• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sasannach schreef:
    Ik vroeg mij af of ik de enige ben die het fijner vind om het niet te scheren down there? Zo lang het verzorgt is vind ik het véle fijner dan geschoren (wat ik toen ik het probeerde enorm raar en vervelend vond voelen).

    Ik trim altijd, scheren echt heeeel af en toe. Maar dat gaat met veel pijn, moeite en wonden.

    @Morty: Mm ja inderdaad. Ik houd het uiteraard wel altijd verzorgt, maar ik vond het altijd een raar idee om het te scheren.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 20:30 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Morty schreef:
    (...)

    Oh daar heb ik geen last van. Heb het grootste gedeelte van mijn leven dagelijk al 15+ pillen weggedrowned. Dan lijkt spiraal toch betere oplossing voor je. :'D


    Hm, misschien wel, maar ik hoef het niet lol.

    Ik scheer het wel, maar ik wring me altijd in de vreemdste bochten om erbij te kunnen. Heel onhandig als je de lenigheid van een bakstenen muur hebt en je niet onderuit wil gaan in de douche. :'D Ik vraag me gewoon af of het mooi kan zijn omdat het bij mij zo snel groeit dat ik wel bezig kan blijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yrden schreef:
    (...)
    Ik trim altijd, scheren echt heeeel af en toe. Maar dat gaat met veel pijn, moeite en wonden.


    Jaa, trimmen lijkt me inderdaad veeele gemakkelijker!

    @Prongside: Precies! Zo lastig!
    Ik vind het niet enkel gemakkelijker het niet helemaal te doen, maar ook vele fijner (en eigenlijk ook mooier).

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 20:34 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Jammer schreef:
    (...)
    Ik denk dat het wel een beetje gelijk opgaat. Ik heb over allebei nare verhalen gehoord, maar wat Morty inderdaad al zei: het gaat nog honderd keer zo vaak níét mis als dat het wel gebeurt. En ik begrijp het, maar zelf vind ik hormonen gewoon niet zo prettig, iedereen zijn eigen voorkeur though. c:

    Je hoort haast nooit de goede kant van iets. Want wie boeit het nu dat het allemaal goed gaat en netjes alle zwangerschappen voorkomt? Mensen zoeken alleen op dingen die mis kunnen gaan, dus alleen dat lijkt nodig om te delen.

    Sasannach schreef:
    @Morty: Mm ja inderdaad. Ik houd het uiteraard wel altijd verzorgt, maar ik vond het altijd een raar idee om het te scheren.


    Ik ben ook wel lazy met scheren hoor. Ik ga niet moeilijk lopen doen om alle moeilijke plekjes haarvrij te maken. Die trim ik dan gewoon even.


    The truth is out there.

    Wheatley schreef:
    ^Uhm, hoe heb je daar in hemelsnaam niks van gevoeld dan


    Geen idee o.o
    Ik was zo van: What are you doing?
    En hij zo: I'm fucking you in the ass.

    En ik begon te lachen en geloofde het eerst echt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Geen idee o.o
    Ik was zo van: What are you doing?
    En hij zo: I'm fucking you in the ass.

    En ik begon te lachen en geloofde het eerst echt niet.


    wuuuut


    i put the fun in funeral

    ^^ Precies die: wuuut.

    Last time I took it in the ass I was not a painfree happy camper. D: How even?


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    ^^ Precies die: wuuut.

    Last time I took it in the ass I was not a painfree happy camper. D: How even?

    Dit precies.

    @Kepler: Dat is echt bijzonder.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kepler schreef:
    (...)

    Geen idee o.o
    Ik was zo van: What are you doing?
    En hij zo: I'm fucking you in the ass.

    En ik begon te lachen en geloofde het eerst echt niet.

    Pfff dit had precies het antwoord van mijn vriend kunnen zijn! Haha en ik zie het hem ook nog eens doen ook (cat)

    Soms hè heeft hij zo'n fantasie wat betreft seks... al is het eerlijk gezegd wel fijn dat ik een partner heb die mij.uit de comfort zone.trekt


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben bijzonder? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Ik ben bijzonder? :')


    Hahaha nee, het verhaal dat je vertelde. (Dat je het niet voelde.)

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 6:15 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kepler schreef:
    (...)

    Geen idee o.o
    Ik was zo van: What are you doing?
    En hij zo: I'm fucking you in the ass.

    En ik begon te lachen en geloofde het eerst echt niet.


    Ik had dat de eerste keer ook met mijn ex en het was totaal niet afgesproken of iets


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.