• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Friends bingewatchen en steeds nerveuzer worden voor morgen.


    The truth is out there.

    AAH dit is niet het juiste moment om me alleen thuis te laten. Oeps


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    It's time for.... *O*

    well


    Caution first, always.

    maar weer even een verslagje knallen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Haha I can't take care of myself.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Damn Peaky Blinders is zo'n mooie en goede serie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou, ik zit in de trein en het enige wat ik wil is huilen en hard ook.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Joh, wat verrassend om te horen dat hij wat hulp erg fijn zal vinden. Ooit bedacht dat ik wat extra hulp tijdens -ik noem maar iets- de ladingen boodschappen halen en uitpakken ook erg fijn zou vinden? Nah, daar wordt niet aan gedacht. Want waarom zouden jullie ook.:/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo blij met m'n nieuwe auto. Ondanks dat ie neon groen is. 😅


    The truth is out there.

    Ik zag een kind van de basisschool en ik kan er tegen niemand over klagen. En damn, waarom moest die gast me zo aantreffen -- lezend, alsof ik niets ben veranderd


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Janken om niets, yay

    Ik wil dood ugh.


    obsessive rage

    HAHAHAHA
    JA
    2500 woorden óf 4 à 5 pagina's ...
    maar er staat geen richtlijn bij ivm de marges dussssss
    die ga ik aanpassen
    joepie


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Plunkett schreef:
    ^ dank je, Froukje ^^

    Misschien is het maar goed dat er behalve ik nog maar één man in de stiltecoupé zit want ik heb zojuist twee broodjes op met Heel Veel Salami en ik heb ook nog wat salami in mijn tas zitten dus dat ruikt vast goed

    Omg, Matsel, je laat me salami missen. Gawd ik heb last van cravings om iets lekkers te gaan halen :O


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik haat dat zodra iemand niet reageert op mn berichten ik direct in de stress schiet. :')


    This ain't no place for no better man.