• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Saetre schreef:
    Nou — hij is binnen, guys. Mijn lieve moeder heeft het pakketje gewoon netjes op mijn bureau gelegd en geen vragen gesteld. Er zit zelfs een heel 'plessure' boek bij met allerlei artikelen erin over verschillende erotische onderwerpen (best wel interessant eigenlijk). Dat ding kan trouwens trillen als een malle (verschillende standen, best wel nice.)
    Ik ben alleen schijtensbang om hem eens te gebruiken HAHA.

    Waarom noem ik dat ding een hem?!


    Noem het Robin.


    Tijd voor koffie.

    Robin hood. *wbw*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alfred_J_Kwak schreef:
    (...)

    Noem het Robin.

    Bwahah. Misschien moet ik de mijne ook maar een naam geven. :')


    oi, suzy

    OMG. Geen Robin. Er zat vroeger een Robin bij mij in de klas van de basisschool.


    Alle Robin's die ik ken zijn stom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die van mij is roze. Welke kleur is die van jou, Saetre?


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Die van mij is roze. Welke kleur is die van jou, Saetre?


    JA OOK HAHA.
    Ik houd eigenlijk niet van roze — maar deze was op de een of andere manier goedkoper dan de blauwe. En roze is stiekem toch wel leuk voor zo'n ding.


    Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar die dingen, maar I mean, volgens mij ben ik niet gemaakt voor masturberen/seks of zo lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar die dingen, maar I mean, volgens mij ben ik niet gemaakt voor masturberen/seks of zo lol


    Wij hebben dezelfde problemen, Matts. Dus ik ben benieuwd of het hiermee wel gaat.


    Ik dacht in het begin ook niet dat ik hiervan zou kunnen houden, maar vind de juiste man en zo'n vibrator wordt ineens heel erg lekker. :9~ Zelf kan ik er namelijk niet erg handig mee omgaan.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 20:03 ]


    oi, suzy

    Ik heb gisteren na aanleiding van dit topic er ook eentje besteld hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb gisteren na aanleiding van dit topic er ook eentje besteld hahaha


    Hahaha go Chloë!


    Sempre schreef:
    Ik heb gisteren na aanleiding van dit topic er ook eentje besteld hahaha

    Impulsief much..? :9~


    oi, suzy

    Saetre schreef:
    (...)

    Hahaha go Chloë!


    Ik ben echt doodsbenauwd lol, hij was ook vrij expensive.. maar ja. A girl's gotta do what a girl's gotta do right :x
    Hij is trouwens ook roze (en ja, het wordt een hij)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iversen schreef:
    (...)
    Impulsief much..? :9~


    Ik dacht er al zo lang overna en toen zag ik dit topic en later bedacht ik me dat ik nog een bol.com cadeau bon had. Dus alles kwam samen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.