• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik durf dat echt niet :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben te bang dat mijn moeder het vindt oid. That's an awkward moment I never want to have.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Ik ben te bang dat mijn moeder het vindt oid. That's an awkward moment I never want to have.


    Ah ja, ik woon op kamers dus dat is een probleem minder haha :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja ik probeer te verzinnen of er een plek is waar ik het verstoppen kan haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ben echt doodsbenauwd lol, hij was ook vrij expensive.. maar ja. A girl's gotta do what a girl's gotta do right :x
    Hij is trouwens ook roze (en ja, het wordt een hij)

    En hij heet...?


    oi, suzy

    Gadot schreef:
    Ja ik probeer te verzinnen of er een plek is waar ik het verstoppen kan haha.


    Nachtkastje? Tussen je ondergoed? Bureau? Achter kleding? In een tas ergens? In een schoen? HAHA.


    Ik ben nog steeds bezig met uniseks namen verzinnen voor vibrators.


    Tijd voor koffie.

    Iversen schreef:
    (...)
    En hij heet...?


    Ehhh ik weet het nog niet. Suggesties?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ehhh ik weet het nog niet. Suggesties?


    Victor. :Y)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Victor. :Y)


    Oei dat wordt een nee. Die naam is gelinkt aan een enorme gladjanus, daar wil ik niet aan denken op die momenten hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oei dat wordt een nee. Die naam is gelinkt aan een enorme gladjanus, daar wil ik niet aan denken op die momenten hahaha


    Adam? Aangezien dat de eerste man was en zo. (cat)


    everything, in time

    Bob!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb gisteren dus een Ladies Night Home Party gehouden, waarbij zo'n vrouw allemaal langs komt met speeltjes/parfum/bodyfoam/glijmiddel (met smaakjes) en shit langskomt.
    Het was echt ge-wel-dig. We waren met zeven personen en hebben in totaal 1000,64 euro uitgegeven (ja, duizend, geen typefout). :W

    Ikzelf was 169,00 euro kwijt (hihi) en had daar vijf artikelen voor. Omdat ik gastvrouw was - krijg ik er nog wat extra's bij en ik mocht voor 10 procent van de omzet nog wat uitzoeken (dus voor 100 euro) en kon er daardoor nog drie artikelen bij krijgen en omdat ik meer dan 80 euro besteed heb, krijg ik nóg wat extra's thuisgestuurd. In totaal dus tien artikelen - en dat voor een newbie die hiervoor maar één vibrator had.

    Plus, die vibrator heb ik ook enkel gekregen omdat ik me dus had aangemeld om zo'n party te organiseren. (krul)


    everything, in time

    Noem hem Harry!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meraki schreef:
    (...)

    Adam? Aangezien dat de eerste man was en zo. (cat)


    Ohhhh dat is een goede ^^

    @Cheryl; Hahaha dan lig ik serieus de hele tijd in een deuk. Zal ook niet de bedoeling zijn ghehe


    When time and life shook hands and said goodbye.