• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gefeliciteeeeerd Demi! *O*


    Mouli schreef:
    (...)
    Harris en Julie lijken best wel op elkaar denk ik! Gewoon iets van vrienden doen die elkaar op High School ontmoet hebben?


    Ja, dat lijkt mij ook wel het meest logisch, ze zullen sowieso wel een klik hebben (:

    Dan zoek ik voor nu eigenlijk nog echt iemand waar Julie echt niet mee door één deur kan (':


    Faith is everything.

    Oeh yeah, gefeliciteerd! ;D

    Ik ga nog wel mensen GB's sturen die niet op mijn vragen beantwoord hebben, want als leraar zijnde is het wel fijn om te weten, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Een vraagje naar jullie toe: zouden jullie het logischer vinden dat ze personages wel of niet mogen drinken? Gezien de leeftijdgrens in de VS 21 is, maar ze in Gossip Girl (waar de RPG soort van op gebaseerd is) vaak wel drinken op feesten/evenementen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Een vraagje naar jullie toe: zouden jullie het logischer vinden dat ze personages wel of niet mogen drinken? Gezien de leeftijdgrens in de VS 21 is, maar ze in Gossip Girl (waar de RPG soort van op gebaseerd is) vaak wel drinken op feesten/evenementen.


    Persoonlijk denk ik dat het in zulke kringen haast normaal is, vooral omdat er van de jongeren wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk volwassen worden eigenlijk. In Gossip Girl mogen de tieners ook drinken voor hun ouders, maar natuurlijk wordt er wel een oogje in het zeil gehouden door de volwassenen, dus echt grandioos fout kan het uiteraard niet gaan (dat is wat ze in ieder geval verwachten). Zelf denk ik dat het wel een interessante dimensie toevoegt aan het RPG.


    I'm your little ray of pitch black.

    Gadot schreef:
    Een vraagje naar jullie toe: zouden jullie het logischer vinden dat ze personages wel of niet mogen drinken? Gezien de leeftijdgrens in de VS 21 is, maar ze in Gossip Girl (waar de RPG soort van op gebaseerd is) vaak wel drinken op feesten/evenementen.


    Goede vraag!
    Ik wilde inderdaad al in mijn post iets schrijven van 'I need a drink', maar durfde niet haha. c:

    Misschien kun je doen dat het op dit soort feesten/evenementen wel mag? Ze moeten zich toch gedragen, dus je compleet lam drinken is toch niet toegestaan. Het ziet er wel netter uit dan een glaasje cassis in je hand. (nerd)


    everything, in time

    Gadot schreef:
    Een vraagje naar jullie toe: zouden jullie het logischer vinden dat ze personages wel of niet mogen drinken? Gezien de leeftijdgrens in de VS 21 is, maar ze in Gossip Girl (waar de RPG soort van op gebaseerd is) vaak wel drinken op feesten/evenementen.


    Ik zou wel alcohol doen op de feestjes et cetera. Maar dan inderdaad niet dat ze ontzettend dronken worden. Ari & Patyon staan al met champagne in hun hand, haha.


    Gadot schreef:
    Een vraagje naar jullie toe: zouden jullie het logischer vinden dat ze personages wel of niet mogen drinken? Gezien de leeftijdgrens in de VS 21 is, maar ze in Gossip Girl (waar de RPG soort van op gebaseerd is) vaak wel drinken op feesten/evenementen.


    Ik zou het wel logischer vinden, dat geeft de RPG ook weer een leuke twist erbij (:


    Faith is everything.

    Budgen schreef:
    (...)

    Persoonlijk denk ik dat het in zulke kringen haast normaal is, vooral omdat er van de jongeren wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk volwassen worden eigenlijk. In Gossip Girl mogen de tieners ook drinken voor hun ouders, maar natuurlijk wordt er wel een oogje in het zeil gehouden door de volwassenen, dus echt grandioos fout kan het uiteraard niet gaan (dat is wat ze in ieder geval verwachten). Zelf denk ik dat het wel een interessante dimensie toevoegt aan het RPG.


    Goed punt, dan stel ik voor dat ze dat gewoon mogen op dit soort evenementen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Saetre > Kaur


    Het is Deymon, niet Dayton ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Het is Deymon, niet Dayton ;x


    Oooooooooo crap. Dikke faal. Ik was er niet helemaal bij. Ga het meteen aanpassen, mijn excuses. :Y)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Oooooooooo crap. Dikke faal. Ik was er niet helemaal bij. Ga het meteen aanpassen, mijn excuses. :Y)

    Maakt niet uit haha, kan gebeuren


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ari's going to be like fuck you Lena. :W


    MT, hallo!
    Although Cash sucks very bad, iemand die misschien een relatie met hem nog zoekt – ik zoek nog van alles van vrienden tot flirts en vijanden!


    Everything is illuminated by the light of our past.