• Hoooiii,

    15 Maart mag ik voor het eerst stemmen -net als een heleboel andere hier!- en ik heb altijd geroepen dat als je niet stemt je ook niet mag zeuren dat de regering het verfuckt.(krul) Anyways, vandaag is de nieuwe stemwijzer uitgekomen en die heb ik dan ook ingevuld! Tot mijn grote genoegen stond PVV ergens helemaal onderaan. In de oude stemwijzer stond PVV bij mij namelijk helemaal bovenaan en daar schrok ik een week geleden nogal van.

    Hoe dan ook, ik heb het gevoel dat ondanks dat de stemwijzer erg behulpzaam is, ik het nog steeds niet zo goed weet. De partij waarmee ik het meeste overeenkomsten had (65%) was de partij 'Lokaal in de kamer', dit blijkt dus een vrij jonge partij te zijn die dit jaar voor het eerst aan tweede kamer verkiezingen meedoen. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ik inderdaad veel overeenkomsten heb in ideeën, met deze partij. Ik trek echter het nu in twijfel om op deze partij de stemmen aangezien een partij die nog niet eens één zetel in de kamer heeft momenteel, niet echt heel veel invloed heeft. 50Plus (ja echt, geloof je het zelf? Ik ben 19 :'d) kwam op een sterke tweede plaats met 62% en als derde had ik D66 op 59%. Misschien dat ik dus wel op een van hen ga stemmen, maar ik vind het nog bijzonder lastig. Grap van de dag is dat mijn vader al jaren bij de VVD zit, bye bye dad.(':

    Nu vroeg ik mij af hoe stem gerechtigd Quizlet hun keuze maakt, hoe zoeken jullie uit wat het beste bij jullie past?


    You were born original, don't die as a copy.

    Granian schreef:
    (...)


    En op internet komen grapjes niet altijd hetzelfde over, just saying.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een vriendin van mij kwam er vandaag achter dat ze niet op lokaal in de kamer kon stemmen wegens haar kiesdistrict, dat is ook best stom :/


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Spanning en sensatie, maar ik heb gestemd. In drie minuten stond ik weer buiten. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Spanning en sensatie, maar ik heb gestemd. In drie minuten stond ik weer buiten. :'D

    Ik heb ook gestemd, haha.
    Maar ik heb het al eens eerder gedaan, maar dan voor provinciale staten en gemeenteraads.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga vanmiddag na de colleges stemmen, tegelijk met mn ouders, hehe.


    Stenenlikker

    Dalgliesh schreef:
    (...)
    Ik heb ook gestemd, haha.
    Maar ik heb het al eens eerder gedaan, maar dan voor provinciale staten en gemeenteraads.


    Same! Voor mijn zusje was het de eerste keer tho haha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga stemmen op Cda, en dan op de eerste Fries.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil eigenlijk een selfie maken met de mensen daar...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Scribe schreef:
    Ik ga stemmen op Cda, en dan op de eerste Fries.

    Is Buma niet al een Fries?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Overkill schreef:
    (...)

    Klaver komt van het vmbo en is met een jeugd in een sociale huurwoning waar hij alleen met zijn Indische moeder woonde omdat zijn Marokkaanse vader het gezin verlaten had nou niet echt je typische 'studentencorps kakkertje'. Natuurlijk kan je een bepaalde indruk van iemand hebben op basis van zijn uiterlijk, maar je afkeer is niet echt goed gefundeerd.

    Ik zei er ook duidelijk bij dat het een vooroordeel is. T slaat ook helemaal nergens op! Maar ik vind Jesse Klavers gewoon geen geschikte lijsttrekker.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is er trouwens al een poll waar je kan zien hoe heel Q stemt? Ben er wel benieuwd naar tbh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    Is er trouwens al een poll waar je kan zien hoe heel Q stemt? Ben er wel benieuwd naar tbh


    Dat vind ik wel een goede!
    Ik heb vanochtend voor het eerst in mijn leven gestemd. Om een of andere reden was het toch wel een gaaf gevoel.


    i put the fun in funeral

    ^ naicc Sarah c: ik ga ook zo voor het eerst stemmen.

    Als ik terug kom van het stemmen maak ik even die poll aan, dus jullie zien hem zo wel ergens op het forum verschijnen haha :'D.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Juist vandaag heb ik het plotseling superdruk. Ben echt heen en weer aan het rennen, hopelijk kan ik zo nog een momentje vinden om te stemmen. Zou wel zonde zijn als dat niet lukt namelijk!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn moeder en ik hebben net gestemd! Allebei op Groenlinks. :Y) Dus ik ben benieuwd vanavond. ^^


    One Who Travels A Higher Path.