• Hoooiii,

    15 Maart mag ik voor het eerst stemmen -net als een heleboel andere hier!- en ik heb altijd geroepen dat als je niet stemt je ook niet mag zeuren dat de regering het verfuckt.(krul) Anyways, vandaag is de nieuwe stemwijzer uitgekomen en die heb ik dan ook ingevuld! Tot mijn grote genoegen stond PVV ergens helemaal onderaan. In de oude stemwijzer stond PVV bij mij namelijk helemaal bovenaan en daar schrok ik een week geleden nogal van.

    Hoe dan ook, ik heb het gevoel dat ondanks dat de stemwijzer erg behulpzaam is, ik het nog steeds niet zo goed weet. De partij waarmee ik het meeste overeenkomsten had (65%) was de partij 'Lokaal in de kamer', dit blijkt dus een vrij jonge partij te zijn die dit jaar voor het eerst aan tweede kamer verkiezingen meedoen. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ik inderdaad veel overeenkomsten heb in ideeën, met deze partij. Ik trek echter het nu in twijfel om op deze partij de stemmen aangezien een partij die nog niet eens één zetel in de kamer heeft momenteel, niet echt heel veel invloed heeft. 50Plus (ja echt, geloof je het zelf? Ik ben 19 :'d) kwam op een sterke tweede plaats met 62% en als derde had ik D66 op 59%. Misschien dat ik dus wel op een van hen ga stemmen, maar ik vind het nog bijzonder lastig. Grap van de dag is dat mijn vader al jaren bij de VVD zit, bye bye dad.(':

    Nu vroeg ik mij af hoe stem gerechtigd Quizlet hun keuze maakt, hoe zoeken jullie uit wat het beste bij jullie past?


    You were born original, don't die as a copy.

    Woar schreef:
    (...)
    Ik zeg nergens dat het een argument is of een slecht iets is. Leg alleen het verschil tussen niet stemmen en blanco stemmen uit.

    Maar goed. Dit loopt uit op niets. Dus ik ga hier verder niet meer op in.


    Either way draagt het weinig bij aan de democratie.

    En waarom zou het op niets uitlopen? :') Een discussie gaat er toch om dat je het oneens bent?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben eruit. Eindelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik ga stemmen op GroenLinks maar heb zo'n ontzettende hekel aan Jesse Klavers. Dus vanavond nog maar even uitzoeken op wie van die partij ik ga stemmen, ik heb werkelijk geen idee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Blanco stemmen doe je toch ook de moeite voor om naar het stembureau te lopen? Dus waarom dan niet even 'niet stemmers' in vullen, of een partij :'D. Nee jk. Ik hoop gewoon dat mensen realiseren dat als zij niet stemmen, en pvv wordt de grootste, en ze daarna gaan klagen dat een andere partij groter had kunnen worden, ze zelf deel van de reden zijn dat er geen andere partij groter is geworden.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 19:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eledhel schreef:
    Ik ga stemmen op GroenLinks maar heb zo'n ontzettende hekel aan Jesse Klavers. Dus vanavond nog maar even uitzoeken op wie van die partij ik ga stemmen, ik heb werkelijk geen idee.


    Super goed. Het is niet dat ik (ook) voor GroenLinks ben, maar ik hoor heel vaak dat mensen niet op een partij stemmen omdat ze de lijsttrekker niet mogen. Maar jij kiest toch voor een partij waar je het eens mee bent en kiest gewoon voor iemand anders binnen die partij. Dat wilde ik even zeggen dat ik dat super vind van je.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 20:01 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PVV it is, tenzij ik nog ergens peilingen vind met een beter overzicht voor de PP.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Patholoog schreef:
    (...)

    Super goed. Het is niet dat ik (ook) voor GroenLinks ben, maar ik hoor heel vaak dat mensen niet op een partij stemmen omdat ze de lijsttrekker niet mogen. Maar jij kiest toch voor een partij waar je het eens mee bent en kiest gewoon voor iemand anders binnen die partij. Dat wilde ik even zeggen dat ik dat super vind van je.

    Haha wat lief dat je dat zegt! Jesse doet me gewoon teveel denken aan zo'n studentencorps kakkertje. Wat trouwens een vooroordeel is hoor want ik baseer het alleen op zn uiterlijk en die paar reclamespotjes die ik heb gezien. Maar ik kan m niet uitstaan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zijn jullie ook het slotdebat aan het kijken? Ik krijg er echt de kriebels van x'd


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zijn jullie ook het slotdebat aan het kijken? Ik krijg er echt de kriebels van x'd

    Ja tbh het deed me denken aan drama in het LJH topic hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja tbh het deed me denken aan drama in het LJH topic hahaha


    Hahahaha dat is een erg treffende vergelijking lol


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jaa ik kijk ook. Het bevestigd mijn keuze wel weer maar man man man, wat een chaos eigenlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga voor Marianne Thiemen stemmen van Partij van de dieren.

    kom totaal niet in topic vallen ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aloy schreef:
    PVV it is, tenzij ik nog ergens peilingen vind met een beter overzicht voor de PP.

    Ik ben echt héél erg benieuwd waarom, en op wat voor punten je PVV goed vind. Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve dingen gehoord als 'pvv haat buitenlanders, ongeacht wie, en wil uit de eu' en mijn geschiedenis leraar zegt meerdere keren dat PVV de slechtste partij is en onmogelijke ideeën heeft. Ik wil hierbij niet zeggen dat je keuze slecht is ^^ Ik ben gewoon benieuwd naar de positieve kant van de PVV, ik heb die nog nooit gehoord.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb twitter met #slotdebat open staan, wauw wat een geweldige opmerkingen komen daar voorbij.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ga stemmen op een laagstaande vrouw in GroenLinks. (Of nou ja, ik ga mijn moeder voor me laten stemmen. Maar same thing.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted