• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    I think it's safe to say that it's getting pretty hot in here. Kan iemand een raampje open zetten? Helaas zijn we nog wel menselijk en bestaat er zoiets als ademhalen, stikken en doodgaan.
    Allebei hijgen we lichtjes. Niet omdat Frans zoenen nu zo inspannend is, maar vanwege de spanning en adrenaline die het te weeg brrengt – en stiekem omdat het toch wel een beetje inspannend is... Klein beetje. We kijken elkaar in stilte aan terwijl we onze voorhoofden tegen elkaar laten rusten. Ik glimlach naar haar en ze lacht terug. Haar adem ruikt lichtjes naar alcohol, maar waarschijnlijk stink ik ook naar alcohol, dus dat maakt me niet echt uit. Ik sluit mijn ogen genietend terwijl ze haar lippen over mijn kaak laat glijden.
          ‘Tu es formidable.’ Ik lach en schud mijn hoofd wat. Ze drukt vluchtig haar lippen weer op die van mij. ‘Iek meen 'et. Iek snap niet 'oe 'et mogelijk ies dat jij zo knap bent.’ Ik glimlach en druk mijn lippen kort op die van haar.
          ‘Hm dankje... wist ik al though,’ grap ik en knipoog naar haar. Ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden, maar schiet dan toch in de lach. ‘Sorry, grapje.’ Ik grijns. ‘Jij bent ook heel erg,’ ik lik mijn lippen kort, ‘mooi, lief, leuk en stiekem best sexy.’ Ik kantel mijn hoofd wat en kijk haar aan. Ze plant een kusje in mijn nek en ik zucht tevreden. ‘Hm... wil je al weer naar binnen?’ vraag ik nonchalant doch plagend en begin op mijn beurt kusjes in haar nek te drukken.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    ‘Hm dankje... wist ik al though,’ grapt hij. Ik trek een wenkbrauw op en hij schiet in de lach. Ik schud mijn hoofd en geef hem een duwtje tegen zijn schouder. ‘Sorry, grapje. Jij bent ook heel erg,’ hij likt zijn lippen en ik lach hard. Ik schud mijn hoofd en grinnik. ‘Mooi, lief, leuk en stiekem best sexy.’
          'Best sexy?' vraag ik, 'iek ben super sexy.' Ik gooi mijn haren naar achter en probeer een zo sexy mogelijk gezicht te trekken. ‘Hm... wil je al weer naar binnen?’ vraagt hij. Ik weet dat hij het niet meent, want ik kan de speelse blik in zijn ogen zien. Ik gooi zijn haar door de war en voel dan zijn lippen zachtjes in mijn nek. Ik laat mijn ogen dicht vallen en bij zachtjes op mijn lip. Ik trek ik hem wat dichterbij.
          'Iek wil nog lang niet naar binnen, in ieder geval niet als jij mij zo blijft behandelen,' fluister ik zachtjes. Ik kantel mijn hoofd wat en laat mijn ogen dicht vallen. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en druk ik mijn lippen weer op de zijne. 'Misschien moeten we maar eens naar het feestje gaan,' mompel ik zachtjes, 'of... wat wilde jij ook al weer doen?' Ik leun met mijn voorhoofd tegen het zijne en kijk hem aan. Een rilling gaat over mijn rug. Langzaam begin ik toch een beetje last te krijgen van de kou. Ik ril.
          'Okay, misschien begin iek het nu toch een beetje koud te krijgen,' geef ik toe. Ik kijk hem aan en knuffel hem steviger. 'Kunnen we niet onze spullen pakken en in jouw dorm crashen of zo?' stel ik voor.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Hufflepuff Common Room • Luke • Outfit

    Het is raar om weer terug te zijn in Engeland na een halfjaar exchange. In tegenstelling tot met Amerika heb ik amper tijd nodig om te wennen en heb ik zo mijn ritme weer terug. Ik heb kerst gevierd met mijn ouders en mijn hele familie. Ik heb ook hen heel erg gemist in het afgelopen half jaar, maar de sfeer was nogal ongemakkelijk en pijnlijk. Ik heb aan het begin van de zomervakantie haast geschreeuwd dat ik op vrouwen val. Op mijn verjaardag notabene. Door mijn ouders is dat niet perse heel goed opgevangen, gezien ze streng christelijk zijn. Hoewel er niet over gesproken is tijdens kerst, was het duidelijk dat niemand het vergeten was en het was pijnlijk om door het grootste deel van de familie zo voorzichtig behandeld te worden. Alsof ik ziek was. Ik ben blij om weer terug te zijn op Hogwarts, waar ik over het algemeen niet aangekeken word op het feit dat ik lesbisch ben. Ik heb mijn koptelefoon op en met de klanken van Hayley Kiyoko in mijn oren ga ik in de laatste koets zitten die mij naar het kasteel brengt. Nova, Marlene en Mary zijn op het moment bij The Three Broomsticks, maar ik ga eerst maar eens mijn beste vriend ophalen: Luke. Hopelijk kom ik Cas ook nog tegen, dan kan ik hem ook een welkoms knuffel geven.
          Ik voel mij bijna een vreemdeling als ik door de hallen richting de Hufflepuff Common Room loop, maar mijn opwinding wordt steeds groter. Ik kan niet wachten om mijn vrienden weer te zien. Zoals altijd heb ik een bijzondere, maar comfortabele outfit aan. Mijn roze pruik heb ik in mijn rugzak gestopt, die ga ik waarschijnlijk vandaag dragen naar het feest. Het is altijd leuk om een beetje op te vallen. Daar leef ik voor. Ik stap de Common Room binnen en drop gelijk mijn spullen op de grond zodra ik Luke zie. Ik sprint naar hem toe.
          'LUCKYYYYY!' roep ik enthousiast. Ik bespring hem en geef hem een stevige knuffel. Mijn benen sla ik om hem heen en ik druk meerdere kussen op zijn gezicht voordat ik mijn gezicht in zijn nek verberg en hem bijna plat druk. 'Ik heb je zo erg gemist!' Tot mijn eigen verbazing wellen er tranen in mijn ogen op.


    “There's bravery in being soft

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 18:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Best sexy?’ vraagt ze, ‘iek ben super sexy.’ Ze gooit haar haren over haar schouder en kijkt me zo zwoel mogelijk aan. Ik schiet in de lach. ‘Iek wil nog lang niet naar binnen, in ieder geval niet als jij mij zo blijft behandelen,’ fluistert ze. Ik grijns tegen haar huid aan en blijf doorgaan met kusjes in haar hals drukken, richting haar kaak. Lana lijkt het niet heel erg te vinden ze kantelt haar hoofd wat zodat ik er beter bij kan. Dan voel ik haar zachte lippen weer op die van mij. ‘Misschien moeten we maar eens naar het feestje gaan,’ mompelt ze zachtjes, ‘of... wat wilde jij ook al weer doen?’ Ze rilt. ‘Okay, misschien begin iek het nu toch een beetje koud te krijgen,‘ geeft ze nu toe en ik lach. ‘Kunnen we niet onze spullen pakken en in jouw dorm crashen of zo?’ Ik knik langzaam en glimlach.
          ‘Ik haal onze spullen wel even, hold on.’ Ik zet haar voorzichtig neer en druk een kusje op haar lippen. Ik loop naar binnen en pak Lana's tas en onze jassen. Ondertussen stuur ik snel een appje naar Gwen of ik wel naar mijn dorm kan, wat niet echt het geval is.
          ‘Is jouw dorm ook okay? En we kunnen onze gezichten wel even laten zien op het feestje,’ zeg ik, zodra ik weer naast Lana sta. ‘Hier.’ Ik houd haar jas voor haar op, nadat ik mijn jas had aangetrokken. ‘If you don't mind?’ Ik buig voorover en leg mijn hand op haar wang voordat ik een kus op haar lippen druk.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade > Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Gwendolyn "Gwen" Caroling Martch


    18 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Keeper • The Three Broomsticks • Mary, Marlene en Nova

    Theo lijkt het niet te geloven dat ik vanavond met hem wil afspreken. Het geeft me ergens een verdrietig geviek dat dat hem zo nerveus en verbaasd maakt. Hij legt zijn hand kort op mijn arm en haalt hem dan weer weg.
    Normaal kan ik sowieso niet goed omgaan met dit soort situaties, maar op een of andere manier nu al helemaal niet. Mijn wangen worden enigszins rood en ik glimlach nerveus.
    ‘Sorry, ik moet Caleb even een handje helpen met zijn date met Lana. Ik zie je vanavond.’ Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en druk dan zacht een kus op zijn wang. ‘Ik kijk er naar uit.’ Mijn wangen worden nog roder en ik kijk hem kort aan.
    Dan loop ik richting de deur en net voordat ik eruit stap, kijk ik kort achterom naar Theo. Hij lijkt zo lief en vriendelijk dat ik niet zo goed weer wat ik ermee moet. Het voelt ergens bijna eng, omdat ik bang ben hem met mijn sociale klunzigheid te kwetsen.
    Wikkend en wegend loop ik in de richting van het kasteel, niet begrijpend wat ik voel. Na bij de keukens wat kaarsen, linnen, servies en decoratie in een mand mee te krijgen en een een tas met een schaal eten. Met mijn handen voel ga ik naar de Slytherin dungeons, waar ik het wachtwoord zeg en naar binnen ga.
    Het voelt nogal ongemakkelijk om zo door de kelder te lopen, klungelend, en elke keer als ik bekende gezichten zie, probeer ik mezelf onzichtbaar te maken. Helaas.
    Eenmaal in de dorm zelf pak ik een tafeltje waar ik vervolgens alles op uitzet. Ondanks dat creativiteit niet mijn forte is, ziet het er nog enigszins oké uit. Ik steek de kaarsjes aan en kijk tevreden. Caleb vraagt al of ik klaar ben en ik laat hem weten dat het voorbereid is
    Opgelucht loop ik de Slytherin dorm uit en vraag ik of er nog mensen zijn bij The Three Broomsticks zijn en gelukkig zijn Marly, Mary en Nova er nog. Drank en vriendinnen is op dit moment wel even wat ik nodig heb om de rampzalige vakantie achter me te laten.
    Door de kou ploeter ik in de richting van Hogsmeade en de gezelligheid. Klappertandend kom ik TTB binnen en zie ze bij de bar staan. Ik loop ernaartoe en bestel meteen een firewhiskey.
    ‘Hey.’ Ik kijk naar Marly die er sad uit ziet en Mary en Nova. Het voelt opeens wel weer bijzonder goed om terug te zijn. ‘Zullen we vanavond de remmen even flink losgooien? Volgens mij kunnen we dat wel een beetje gebruiken.’

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 19:37 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Outside • Caleb • Outfit

    ‘Ik haal onze spullen wel even, hold on.’ Hij zet mij neer in de sneeuw en ik sla mijn armen om mijn eigen lichaam heen. Hij drukt een kusje op mijn lippen en laat mij met een bloos op mijn wangen achter. Hij verdwijnt weer The Three Broomsticks in en ik haal mijn mobiel tevoorschijn. Ondertussen wordt er flink gepraat in de chat en ik leun een beetje tegen de muur terwijl ik de berichten lees. Ik heb bijna niet in de gaten dat Caleb voor mijn neus staat en schrik op. ‘Is jouw dorm ook okay? En we kunnen onze gezichten wel even laten zien op het feestje,’ zegt hij. Ik glimlach en knik. ‘Hier.’ Ik pak mijn jas aan en trek deze snel aan. Ik ben ondertussen net een ijspegel. ‘If you don't mind?’ Hij buigt voorover en kust mij zachtjes. Ik glip mijn armen rond zijn nek en kus hem gepassioneerd terug. Na een tijdje laat ik los. Ik geef hem een knuffel en kus zijn wang zachtjes.
          'Ja is prima,' zeg ik. 'Lets go.' Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingersSJDHSJTHEYSOCUTE - hier fangirlde ik even. Ik trek hem mee en ga dicht tegen hem aanlopen. Ik hou mijn mobiel in de gaten en trek ik mijn wenkbrauw op als ik een van de dare's van eerder lees. Ik kijk naar hem op en frons lichtjes. Dan slaak ik in een gilletje en begin ik heel hard te rennen in de richting van Hogwarts. De sneeuw spat onder mijn schoenen vandaan en ik glij op een gegeven moment bijna uit. De wind waait mijn haren in mijn gezicht en ik hap in een pluk van mijn bruine haar. Gadver. Super charmant. Ik kijk achterom om te zien of hij mij achtervolgt. Slechte move. Met een harde gil glijd ik onderuit, zo'n tien meter van een heuveltje af. Ik glijd door op een klein meertje en als ik omhoog kom, hoor ik een gevaarlijke krak. Ik bevries. Buggers.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    In de groepsapp krijg ik de opdracht Lana in te peperen met sneeuw. ik zou Caleb Hughes niet zijn als ik deze uitdaging uit de weg zou gaan. Zodoende houd ik mijn pas even in zodat ik een mooite, grote, ronde sneeuwbal kan maken. Lana is echter niet blind noch dom. Ze leest de aan mij door Lily gegeven dare in de groepschat al. Ze werpt een blik op mij, fronst en realiseert zich dan dat het misschien verstandig is om te vluchten. Ze gilt. Ik lach.
          ‘I'm coming for you, Savore!’ roep ik haar na en begin ook te rennen. Er is alleen zo vaak over de sneeuw gelopen, dat het vertrapt is tot ijs. Zodoend is het verdomde glad. Ik blijf rennen maar let wel op dat ik niet uitglij. Lana past een andere tactiek toe, wat resulteert in een soort snoekduik. Van het ene op het andere moment ligt ze op de grond en rolt ze een heuvel af. ‘Lana!’ roep ik verschrikt uit en loop beheerst de heuvel af, maar houd meteen stil als ik zie waar ze op is komen stil te staan. Een half bevroren meertje en aan de kraak geluiden te horen, staat het ijs op het punt te breken. ‘Niet. bewegen.’ zeg ik langzaam en niet al te luid. Alsof ik bang ben dat als ik te hard praat, het ijs zal breken. Ik kijk verwoed om mij heen, op zoek naar iets wat Lana kan pakken zodat ik haar naar mij toe kan trekken. Dan bedenk ik me dat ik gewoon een touw tevoorschijn kan toveren. ‘Hier, vang,’ zeg ik en gooi het touw naar haar toe, ‘en bind 'm om je middel.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade > Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    mt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 17:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Outside • Caleb • Outfit

    ‘I'm coming for you, Savore!’ Zijn eerste schreeuw is uit vreugde, maar zijn tweede schreeuw klinkt verschrikt. 'Lana!’ roept hij als hij mij op het meertje ziet zitten. Ik trek en pijnlijk gezicht en ondersteun mijn elleboog. Die is morgen helemaal blauw. Langzaam begint het water door de scheuren omhoog te kopen en mijn broek wordt ijskoud en nat. Ik trek een gezicht. Geweldig. ‘Niet. bewegen,' zegt hij. Ik kijk hem schaapachtig aan.
          'Dat was iek ook niet van plan,' mompel ik. 'Zal iek springen?' stel ik twijfelend voor, maar Caleb lijkt al iets anders bedacht te hebben.
          ‘Hier, vang,’ zegt hij en hij gooit een touw naar mij toe, dat hij uit zijn wand getoverd heeft. Ik grijp het touw, ‘en bind 'm om je middel.’ Ik probeer het touw zo strak mogelijk om mijn middel te binden en kijk hem aan. Heel voorzichtig ga ik rechtop staan. Mijn broek is helemaal nat van het ijskoude water.
          'Laat mij alsjeblieft niet verdrinken,' zeg ik met een nerveus lachje voordat ik mijn moed bij elkaar raap en over het ijs begin te rennen. Nu kraakt het al helemaal door en mijn voet zakt net door het ijs heen als de kans bereik. Ik gooi mijzelf in de sneeuw en trek mijn voeten uit het water. Een lach verlaat mijn mond en ik rol op mijn rug. Ik kijk op naar Caleb en begin dan nog harder te lachen. Ik kom overeind en duw hem hard in de sneeuw. 'Die krijg je terug voor je stomme dare,' zeg ik, klappertandend van de sneeuw. Ik raap een sneeuwbal op en gooi die in zijn haar. Vervolgens steek ik mijn tong uit. Ik sla mijn armen om mijzelf heen en ril. ''eb je toevallig zin in chocomelk?' vraag ik.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Slytherin Common Room • Frankie

    Op de achtergrond hoor ik hoe Frankie tegen me praat, maar ondertussen gaat dat me voorbij. Het enige wat door mijn hoofd zweeft is de aanval en de pijn die ik voel. Mentaal en fysiek, grappig genoeg. Het kan niet erger, maar gelukkig heb ik vanavond de gelegenheid om alles voor een paar uur te vergeten.
          Op een gegeven moment zie ik een schaduw mijn licht verpesten en niet veel later kijk ik in het geweldige gezicht van Maia. Wat wilt ze nou weer? Ik buig voorover en pak een kop thee, doe er wat whisky in en zet de kop tegen mijn lippen voordat ze gaat praten. “Waarom moet ik net jullie hier tegenkomen,” zuchtte de meid en voor mijn gevoel had ze al teveel gezegd voor vandaag. “Heeft een van jullie Celeb gezien?” Ik neem rustig een slok van mijn thee en glimlach sarcastisch. De thee gloeit kort in mijn keel door de alcohol, maar het geeft een genietend effect.
          ''Eigenlijk wel.'' mompel ik en leun achterover. ''Maar ik geloof dat hij in de douche staat, dus als je zin hebt in incest zou ik er zeker voor gaan.'' Een brede glimlach omringt mijn lippen terwijl ik haar blijf aankijken. Mijn ogen doorboren haar ziel - althans dat probeer ik - en daarna sta ik op. Ik negeer Frankie's vraag voor nu, want op het moment is Maia een goede prooi.
          ''Even, je hebt zeker geen idee wie me aan heeft gevallen?'' vraag ik zo nonchalant mogelijk. Ik trek mijn shirt recht en neem nog een slok van mijn thee, totdat het kopje leeg is.


    'I've always found that the best and bravest people are the ones that willingly acknowledge their fears.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Laat mij alsjeblieft niet verdrinken,’ zegt Lana met een nerveus lachje. Ook al is deze situatie niet heel humoristisch, ik moet toch lachen. Lana staat langzaam op en begint op mij af te rennen. Het ijs brokkelt snel af onder haar voeten en even ben ik bang dat we een soort Titanic scène zouden krijgen. Dan ben ik eh– nou ja, Rose, Lana-Jack en de waterkant de deur – waar overigens prima twee mensen op hadden gepast, maar oké. Lana werpt zich op het allerlaatste moment in een dramatisch sprongetje op de kant, helaas zakt haar voet nog even weg in het water, maar ze leeft gelukkig nog. Ze begint te lachen en draait zich maar toe. Ik lach met haar mee, want eigenlij kwas dit tóch wel heel grappig. Plotseling voel ik een harde duw tegen mij aan en beland ik naast haar in de sneeuw. ‘Die krijg je terug voor je stomme dare.’ Ze gooit nog wat sneeuw in mijn haar.
          ‘Dat was Lily's schuld! Ik ben onschudlig!’ Ik pruil.
          ‘'eb je toevallig zin in chocomelk?’ Ik grinnik.
          ‘Ik heb vooral zin in warmte, kom op. Ik trek haar overeind en trek haar aan haar hand met mij mee. Ik besluit dat het te langzaam gaat en houd halt zodat ik haar kan optillen. ‘Gaat sneller,’ zeg ik grijnzend en begin te rennen richting het kasteel.

    ‘Krijg je het al warmer?’ vraag ik en wikkel nog een deken om haar heen. Ze ziet er behoorlijk lief uit nu. Ik kom naast haar op bed zitten en druk een kus op haar wang. ‘Ik had warme chocolademelk voor je... maar het smaakte heel vies, dus dat doe ik je niet aan.’ Ik glimalch schaapachtig naar haar.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Hogsmeade > Lana's dorm • Princess Lana


    I just caught the wave in your eyes

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • DORM • ALONE

    Sinds wij bij The Three Broomsticks binnenstapten, ging het van kwaad tot erger. Er kwam weer een ruzie me Maia, Severus begon zich ermee te bemoeien en uiteindelijk namen wij, als prefects, de beslissing om zowel Maia als Severus als Luke — die zich er ook in mengde — detention te geven. Het was niet leuk om te doen en ik vind het ook echt niet leuk om mensen straf te geven, maar het is mijn taak om ervoor te zorgen dat mensen zich normaal gedragen. Sindsdien liep het meteen uit de hand. Maia en ik kregen knallende ruzie op WhatsApp en ze schold me uit voor bitch. Toen blokte ze me en we hebben niet meer gepraat.
          Roza probeerde me op te vrolijke en dat is haar enigszins gelukt, maar ik denk dat ik dit pas echt kan vergeten als ik me gewoon kapot zuip straks, op Scarletts feestje. Ik heb zin om Roza weer te zien en even stevig te knuffelen en ik wil gewoon niet denken aan alle drama die zich de afgelopen uren heeft voorgedaan.
          Ik wrijf in mijn ogen en doe dan wat make-up rond mijn ogen zodat ze niet zien dat ik ontzettende blauwe kringen heb, mede doordat ik in The Three Broomsticks, ten tijde van de drama, op het punt stond in huilen uit te barsten. Ik deed het niet, ik hield me groot, maar het koste me ontzettend veel moeite. Ik hoop gewoon dat ik mezelf even af kan leiden van al dat gedoe. Ik wil niet nadenken over Maia en Severus en al die mensen, ik wil me gewoon vermaken en genieten van de laatste avond voordat school weer begint.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CARRIAGE • LILY

    'Ik... nee,' zegt ze en ik bekijk haar nog altijd grondig. Ik bedoel, behalve tijdens de lessen heb ik nooit de mogelijkheid om haar zo goed te kunnen observeren. In de lessen is zij degene die vaak haar mond opentrekt, terwijl ik me juist gedeisd houd omdat het me 1) niet interesseert en 2) ik de antwoorden toch niet weet. Nu kan ik Lily juist zien op een plek waar ze zich overduidelijk minder goed op haar gemak voelt. Eindelijk geeft het me de moed om haar gewoon te bekijken en aan te staren. Waar moet ik anders naar kijken? Het wordt al donker en er is verder niet wat te zien wat ik niet ken of al honderd keer voorbij heb zien komen. De Thestrals zie ik toch niet, dus dat is ook niet zo interessant. 'Quidditch begint binnenkort weer, niet?' vraagt ze dan ineens en ik moet zeggen dat ik een klein beetje verbaasd ben door deze opmerking. Het is niet dat ze ooit wel interesse in me toonde, laat staan in Quidditch.
          'Jazeker,' breng ik er grijnzend uit en ik leg mijn ene been over mijn andere, zodat ik het me zo gemakkelijk mogelijk maak in deze hobbelende koets. 'We hebben nogal wat werk te doen want op het moment staan we achter, maar ik weet zeker dat we dat zo in kunnen halen,' zeg ik dan met enige trots. De vorige jaren bleek wel dat we een getalenteerd team hadden. Natuurlijk komen en gaan er steeds mensen, maar de kern blijft hetzelfde. Ik ben niet van plan weg te gaan van Hogwarts zonder mijn laatste jaar als Quidditch-captain te hebben volbracht. Ik vraag me wel af of Lily wel eens naar de wedstrijden komt kijken. Ik denk het haast wel, want heel Hogwarts stroomt richting het veld wanneer er wedstrijden te spelen zijn, maar zij houdt er niet van, denk ik.
          Wanneer de koets ons eindelijk bij Hogwarts afzet, spring ik eruit en ik steek mijn hand wederom naar Lily uit, zodat ik haar mee kan nemen. 'Ik wil je wat laten zien,' zeg ik haar. Ik wil haar op mijn bezem laten vliegen, dan ziet ze misschien hoe geweldig het is om Hogwarts vanaf een grote hoogte te bekijken...

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 23:34 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Lana's Dorm • Caleb • Outfit

    'Dat was Lily's schuld! Ik ben onschudlig!’ Ik schud mijn hoofd en lach. ‘Ik heb vooral zin in warmte, kom op.' Hij helpt mij overeind en ik volg hem, maar dan stopt hij en tilt hij mij plotseling op ik lach en sla mijn armen om zijn nek heen. ‘Gaat sneller,’ zegt hij. Ik schud mijn hoofd en prik hem in zijn zij.
          'Ik kan huis wel zelf lopen,' protesteer ik, maar ik verberg mijn gezicht alsnog in zijn nek. Ik kus zijn kaak zachtjes en zak dan tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en hou hem goed vast.

    ‘Krijg je het al warmer?’ vraagt hij. Hij vouwt de deken wat dichter om mij heen en komt naast mij zitten. Hij drukt een kus op mijn wang. Ik grinnik en kruip op zijn schoot. Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne voor een paar seconden en krul dan verder op in een balletje tegen zijn borst aan. ‘Ik had warme chocolademelk voor je... maar het smaakte heel vies, dus dat doe ik je niet aan.’ Ik lach zachtjes en haal mijn schouders op.
          'Maakt niet uit,' zeg ik. 'Jij warmt mij ook op.' Ik vouw de deken ook om hem heen en sla mijn armen om zijn nek. Ik ga met mijn gezicht naar hem toe zitten en krul mijn benen om zijn middel. Ik kijk hem aan in zin ogen en druk mijn vinger op zijn neus. 'Boep.' Ik geef hem een brede glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik kijk naar hem op en traceer zijn kaak met mijn vinger. 'Dit zit 'eel erg comfortabel,' mompel ik en ik sluit mijn ogen. 'Moesten we vanavond nog iets doen of kan iek gewoon zo blijven liggen?'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.