• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meraki schreef:
    Ik heb gisteren dus een Ladies Night Home Party gehouden, waarbij zo'n vrouw allemaal langs komt met speeltjes/parfum/bodyfoam/glijmiddel (met smaakjes) en shit langskomt.
    Het was echt ge-wel-dig. We waren met zeven personen en hebben in totaal 1000,64 euro uitgegeven (ja, duizend, geen typefout). :W

    Ikzelf was 169,00 euro kwijt (hihi) en had daar vijf artikelen voor. Omdat ik gastvrouw was - krijg ik er nog wat extra's bij en ik mocht voor 10 procent van de omzet nog wat uitzoeken (dus voor 100 euro) en kon er daardoor nog drie artikelen bij krijgen en omdat ik meer dan 80 euro besteed heb, krijg ik nóg wat extra's thuisgestuurd. In totaal dus tien artikelen - en dat voor een newbie die hiervoor maar één vibrator had.

    Plus, die vibrator heb ik ook enkel gekregen omdat ik me dus had aangemeld om zo'n party te organiseren. (krul)


    Oké vertel wat heb je allemaal gekocht? ;o


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oké vertel wat heb je allemaal gekocht? ;o


    Ik heb het blaadje boven liggen, dus ik zal het morgen even uittypen (ik doe zo lekker mijn ogen dicht en het best veel uitleggen). Ik heb me in ieder geval gericht op dingen die mijn vriend en ik sámen kunnen gebruiken. Ik sprak hem nog even en hij stond overal voor open, dus daar bof ik mee! *O*

    Ik heb in ieder geval zo'n ding dat er bij mij eh, in moet en mijn vriend heeft dan een afstandsbediening dus die kan alles bepalen. Maar je kunt het dus ook gewoon in terwijl je kleding en zo aan hebt - daar kijkt mijn vriend het meest naar uit. :W

    Ik vind het allemaal nog wat onwennig, maar hé, we gaan het zien!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik heb het blaadje boven liggen, dus ik zal het morgen even uittypen (ik doe zo lekker mijn ogen dicht en het best veel uitleggen). Ik heb me in ieder geval gericht op dingen die mijn vriend en ik sámen kunnen gebruiken. Ik sprak hem nog even en hij stond overal voor open, dus daar bof ik mee! *O*

    Ik heb in ieder geval zo'n ding dat er bij mij eh, in moet en mijn vriend heeft dan een afstandsbediening dus die kan alles bepalen. Maar je kunt het dus ook gewoon in terwijl je kleding en zo aan hebt - daar kijkt mijn vriend het meest naar uit. :W

    Ik vind het allemaal nog wat onwennig, maar hé, we gaan het zien!


    Oeeeeh spannend. Ik ben benieuwd wat het verder allemaal is. Ook super leuk dat je vriend er zo voor open staat, mijn ex vond dit soort dingen echt helemaal niks dus ja.

    Ik begrijp heel goed dat het wat onwennig is haha, ik kreeg vanmiddag de vibrator binnen en ik ben er nog steeds met een schuin oog naar aan het kijken van hmm.. really..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeeeeh spannend. Ik ben benieuwd wat het verder allemaal is. Ook super leuk dat je vriend er zo voor open staat, mijn ex vond dit soort dingen echt helemaal niks dus ja.

    Ik begrijp heel goed dat het wat onwennig is haha, ik kreeg vanmiddag de vibrator binnen en ik ben er nog steeds met een schuin oog naar aan het kijken van hmm.. really..


    Ja, ik bof echt! Een andere vriend wilde er inderdaad helemaal niets vanaf weten, maar hé, het helpt de jongen ook echt. Dus ze moeten niet zo eigenwijs doen, haha!

    Snap ik - snap ik, dat ding dat ik van tevoren had gekregen ligt ook echt ergens achterin de kast. In een zakje - in een tas, extreem goed opgeborgen haha. Het is vooral die drempel waar je overheen moet, hoor, na één keer denk je echt: 'deed ik hier nu zo moeilijk over?'


    everything, in time

    Hmmm, ik zat te denken, hoe reageren jullie als mannen dingen sturen met seksuele inhoud? Like van letterlijk zeggen "I'd nail you" tot filmpjes met referenties. Ik weet nooit hoe ik daar mee om moet gaan :W Het is vaak gewoon een grapje natuurlijk, maar toch hahaha.

    Mr_Hyde schreef:
    Hmmm, ik zat te denken, hoe reageren jullie als mannen dingen sturen met seksuele inhoud? Like van letterlijk zeggen "I'd nail you" tot filmpjes met referenties. Ik weet nooit hoe ik daar mee om moet gaan :W Het is vaak gewoon een grapje natuurlijk, maar toch hahaha.


    Als het iemand is waar ik geen relatie mee heb en dus dat soort dingen ongepast vind dan krijgen ze meestal een preek dat een A3'tje lang is, want ik ben er gewoon niet van gediend en ga daar dus lekker heel uitgebreid op in zodat de boodschap extra goed overkomt :'D.

    Heb ook wel eens wat vrienden gehad, voornamelijk uit andere landen, die wel eens een opmerking of 2 maken maar dat doen ze tenminste op een nette, grappige manier waarvan ik dan denk "Of course you would." Maar mijn vrienden zijn dorks en we spelen pokemon samen, dat valt dan ook niet serieus te nemen, haha

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 7:52 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik heb het blaadje boven liggen, dus ik zal het morgen even uittypen (ik doe zo lekker mijn ogen dicht en het best veel uitleggen). Ik heb me in ieder geval gericht op dingen die mijn vriend en ik sámen kunnen gebruiken. Ik sprak hem nog even en hij stond overal voor open, dus daar bof ik mee! *O*

    Ik heb in ieder geval zo'n ding dat er bij mij eh, in moet en mijn vriend heeft dan een afstandsbediening dus die kan alles bepalen. Maar je kunt het dus ook gewoon in terwijl je kleding en zo aan hebt - daar kijkt mijn vriend het meest naar uit. :W

    Ik vind het allemaal nog wat onwennig, maar hé, we gaan het zien!


    Zo eentje wil ik ook hebben eigenlijk, haha. Vindt mijn vriend ook echt geweldig om te doen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mannen hè. Ik ga vanavond naar de ouders van mijn vader (even voor het gemak) en ik wilde dat mijn vriend mee ging, gezien ze elkaar nog nooit gezien hebben. Nu wilde hij niet mee, omdat hij het awkward vindt. Dus ik zeg Okay, dan proberen we van de vakantie anaal. Geen deal. Ik voeg toe En dan krijg je vanavond een blowjob. Nog steeds wil hij niet mee. Dus ik zei dat ik hem dan zondag in de buitenlucht - bij zijn huis is er een natuurreservaatje in de buurt - een blowjob zou geven in addition to de blowjob vanavond en anaal in de vakantie. Toen ging hij pas akkoord, terwijl ik ook gewoon met zijn oma in de woonkamer bij hem zit en haar verhalen over toen ze jong was voor de derde keer aan moet horen, terwijl hij in de keuken staat te koken. Zucht...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Mannen hè. Ik ga vanavond naar de ouders van mijn vader (even voor het gemak) en ik wilde dat mijn vriend mee ging, gezien ze elkaar nog nooit gezien hebben. Nu wilde hij niet mee, omdat hij het awkward vindt. Dus ik zeg Okay, dan proberen we van de vakantie anaal. Geen deal. Ik voeg toe En dan krijg je vanavond een blowjob. Nog steeds wil hij niet mee. Dus ik zei dat ik hem dan zondag in de buitenlucht - bij zijn huis is er een natuurreservaatje in de buurt - een blowjob zou geven in addition to de blowjob vanavond en anaal in de vakantie. Toen ging hij pas akkoord, terwijl ik ook gewoon met zijn oma in de woonkamer bij hem zit en haar verhalen over toen ze jong was voor de derde keer aan moet horen, terwijl hij in de keuken staat te koken. Zucht...


    Oooooo dat zou ik nooit doen. Echt niet.
    Ik kom uit een hele kleine familie en wij zijn dan ook heel hecht samen. Mijn vriend heeft en veel grotere familie, maar die wonen allemaal in het noorden (wijzelf in Noord-Brabant). Ze hebben ook niet zo'n goede band met die familie, dus hij snapt niet hoe familie voor mij zo belangrijk kan zijn - omdat hij er gewoon niet mee is opgegroeid.

    Hij wil dus ook nooit mee naar familiegelegenheden, maar ik vind dat dat er gewoon bij hoort. We hebben een serieuze relatie, wonen al samen, dan hoort hij gewoon mee te gaan naar dit soort dingen. Als hij er geen zin in heeft, doet hij maar alsof, maar hij krijgt er echt geen beloning voor. :'D


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Oooooo dat zou ik nooit doen. Echt niet.
    Ik kom uit een hele kleine familie en wij zijn dan ook heel hecht samen. Mijn vriend heeft en veel grotere familie, maar die wonen allemaal in het noorden (wijzelf in Noord-Brabant). Ze hebben ook niet zo'n goede band met die familie, dus hij snapt niet hoe familie voor mij zo belangrijk kan zijn - omdat hij er gewoon niet mee is opgegroeid.

    Hij wil dus ook nooit mee naar familiegelegenheden, maar ik vind dat dat er gewoon bij hoort. We hebben een serieuze relatie, wonen al samen, dan hoort hij gewoon mee te gaan naar dit soort dingen. Als hij er geen zin in heeft, doet hij maar alsof, maar hij krijgt er echt geen beloning voor. :'D


    Nja, het is nu een beetje vreemd, want de moeder van mijn vader heeft een beroerte gehad en kan sommige dingen zoals schrijven en praten niet meer zo goed, dus ik weet niet in hoeverre ze nog lang gaat leven - ze is ook al 80 volgens mij - dus ik vond dat ze mijn vriend dan toch nog eens moet zien. Heb zelf niet zo'n goede band met de familie van mijn vader, maar het is en blijft familie en ik ben gewoon trots op het feit dat mijn vriend, mijn vriend is. Mijn moeder heeft ook maar 1 zus, haar moeder had 1 broer en dat is het wel. Mijn tante heeft 1 dochter van 13, dus die kant is heel klein. Mijn vader heeft een stuk of 7 ooms, 3 tantes en die hebben ook allemaal een boel zoons en dochters die dan ook weer kinderen hebben, dus die kant is echt mega.

    Maar ja, ik pak hem wel terug. Ik ga hem niet zo makkelijk zijn blowjob geven, daar mag hij om smeken hoor. Daarbij vindt hij dat ik er goed in ben, dus als we buiten zijn, gaat hij zich toch stil moeten houden, wat ook weer zo'n leuk effect geeft. Hij kan er al niet tegen als ik aan een waterijsje lik of zuig, dus dat komt wel goed, haha.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mr_Hyde schreef:
    Hmmm, ik zat te denken, hoe reageren jullie als mannen dingen sturen met seksuele inhoud? Like van letterlijk zeggen "I'd nail you" tot filmpjes met referenties. Ik weet nooit hoe ik daar mee om moet gaan :W Het is vaak gewoon een grapje natuurlijk, maar toch hahaha.


    Ik zou daar tbh niet heel erg van gediend zijn haha. Ik vind het niet erg normaal als je dat gewoon tegen iemand zegt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meraki schreef:
    (...)

    Oooooo dat zou ik nooit doen. Echt niet.
    Ik kom uit een hele kleine familie en wij zijn dan ook heel hecht samen. Mijn vriend heeft en veel grotere familie, maar die wonen allemaal in het noorden (wijzelf in Noord-Brabant). Ze hebben ook niet zo'n goede band met die familie, dus hij snapt niet hoe familie voor mij zo belangrijk kan zijn - omdat hij er gewoon niet mee is opgegroeid.

    Hij wil dus ook nooit mee naar familiegelegenheden, maar ik vind dat dat er gewoon bij hoort. We hebben een serieuze relatie, wonen al samen, dan hoort hij gewoon mee te gaan naar dit soort dingen. Als hij er geen zin in heeft, doet hij maar alsof, maar hij krijgt er echt geen beloning voor. :'D


    Dit omg!! Omze familie is niet super groot en er zijn ook wel wat akkefietjes, maar ik vind familie dus echt super belangrijk. Omdat hij het "nooit gehad" heeft, zou hij ineens niet meegaan? Echt niet haha.

    Daarbij @Catmint, zou het voor mij niet goed voelen om dingen voor elkaar te moeten krijgen, door seks te beloven. Idk ik las het en werd er echt een beetje naar van. Maar misschien ben ik teveel een gevoelspersoon en werkt dat wel bij jullie.

    @Mr_Hyde
    Echt seksueel getinte berichtjes heb ik alleen van mijn vriend gekregen toen we al in een relatie zaten haha. Ik heb wel een gast gehad die "wilde chillen".


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Dit omg!! Omze familie is niet super groot en er zijn ook wel wat akkefietjes, maar ik vind familie dus echt super belangrijk. Omdat hij het "nooit gehad" heeft, zou hij ineens niet meegaan? Echt niet haha.

    Daarbij @Catmint, zou het voor mij niet goed voelen om dingen voor elkaar te moeten krijgen, door seks te beloven. Idk ik las het en werd er echt een beetje naar van. Maar misschien ben ik teveel een gevoelspersoon en werkt dat wel bij jullie.

    @Mr_Hyde
    Echt seksueel getinte berichtjes heb ik alleen van mijn vriend gekregen toen we al in een relatie zaten haha. Ik heb wel een gast gehad die "wilde chillen".


    Nja, het is niet echt seks beloven, ik weet gewoon dat hij graag een blowjob krijgt en ik vind het ook wel eens leuk, omdat ik dan de controle heb, dus het is zowel voor mij als voor hem een win-win. Gezien ik er ook iets voor terug krijg en hij dus niet aan mij vraagt of hij er eentje krijgt zonder dat ik iets krijg. Als je het een beetje snapt, haha.
    Hij vindt het fijn, dus vraagt het wel eens, maar meestal heb ik geen zin, omdat het veel te lang duurt en ik meestal niks terugkrijg. Ja, dan probeert hij aan mijn borsten te zitten, maar daar voel ik vrij weinig voor als ik bezig ben. Dus nu krijg ik wat ik wil en krijgt hij wat hij wilt. En tja, anal is iets wat ik wel eens wil proberen, wil wel eens weten of er nou echt iets aan is.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Nja, het is niet echt seks beloven, ik weet gewoon dat hij graag een blowjob krijgt en ik vind het ook wel eens leuk, omdat ik dan de controle heb, dus het is zowel voor mij als voor hem een win-win. Gezien ik er ook iets voor terug krijg en hij dus niet aan mij vraagt of hij er eentje krijgt zonder dat ik iets krijg. Als je het een beetje snapt, haha.
    Hij vindt het fijn, dus vraagt het wel eens, maar meestal heb ik geen zin, omdat het veel te lang duurt en ik meestal niks terugkrijg. Ja, dan probeert hij aan mijn borsten te zitten, maar daar voel ik vrij weinig voor als ik bezig ben. Dus nu krijg ik wat ik wil en krijgt hij wat hij wilt. En tja, anal is iets wat ik wel eens wil proberen, wil wel eens weten of er nou echt iets aan is.


    Naar mijn mening is het niet erg om iets 'terug te krijgen', zolang het maar op seksueel gebied is • een beetje teasen maakt dat leuk. Maar alsnog heb ik liever dat ik iets bij een jongen doe (of hij bij mij) omdat ik het bij hem wíl doen of hem een keer wil verrassen.
    Dat je iets terug krijgt rondom gebied op familie zaken, zou bij mij echt in het verkeerde keelgat schieten.


    Saetre schreef:
    (...)

    Naar mijn mening is het niet erg om iets 'terug te krijgen', zolang het maar op seksueel gebied is • een beetje teasen maakt dat leuk. Maar alsnog heb ik liever dat ik iets bij een jongen doe (of hij bij mij) omdat ik het bij hem wíl doen of hem een keer wil verrassen.
    Dat je iets terug krijgt rondom gebied op familie zaken, zou bij mij echt in het verkeerde keelgat schieten.


    Het is dat hij geen familie zaken heeft op het moment of iets waar ik mee zou moeten gaan, anders had ik dat als wissel gevraagd. Ik heb alleen niks nu, dus dan is dat het beste. Daarbij heeft zoiets een grote tease factor, vind ik. Ik heb een belofte gemaakt, maar ik heb niet gezegd dat hij het zo gemakkelijk zou krijgen als dat hij nu denkt, dus of ik hem er nou mee verras en hem er om laat smeken, of hem mee neem, met hem kan praten en daarna fun in plaats van alleen daar zitten, dan heb ik liever dit ^^ Ik zie het zelf niet als een vergoeding, ik zie het als iets dat ik toch wel gedaan zou hebben, maar dan alleen als voorspel, en waar ik nu dus iets voor terug krijg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen