• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——Indiana Hazel Allen • 4347, 5 jr
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, 9,5 jr
    ——Caroline Vasquez • 4354, 4 jr
    ——Josué Diaz • 4354, nvt
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Ben Whithead • 4356, 3 jr
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, 5 jr
    ——Dmitri Weston • 4360, ??

    OPEN:
    4346, 4348

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:14 ]


    [ heaven knows ]

    Duidelijk. We waren er overigens ook over uitgepraat, moesten het even uitgepraat hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Elea en Jem hadden samen hun "business" en dat gaat niet meer als Jem niet meer gespeeld wordt / mag worden...

    Ik zou ervoor kunnen kiezen snel een ander personage te maken of om Elea zodanig aan te passen dat Jem er gewoon niet is, maar 't is lastig, hm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elea kan de business hebben overgenomen??? Dan is Jem weg vanwege financiële redenen o.i.d.

    Ik zou zeggen: doe wat jij het fijnste vind.


    Aan niets denken is ook denken.

    ze lichten samen rijke getrouwde mannen op, ze hebben elkaar nodig om het te kunnen volbrengen haha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoezo kan die vrouw dat niet alleen dan? (halve feminist talking hier) Misschien is ze wel bi en vind ze een vrouwelijke teampartner.


    Aan niets denken is ook denken.

    Of misschien is er iets met de man gebeurt; opeens weggegaan, dood/overleden, is er hem iets laten inzien dat hij dit leventje niet meer wil en rouwt de vrouw om het verlies en gaat ze zelf door of stopt ermee?
    Weet ik veel. Er zijn zoveel opties.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 15:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopps schreef:
    Elea en Jem hadden samen hun "business" en dat gaat niet meer als Jem niet meer gespeeld wordt / mag worden...

    Ik zou ervoor kunnen kiezen snel een ander personage te maken of om Elea zodanig aan te passen dat Jem er gewoon niet is, maar 't is lastig, hm.

    Je mag sowieso nog een mannelijk personage aanmaken. Mijn personage (Dmitri) staat ook nog open, misschien kan hij het overnemen. Ik moet je alleen even waarschuwen dat hij niet één van de liefste is en er hoogstwaarschijnlijk nog een heel drama van kan komen, maar daar gaat de RPG over dus dat is gemakkelijk opgelost. Hij handelt toch al in duistere zaken dus dat zou precies bij hem passen.


    [ heaven knows ]

    Dat is ze niet. :') Het gaat erom dat Elea rijke en getrouwde mannen verleidt en Jem er foto's van maakt. Vervolgens eisen ze geld van die mannen, anders zullen ze de foto's verspreiden, naar zijn familie en vrienden en collega's. Hierdoor verdienen ze dus heel veel geld van die mannen die niet willen dat dit slippertje uitkomt.

    Dit gaat helaas niet zonder Jem.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou als Jem weggaat wordt het em dus niet echt, die indruk krijg ik. Dit is meer droog niet bot bedoeld hoor.
    Als ze slim is gaat ze even naar het spionnen museum in Berlijn (naam vergeten, vroeger Stazi) en dan koopt ze ergens online gewoon zelf een klein kut cameraatje, goede kwaliteit hoeft toch niet. Heeft ze die hele man niet nodig joh.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 15:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Misschien dat ze steun zoekt bij een man die ze ooit heeft verleid nadat Jem is overleden of iets anders ofzo haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Misschien dat ze steun zoekt bij een man die ze ooit heeft verleid nadat Jem is overleden of iets anders ofzo haha


    HAHAHA geniaal. Ik bedoel: die man is toch dood dan kan hij toch niet meer boos worden? Ja, behalve als je in God en alles gelooft. Dan kom je in de hel (kom ik sowieso) Maar he: Wie zegt dat het leuker is in de hemel dan in de hel (stereotype gewoon saai)

    Move over Jezus, hello Lucifer

    Dikke drama ook gelijk, goed startpunt!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik hou principieel vast aan wat Mirte en ik hadden afgesproken voor onze personages en daar wijk ik niet vanaf, haha. Wie weet laat ik Elea vallen en maak ik in plaats van haar een nieuw meisje, als dat mag. Ik ga erover nadenken. Elea zal niet zomaar met een andere man gaan, zelfs niet (snel) na de dood of exit van Jem. Dit snappen jullie hopelijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is goed, tuurlijk! Past bij Elea en nieuw perso is altijd nieuw leven enzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Hopps schreef:
    Ik hou principieel vast aan wat Mirte en ik hadden afgesproken voor onze personages en daar wijk ik niet vanaf, haha. Wie weet laat ik Elea vallen en maak ik in plaats van haar een nieuw meisje, als dat mag. Ik ga erover nadenken. Elea zal niet zomaar met een andere man gaan, zelfs niet (snel) na de dood of exit van Jem. Dit snappen jullie hopelijk.

    Prima. Als je Elea laat vallen, mag je een vrouw aanmaken. Mocht je daarna nog een personage willen, moet dat een man zijn, dat is enkel eerlijk tegenover de anderen.


    [ heaven knows ]

    Uhm, moest ik hier nog posten? -vergeetachtig soms-


    Aan niets denken is ook denken.