• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Okay dus vandaag had ik hele kinky seks met mijn vriend. Hij had olie over mijn borsten heen gegooid en stootte tussen mijn borsten.

    Alleen vroeg ik of hij wilde klaarkomen op mijn borsten (hij vond dat geweldig om te horen want ik vind sperma nogal smerig en ik heb het nooit gevraagd.) alleen toen hij kwam vond ik het meer grappig dan sexy. We moesten ook allebei lachen want het ging niet volgens plan tbh.

    LittleOwlet schreef:
    Ik had een afspraak staan voor vrijdag om een moedervlek te verwijderen, die heb ik nu omgewisseld voor down there.
    Vind het wel spannend D:


    Hoe ging het? Of is het volgende vrijdag?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Er is niet veel uit gekomen. Als ik het over twee weken nog heb, moet ik terugkomen en gaat zij even kijken en anders doorsturen naar gynaecoloog. Meh ahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Er is niet veel uit gekomen. Als ik het over twee weken nog heb, moet ik terugkomen en gaat zij even kijken en anders doorsturen naar gynaecoloog. Meh ahahah


    Alsof het magisch ophoudt nu je er een keer mee naar de dokter bent geweest.. (cat)


    everything, in time

    Ditto schreef:
    Okay dus vandaag had ik hele kinky seks met mijn vriend. Hij had olie over mijn borsten heen gegooid en stootte tussen mijn borsten.

    Alleen vroeg ik of hij wilde klaarkomen op mijn borsten (hij vond dat geweldig om te horen want ik vind sperma nogal smerig en ik heb het nooit gevraagd.) alleen toen hij kwam vond ik het meer grappig dan sexy. We moesten ook allebei lachen want het ging niet volgens plan tbh.


    Vraag ik ook wel eens aan mijn vriend en hij vindt dat maar al te leuk. Hij kent de consequenties: als het in mijn gezicht is, krijgt hij problemen met mij, en hij moet het zelf schoonmaken XD Ik vind sperma zelf niet zo smerig, maar de structuur vind ik niks, dus als ik geen zin heb om het door te slikken na een blowjob laat ik hem meestal op mijn borsten klaarkomen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb zojuist echt iets heel impulsiefs gedaan en een vibrator besteld HAHA.


    Saetre schreef:
    Ik heb zojuist echt iets heel impulsiefs gedaan en een vibrator besteld HAHA.


    Nice! Ik wil ook maar ik durf niet, lol


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Nice! Ik wil ook maar ik durf niet, lol


    Ik ben ook doodsbang. Morgen komt hij binnen, iep.


    Ik heb morgenavond een Ladies Night Home Party - waar er dus een vrouw bij je thuis komt en ze allemaal seksspeeltjes en andere dingen voor in de slaapkamer meeneemt -.
    IK BEN DE HOST WAAR BEN IK AAN BEGONNEN AARH.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik heb morgenavond een Ladies Night Home Party - waar er dus een vrouw bij je thuis komt en ze allemaal seksspeeltjes en andere dingen voor in de slaapkamer meeneemt -.
    IK BEN DE HOST WAAR BEN IK AAN BEGONNEN AARH.


    OMG DAT IS ECHT GEWELDIG HAHA.
    notallcaps


    Saetre schreef:
    (...)

    OMG DAT IS ECHT GEWELDIG HAHA.
    notallcaps


    Ze stonden bij mij op het werk met Pathé Ladies Night en toen had ik het er over met collega's, maar niemand durfde daar de eerste stap te zetten. En impulsief als ik ben (we moeten echt stoppen met impulsieve activiteiten, Mirte :W) heb ik me toen aangemeld. Er was een speciale actie en dat hield dus in dat ik al direct daar TER PLEKKE OP MIJN WERK JA een tasje met een vibrator in mijn handen gedrukt kreeg. Most awkward moment of my life.


    everything, in time

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Nice! Ik wil ook maar ik durf niet, lol


    Same, ik heb ook echt niks aan speeltjes in huis :c Ik weet ook niet waar je op moet letten haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Same, ik heb ook echt niks aan speeltjes in huis :c Ik weet ook niet waar je op moet letten haha


    Ikzelf denk dat ik een clitoris vibrator nodig heb, maar die zijn meestal verdomme duur


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ikzelf denk dat ik een clitoris vibrator nodig heb, maar die zijn meestal verdomme duur


    Ja klopt inderdaad :/ Er is een vrouw die recensies plaatst over dildo's en vibrators, maar ik vind het lastig want dan weet ik alsnog niet of dat ook voor mij zo voelt haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja klopt inderdaad :/ Er is een vrouw die recensies plaatst over dildo's en vibrators, maar ik vind het lastig want dan weet ik alsnog niet of dat ook voor mij zo voelt haha


    Je moet eigenlijk dat waar jijzelf tijdens seks van geniet, vertalen naar het speeltje. (cat)
    Dus ja, als je groot fan bent van stimulatie van de clitoris, kun je dat vaak makkelijk erbij vinden, haha.
    Wil je echter ook iets met penetratie, dan heb je zo'n beetje de standaard vibrator te pakken. Doet penetratie zelf niet zoveel voor je, kun je dus kiezen voor alléén stimulatie van de clitoris. Je hebt ook van die dingen waar extra bolletjes/uitsteeksels hebben voor extra stimulatie inside your body, zeg maar. :W


    everything, in time