marlene op ons wacht 2.) het behoorlijk koud is 3.) mijn kont nog nat is van gesmolten sneeuw en het voelt alsof 'ie eraf vriest. Ik ril toch wel kort en mijn lichaam verlangt naar een lekker glas boterbier of warme chocolademelk of iets anders waarmee ik mijzelf een beetje kan ontdooien. Ugh, wat had ik een behoefte aan een grote mok hete chocolademelk met een nog grotere dot slagroom. ‘Waarom is het zo koud.’ Ik haal mijn schouders op en zie dat Nova achter zich kijkt. Ik kijk ook achterom, maar zie niets bijzonders. ‘Wel, dat hebben we goed gedaan, niet? Ik zie ze niet meer en Lily komt niet onze kant op...’ Nova steekt haar hand op en ik tik mijn vlakke hand tegen die van haar aan.
          ‘Ik weet zeker dat Lily ons afmaakt als we haar weer zien. Ze is te koppig om te accepteren dat zij en James meant to be zijn,’ verzucht ik en zie Marlene voor the Three Broomsticks staan. Ik frons. ‘Marlene!’ roep ik en ren op haar af, Nova met mij meetrekkend. ‘Idioot, waarom sta je nu zonder jas buiten? Ga naar binnen, hup!’ Ik duw de deur open van het café en geef Marlene een zetje richting de ingang.



    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Seeker • Hogsmeade • Marly & Nova

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 22:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • ON HER WAY TO HOGSMEADE • MARY

    ‘Ik weet zeker dat Lily ons afmaakt als we haar weer zien. Ze is te koppig om te accepteren dat zij en James meant to be zijn,' zegt Mary op een wat dramatische toon en ik grijns breed.
          'Wel, daar hebben wij misschien wat verandering in gebracht. Ik kan denk ik wel vredig sterven zodra ze eindelijk samen zijn, of niet?' Ik grinnik weer een keer. Zonder verder nog wat te zeggen, sleurt Mary me mee in de richting van The Three Broomsticks en ik ben nu degene die bijna in de sneeuw dondert.
          'Marlene! Idioot, waarom sta je nu zonder jas buiten? Ga naar binnen, hup!'
          Lachend schud ik mijn hoofd. Marlene ziet er nogal verkleumd uit. Heeft ze zo lang op ons staan wachten, lekker zonder jas? Ik bevries al met een dikke jas, een sjaal, handschoenen en een legging onder mijn broek. Ik weet het, roodharigen hebben geen ziel, maar we hebben ook geen thermostaat. 'Kom,' zeg ik en ik neem het voortouw door beide dames meteen naar binnen te trekken en mezelf te laten omhelzen door de warmte in het café. Meteen voel ik dat mijn lichaam ontdooit en minder een ijspegel blijft. Terwijl mijn ogen de ruimte rond gaan, valt mijn blik op Caleb en Lana, die samen aan een tafeltje zitten. Ik knik een keertje als ik zie dat Caleb oprecht geboeid lijkt door haar en ik wend mijn blik weer af, waarna ik naar de bar loop en meteen een butterbeer bestel. 'Willen jullie ook wat?' vraag ik de twee anderen hier, waarvan eentje wel een beetje vuur zou kunnen gebruiken: Marly ziet er ijskoud uit. 'Sukkel,' zeg ik hoofdschuddend, 'waarom ga je dan ook zonder jas buiten staan.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – TTB – Nova / Mary – Year 6

    Ze was in gedachten verzonken geraakt, merkte nauwelijks dat ze flink aan het verkoelen was, toen een maar al te bekende stem haar terug naar de realiteit haalde. “Marlene! Idioot, waarom sta je nu zonder jas buiten? Ga naar binnen, hup!” Mary’s stem. Marlene keek haar aan en wilde er nog iets op terugzeggen toen Mary de deur opende en haar een zetje richting de ingang gaf.
          ”Kom,” zei Nova niet veel later, het voortouw nemend edoor beide dames meteen naar binnen te trekken. Marlene antwoordde met een korte glimlach. Ze had niet echt de behoefte om te praten. Nu merkte ze pas hoe koud ze het wel niet had gehad. Zelfs in deze ruimte rilde ze van top tot teen. Nova’s ogen scande ruimte en haar blik viel op Caleb en Lana, die samen aan een tafeltje zaten. De plek waar Marlene dus niet zolang geleden van was weggelopen.
          Niet veel later wendde Nova haar blik weer af en liep ze direct door naar de bar. Natuurlijk. Nova bestelde een butterbeer en keek toen de twee andere meisjes aan. “Willen jullie ook wat?” vroeg ze de twee anderen. Marlene antwoordde niet echt, ze was te druk bezig met haar rillingen te onderdrukken. “Sukkel,” zei Nova toen hoofdschuddend, “waarom ga je dan ook zonder jas buiten staan?” Marlene keek haar aan.
          ”Ik eh.. Ik moest even alleen zijn en.. En jullie kwamen er toch aan, dus.. En.. Mag ik een firewhiskey?” vroeg Marlene toen. Een rode blos ontstond er op haar wangen. Ze ging naar buiten omdat ze Lana en Caleb niet samen kon zien, hoe ze allebei zo lief en klef tegen elkaar waren. “Ik wilde de lovebirds gewoon even laten,” mompelde Marlene, waarna ze met haar handen over haar mouwen wreef.
          Ze keek de andere twee meiden aan. “Dus, waar hebben jullie het over gehad tijdens de reis hier naartoe? Het lijkt me niet waarschijnlijk dat jullie in stilte naast elkaar gelopen hebben. Jullie kennende weetje,” probeerde Marlene het gesprek naar een ander onderwerp te krijgen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 23:47 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Hoezo? Ik houd je echt niet tegen als je dat wilt,’ zegt ze. Ik twijfel even, maar druk die twijfels al snel de kop in, want op dat moment komen Nova, Marlene en Mary binnen. Ik bijt mijn lip en plof weer terug op mijn stoel in de hoek. Ik trek mijn knieën op en speel een beetje afwezig met de kaars die voor mij op de tafel staat. Ik haal zo wel een butterbeer, maar ik heb er nu vrij weinig zin in om ondervraagd te worden over mijn "date" met Caleb. Het is al ongemakklijk genoeg door het hele gebeuren met Marlene. ‘Lana?’ Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk een beetje wazig op. ‘Ik eh– ik had morgen afgesproken met Scarlett... Om bij te kletsen, niets bijzonders... Wil je misschien meekomen?’ Het duurt even voordat ik besef wat hij mij vraagt.
          'Scarlett?' vraag ik en ik frons zachtjes. 'Waarom vraag je mij mee? Willen jullie niet gewoon samen uhm... chillen?' Ik kantel mijn hoofd een beetje. 'Je 'oeft je niet te bewijzen op het gebied van vertrouwen.' Ik glimlach zwakjes. 'Het ies lief dat je 'et vraagt en erover nagedacht 'ebt, maar iek kan sowieso niet. Jonathan wilde graag Frans leren, dus hij heeft mij gevraagd of iek 'em kan helpen.' Ik haal mijn schouders op. 'Iek weet niet 'oe laat jullie van plan waren om samen te gaan zitten, maar iek weet niet of iek dan kan. 'oewel,' mompel ik en ik denk er even over na. 'We kunnen er misschien een dubbeldate van maken?' stel ik voor. 'Tenminste... iek weet niet hoe raar dat is voor jullie. Of we gaan gewoon met zijn vieren iets doen, gewoon studeren en dan negeren we dat het een date ies.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || I didn't know this boy had game like this || Severus

    Ik wist wel waarmee ik bezig was en Severus leek er erg van te genieten. Ik was amper begonnen om hij begon al te kreunen en ik voelde zijn vingers al door mijn haren gaan. Nu was ik wel blij dat hij niet aan mijn haren trok, of mijn hoofd verder omlaag duwde. Ik hield toch wel graag de controle, zeker als het op mijn ademhaling aan kwam. Ik ging verder waarmee ik bezig was, inspelend op wat hij duidelijk meer en minder lekker vond, tot hij mijn hoofd optilde, en me weer naar boven haalde. Ik veegde wat oncharmant het kwijl van mijn kin en liet me rustig door hem omdraaien. Ik was net op tijd want al snel drukte hij zijn lippen weer op die van mij, harder en wilder dan eerst. Ik ging er gewillig in mee en kreunde tegen zijn lippen toen hij toch eindelijk in me kwam. Het was allemaal heel anders dan de laatste keer. We waren nu allebei sober en namen meer de tijd voor elkaar, maar de passie en de kwaliteit waren zeker niet afgenomen, en ik kon wel stellen dat de kwaliteit, nu we beiden nadachten bij wat we deden, een stuk hoger lag. Ik liet mijn handen over zijn rug glijden, waar mijn nagels licht over krasten, terwijl ik mijn heupen met tegen die van hem in liet bewegen, zodat hij nog net iets dieper kon komen. Intussen was het zoenen alleen niet echt zoenen meer te noemen. We waren meer elkaar's kreunen aan het dempen met de ander's mond, dan echt nog te zoenen en ik wilde nu ook echt niet meer mijn tong in zijn mond hebben, voor het geval hij plots dichtbeet. Ik liet mijn handen langzaam afdalen naar zijn heupen en zijn kont, om daar toch nog eens goed in te kunnen knijpen. Hij had nu eenmaal een lekker kontje, daar kon ik niets aan doen. Toch gingen mijn handen al snel weer terug naar zijn rug. Ik zette met een hand nu toch echt mijn nagels in zijn rug voor grip, terwijl ik de ander bij mezelf naar beneden bracht, om wat mee te helpen, want ondanks dat dit echt geweldig voelde, was Severus duidelijk een stuk verder dan ik. Hij had een goed tempo en fijne beweging, maar precies de juiste plek wist hij niet te raken, waardoor ik mezelf maar een beetje hielp. Niet van elke boytoy kon je verwachten dat hij de juiste plek kon vinden, zeker niet omdat ik wist dat het zijn tweede keer was. Het zou me al verbazen als hij wist wat een G-spot was, het Wizard-onderwijs kennende. Voor nu genoot ik gewoon heel erg van de seks en gaf hem toch wel een beetje de leiding over wat er gebeurde, voor deze ene keer.


    Bowties were never Cooler

    Mary Elizabeth MacDonald
    ‘Do something instead of killing time – 'cause time is killing you.’



    Willen jullie ook wat?’ vraagt Nova aan ons. Inmiddels staan we aan de bar. Ze noemt Marlene een sukkel omdat ze geen jas aan had gedaan. Inderdaad sukkelig.
          ‘Ik eh.. Ik moest even alleen zijn en.. En jullie kwamen er toch aan, dus.. En.. Mag ik een firewhiskey?’ Ik kijk Marlene verbaasd aan – op ons wachten? Zonder jas aan??
          ‘Doe mij maar een warme chocolademelk met extra veel slagroom,’ zeg ik tegen de barman en mijn ogen beginnen gelijk te twinkelen bij het vooruitzicht dat ik zo die lang verlangde warme chocolademelk zou krijgen. ‘Ik wilde de lovebirds gewoon even laten,’ mompelt Marlene. Oohh, dat klinkt veel logischer. Ik knik begrijpend en wrijf bemoedigend over haar rug. ‘Dus, waar hebben jullie het over gehad tijdens de reis hier naartoe? Het lijkt me niet waarschijnlijk dat jullie in stilte naast elkaar gelopen hebben. Jullie kennende weetje.’ Ik lach zachtjes en haal mijn schouders op.
          ‘Zoals je kunt zien ontbreekt onze favoriete roodharige,’ zeg ik en besef me dan pas dat we twee roodharige vriendinnen hebben. Mijn wangen worden rood en ik kijk Nova schuldbewust aan. ‘Ik bedoel, de andere roodharige.’ Ik schraap mijn keel en autmatisch verschijnt er een speelse grijns op mijn gezicht. ‘We kwamen James tegen onderweg, dus hebben ik en Nova heel subtiel Lily met hem alleen gelaten.’ Ik kijk Marlene zelfgenoegzaam aan. Heel subtiel hadden we het niet gedaan, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Mijn blik gleed over de ruimte en ik zag Caleb en Lana in een soort booth zitten. ‘Laten we bij hen gaan zitten?’ stel ik voor.



    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Seeker • The Three Broomsticks • Marly & Nova

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 18:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Scarlett?' vraagt ze en fronst. ‘Waarom vraag je mij mee? Willen jullie niet gewoon samen uhm... chillen?’ Ik haal mijn schouders op en schud vervolgens langzaam mijn hoofd. ‘Je 'oeft je niet te bewijzen op het gebied van vertrouwen. Het ies lief dat je 'et vraagt en erover nagedacht 'ebt, maar iek kan sowieso niet. Jonathan wilde graag Frans leren, dus hij heeft mij gevraagd of iek 'em kan helpen.’ Ho, ho, ho. Arrête. Jonathan? Mijn gezicht betrekt een beetje. ‘Iek weet niet 'oe laat jullie van plan waren om samen te gaan zitten, maar iek weet niet of iek dan kan. 'oewel.’ Ik kijk haar afwachtend aan, stiekem hopend dat ze zich heeft bedacht en toch niet met Jonathan wilt afspreken. ‘We kunnen er misschien een dubbeldate van maken?’ Ik knik langzaam. ‘Tenminste... iek weet niet hoe raar dat is voor jullie. Of we gaan gewoon met zijn vieren iets doen, gewoon studeren en dan negeren we dat het een date ies.’
          ‘Hoelaat heb je afgesproken met Jonathan en hoe lang denk je bezig te zijn?’ vraag ik nonchalant en speel wat met de rits van mijn jas. ‘en hoezo zou een dubbeldate raar zijn? Ik vind het prima hoor.’ Ik glimlach en druk snel een kusje op haar neus. Ik voel dat er een stel ogen op ons gericht zijn en kijk op. Aan de bar zie ik Marly, Nova en Mary staan. ‘Je vriendinnen zijn er... wil je dat ik ga? Vrouwen onder elkaar, quality time enzo?’ Ik kijk Lana vragend aan en glimlach zwakjes.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Three Broomsticks • Princess Lana & Marlene


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Hoelaat heb je afgesproken met Jonathan en hoe lang denk je bezig te zijn?’ vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. Om eerlijk gezien heb ik het daar nog niet eens over gehad. ‘En hoezo zou een dubbeldate raar zijn? Ik vind het prima hoor.’ Hij drukt een kusje op mijn neus en ik bloos zwakjes. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers. ‘Je vriendinnen zijn er... wil je dat ik ga? Vrouwen onder elkaar, quality time enzo?' Ik haal mijn schouders op.
          'Ehm... iek 'eb nog niet echt gevraagd aan hem wat tijd wij af gaan spreken,' zeg ik, 'maar iek denk niet dat 'et heel lang gaan duren. Iek dacht gewoon, misschien zijn diengen nu een beetje lastig met jou en Scarlett. Iek wil je niet forceren in dingen die je niet wil.' Ik bijt mijn lip en volg dan zijn blik naar mijn vriendinnen. Opnieuw haal ik mijn schouders op. 'Iek 'eb nu niet zoveel zin om ondervraagd te worden over mijn nieuwe vriendje eigenlijk,' geef ik toe. Ik kijk naar hem op en glimlach zwakjes. 'Al helemaal niet om het in Marlene's gezicht te duwen.' De barman komt weer naar ons toegelopen, deze keer een andere, ik vraag mij af of diegene die Caleb heeft afgesnauwd nog durft te komen. Ik besluit brutaal te zijn en vraag hem naar een firewhiskey. Ik kijk Caleb vervolgens aan. 'Jij ook?' vraag ik. Ik merk dat mijn impulsiviteit langzaam naar voren komt. De muur van ratio die ik altijd voor mijn impulsie heb, begint nu langzaam af te brokkelen.
          'Iek vraag mij af waar ze het over hebben,' zeg ik en ik kijk naar het drietal. 'Denk je dat het van die meiden zijn die over andere roddelen zodra diegene weg is?' vraag ik met een frons op mijn voorhoofd. 'Jij kent ze zo ongeveer beter dan iek.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Ehm... iek 'eb nog niet echt gevraagd aan hem wat tijd wij af gaan spreken,' zegt ze, 'maar iek denk niet dat 'et heel lang gaan duren. Iek dacht gewoon, misschien zijn diengen nu een beetje lastig met jou en Scarlett. Iek wil je niet forceren in dingen die je niet wil.' Ik knik en kijk naar onze handen. ‘Iek 'eb nu niet zoveel zin om ondervraagd te worden over mijn nieuwe vriendje eigenlijk. Al helemaal niet om het in Marlene's gezicht te duwen.’ Ik knik begrijpend.
          ‘Nee snap ik, dus ik denk dat ik gewoon blijf?’ Een barman komt naar ons toegelopen. Een andere dan die ik had zitten afsnauwen. Die durfde vast niet meer in onze buurt te komen.
          ‘Jij ook?’ vraagt Lana na een firewhiskey besteld te hebben.
          ‘Ja graag.’ Ik glimlach na haar.
          ‘Iek vraag mij af waar ze het over hebben.’ Ik volg haar blik en laat mijn blik rusten op het drietal meiden dat aan de bar staat te kletsen. ‘Denk je dat het van die meiden zijn die over andere roddelen zodra diegene weg is? Jij kent ze zo ongeveer beter dan iek.’ Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
          ‘Zo goed ken ik ze echt niet hoor, ze hebben het niet zo op mij,’ biecht ik op. ‘En anders hebben ze het niet echt op mijn vrienden. Celeb is niet een heel toegankelijke jongen, of wel soms?’ Ik grinnik. ‘Maar voor zover ik ze wel ken kan ik je vertellen dat het wel roddeltantes zijn, maar niet zozeer op de nare, gemene manier. Ze praten graag over iemands relatiestatus en kicken op leuke nieuwtjes. Maar volgens mi jzijn het allemaal stuk voor stuk aardige meiden.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Three Broomsticks • Princess Lana & Marlene

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 19:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Nee snap ik, dus ik denk dat ik gewoon blijf?’ Ik knik enthousiast en kijk hem met een brede glimlach aan. ‘Zo goed ken ik ze echt niet hoor, ze hebben het niet zo op mij,’ geeft hij toe. ‘En anders hebben ze het niet echt op mijn vrienden. Celeb is niet een heel toegankelijke jongen, of wel soms?’ Hij lacht, maar mijn blik betrekt was. Celeb is een vreselijke jongen. ‘Maar voor zover ik ze wel ken kan ik je vertellen dat het wel roddeltantes zijn, maar niet zozeer op de nare, gemene manier. Ze praten graag over iemands relatiestatus en kicken op leuke nieuwtjes. Maar volgens mij zijn het allemaal stuk voor stuk aardige meiden.’
          'Celebran ies...,' ik pauzeer en kijk uit het raam, 'laten we 'et erop houden dat iek 'em slecht uit kan staan.' Ik kijk hem schaapachtig aan en verplaats wat op mijn plek. 'Iek 'oop dat ze niet zulke meiden zijn. Iek geloof ook niet dat ze dat zijn, maar...' Ik haal mijn schouders op en leun mijn hoofd op zijn schouder. 'Nah, laat maar. Iek ben gewoon onzin aan het praten.' Op dat moment wordt onze firewhiskey geserveerd. Ik pak mijne op en hef deze om te proosten. Vervolgens drink ik hem in één keer op. Vervolgens kom ik overeind en trek ik hem met mij mee. 'Laten we naar buiten gaan,' zeg ik impulsief. 'Iek 'eb 'et 'eet en iek...,' ik twijfel even en bloos. ''et zou gewoon onbeschoft zijn als iek je hier nu midden in dit café ga lopen zoenen...' Ik grinnik en druk zachtjes een kusje op zijn lippen. Mijn eigen lippen branden van de sterke drank en de wereld heeft een lichte blur gekregen. 'Denk je ook niet?' Daarnaast heb ik niet zoveel zin om constant bekeken te worden door Nova, Marlene en Mary. Begrijp me niet verkeerd, ze zijn geweldig, maar een beetje privacy is fijn en daarnaast heb ik er behoefte aan om afgeleid te worden. Het liefst door iets wat te maken heeft met Caleb en heel misschien een heftige make-out sessie.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Celebran ies... laten we 'et erop houden dat iek 'em slecht uit kan staan.’ Ik lach zachtjes en knik.
          ‘Snap ik, maar als je hem beter leert kennen valt hij wel mee... we zijn beste vrienden.’ Ik kijk Lana aan.
          ‘Iek 'oop dat ze niet zulke meiden zijn. Iek geloof ook niet dat ze dat zijn, maar...’ Ik kijk vragend op haar neer, naat ze haar hoofd op mijn schouder had gelegd. ‘Nah, laat maar. Iek ben gewoon onzin aan het praten.’ De barman komt ons onze firewhiskeys brengen. Lana gooit 'm, net zoals ze met haar butterbeer had gedaan, in één keer achterover. ‘Laten we naar buiten gaan,’ stelt ze opeens out of the blue voor. Ze staat op en trekt mij met haar mee. Ik heb nog net de tijd om mijn firewhiskey ook achterover te slaan. ‘Iek 'eb 'et 'eet en iek...’ Ze bloost. ‘'et zou gewoon onbeschoft zijn als iek je hier nu midden in dit café ga lopen zoenen...’ Ik grijns en ze drukt zachtjes een kusje op mijn lippen. Haar lippen smaken naar firewhiskey. ‘Denk je ook niet?’ Ik kijk even naar Nova, Marly en Mary – maar die lijken te veel bezig te zijn met waar ze ook mee bezig zijn.
          ‘Sure, laten we gaan,’ zeg ik en loop het café uit met Lana. Gelijk worden we verwelkomd door een ijzige noord-oosten wind. Ik heb gelukkig een dikke trui aan, dus voelt het niet helemaal alsof ik zojuist een vriezer in ben gewandeld. Ik weet echter niet hoe het met Lana zit. ‘Heb je het koud? Ik kan ook je jas halen?’ vraag ik en sla mijn armen losjes om haar middel terwijl ik op haar neerkijk.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade • Princess Lana

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 20:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Snap ik, maar als je hem beter leert kennen valt hij wel mee... we zijn beste vrienden.’ Ik besluit er niet op te reageren, want hij weet dat ik het er niet mee eens ben. Daarnaast, ik ben ook vrienden met Marlene en ik geloof niet dat Caleb haar zo aardig vind. Hoewel, dat toch wel op een ander niveau ligt dan Celeb. ‘Sure, laten we gaan,’ zegt hij. Ik loop achter hem aan, zonder mijn jas te pakken, omdat ik daar totaal niet mee bezig ben. We stappen naar buiten en ik trek hem mee in een klein steegje naast The Three Broomsticks. ‘Heb je het koud? Ik kan ook je jas halen?’ vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
          'Valt mee,' zeg ik. 'Als jij er bent, ben iek warm genoeg,' grinnik ik. Ik ga wat dichter tegen hem aan staan en kijk naar hem op. Ik plaats één hand op zijn wang. Ik ga op mijn tenen staan en sla mijn armen om zijn nek heen zodat ik hem wat naar beneden kan trekken. Ik druk mijn lippen lippen zachtjes op de zijne, maar verdiep de kus niet. Ik trek mij terug en kijk hem in zijn ogen aan. Ik glimlach.
          'Je bent 'eel leuk,' grinnik ik en ik trek hem dichterbij. Ik druk mijn lippen op de zijne en hoop dat ik niet te erg naar alcohol ruik. Ik trek hem dichter tegen mij aan en verstrengel mijn vingers in zijn haren. Ik open mijn mond en probeer de kou te negeren die langzaam mijn lichaam binnen sijpelt. De warme gloeit echter ook in mij op door Caleb's aanrakingen gecombineerd met de alcohol.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Lana trekt me een steegje in, vlak naast The Three Broomsticks. Het klinkt echt alsof er nu iets raars gaat gebeuren of zo, net zoals in een slechte film. Straks vermoord ze me, of iets anders geks. Femme Fatale.
          ‘Valt mee,' zegt ze. ‘Als jij er bent, ben iek warm genoeg.’ Een grinnik verlaat mijn lippen en ik grijns naar haar. Ze komt dichter tegen mij aanstaan en legt haar hand op mijn wang. Ze trekt me wat naar beneden en drukt haar lippen zachtjes op die van mij. Ik glimlach en wil haar net terugzoenen, als ze zich alweer terugtrekt. Ik maak een protesterend geluidje.
          ‘Je bent 'eel leuk,’ zegt ze en grinnikt. Ik lach met haar mee en ze trekt me nog wat dichter zich aan.
          ‘Merci beaucoup,’ formuleer ik onhandig en glimlach schaapachtig. ‘Anders jij wel, heel erg.’ Opnieuw drukt ze haar lippen op de mijne, dit keer op een andere manier. Ruwer? Ik zoen haar terug. French kissing met een pro, check. Ik grijns tegen haar lippen aan en til haar op, gezien ik van het bukken kramp in mijn nek krijg, en volgens mij krijgt zij stijve benen van het hele tijd op haar tenen staan. Ik duw haar zachtjes tegen een muurtje van de steeg aan en zoen haar wat vuriger en gepassioneerder. Mijn handen verplaats ik naar haar kont, zodat ik haar wat beter kan dragen. Dat het buiten rond het vriestpunt is, valt niet echt te merken. Ik heb het namelijk behoorlijk warm, maar hey, dat komt hoogstwaarschijnlijk niet omdat God opeens de verwarming een aantal graden hoger heeft gezet.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Train Station • James
    "Dat is... geweldig," mompel ik, om maar in zijn terminologie te blijven. Ik moet het hem nageven: de manier waarop hij met zijn wenkbrauwen wiebelt, de manier waarop hij me belooft dat het hoe dan ook 'geweldig' zou worden... ergens werkt het aanstekelijk. In tweestrijd bijt ik op mijn onderlip en tijdens de rit in de koets ben ik bewust van elke kleinste beweging die ik maak, terwijl mijn hersenen overuren maken. Ergens zegt een stemmetje in mij dat ik naar mijn vriendinnen moet luisteren en het gewoon een oprechte kans moet geven. Mijn verstand zegt echter dat James Potter niets goeds kan betekenen en dat ik enkel en alleen zal eindigen met een gebroken hart als ik hem toelaat. Voor hem is dit allemaal een spelletje; zodra ik toegeef, zal zijn interesse in mij spoorloos verdwenen zijn. Dat is mijn vermoeden, althans.
          Ik blik opzij wanneer hij antwoord geeft op mijn vraag. Ik ben op tijd om te zien hoe hij het zich gemakkelijk maakt en ergens voel ik een steek van jaloezie. Hij lijkt zo op zijn gemak, terwijl ik op ben van nervositeit, omdat... ja, om wat eigenlijk? Hoe Potter over me denkt? Het feit dat ik daar om zou geven is net zo ridicuul als eng. Ik heb nauwelijks door dat hij een wedervraag heeft gesteld en staar hem slechts in gedachten verzonken aan. Pas wanneer ik mijn mobiel op mijn schoot voel trillen — ongetwijfeld mijn vriendinnen — lijk ik weer op aarde terug te keren.
          "Ik... nee," mompel ik, mijn blik snel afwendend. Get a grip. Ik stop mijn mobiel weg, zak wat onderuit en draai mijn bovenlichaam iets naar Potter toe. Ik moet mijn hoofd niet op hol laten slaan door hem; moet mezelf blijven. En misschien, heel misschien, is het ook wel fijn om mijn vijandigheid om zijn kinderachtige gedrag van vroeger even te kunnen laten varen. "Quidditch begint binnenkort weer, niet?" floep ik geheel willekeurig uit. Quidditch lijkt een veilig gespreksonderwerp, omdat ik weet dat dit zijn passie is. Met een beetje geluk heeft hij er net zoveel praatjes over als over elk ander onderwerp en misschien is het ijs dan enigszins gebroken, voordat het het einde van de dag is en ik mijn hart weer kan laten bevriezen, als hij het al niet te ver ontdooid heeft tegen die tijd.



    She's imperfect but she tries

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Merci beaucoup,’ zegt hij, hoewel zijn Frans totaal niet Frans klinkt, klinkt het wel schattig. Ik grinnik. ‘Anders jij wel, heel erg.’ Hij zoent mij terug met behoorlijk wat enthousiasme. Een verrast gilletje verlaat mijn mond als ik plotseling van de grond afgetild word. Blijkbaar heeft Caleb besloten dat ik te klein ben om de hele tijd naar toe te buigen. Waarschijnlijk bezorgt het hem kramp, dus ik neem het hem niet kwalijk. Ik sla mijn benen wat steviger om zijn middel en voel zachtjes de muur tegen mijn rug aandrukken. Ik trek hem dichter tegen mij aan terwijl de kus vuriger wordt. Mijn wangen zijn rood van de hitte en mijn neus is rood van de kou. Ik laat mijn vingers door zijn bruine haren glijden en open mijn mond een beetje. Ik bijt zachtjes zijn onderlip en verdiep de kus. French kissing like a pro. Na een tijdje trek ik mij terug om op adem te komen. Ik leun mijn voorhoofd tegen de zijne en heb nog steeds mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middel. Ik lach zachtjes en druk mijn lippen zachtjes tegen zijn kaak aan.
          'Tu es formidable,' lach ik buiten adem. Ik druk mijn lippen nogmaals op de zijne voor een aantal seconden. 'Iek meen 'et. Iek snap niet 'oe 'et mogelijk ies dat jij zo knap bent.' Ik lach en veeg mijn haren uit mijn gezicht. Ik bijt mijn lip en kijk hem aan. Yap, hij is... ehm... hot as fuck? Ik laat mijn koude vingers langs zijn wang glijden en druk opnieuw een kusje op zijn wang en vervolgens zachtjes in zijn nek. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee wil bereiken. Oké, misschien wel. Ik wil aandacht. Zijn aandacht. Ik wil dat iemand me speciaal laat voelen en dat doet hij en ik wil ook... andere dingen. Ik bloos bij de gedachten.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.