• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meraki schreef:
    (...)

    Ze stonden bij mij op het werk met Pathé Ladies Night en toen had ik het er over met collega's, maar niemand durfde daar de eerste stap te zetten. En impulsief als ik ben (we moeten echt stoppen met impulsieve activiteiten, Mirte :W) heb ik me toen aangemeld. Er was een speciale actie en dat hield dus in dat ik al direct daar TER PLEKKE OP MIJN WERK JA een tasje met een vibrator in mijn handen gedrukt kreeg. Most awkward moment of my life.


    Oelala werk jij bij de Pathé? Awesome.
    Maar LOL — op je werk? Awkward. Wel gratis vibrator, hoppa.

    @ Sempre & Manoeuvre
    Ik heb ook geen flauw benul van wat goed is / fijn is. Nu heb ik een hele goedkope gekocht, haha. Als het niets is, ben ik er niet zo rouwig om.


    Meraki schreef:
    (...)

    Je moet eigenlijk dat waar jijzelf tijdens seks van geniet, vertalen naar het speeltje. (cat)
    Dus ja, als je groot fan bent van stimulatie van de clitoris, kun je dat vaak makkelijk erbij vinden, haha.
    Wil je echter ook iets met penetratie, dan heb je zo'n beetje de standaard vibrator te pakken. Doet penetratie zelf niet zoveel voor je, kun je dus kiezen voor alléén stimulatie van de clitoris. Je hebt ook van die dingen waar extra bolletjes/uitsteeksels hebben voor extra stimulatie inside your body, zeg maar. :W


    Ah, dat is inderdaad wel slim ja. Ik ga eens rondneuzen, ik wil er al zo lang een bestellen maar het komt er telkens maar niet van. :3

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 18:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Saetre schreef:
    (...)

    Oelala werk jij bij de Pathé? Awesome.
    Maar LOL — op je werk? Awkward. Wel gratis vibrator, hoppa.

    @ Sempre & Manoeuvre
    Ik heb ook geen flauw benul van wat goed is / fijn is. Nu heb ik een hele goedkope gekocht, haha. Als het niets is, ben ik er niet zo rouwig om.


    Si, Pathé Eindhoven, dus wanneer kom jij langs? *O*
    Ik heb hem de hele avond achter een stapel kratten gezet en toen het rustig was gezegd dat ik naar de wc moest en dat tasje meegesmokkeld hahaha.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Si, Pathé Eindhoven, dus wanneer kom jij langs? *O*
    Ik heb hem de hele avond achter een stapel kratten gezet en toen het rustig was gezegd dat ik naar de wc moest en dat tasje meegesmokkeld hahaha.
    `

    OMG. Wanneer moet je werken? Dan bestel ik popcorn bij je. Ghehe.

    HAHAHA. En wat heb jij daar toen mee gedaan op die wc, hè hè hè?!


    Saetre schreef:
    (...)`

    OMG. Wanneer moet je werken? Dan bestel ik popcorn bij je. Ghehe.

    HAHAHA. En wat heb jij daar toen mee gedaan op die wc, hè hè hè?!


    1 juli volgens mij weer, maar ik sta vooral bij Pathé Vip, dus bij zaal 6/7/8 boven.

    Hahahahaha U WISH! Nee, ik heb het dieeeeeeeeeeeeeep weggestopt. Dat was (en is) mijn eerste speeltje. Ligt ergens diep achterin de kast. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    1 juli volgens mij weer, maar ik sta vooral bij Pathé Vip, dus bij zaal 6/7/8 boven.

    Hahahahaha U WISH! Nee, ik heb het dieeeeeeeeeeeeeep weggestopt. Dat was (en is) mijn eerste speeltje. Ligt ergens diep achterin de kast. (cat)


    Damn — ik ben maar een arme student, daar heb ik geen geld voor man.
    Ik kom alleen boven voor die speciale zaal waarvan ik nu de afkorting ben vergeten. (Heel dom.)

    HAHA. Zelfs niet met je vriend gebruikt? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van je party morgen.


    Saetre schreef:
    (...)

    Damn — ik ben maar een arme student, daar heb ik geen geld voor man.
    Ik kom alleen boven voor die speciale zaal waarvan ik nu de afkorting ben vergeten. (Heel dom.)

    HAHA. Zelfs niet met je vriend gebruikt? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van je party morgen.


    IMAX! Dan loop je wel langs me af, dus kom dan hoi zeggen! *O*

    Neeeee. Juist niet mét. Mijn vriend is daar helaas best wel preuts in. Dat ik het heb en doe vindt hij wel weer opwindend of zo, maar hij wil het niet samen gebruiken. (':


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Si, Pathé Eindhoven, dus wanneer kom jij langs? *O*
    Ik heb hem de hele avond achter een stapel kratten gezet en toen het rustig was gezegd dat ik naar de wc moest en dat tasje meegesmokkeld hahaha.


    Nee joh, werk je bij Pathé Eindhoven? Daar kom ik toch wel aardig vaak hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee joh, werk je bij Pathé Eindhoven? Daar kom ik toch wel aardig vaak hahaha


    Hahah al 2,5 jaar inmiddels!


    everything, in time

    Ik heb zo lekker gedroomd. Mijn vriend zou allemaal nieuwe spulletjes hebben gekocht (kinky attributen), als verrassing, maar helaas was het maar een droom... Ik wou echt even niet wakker worden, damn! :9~


    oi, suzy

    Valt het topic binnen

    @Mirte Ben je niet bang dat je ouders het vinden ;o?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Valt het topic binnen

    @Mirte Ben je niet bang dat je ouders het vinden ;o?


    Damn waarom weten nu al mijn vrienden hier vanaf huilen dit.

    En, nee. Vandaag komt het pakketje aan en is mijn moeder thuis, maar die maakt mijn pakketjes nooit open. (Anders heb ik nog de smoes dat het voor een afstudeerfeest is aanstaande vrijdag.) En op mijn slaapkamer moet ik er nog even een plekje voor zoeken, maar ook daar neust mijn moeder niet door mijn spullen. Ze komt alleen af en toe op mijn slaapkamer om te stofzuigen, that's it. ^^


    Laatst kwam mijn vader binnen en ging even op mijn bed zitten, omdat ik hem wat liet zien. Het bovenste laatje van mijn nachtkastje stond open en daar ligt glijmiddel en condooms in. Dus ik heel nonchalant het laatje dichtduwen en naast mijn vader gaan zitten op het bed. Volgens mij heeft 'ie het niet gezien xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Saetre schreef:
    (...)

    Damn waarom weten nu al mijn vrienden hier vanaf huilen dit.

    En, nee. Vandaag komt het pakketje aan en is mijn moeder thuis, maar die maakt mijn pakketjes nooit open. (Anders heb ik nog de smoes dat het voor een afstudeerfeest is aanstaande vrijdag.) En op mijn slaapkamer moet ik er nog even een plekje voor zoeken, maar ook daar neust mijn moeder niet door mijn spullen. Ze komt alleen af en toe op mijn slaapkamer om te stofzuigen, that's it. ^^


    In een andere doos steken ofzo xD Dat doet mijn vriend, die heeft een paar speeltjes liggen en die heeft het in een doos waar ooit een Assassins Creed beeld in zat liggen, en mijn speeltje ligt in een blik in mijn la waarin eerst een flesje handcreme en douchegel zaten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou — hij is binnen, guys. Mijn lieve moeder heeft het pakketje gewoon netjes op mijn bureau gelegd en geen vragen gesteld. Er zit zelfs een heel 'plessure' boek bij met allerlei artikelen erin over verschillende erotische onderwerpen (best wel interessant eigenlijk). Dat ding kan trouwens trillen als een malle (verschillende standen, best wel nice.)
    Ik ben alleen schijtensbang om hem eens te gebruiken HAHA.

    Waarom noem ik dat ding een hem?!