• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    Hallo lieve Q'ers / RPG'ers,
    Na lang wikken en wegen heb ik de beslissing genomen om al eerder te stoppen met Quizlet dan ik oorspronkelijk in gedachten had — niet vóór mijn reis, maar vóór het afronden van mijn masterthesis. Daarbij heb ik niet meer het gevoel van ontspanning en 'thuis' horen hier, wat mijn keuze vergemakkelijkt. Bedankt voor de leuke tijd in deze RPG.
    Gedurende de aankomende dagen zal ik nog een afsluitende post schrijven voor Jem — omdat hij momenteel middenin een conversatie zit (dit zal ik met Matty overleggen). Ik geef geen toestemming dat mijn personage na mijn vertrek wordt gebruikt als NPC — of wat voor manier dan ook.

    Love for all and never stop writing.

    Mirte


    Ik weet even niet wat te doen met Elea. Mirte stopt en Jem en Elea zijn soort van nodig om het door te laten gaan, hm. Ik ga erover nadenken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik weet even niet wat te doen met Elea. Mirte stopt en Jem en Elea zijn soort van nodig om het door te laten gaan, hm. Ik ga erover nadenken.


    Misschien kan je doen dat ze net weduwe is geworden, omdat het tijdens hun zaken iets mis is gegaan?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 22:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Ja gewoon ffe wat anders verzinnen en doorschrijven. Ik wil niet dat jij ookk stopt


    Aan niets denken is ook denken.

    Mag dat ook iets vriendelijker, please?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja sorry ik ben manisch (serieus) dus dan zeg ik dingen vrij bot.

    Wat ik bedoel is: Ik zou het heel jammer vinden als er nog iemand stopt vanwege dat er meerdere mensen stoppen. Want dan is de kans dat deze rpg doodloopt groter en ik vind de rpg gewoon leuk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Kan wel zo zijn, maar de manier waarop je sommige dingen soms formuleert, is zwaar vervelend. :') Ik denk erover na.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet, sorry, maar ik ben Gronings en dus heel erg direct en het valt mij dan niet op dat het bot is :'(


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ik weet niet, sorry, maar ik ben Gronings en dus heel erg direct en het valt mij dan niet op dat het bot is :'(


    Dat is geen excuus, tbh. :') Niet alle Groningers zijn bot.. Anyway, ik ga erover nadenken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 10:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Dat is geen excuus, tbh. :') Niet alle Groningers zijn bot.. Anyway, ik ga erover nadenken.


    Het spijt me, ik kies altijd de verkeerde woorden. Ik weet: ik kan beter niets zeggen.
    Wat ik dus bedoel (*verbetering): Ik kom uit een boerse familie en het zit een beetje in ons gezin om met zo min mogelijk woorden te spreken, in ieder geval: dat wil mijn vader. Nogmaals: jij hebt volledig gelijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Het spijt me, ik kies altijd de verkeerde woorden. Ik weet: ik kan beter niets zeggen.
    Wat ik dus bedoel (*verbetering): Ik kom uit een boerse familie en het zit een beetje in ons gezin om met zo min mogelijk woorden te spreken, in ieder geval: dat wil mijn vader. Nogmaals: jij hebt volledig gelijk.

    Eh, sorry, ik wil hier liever buiten blijven, maar ik vind het niet bot overkomen hoor. Iedereen heeft zo zijn/haar manier van verwoorden en je hebt het uitgelegd? Ik snap niet wat het probleem er dan van is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Eh, sorry, ik wil hier liever buiten blijven, maar ik vind het niet bot overkomen hoor. Iedereen heeft zo zijn/haar manier van verwoorden en je hebt het uitgelegd? Ik snap niet wat het probleem er dan van is.


    Dat weet ik, maar niet iedereen realiseert zich dat. Ik geef eerlijk toe dat ik nogal direct ben en wil liever niet als onvriendelijk worden gezien, het gebeurd me wel vaker.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar niet iedereen realiseert zich dat. Ik geef eerlijk toe dat ik nogal direct ben en wil liever niet als onvriendelijk worden gezien, het gebeurd me wel vaker.

    Daar heb je gelijk in; sommige mensen zijn sneller aangevallen, maar ik vind dat je het hier gewoon goed verwoord hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in; sommige mensen zijn sneller aangevallen, maar ik vind dat je het hier gewoon goed verwoord hoor.


    Dank u. Ik denk dat wij elkaar wel begrijpen :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Hallo lieve users,

    Graag zou ik op een aantal zaken willen reageren nu, waaronder het feit dat Mirte (Benoit) stopt.
    Laat ik eerst zeggen dat Micaela eerlijk heeft toegegeven door te hebben soms bot te zijn, hier heeft ze haar excuses dan ook voor aangeboden. Persoonlijk vind ik dat, dat genoeg is om het hier nu bij te laten. Het heeft immers geen zin om hier over door te draven, dit kan ook de sfeer van de RPG zelf en voor de users verminderen. Hopps, ik begrijp je punt volledig en natuurlijk mag je zelf beslissen wat je met je personage zou willen doen. Als topicmaakster kan ik uiteraard wel je aanmoedigen om toch mee te blijven doen, dan bedenken we er samen verder wat op. Dit is echter geen verplicht punt, gezien ik niemand wil dwingen om te blijven en het je eigen personage is. Het zou wel hartstikke fijn zijn mocht je mee blijven doen, maar anderzijds valt het ook te begrijpen.

    Nu, op Mirte's bericht:
          Mirte, wat is het jammer dat je stopt—— niet alleen hier, of in andere RPG's ofwel topics, maar simpelweg Quizlet in z'n geheel. De reden die je opgeeft, begrijp ik (en ik heb het idee dat de andere users daar ook wel begrip voor hebben). Ik heb respect voor de redenen die jij vermeldt hebt, al wil ik je wel vertellen dat ik het jammer vind dat je je niet meer "thuis" voelt hier op Q. Er zijn, naar mijn mening kan ik dit wel zeggen, volgens mij genoeg users die je zullen missen en zelf vind ik het betreurend dat er dergelijke zaken hier zijn voorgevallen waardoor jij dit niet meer als veilige haven kan rekenen. Hopelijk zal dat ooit nog veranderen.
    Wij zullen je personage Jem vanzelfsprekend niet gebruiken, dat laat ik zelf namelijk ook niet toe. Het is inderdaad wel handig om zelf te verduidelijken wat er met hem is gebeurd in je allerlaatste post, dat maakt het voor iedereen gemakkelijk.
    Ik wens je de komende periode een fijne tijd toe en hopelijk komen we elkaar nog eens tegen hier op Q, bij een RPG.


    [ heaven knows ]