• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn post suckt echt. I'M SO SORRY.


    Ik ben voor een reden aan het nadenken dat Broderick er kan zijn. Misschien dat hij een vriend is van degene die het feest organiseert? Of dat het een familievriend is of zo? Gezien Payton al met Ari rijdt zal Bro er wel alleen heen gaan, denk ik zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Ik ben voor een reden aan het nadenken dat Broderick er kan zijn. Misschien dat hij een vriend is van degene die het feest organiseert? Of dat het een familievriend is of zo? Gezien Payton al met Ari rijdt zal Bro er wel alleen heen gaan, denk ik zo.


    Eh.. Julie is available? (:


    Faith is everything.

    Broderick hoort toch ook gewoon tot de elite, right? Dus die zou ook gewoon uitgenodigd zijn.
    Anders wordt het voor de hele RPG lastig denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oja btw, Lena's mama heeft het feest mede georganiseerd c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pffffff ik werk zo langzaam ofzo, want op het moment heb ik nog maar nul relaties voor Theo en ik zou er graag een paar hebben voordat ik begin met schrijven. Dus who's in? Ik zoek:

    -Beste vriend(in)
    - Fwb/flirt
    - Meisje(s) met wie hij ooit het bed heeft gedeeld
    - Vrienden
    -Vijanden
    - Iemand die hem bijles geeft (en dus doorkrijgt dat hij meer in zijn mars heeft dan dat hij laat blijken)
    - Andere dingen, ik sta voor alles open.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Pffffff ik werk zo langzaam ofzo, want op het moment heb ik nog maar nul relaties voor Theo en ik zou er graag een paar hebben voordat ik begin met schrijven. Dus who's in? Ik zoek:

    -Beste vriend(in)
    - Fwb/flirt
    - Meisje(s) met wie hij ooit het bed heeft gedeeld
    - Vrienden
    -Vijanden
    - Iemand die hem bijles geeft (en dus doorkrijgt dat hij meer in zijn mars heeft dan dat hij laat blijken)
    - Andere dingen, ik sta voor alles open.


    Ik ga Theo even doorlezen, ik stuur je zo een gb c:


    Faith is everything.

    Ik ga kijken of ik vanavond nog tijd/zin/inspiratie heb om een post te schrijven met Rose, maar anders komt het morgen na mijn her. (: Ik heb Rose ook voor Theo, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I got Lena c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Budgen schreef:
    Ik ben voor een reden aan het nadenken dat Broderick er kan zijn. Misschien dat hij een vriend is van degene die het feest organiseert? Of dat het een familievriend is of zo? Gezien Payton al met Ari rijdt zal Bro er wel alleen heen gaan, denk ik zo.


    Oh dear, logistics haha . Ehh ik neem aan dat Bro ook gewoon uitgenodigt is toch? Inderdaad als familievriend oid


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jullie hebben helemaal gelijk, zo vreemd was het inderdaad niet. x:

    In ieder geval heb k gepost, woop woop. Niet mijn beste werk, maar het had erger kunnen zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal zo snel mogelijk met haar verder gaan!


    That is a perfect copy of reality.

    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.

    > Ik denk wel Spaans.
    > Geen idee.
    > Hij is heel erg dyslectisch en niet zo'n makkelijke leerling.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Budgen schreef:
    Ik probeer alle relaties voor Bro uit te zoeken, maar kan in dit topic maar weinig vinden over relaties tussen andere, dus het gaat me wat moeilijk af. x:
    Sowieso heb ik enkele vragen voor iedereen die meedoet:

    » Heeft iemand Italiaans of Spaans (of zelfs beide) als keuzenvak, waardoor ze hem überhaupt wel als docent hebben?
    » Wat zijn de relaties tussen jouw personage en die van Sempre (Payton Archer)?
    » Is je personage een fijne leerling of is er iets dat opvalt aan hem / haar in het klaslokaal of tegen Broderick (dit kan ook negatief zijn)?

    Het is namelijk moeilijk een relatie te bedenken tussen een docent en leerling zonder dat deze vragen echt beantwoord zijn, to be honest.


    > Rose kent wel vrij veel talen, ik denk dat zij Italiaans zou hebben.
    > Goede vriendinnen.
    > Goede leerlinge c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.